Találatok száma: 411 üzenet |
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
2213. Elküldve:
2011-11-10 16:21:48 |
[26.] |
Ettől függetlenül (persze a törvény alapján) az ÜT is szakszervezetekkel van tele. Illetve azok tagjaival zömmel. Sőt még szövetségeket is képesek kötni (FKDDSZ és Metró KDSZ) azért. hogy rajtuk kívül senki (sem más szakszervezet, lásd MÉDMFSZ, se független jelölt nehogy bekerüljön. Nem is került be. Biztos jó gyerek a vadnyugati blokkos, MILLFAV-os FSZT, de járművezető nem sűrűn van a tagok között. Mondjuk ez a szavazókat is minősíti, hogy birka módjára csak a szakszervezeti jelölést nézték, hogy esetleg nem is ismerik akit bejelöltek, az nem számít.
|
|
[válaszok erre: #2214 #2218]
|
[előzmény: (2212) médmfsz, 2011-11-10 13:12:53]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
2192. Elküldve:
2011-11-05 10:03:21 |
[27.] |
Az SZB titkárok hullanak arrafelé mostanában.
|
|
[válaszok erre: #2209]
|
[előzmény: (2191) médmfsz, 2011-11-05 08:46:14]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
220. Elküldve:
2011-10-02 13:40:30 |
[29.] |
Azért az érdekes lesz, hogyan jut majd a tömeg a buszokhoz meg vissza. Mert mozgólépcső az nyista, illetve közben még fúrnak faragnak. Már amikor dolgozik éppen valaki.
|
|
|
[előzmény: (219) perry, 2011-10-02 13:17:49]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1990. Elküldve:
2011-09-06 11:44:55 |
[30.] |
Akkor ő már minden volt, kivéve:
|
|
[válaszok erre: #1994]
|
[előzmény: (1989) retrometro, 2011-09-06 09:51:09]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1987. Elküldve:
2011-09-05 11:58:55 |
[31.] |
Az utód (egy darabig legalábbis):
Ez a Várszegi az a Várszegi, akit a zátkosban a Mávtól egy bizonyos Dr K. Árpád vezette Kneb vizsgálat megállapításai (marketing, fácántelep, stb.) alapán hajtottak el.
A mélyépítős Tarlós nyilván jól ismeri a metróberes Várszegit!
Még, hogy összefonódás, ugyan kérem!
Az egy szoci privilégium!
Ez nem az, nahát!
Az biza! Veretes díszbölényt sikerült odatenni az "eltársaknak" Kocsis helyére.. Ilyen poszton nem számít a nyugdíjkorhatár? Mert ez a Várszegi, ha 1950-ben járt technikumba ahogy az életrajza hirdeti, minimum 75 éves.
|
|
[válaszok erre: #1988]
|
[előzmény: (1986) perry, 2011-09-04 22:00:59]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1983. Elküldve:
2011-08-23 12:17:35 |
[32.] |
Mindenki úgy menti a bőrét, ahogy tudja. Tényleg érdekes, hogy ez a faszi mindent túlél, mindegy milyen színű a kormány. Biztos túl sokat tud mindkét félről.
|
|
[válaszok erre: #1984]
|
[előzmény: (1982) dulifuli, 2011-08-23 08:30:43]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
2139. Elküldve:
2011-08-02 09:21:55 |
[34.] |
Kerülöd a témát, mint a Nemes.
Tanácsadó vagy, avagy nem besorolásilag? Azt úgysem hisszük el, hogy minimálbérért csinálod.
|
|
[válaszok erre: #2140]
|
[előzmény: (2137) médmfsz, 2011-08-01 20:47:40]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
587. Elküldve:
2011-07-31 13:27:22 |
[35.] |
Értelmet ne keressél. Csak gyártási évet néztek, mindegy volt, hogy közben esetleg fel lett újítva. Bár az is igaz, hogy padlószint alatt kvázi semmi nem történt. Főleg a hossz- és kereszttartókat emlegette Kocsis is a Fővárosi Közgyűlés előtt, azok meg ugye egyre vékonyodnak.
É-D-ről átment már legalább 10 vonat. Az iskola beindulása után tényleg érdekes lesz. Jövőre pedig még inkább, mert ha Tarlós nem akar segget csinálni a szájából, akkor további kocsikat kellene leállítani életkoruk alapján.
A logikusabb lépés az lenne (ha van itt olyan), hogy az É-D nem jár végig ebben az esetben. De ameddig jár (Deák vagy Árpád), lenne relatíve sűrű követés. Teljes vonalon iskolaidőben, csúcsban mondjuk 5-6 percenként járni, az csúf lenne.
