Találatok száma: 333 üzenet |
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
529. Elküldve:
2009-08-26 15:37:17 |
[126.] |
Na de a hír azt is tartalmazza, hogy ezután majd a területi illetékes fog nyilatkozni.
Képzeld el a logisztikus közlekedésmérnököt a kamera előtt.
|
|
[válaszok erre: #534]
|
[előzmény: (528) dulifuli, 2009-08-26 14:47:41]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1847. Elküldve:
2009-08-21 13:40:30 |
[128.] |
Alvóügynök hozzászólásában én nem látom sehol, hogy ezt azonnal és rögvest gondolná bárki is. Tehát átgondolás után jövőre (de egyébként bármit meg lehet változtatni akár év közben is, ha minden fél bólint) akár lehetséges is.
|
|
[válaszok erre: #1849]
|
[előzmény: (1846) médmfsz, 2009-08-21 13:26:00]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1845. Elküldve:
2009-08-21 12:32:47 |
[129.] |
2: Elképzelhetetlen
Gondolom erről megkérdezted a tagjaidat is, és egyeztetett vélemény amit írsz.
|
|
[válaszok erre: #1846]
|
[előzmény: (1844) médmfsz, 2009-08-21 11:53:22]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1268. Elküldve:
2009-08-16 18:55:18 |
[130.] |
A topic nyitó hozzászólását javaslom újra elolvasni (az 1-es számút). Nóra néni egyik nagy tette lehetett ez, hiszen marha fontos volt a szakszervezetekkel folytatott tárgyalásokon a részvétele mint kiderült.
Valóban érdekes, hogy Gulyás Attilát leszámítva lapul mindegyik vezér (médmfsz és a többiek). Igaz, hogy neki is kellett egy kis noszogatás, de miután egyre többen jelezték úgymond "lejjebb" a dolgot, mezei tagok, a titkárok jelzésére csak lépett azért valamit (a nyilvánosság felé).
|
|
[válaszok erre: #1269]
|
[előzmény: (1263) Alvóügynök:), 2009-08-16 12:49:29]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
53. Elküldve:
2009-08-11 20:37:00 |
[131.] |
Az építkezés végére majd csődbe megy a beruházó cég, aztán nézheti a Levegő Munkacsoport az ígért zöldek helyét, meg a 250 millió forintot is.
|
|
|
[előzmény: (52) Kingweb, 2009-08-11 16:05:39]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1208. Elküldve:
2009-08-08 12:06:10 |
[133.] |
Tán Te írtad egyszer (Karola), hogy meg kell gondolni mit nyilatkozunk a kamerába (mikrofonba). A pofátlan összegű végkielégítések mellett azért voltak sokan rendes melósok, akiknek kifizettek ezt-azt, hogy korengedményes nyugdíjba mehessenek. Bár ebben a kalapban öcsécském is lehet benne volt.
|
|
[válaszok erre: #1210]
|
[előzmény: (1206) dulifuli, 2009-08-07 22:13:24]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1836. Elküldve:
2009-08-02 18:04:58 |
[134.] |
A Neten volt ahol így jelent meg, gondolom olyan oldalról van a szöveg. Viszont a pénzosztás topic végülis jó hely, mert a BKV fogja kiosztani a pénzt, mint nekünk fizetéskor.
|
|
[válaszok erre: #1837]
|
[előzmény: (1835) retrometro, 2009-08-02 17:42:19]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1191. Elküldve:
2009-07-30 16:10:16 |
[135.] |
Információk szerint 29-én a némi pénzről szóló tárgyaláson előkerült egy vélhetően "adatlopási" ügy, amit az FKDDSZ követett el. Valamelyik érintett akar beszélni róla?
|
|
[válaszok erre: #1193]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
34. Elküldve:
2009-07-28 22:50:21 |
[136.] |
A Siemens által kifejlesztett vonatbefolyásoló programnak több előnye is van, például az automatizált rendszer sokkal jobban alkalmazkodik a forgalmi változásokhoz, így a jelenleg akár több órán át tartó átszervezést egyetlen gombnyomással meg lehet oldani a jövőben. A BKV-nak pedig a 4-es vonalán nem kell vezetőket alkalmaznia a szerelvények mozgatásához. Szükség esetén azonban - egy vezérlőpult segítségével - megoldható, hogy az automatikát "leváltsa" egy BKV-alkalmazott.
Klados Gusztáv a repülőgépeken használt autopilótához hasonlította a 4-es metróra telepítendő irányító rendszert, amelynek - összetettsége ellenére - nagyon biztonságosan kell üzemelnie.
Mint megjegyezte, a közelmúltban Szingapúrban járt, ahol ugyanolyan rendszer üzemelteti az Alstom automata szerelvényeit, mint ami a 4-es metróvonalon lesz. Ott egy évig tesztelték a rendszert, mire jelentős késésekkel átadták. Magyarországon a tesztelésre három hónapot szánnak, az igazgató szerint azért, mert "ennyivel jobbak vagyunk".
