Találatok száma: 333 üzenet |
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
283. Elküldve:
2008-01-23 06:47:08 |
[276.] |
Gyenge vélemény (bocs). Ha az állomás a szolgálati helye, akkor nem is indulhatna el a vonattal sehova.
|
|
[válaszok erre: #284 #287 #289]
|
[előzmény: (281) szneti, 2008-01-23 00:29:48]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
280. Elküldve:
2008-01-22 22:23:56 |
[277.] |
Hát valóban zsenge dolog a bíróságtól pont erre alapítani az ítéletet. Hogy a határozat pontjai (megtévesztette a KFM-et meg egyebek többek között) égbekiáltó baromságok az egyértelmű. Csak egy ezek közül: F2. - 4.102-es pont.
A motorkocsi vezetők és a motorkocsi-segédvezetők szerelvényleadás után a vonali tárolóhelyről csak feszültségmentes pályán, a központi forgalmi menetirányító engedélyével léphetnek ki, a V. 1. Szolgálati Szabályzatban előírtak betartásával.
A kilépés engedélyezéséről a központi forgalmi menetirányító köteles értesíteni az érintett állomási forgalmi dolgozót.
Ez például mit keres a határozatban? A jelen ügyben nem játszik. Pistánknak a szabályzatokhoz igen messziről sem volt szaglása az látszik.
|
|
[válaszok erre: #288]
|
[előzmény: (274) Kingweb, 2008-01-22 17:27:49]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
756. Elküldve:
2008-01-17 11:13:53 |
[278.] |
Ha már itt tartunk. Elvileg meg lehet csinálni az "ideális" keretet, ahol minden szám 7:12, vagy közel annyi. Csak kell ehhez még 4-5 ember. Szerintem ugyan inkább 10 kéne, mert ha csak a vonali EÜ bekerül a keretbe az naponta 2 vagy 3 embert elvisz. De honnan is lehetne ehhez embert szerezni? Hát ugye tanfolyamról akár. Valaki javasolta már, hogy előbb tán valóban meg kellene csinálni ezt a keretet, lássuk hány embert igényel. Utána pedig akkor bevezetni (mégha ez fél év múlva is következik be), mikor megvan a létszám hozzá. Azonban ami azonnal jöhetne, mert miért is mi látjuk el ezeket a munkákat? Beosztáskészítés, mozgatás, instruktor pótlása ugye néha. Csak az első kettő naponta minimum 4 ember tőlünk, aki vezethetne is. Hogy akkor például ki mozgatna? Hát kérem oldják meg. De más zsebből.
|
|
[válaszok erre: #765]
|
[előzmény: (754) KIPKOP, 2008-01-17 10:10:51]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
405. Elküldve:
2008-01-06 10:12:39 |
[279.] |
Ezt örömmel halljuk, hogy éberek vagytok.
|
|
|
[előzmény: (404) Hoffa60, 2008-01-05 20:26:28]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
601. Elküldve:
2008-01-05 14:52:45 |
[280.] |
Sírva ne fakadjak. Csak nem ülnek olyan huzatban mint mi most a mínuszban néhány vezetőfülkében. Amúgy meg az mégis mi lenne, mikor valami zenétől szinte nem hallod a rádióban amit mondanak neked? Jó, lehet nem tévé, hanem rádió. De nem 170 MHz körül, hanem 88-108 között.
|
|
[válaszok erre: #604 #609]
|
[előzmény: (600) KIPKOP, 2008-01-05 14:45:39]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
599. Elküldve:
2008-01-05 14:39:20 |
[281.] |
Attól még le kell lassítanod, ha a kijárat vörös. Pont ekkor tapadnak a vonatra. De volt már a történelemben áthaladás a Bajcsytól a Forgácsig is. Nem tudom ezt meg a másikat (20-as) kik tudják bekapcsolni (174, 209, KFM), de néha az egyéb elfoglaltság miatt (pl. tévénézés) ez elmarad, főleg a 24-es esetében.
|
|
[válaszok erre: #600]
|
[előzmény: (598) LoviGabi, 2008-01-05 13:56:27]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
723. Elküldve:
2007-12-29 20:16:29 |
[282.] |
Persze, volt kint Kökin is rövid ideig. De az még a képen levőnél is titkosabb volt, mert a kutya nem írta alá. A főmérnök adta ki a beosztáskészítők felé ahogy Hoffa mondja. OK. De egyik oldalról sem igazán magyarázták meg pontosan mi is az oka. A munkáltató és a szakszervezetek is a másikra fogják gondolom. Mindkettőnek elolvasnám az álláspontját, ami előbb-utóbb gondolom látható lesz, mert ebből botrány lesz (vagy már van is).
