Találatok száma: 333 üzenet |
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1265. Elküldve:
2008-11-22 15:32:29 |
[176.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1266 #1272]
|
[előzmény: (1263) médmfsz, 2008-11-22 13:26:16]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1193. Elküldve:
2008-10-23 11:45:52 |
[177.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1194]
|
[előzmény: (1192) dulifuli, 2008-10-23 10:02:50]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1182. Elküldve:
2008-10-21 10:10:46 |
[178.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1183 #1186 #1191]
|
[előzmény: (1180) dulifuli, 2008-10-20 22:58:07]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1179. Elküldve:
2008-10-20 14:14:07 |
[179.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1180]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
761. Elküldve:
2008-10-17 22:37:17 |
[180.] |
Aztán ez miért jó nekünk? Mi a fülkében dolgozunk.
|
|
[válaszok erre: #762 #763]
|
[előzmény: (760) dulifuli, 2008-10-17 21:18:34]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
292. Elküldve:
2008-10-17 14:02:41 |
[181.] |
Szerintem csak a zártak nevezhetők mkv fórumnak. A többibe bárki írhat és szavazhat, lásd sanyibácsi.
Egyébként pedig az egér névadó szavazásával nem volt bajod.
|
|
[válaszok erre: #293]
|
[előzmény: (291) dulifuli, 2008-10-17 12:17:20]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
682. Elküldve:
2008-10-16 20:15:58 |
[182.] |
A nyilvánosság sosem árt.
Azt gondold át újra, hogy időre lett meg. Fűtési szezon tán szeptember 15-től van. Előtte itt is volt próbafűtés minden évben korábban, megfoltozták ahol csöpögött, aztán hajrá.
Namost sem a beruházó, sem cégünk nem nyújtotta egy kapkodó idegbeteg benyomását ebben a témakörben. Tojtak rá, hogy mi van a fűtéssel. Pedig a daruskocsi akciója és a bontás után tudták, hogy a csöveken folytonossági hiány keletkezett. Mikor meg kezdett kellemetlen lenni a dolog (főleg az index.hu cikke után), akkor már nem lehetett tovább sunnyogni.
Persze dolgoztak rajta azt ismerjük el, mert nem egy nap alatt szakadtak oda a kazánok és lettek rákötve a hálózatra.
|
|
[válaszok erre: #683]
|
[előzmény: (681) dulifuli, 2008-10-16 19:46:18]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
672. Elküldve:
2008-10-14 18:37:43 |
[183.] |
A cikk kicsit hízott reggel óta. A végén a beruházó közleménye is olvasható már.
|
|
[válaszok erre: #673]
|
[előzmény: (671) Kingweb, 2008-10-14 10:59:55]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
88. Elküldve:
2008-10-13 09:05:34 |
[184.] |
A vonat hosszúsága 4 kocsi méretű, nem terveznek vezető fülkét, miután nem lesz vezető rajta, csak navigációs pult. Ismereteim szerint.
Az nyitott peronnal különösen érdekes lesz majd. Hány ilyen metróvonal is létezhet a Földön, ahol nincs vezető a vonaton és nincs a peron végig elzárva?
A javítás módjára vonatkozó megjegyzésem pedig tapasztalatból születtett ez nem jelenti azt hogy ellene vagyok bármilyen konfort fokozat javító változtatásra, de nagy változásokban nem hiszek.
Attól csak küzdjél Te is a sufnituningért legalább.
a biz.ber-re vonatkozó megjegyzésedet, nem tudom hova tenni.
Melyiket? Hogy nálunk a Siemens AVR nem fog működni? Pedig az világos. Ha a másikra gondolsz, hogy már jóval a cikk előtt ez tudott volt cégen belül, az igaz. De az nem a biz. berre vonatkozott, hanem magára az ötletre, hogy fussanak este nálunk majd a vonatok, mert nem lesz hova tenni őket mikor megérkeznek.
|
|
[válaszok erre: #89]
|
[előzmény: (87) Hoffa60, 2008-10-13 08:00:40]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
82. Elküldve:
2008-10-12 09:55:22 |
[185.] |
a 4-es Metró járművei nem alkallmassak jelen állás szerint az é-d-in való futásra, mivel sem méretben, sem fedélzeti, és telepített bizber megsem közeliti egymás jellemzőit.
Akkor valaki rosszul tudja. Ugyanis erről már konkrét hír is megjelent (index.hu vagy origo.hu, talán itt a fórumon is be volt már téve a cím). De lehet, hogy az Akácfában fingjuk nincs arról, hogy esetleg méretei miatt be sem fér nálunk az alagútba.
Bár akkor Kelet-Nyugaton hogy tud majd menni? Csak nem különböznek a 2-es és 4-es új vonatai méretben egymástól (eltekintve attól a 20 métertől a hosszban).
Itten is van a cikk: http://index.hu/politika/belfold/budapest/metro669/
Megjegyzem erről már cikk megjelenése előtt 1-2 hónappal előtte lehetett cégen belül hallani.