Tényleg jobbak lehetünk.
Nemrég ugyanez a tag nyilatkozta azt hiszem rádióban, hogy egy évig biztosan lesz ember a 4-es metró vezetőfülkéiben is (nevezzük akár csak felügyelő személynek), majd az egy év leteltével értékelik a tapasztalatokat.
|
|
[válaszok erre: #35]
|
[előzmény: (33) NB6667, 2009-07-28 15:56:56]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
448. Elküldve:
2009-07-27 17:36:48 |
[138.] |
Emlékezzünk meg azért arról, aki aláírta a 100 milla kifizetése utáni felmentési idő meghosszabbítását:
A bal oldali ember Balogh Zsolt. Aki Antal Attila után már ideiglenesen volt vezér (Kocsis előtt). Most viszont ezek után nemigen lesz ismét vezér (Kocsis után).
|
|
[válaszok erre: #449]
|
[előzmény: (447) dulifuli, 2009-07-27 13:15:33]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1189. Elküldve:
2009-07-25 13:57:33 |
[139.] |
Érdekes megoldás lenne, ha valamelyik szolgálatvezető, vagy maga a főmérnök ilyenkor a helyettes. Tehát olyan valaki, aki "rangban" a csoportvezető felett áll.
De ha ez van, akkor közöljék.
Aki arra szavazott, hogy tudja ki a helyettes, PÜ-ben árulja már el nekem, ki az illető. Vagy írja be a név kezdőbetűit a topicba.
|
|
|
[előzmény: (1188) dulifuli, 2009-07-25 13:29:46]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1185. Elküldve:
2009-07-24 20:04:40 |
[140.] |
Az Akácfában meg az irodákon cserélték le az összes táblát, sok iroda új számozást is kapott.
|
|
|
[előzmény: (1183) retrometro, 2009-07-24 19:45:27]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1078. Elküldve:
2009-07-24 15:51:41 |
[141.] |
Ott téved emberünk (D.), hogy ezt nemcsak elfogadnom kell, érdekem, lévén kötelező a maskara. Tehát ha tetszik ha nem, ez a viselet. A tender majd a gyártás eddigi történetét látván azon alkalmak száma, ahányszor még ruhát kellene felvenni (előtte pedig kiíratni a papírt), vagy mert nem volt még a felvenni kívánt évszakra hajazóból, vagy hordhatatlan a cucc (lásd nyári nadrág) ismeretlen. Mondjuk 8x meg ne mászkáltasson már a cég a saját szabadidőmből a gúnyáért. Esetleg húzzanak ki vele Kökire 1 hétig folyamatosan, ahol egy leváltás alatt megoldható a dolog. A nénit a centivel is ki tudták vezényelni ugye korábban. Más kérdés, hogy minek vettek méretet, ha nem személyre szabott ruha készül.
|
|
[válaszok erre: #1079]
|
[előzmény: (1077) dulifuli, 2009-07-24 14:35:01]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
425. Elküldve:
2009-07-24 15:42:46 |
[142.] |
Mikor Balogh Zsolt volt az ideiglenes vezér, akkor, illetve utána hangoztatták több helyen is, hogy ez egy rendes csávó. Emberséges meg minden, lehet vele tárgyalni, máshogy mint Atival lehetett például.
Ezzel a csínnyel, hogy a nénivel annak végkielégítése (kirúgása) után (igaz azt még Ati követte el) megkötötte ezt az egyezséget, nálam a tag kiírta magát a "normális" kategóriából. Ő lenne Kocsis elvtárs utóda is netán? Brrr.
|
|
[válaszok erre: #426 #427 #431]
|
[előzmény: (422) dulifuli, 2009-07-23 11:42:52]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
126. Elküldve:
2009-07-20 18:52:51 |
[143.] |
Ez tetszik:
A metrósínekre löktek állítása szerint egy férfit
Az Ecseri úti metrómegállóból égésre és bántalmazásra utaló sérülésekkel vittek kórházba egy férfit hétfő délután. A sérült azt állítja, hogy a sínek közé lökték, majd az alagúton átgyalogolva menekült ki, miközben többször megrázta az áram.
Égési és bántalmazásra utaló sérülésekkel szállítottak a mentők kórházba egy férfit a fővárosi Ecseri úti metrómegállójából hétfő délután - közölte a rendőrség. A BRFK sajtóügyeletese szerint a férfi kissé zavarodott állapotában arról beszélt, hogy a Határ útnál a metrósínekre lökték, ő pedig az alagúton át próbált elmenekülni a támadói elől, és eközben többször megrázta az áram. A férfi meghallgatása még tart. Az MTI információi szerint a férfi feje, arca és karja is megégett.
