Találatok száma: 411 üzenet |
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
242. Elküldve:
2010-08-04 16:16:26 |
[101.] |
Hiába frankó, a végén mindenképp egy ember lesz a fülkében (akár Alstom, akár más vonaton). Akkortól pedig a reprezentatív státusz ugrik, mert nem lesznek segédvezetők.
|
|
[válaszok erre: #243]
|
[előzmény: (241) retrometro, 2010-08-04 16:13:43]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
221. Elküldve:
2010-08-02 17:50:34 |
[103.] |
Komám Te Alstom ügynök vagy, esetleg nem tudsz olvasni?
A fék ebben a formában még sehol nem működik Alstom kocsin.
Ki nem sz@rja le, hogy az Alstom esetleg már gyártott TGV-t is? Ide most nem az kell.
|
|
[válaszok erre: #222 #224 #225]
|
[előzmény: (219) dispotion, 2010-08-02 17:31:33]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
218. Elküldve:
2010-08-02 17:27:16 |
[104.] |
A határozat fényében a Gulyás kissé "optimista", miszerint apró módosításokkal mehetne a vonat.
MJSZ 4.2. pont előírásainak nem felel meg a vezetőfülke, mert a magassága mindössze 2000 mm. Sajna nem tudom MJSZ hol lelhető fel, mennyinek kellene lennie a belmagasságnak egyébként.
De korábban hozzájárultak az utastér belső szabad magasságának változásához (ez az ominózus 180 cm lehet a csatlásnál), de a vezetőfülke szellőzésének változásához is. Ez utóbbi kérdés jó-e nekünk avagy nem.
Tényleg sok itt a seb, ezeket begyógyítani sok zseb és Nokia doboz kell.
|
|
[válaszok erre: #220]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
900. Elküldve:
2010-07-29 18:47:49 |
[106.] |
2 ember kevés egy szakszervezethez, ezt tudnod kéne.
888 alapján (amiben fenyegetsz) biztos nem Záhonyban vagy kocsirendező. Tehát ne csak dumálj, ha közöd van hozzá, hanem tegyél is a biztonságért valamit.
|
|
|
[előzmény: (899) Truth, 2010-07-29 18:28:04]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
884. Elküldve:
2010-07-28 16:36:07 |
[107.] |
Ha megengeded egy idézet (868-as hsz):
6.1.2.8. A munkahelyen olyan körülményeket kell biztosítani, (a mindenkori technológiai és műszaki szinten és a szervezés területén) amely kizárja, hogy a veszélyes és ártalmas munkaköri tényezők károsan hassanak a munkavállalókra.
Ez ugye ha jól látom a társaság Munkavédelmi Szabályzatából van.
Ezzel kapcsolatban mondjál már valamit a rádió előtt levő csupasz olvadóbiztosítékról például.
|
|
|
[előzmény: (882) Truth, 2010-07-28 15:27:45]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
872. Elküldve:
2010-07-28 10:35:00 |
[108.] |
A cikk sorai be is teljesülnének írásod szerint:
Most többen attól tartanak, hogy a BKV ahelyett, hogy megszüntetné a veszély forrását, inkább a szabályzatban talál olyan pontot, ami alapján a metróvezetőt mondják ki hibásnak.
Bár reméljük mégsem.
|
|
|
[előzmény: (867) Truth, 2010-07-27 23:12:59]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
851. Elküldve:
2010-07-27 07:41:40 |
[109.] |
Miért érzem azt, hogy az x darab 300-as vezérkocsi ominózus helyének normálissá tétele (szigetelés) helyett (mert azzal dolgozni kéne) a kocsivezetőket tiltanád el valamitől? Látod itt a könnyebb ellenállás felé törekvés, amiről a cikkben is írnak. Majd az mkv lesz a hülye. Húzd le magad.