Vagy felvesznek erre embereket:
http://www.youtube.com/watch?v=N-X6dC2yrUc
|
|
[válaszok erre: #588]
|
[előzmény: (586) stray, 2011-07-31 00:08:46]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1958. Elküldve:
2011-07-27 12:01:38 |
[37.] |
Csak egy példa:
Aggályosnak látják a munkajogászok, hogy a munkáltató nem lesz köteles a havi munkabérről írásos elszámolást adni...
Azt hiszem ez esetben az Akácfában a 160-as szobák környékére testőrséget kell majd vezényelni, hogy ne borítsák az asztalt az ott dolgozókra. Most legalább elméletben észreveheted ha átvágnak a bérlapon. Ha ez nálunk megvalósulna, akkor kicsit nehezebb lenne.
|
|
|
[előzmény: (1957) metrovezeto, 2011-07-27 10:03:24]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
358. Elküldve:
2011-07-20 07:55:33 |
[39.] |
A megoldás:
http://index.hu/belfold/budapest/2011/07/19/szerdan_alairjak_az_alstom-megallapodast/
...az Alstom vállalja, hogy a hatálybalépéstől számított 90 napon belül megszerzi a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a fékrendszerére a felmentést a magyar vasúthatósági szabályzat alól.
Ha ez a magyar hatóságok magyar szabványokhoz ragaszkodása miatt mégsem sikerülne, azaz nem kapna felmentést az Alstom, a megállapodás szerint további 210 napja lenne arra, hogy megszerezze a 2-es vonalra szánt szerelvények típusengedélyét. E kitétel pedig elvben azt jelenti, hogy módosítania kell a fékrendszert a magyar szabályok szerint, hiszen vállalta, hogy a szükséges módosításokat végrehajtja.
|
|
[válaszok erre: #359]
|
[előzmény: (357) oregbeatsuhanc, 2011-07-20 07:39:46]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
732. Elküldve:
2011-07-14 14:23:04 |
[40.] |
Ugyanaz a betűtípussal sajnos nem fért volna el.
|
|
|
[előzmény: (731) itamas80, 2011-07-14 12:41:53]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
723. Elküldve:
2011-05-23 21:59:23 |
[42.] |
A kiadott 3-ból kettő is meghalt elvileg, idézet egy másik fórumból:
A szerelők szombat-vasárnap dolgoztak, hogy üzemképesek legyenek a kocsik ma reggelre. Az 5 vonatból 3 el is készült, ebből 2 rögtön meg is hibásodott. (Ezzel nem a K-Ny-is karbantartókat szeretném lejáratni, hiszen minden elismerésem az övék elsősorban a K-Ny-i metrókocsik általános jobb állapotáért, hanem ez egy élő példa arra, amit nemrég jósoltunk. Ezek az Ev3-mak tényleg javíthatatlanok.)
|
|
|
[előzmény: (722) dulifuli, 2011-05-23 21:26:22]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1872. Elküldve:
2011-05-20 15:22:59 |
[43.] |
Csak a VJSZ mint lehetséges "szakcég" miatt linkeltem be. A cikk régebbi. Most nem tudom ki a vezetője a Kft-nek.
|
|
[válaszok erre: #1873]
|
[előzmény: (1870) itamas80, 2011-05-20 14:55:54]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
346. Elküldve:
2011-05-18 21:26:09 |
[45.] |
Akkor Bombardier vagy valami. Volt még pár induló.
|
|
|
[előzmény: (345) dispotion, 2011-05-18 21:22:46]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
344. Elküldve:
2011-05-17 20:55:01 |
[46.] |
Hát kívánkozik oda a Siemens vonat.
Vagy orosz, de Siemens elektronikával, állítólag van ilyen.
|
|
[válaszok erre: #345]
|
[előzmény: (343) retrometro, 2011-05-17 20:35:50]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
342. Elküldve:
2011-05-17 20:23:57 |
[47.] |
Várjuk meg, ki a vevő.
|
|
[válaszok erre: #343]
|
[előzmény: (341) retrometro, 2011-05-17 20:16:25]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1822. Elküldve:
2011-05-08 22:55:54 |
[50.] |
Ja, egy ellenállás a rádióban.
|
|
[válaszok erre: #1823]
|
[előzmény: (1821) itamas80, 2011-05-08 22:51:10]
|
|
Törzstag |
|
|