Az AVR meg kutyát nem érdekli, persze hogy a Siemens cucca ide nem jó. De lehet azt a vonatot kézzel is (kétszemélyes üzemmódban) vezetni. Már ha lesz egyáltalán vezetőfülke rajta.
|
|
[válaszok erre: #87]
|
[előzmény: (81) Hoffa60, 2008-10-12 09:30:07]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1172. Elküldve:
2008-10-11 09:10:23 |
[186.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1173]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
422. Elküldve:
2008-10-09 12:30:17 |
[187.] |
Eleve jó lenne tudni, hogy mit takar a kockázatértékelési vizsgálat a munkavédelmi vezetők számára.
Na de bármit is, abba nem sűrűn tartozik bele a nyomásgyakorlós kérdés.
|
|
[válaszok erre: #423 #425]
|
[előzmény: (421) dulifuli, 2008-10-09 12:07:54]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
443. Elküldve:
2008-10-05 01:28:26 |
[189.] |
Lehet az újságíró kever valamit. Egyébként kérdezni lehet tőle, csak válaszolni nem sűrűn szokott ahogy hallom.
|
|
[válaszok erre: #444 #445]
|
[előzmény: (441) médmfsz, 2008-10-04 21:36:30]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
430. Elküldve:
2008-09-29 15:45:11 |
[190.] |
Akkor nem értem miféle 10%-ról beszél médmfsz. Bár itt az van, hogy valószínűsíthető-e? Akkor úgy gondolták nem. Azóta meg az Ergonett megtetszett.
|
|
|
[előzmény: (427) okos.ka, 2008-09-29 15:16:47]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
417. Elküldve:
2008-09-25 21:20:25 |
[191.] |
Ez hogy jön ide? Senki nem mondta, hogy alkalmatlanok lettek volna, miután ők hárman nyernek mindent felváltva (Posta, MÁV, Volán, ahogy írta valaki). A kérdés továbbra is az, mit keres a vesztes a buliban? Lehet van rá magyarázat jogilag, de akkor is:
|
|
[válaszok erre: #418]
|
[előzmény: (416) médmfsz, 2008-09-25 15:41:53]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
387. Elküldve:
2008-09-22 15:16:54 |
[192.] |
Ma a manóért nevezik akkor partnernek a levélben az Ergonettet? Nálam az a győztes lenne de mindegy.
|
|
|
[előzmény: (386) médmfsz, 2008-09-22 14:40:36]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
747. Elküldve:
2008-09-18 23:43:30 |
[193.] |
Látom a munkáltató kaján vigyorát (huhh de ronda lehet ).
Inkább magánban vagy a zártban üssétek egymást (dulifuli, médmfsz, Hoffa).
|
|
[válaszok erre: #748 #750]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
375. Elküldve:
2008-09-18 12:01:35 |
[194.] |
Nem ezt kéne gyártaniuk? Egyébként ez a Makány féle bemutatóról van.
|
|
|
[előzmény: (374) sanyibácsi50, 2008-09-18 11:47:01]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
416. Elküldve:
2008-09-12 10:36:36 |
[195.] |
Este 8 után elég a 4 kocsi. Aki hátra állt a peronon, lohol 40 métert oszt jó napot. Sőt az olyan peronokat ahol csak 1 bejárat van, akár le is lehet zárni 80 méternél valamivel estére.
|
|
|
[előzmény: (415) LoviGabi, 2008-09-11 16:10:17]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1135. Elküldve:
2008-09-03 10:52:06 |
[197.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1136 #1139]
|
[előzmény: (1130) LoviGabi, 2008-09-03 00:20:22]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
719. Elküldve:
2008-08-30 10:04:33 |
[198.] |
A kihagyás nem volt szándékos, meg a buszosokat is kihagytam.
Jogilag nem annyira pallérozva az a kérdés, a holding mit is jelent. Ha cirka minden marad a régiben (mindenféle szervezet vonatkozásában összességében), akkor mire a nagy átalakítás? Ha nem 5-8 kisebb érdekképviselettel kell tárgyalni, hanem azokkal akikkel eddig (darabra is), akkor Kocsis úrnak tán nehezebb lesz a dolga.
|
|
[válaszok erre: #721]
|
[előzmény: (718) Hoffa60, 2008-08-30 09:35:15]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
717. Elküldve:
2008-08-30 09:01:00 |
[199.] |
Ha ez a Kocsis szétdarabolja a céget, 5x-8x annyi főnök lesz mint eddig (összességében) és 5-8 médmfsz meg Hoffa?
|
|
[válaszok erre: #718]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
653. Elküldve:
2008-08-26 07:05:41 |
[200.] |
Érdemes lenne azért a KFM rádiózását (illetve az egészet) visszahallgatni illetékeseknek, lenne mit okulni belőle. Mi is volt nemrég, hogy menjél ki csitítsd le őket. Most is a fülkéből kiküldte volna az embert a taplók közé. Nagyon helyes, hogy nem ment ki senki. Sajnos ha így játszanak (és a végén feljutnak az első osztályba), egyre többen mennek ki a meccsekre. El kéne ezen gondolkodni annak akit illet. A vonatok meg a mi védelmünk miatt is.
|
|
|
[előzmény: (651) dulifuli, 2008-08-26 01:27:28]
|
|
Törzstag |
|
|