De ha kiköhögöd, hol van leírva mkv részére ez a tiltás, akkor respekt természetesen.
|
|
|
[előzmény: (847) Truth, 2010-07-26 17:34:36]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
3. Elküldve:
2010-07-26 15:20:01 |
[110.] |
|
|
[válaszok erre: #4 #5]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
845. Elküldve:
2010-07-26 11:11:24 |
[111.] |
Gyerekek, a végeredmény ugyanaz, csúnya égési sérülés. Hogy "csak" felizzott az óraszíj, de áram nem is ütötte meg, az nem mentség a szigetelés hiányára.
|
|
|
[előzmény: (844) dulifuli, 2010-07-26 10:33:56]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
114. Elküldve:
2010-07-18 21:44:17 |
[112.] |
Ki vezette a vonatot? Dulifuli vagy egy másik törp?
|
|
[válaszok erre: #115]
|
[előzmény: (112) dulifuli, 2010-07-17 18:54:00]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
176. Elküldve:
2010-06-29 12:48:16 |
[114.] |
Hmm. Egyre jobb ez a vonat.
"Igaz-e, hogy az Alstom kocsin a francia próbák után indokolatlan mértékű és formájú kerékkopás jelentkezett, mely a monoblokkos kerekek gyakori cseréjéhez és akár balesetveszélyhez is vezethet?
Igaz-e az, hogy Németországban hasonló problémák, súlyos vasúti balesetet és teljes vasúti flották tartós forgalomból való kivonását eredményezték?
Igaz-e, hogy az ügyet eddig a BKV Zrt. és az Alstom elbagatellizálta és talán az NKH nem is tud róla? Kérdezem, hogy a BKV Zrt. jelezte-e ezt az NKH-nak?"
Héri József (BKV Zrt. műszaki üzemeltetési szakigazgató) válasza:
"Azt szeretnénk kérni, hogy ezekre a kérdésekre írásban tudjunk válaszolni. A kérdések egy részét itt is meg tudnám válaszolni, de nem szeretném, ha bármit is félreértenének. Pl. azt, hogy a kerékkopást eltitkoltuk-e a hatóságok elől? Nem titkoltuk el. A jelentést megkapta az Alstomtól, többször kértünk magyarázatot a kerékkopásra, kaptunk is, visszautasítottuk, nem fogadtuk el. A véglegeset még mindig nem kaptuk meg, de ezek a jelentések a hatóságok előtt is ott vannak, tehát nem titkoltuk el előle."
Tehát a BKV válaszában lényegében beismerte, hogy, a kérdésben szereplő minősítések szerint súlyos, balesetveszélyes, indokolatlan mértékű és formájú kerékkopások jelentkeztek. A kérdésekből mindössze azt cáfolták, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak nem szóltak az esetről: állításuk szerint a hatóságnak jelezték a problémát. A válaszból azonban számos kérdés következik: mégis hogyan futhatta le a kocsi probléma és hiba nélkül a tesztkilométereket? Hogyan kaphat típusengedélyt egy olyan jármű, amelynek kritikus kerékkopásai vannak, amelyekhez hasonló más országokban teljes flották forgalomból való kivonását okozták és hogy fordulhat elő az, hogy a gyártó Alstom nem tud elfogadható magyarázatot adni a jelenségre? Megkerülhetetlennek tartjuk, hogy a BKV és az NKH ezekre a kérdésekre mihamarabb, még a végleges típusengedély kiadását megelőzően megnyugtató választ adjon - ha létezik ilyen.
|
|
[válaszok erre: #177]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
168. Elküldve:
2010-06-17 12:09:43 |
[117.] |
Az előzmény:
Hiba nélkül futja a tesztköröket az Alstom Metropolis
-Igaz, hogy ezt a BKV és az Alstom úgy éri el, hogy törlik a hibanaplóból a bejegyzéseket, mert a vonat ugyan úgy elromlik a tesztkörök alatt, ugyanúgy elveszíti az ajtójelzéseket, és a fék sem fog időnként, de a lényeg, hogy papíron a vonat már tökéletes, a Nemzeti Közlekedési Hatóság azt látja, amit látni szeretne, a vonatot pedig nem kell visszaküldeni , hisz időre megszerzik az engedélyeket és a –még ha életveszélyesen is- de forgalomba állhat. –Mindezt metrósoktól sikerült megtudnunk.
Most éppen látható:
http://bkvfigyelo.hu/2010/06/15/hiba-nelkul-futja-a-tesztkoroket-az-alstom-metropolis/
|
|
|
[előzmény: (167) NB6667, 2010-06-16 17:15:49]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
167. Elküldve:
2010-06-16 17:15:49 |
[118.] |
Miért is?
Tisztelt Gál Mihály!