|
|
|
[előzmény: (722) perry, 2007-12-29 19:54:14]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
227. Elküldve:
2007-12-29 19:51:08 |
[283.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #228]
|
[előzmény: (226) perry, 2007-12-29 19:44:50]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
721. Elküldve:
2007-12-29 19:49:10 |
[284.] |
Persze, hogy nekik. De nekünk az egészről a kutya nem szólt. 11 perc eltérés miatt nem lehet majd cserélni. Eltekintve attól, amit a diszpécser előadott (egyébként már többeknek, nemcsak Kingweb lett kioktatva), Újpest felé lakó, Kökiről hazajáró, vidéki vonatosok mind szívni fognak emiatt.
|
|
[válaszok erre: #722 #725]
|
[előzmény: (719) szneti, 2007-12-29 19:29:05]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
545. Elküldve:
2007-12-29 10:04:59 |
[285.] |
Most tervezett túlóra, ami eleve lejön(ne) a beosztással, vagy egész hónapban nem lehet több cserékkel együtt sem?
Amúgy cseles a beosztás. Mert nekem van rajta BEO nap, nem is egy. Ami mellé semmi nincs írva (januárról beszélek) ugye, de ezért időpontok sem. Azonban az összidőben ezek a nulla perces napok 7.12-vel vannak beszámítva. Így könnyű betartani a túlóra limitet. Hogy aztán arra a napra esetleg 8 órás számot adnak, az ugye más kérdés, ott lesz a túlóra. Ha ez megtehető, hogy így túllépem a kötelező időt, akkor cserével ugyan miért nem?
Egyébként ha jól értem, D. Úr rinyál egy ilyet a saját nevével aláírva közzétenni? Úgy, hogy mi is tudjunk róla? Kockás papír aláírás nélkül Kökin, meg ez a másik a tárolóban ami a képen van? Gratula!
|
|
|
[előzmény: (542) Hoffa60, 2007-12-28 16:51:49]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
190. Elküldve:
2007-12-11 23:51:23 |
[286.] |
Ne keverjünk dolgokat! Más a tartós betegállomány, például ha operálják egyik vagy mindkét lábadat (utóbbi időben volt mindkettő), megint más azok esete, akik 4 hétből 1-et dolgoznak, 3-at nem. Ezt pedig játsszák évek óta. Ezzel kezd tele lenni sokaknál valami.
|
|
[válaszok erre: #191 #196]
|
[előzmény: (189) retrometro, 2007-12-11 23:32:15]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
489. Elküldve:
2007-11-19 23:15:27 |
[287.] |
Lényegében igaz. Megvette a fűtőszálat az egyik diszpécser(nő). Akinek el lett mondva, milyen névre, címre hozzon róla számlát és kifizetik neki (egyik szakszervezet). De persze nem hozott, miért is. Aztán egy másik diszpécser(nő) gyűjtést kezdett az 1500 forintra, fejenként 10 pénzeket beszedve. Amit az őt leváltó diszpécser(nem nő) azonnal le is állított.
|
|
[válaszok erre: #490]
|
[előzmény: (487) mmmoj, 2007-11-19 23:00:58]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
217. Elküldve:
2007-11-08 10:34:49 |
[288.] |
Aztán mi van ha nincs WC papír?
|
|
[válaszok erre: #218]
|
[előzmény: (216) öt.töhötöm, 2007-11-08 09:22:19]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
155. Elküldve:
2007-11-01 09:51:32 |
[289.] |
Hát a másik érdekvédő szerint nem (mármint, hogy csinálja mkv). Amúgy meg ő mégiscsak vezetett pár évet, valami fogalma van a dologról. Neki meg a másik két illetőnek jóváhagyási joga van a keretek dolgában (asszem).
|
|
[válaszok erre: #156]
|
[előzmény: (154) retrometro, 2007-10-31 23:23:38]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
89. Elküldve:
2007-11-01 09:48:29 |
[290.] |
Akkor kitartás. Éljen Antal Attila!