A BKV fődiszpécsere azt mondta: semmilyen jelzést nem kaptak arról, hogy bárki átsétált volna a metróalagúton az állomások között.
Jól bírhatja az áramot.
|
|
[válaszok erre: #127 #128]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1049. Elküldve:
2009-07-13 22:32:11 |
[144.] |
Annyi segítség, hogy az illető irodájában van légkondi a Stadionban.
|
|
[válaszok erre: #1051]
|
[előzmény: (1048) retrometro, 2009-07-13 22:29:22]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1046. Elküldve:
2009-07-13 22:17:06 |
[145.] |
A légkondi vagy pénz dologban egyébként az illető aki mondta, szégyellheti magát (ha szokta magát bármiért is).
|
|
[válaszok erre: #1048]
|
[előzmény: (1044) retrometro, 2009-07-13 21:54:56]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1029. Elküldve:
2009-07-12 14:00:08 |
[146.] |
Én nem is erre gondoltam, bár ez igaz amit írsz. Ha nem a saját ruhádat koptatod (vagyis a Makány cuccokban jársz oda-vissza otthon és a munkahely között), akkor jövedelmed keletkezik. Ez valami adózáshoz kapcsolódó szabály. Ezért is bent kéne tárolni a ruhát.
De ahogy a Köki építkezés halad (illetve áll), új öltözőre és szekrényekre amúgy sincs remény belátható időn belül.
|
|
[válaszok erre: #1031]
|
[előzmény: (1028) retrometro, 2009-07-12 13:46:58]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
1024. Elküldve:
2009-07-12 10:25:08 |
[147.] |
Nincs valami olyan játék, hogy adózási szempontból haza sem lehetne vinni a ruhát, illetve nem lehetne abban járkálni munkába meg haza tehát bent kéne tárolnom? Hogy is van ez (papíron)?
|
|
[válaszok erre: #1025]
|
[előzmény: (1021) médmfsz, 2009-07-12 09:03:13]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
71. Elküldve:
2009-07-10 13:07:41 |
[149.] |
Néhány hét múlva folytatódhat az Alstom szerelvények tesztelése
A BKV számára csak a maximális biztonság elfogadható
A 2-es metró vonalára érkezett első Alstom Metropolis 2009. június 22-én megkezdett típusvizsgálati tesztjei során a prototípus jármű áramszedő rendszerének egyik alkatrészében olyan meghibásodást észleltek a szakemberek, amelynek felszámolásáig leállították a további, Budapesten zajló vizsgálatokat. A gyári próbapályán a tesztek természetesen folytatódnak. Az Alstom és a BKV szakemberei mindent megtesznek annak érdekében, hogy a tesztek a lehető legrövidebb időn belül újra folytatódhassanak.
Mint ismeretes, a februárban Budapestre érkezett Alstom Metropolis prototípusának vizsgálata nemrég újabb nagyon fontos mérföldkőhöz érkezett: az NKH engedélyének birtokában az Alstom és a BKV szakemberei megkezdhették az ún. dinamikus tesztelést. Ennek célja, hogy a 2-es metró vonalára szánt új metrókocsi azon funkcióit vizsgálják meg, amelyek az utasok utazási élményét és biztonságát a legnagyobb mértékben befolyásolják. Ezek közé tartozik a jármű menettulajdonságainak (gyorsulás és lassulás), az áramellátó rendszernek, a légkondicionáló berendezéseknek, az ajtóknak, az utastájékoztató, valamint a vonatvezérlő és befolyásoló rendszereknek a vizsgálata. A Budapesten zajló dinamikus tesztekkel párhuzamosan az Alstom Transport francia valenciennes-i tesztpályáján, egy másik szerelvényen a tartóssági tesztek zajlanak.
Egy közlekedési vállalat esetében - különösen, ha kiemelten napirenden van az elöregedett járműpark folyamatos cseréje - nagyon fontos szempont, hogy az új járművek minél előbb szállíthassák az utasokat, a fővárosiak biztonsága azonban ennél is fontosabb. Nem véletlen az, hogy az új Alstom szerelvények esetében különös odafigyelés kíséri a hónapokkal ezelőtt megkezdett teszteket.
2009. július 7.
BKV Zrt.
A Stadion messze van a Fehér úttól, de az Akácfától is. Maga a BKV Zrt. tud erről, de a tesztelők nem?
Ha már itt tartunk. A vonatbefolyásolót hogy fogják próbálni? Van már a 3 vonat közül legalább az egyikben monitor a pulton hozzá? A pályára telepített cuccról ne is beszéljünk.
|
|
[válaszok erre: #72]
|
[előzmény: (68) retrometro, 2009-07-09 21:36:10]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
|
Törzstag |
|
|