Június 15-i, Hiba nélkül futja a tesztköröket az Alstom Metropolis bejegyzésében ismét etikátlanul és elvtelenül sározza a BKV és a 4-es metró sokat tanult, sokat tapasztalt és bizonyított szakembereit.
Azonban korábbi rosszindulatú bejegyzéseit követően ezúttal egy újabb határt lép át, amikor az alaptalan kitalációjában már a Nemzeti Közlekedési Hatóságot is szerepelteti.
Ismételten emlékeztetjük, hogy a BKV-nak nem feladata az Ön valamennyi bejegyzésének kommentálása. Ezt nyilván Ön is tudja, vélhetően ezért vetemedik egyre súlyosabb kitalációkra vagy egyéb kétes forrásra, ami alapján újabb felháborító bejegyzést tehet közzé, amivel hozzájárul olvasói félreinformálásához. Ezzel mérhetetlen károkat okoz nemcsak a Társaságnak, hanem a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak is, mivel a blogjának nem feladata az objektív tájékoztatás.
A kifogásolt bejegyzése szerint roppant megbízható forrásból, „metrósoktól sikerült” megtudnia, hogy a szakemberek minden bejegyzést törölnek a hibanaplóból.
Kérjük, ez esetben tekintsen minket is megbízható forrásnak, amikor az állításai súlyosságára való tekintettel tételesen közöljük észrevételeinket:
- A hibanaplókba bekerült jelzéseket technikailag kizárt törölni, ezért roppant kíváncsiak lennénk, ezt a jól informált „metrós” forrásai miért nem említették?
- Hibajelzések előfordulnak, de az Ön által említett hibák nem. A „metrós” forrásai vélhetően erről sem tettek Önnek említést.
- A hibanaplóba bekerült jelzések szigorúan dokumentálva vannak, ezért minden hibajelentést a szakemberek kinyomtatnak, és a szigorú előírások szerint megőriznek.
- A tesztelésen ellenőrző személyzet is részt vesz, így a technikai kontroll mellett a személyi kontroll is érvényesül.
- A teszteken több esetben az NKH szakemberei is jelen vannak, így az sem igaz, hogy a hatóság a papírok alapján „azt látja, amit látni szeretne.”
Önnek fontosabb a blogja olvasottságának növelése mindenféle kitaláció alapján, még akkor is, ha ezzel az utazóközönségben kelt alaptalanul pánikot, ezáltal a BKV-t és az NKH-t is rossz színben tünteti fel. Ugyanakkor mivel újságíró is, ismételten kérjük, hogy a felháborító mocskolódástól tartózkodjon, illetve az alaptalan kijelentéseit minden alkalommal hiteles bizonyítékokkal támassza alá.
Egyúttal arról is tájékoztatjuk, hogy a fent említett bejegyzésével kapcsolatban Társaságunk vizsgálja a szükséges jogi lépések megtételének lehetőségét.
Üdvözlettel:
BKV Zrt.
|
|
[válaszok erre: #168]
|
[előzmény: (166) mmmoj, 2010-06-16 17:09:24]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
165. Elküldve:
2010-06-16 12:36:01 |
[119.] |
Annyit azért megér, hogy kivizsgálják az információ hitelességét. Aztán kiderül kit kell lecsukni.
|
|
|
[előzmény: (164) LoviGabi, 2010-06-16 11:36:25]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
159. Elküldve:
2010-06-15 10:21:19 |
[120.] |
Ötletes.
De a kábelcsatorna továbbra is útban van.
|
|
|
[előzmény: (158) LoviGabi, 2010-06-15 08:28:48]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1199. Elküldve:
2010-05-24 15:13:02 |
[123.] |
Ha valóban mindenkitől visszaperlik, akkor érthető a legújabb besegítő esete például.
Valahonnan elő kell teremteni a pénzt.
|
|
|
[előzmény: (1198) itamas80, 2010-05-24 13:50:43]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
59. Elküldve:
2010-05-22 06:25:22 |
[124.] |
Úgy legyen! Azokat is elő kéne venni, akik 10-20 millió alatt kaptak és nincsenek rajta az újságok akkori listáin. Mert a jelen esetben 1 forint is sok (feltéve ha kapott az illető).
|
|
|
[előzmény: (58) dulifuli, 2010-05-22 00:13:35]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
|