|
|
|
[előzmény: (88) LoviGabi, 2007-11-01 06:55:39]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
159. Elküldve:
2007-10-28 14:17:06 |
[291.] |
Na és volt már ennyi KSZ 264 ?
|
|
[válaszok erre: #160 #161 #167]
|
[előzmény: (158) KIPKOP, 2007-10-28 14:06:34]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
150. Elküldve:
2007-10-28 13:27:34 |
[292.] |
Ne felejtsünk el azért valamit. Ez a topic nem jött volna létre, ha nem az az akkori üzemvezető aki. Valamint nem olyan lenne a habitusa, hogy hoztam egy ítéletet, búúúúú, ezt meg nem változtatom, nem is gondolkodok rajta, én vagyok a főnök, beszélhet bárki bármit.
|
|
[válaszok erre: #154 #158]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
381. Elküldve:
2007-10-25 09:39:55 |
[293.] |
A tartózkodó(k) véleménye a dologról (többek szerint ráadásul, nem egy emberé), hogy ez a rendelkezés úgy ahogy kiadták, baromság. Az meg kitolás ezek szerint, hogy egy olyan magyarázza meg, akinek semmi köze hozzá.
|
|
[válaszok erre: #388]
|
[előzmény: (380) KIPKOP, 2007-10-25 08:41:11]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
369. Elküldve:
2007-10-24 14:16:49 |
[294.] |
1. A parancskönyvi rendelkezés érvényes az egész vonalra !
Na akkor ezt le kellett volna írni magyarul. Bár ugye másra nem lehet következtetni, mert nincs odaírva, hogy csak itt vagy ott.
Pont emiatt amatőr az egész. Ha meg R.L. keze is benne van, akkor főleg.
|
|
[válaszok erre: #371 #373]
|
[előzmény: (368) KIPKOP, 2007-10-24 14:10:39]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
327. Elküldve:
2007-10-21 22:25:46 |
[295.] |
Well. De jelzők már a K-NY-on is voltak előtte.
|
|
[válaszok erre: #329]
|
[előzmény: (326) KIPKOP, 2007-10-21 21:48:39]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
316. Elküldve:
2007-10-20 22:26:47 |
[296.] |
Ki beszélt a 3 sárgáról? Arról van szó, hogy majdnem 40 évig a két sárga (Kökiről a KSZ felé például) szabad fény volt. Most meg kérjünk engedélyt meghaladni ez a szabad jelzést. Gratula annak aki kitalálta. Nem fogja fel szegény, hogy itt a vétkes vonat vörösre indult el. Az ellen ez az első enciklika az úr részéről aki S.L.-nét követte a poszton nem ér semmit.
|
|
[válaszok erre: #318]
|
[előzmény: (297) médmfsz, 2007-10-20 12:32:28]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
295. Elküldve:
2007-10-20 11:02:59 |
[297.] |
Egyébként a parancskönyben így lehet szabályozni szerintem. Nem megváltoztatja, felülírja, vagy azzal ellentétes utasítást adtak ki, hanem azt kiegészítőt, és annak van helye!
d) Két sárga fény "Szabad a továbbhaladás". A főjelzőhöz legfeljebb 40 km/ó sebességgel szabad érkezni, a következő főjelzőn "Megállj!" jelzés várható.
médmfsz! Hol is van itt szó engedélykérésről?
|
|
[válaszok erre: #297]
|
[előzmény: (293) médmfsz, 2007-10-20 07:50:55]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
126. Elküldve:
2007-10-10 12:53:13 |
[298.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #127 #129 #133]
|
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
478. Elküldve:
2007-10-10 10:55:46 |
[299.] |
Mindegy ki vagy.
Arra meséljél valamit, ha megfogja a stop a vonatot (Kökin a csattanásnál), hogy gyorsulhatott fel 20 km/h sebességre. Tudásodnak ezt tudnia kell magyarázni. Biztos az mkv hibája volt...
|
|
[válaszok erre: #479]
|
[előzmény: (477) Truth, 2007-10-09 23:10:55]
|
|
Törzstag |
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333
|
435. Elküldve:
2007-10-09 19:17:01 |
[300.] |
Kutyát nem érdekli mi van a vonat alatt. De bármi is van ott, ha kivették onnan, ne legyen a járdán. Nem bírod felfogni ahogy látom.
|
|
[válaszok erre: #436]
|
[előzmény: (433) Truth, 2007-10-09 19:00:33]
|
|
Törzstag |
|
|