Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
35. Elküldve:
2009-10-05 12:07:57 |
[901.] |
Szavazásra javasolnám a következő (nem légbőlkapott) élethelyzettel kapcsolatos alternatívákat:
Ha valamelyik "Lujzaváros" mérkőzés illetékes csőcseléke összetöri a vonat visszapillantó tükrét, akkor az mkv:
1: szállít utasokat, mert a Cég (és a sunnyogó szolgálati előljárók) ezt várják el.
2: szállít utasokat, mert a Cég (és a sündőrség) képtelen megvédeni az utaskiszállítással esetleg előforduló attrocitásoktól, és félti a bőrét.
3: nem szállít utasokat, mert a szabályzat egyértelmű, csőcselék ide vagy oda, aztán lesz ami lesz.
|
|
[válaszok erre: #36]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
624. Elküldve:
2009-10-01 11:12:04 |
[902.] |
Való igaz, a szubjektív megítélés nem igazán vitaképes dolog, nem is rugózom ezen.
Az elvi egyetértésnek örülök, asszem mindenki számára könnyen belátható, hogy legyen bárakár űberjófej valaki, attól a lopás az lopás, a sikkasztás meg sikkasztás.
Közhely, hogy következmények nélküli országban élünk. A következmények nélküliségnek viszont igenis megvan a maga következénye, tessék csak a honi morális állapotokra tekinteni.
Valaminek már igencsak történnie kéne, mert lassan végképp szétrohad minden, és a súlyos társadalmi feszültségekkel megspékelt káosz nem túl vonzó perspektíva.
|
|
|
[előzmény: (623) retrometro, 2009-10-01 01:13:44]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1447. Elküldve:
2009-10-01 11:03:19 |
[903.] |
Vannak bizony, igen virulens bűvészek errefelé. Elővarázsol. eltüntet, ami kell éppen...
"Csak a kezemet figyeljék, mert csalok!" - ahogy a műfaj honi klasszikusa mondotta volt.
|
|
|
[előzmény: (1446) Kingweb, 2009-10-01 10:41:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
622. Elküldve:
2009-10-01 01:03:32 |
[904.] |
Khmm...
No azért hallottam én érdekeseket a naccsasszonyról is, ezen felül igaz ugyan, hogy a kis rakás sz@r kevésbé büdös, mint a nagy, de attól még nem kéne vigyázzmenetet verni neki.
Amúgy meg aki van olyan szerencsés, hogy korkedvezménnyel (ingyen éveket kap, ajándékba, ember!), jó pénzért (a régebbi, nem megnyesett nyugdíjszámítás szerint) elhúzhat a fenébe, az ugyan mitől jogosult végkielégülésre, aminek teljesen más funkciója van.
Hát a pofám leszakad hogy ez mekkora lenyúlás, szóval az lenne a legkevesebb, hogy visszaköhögi a zsét (meg az összes többi ilyen jóárasított kisnyugdíjas), és örül, ha nem kattintják rá a lakatot kis időre.
Szerintem.
|
|
[válaszok erre: #623]
|
[előzmény: (621) retrometro, 2009-09-30 22:44:34]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1441. Elküldve:
2009-10-01 00:51:00 |
[905.] |
Erre mondjuk lenne egy igen perverz ötletem, hogy miképpen lehetne ezt megcsinálni, relatíve gazdaságosan. Vannak ugyebár a mozgatók (elvileg ilyen státusz nincs, oszt mégis van - Kingweb úr mélyedt el ebben a kérdésben mostanság), akiket ebben az éjjeli időszakban is fizetnek. El tudnék képzelni egy olyat, hogy a mozgatók beosztása nem tartalmazná ezt a bizonyos időszakot, mert az éjszakások lennének azok, az esti meg a reggeli vonatozás között. Egyszerre persze annyi mozgató nem kell, mint éjszakás van, de a pihenőidők is ekkor lennének kiadva, tehát felváltva mozgatna az a pár ember. Próbafutás, sorolás, minden játszik!
Estisben van olyan, hogy kőrőz, aztán mozgat, ilyen hibrid dolog, tehát nem új találmány.
Ügyesen megkombinálva ezeket, asszem ki lehetne hozni gazdaságosra, és a problémás kérdések meg eltűnnének. Talán csak a jelenlegi mozgatók, meg az éjszakások nem örülnének neki.
Asszem ezzel a javaslattal sikerült most pár jóakarót gyűjtenem.
Ismét.
|
|
[válaszok erre: #1442 #1446]
|
[előzmény: (1436) Alvóügynök:), 2009-09-30 17:57:37]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
749. Elküldve:
2009-09-29 13:07:00 |
[906.] |
Vezetői ülés a 279-esen, mindhárom tekerőkarról hiányzik a fogantyú. Nem új dolog, már több alkalommal lett ugyanez jelentve, beírva, megírva, minden, ahogy kell. És mégsem.
A legújabb infó az, hogy ezt már ne is tessék említeni, fölösleges.
Remek. Persze továbbra sem lehet tudni, hogy ki az a jó fej, aki benyeli a fogantyúkat.
Emlékezzünk csak rá, több hónapig ott figyelt a menetzsuga mellékleteként egy leirat (meg sem említem, ki alkotta, még a végén Hülét csinál belőlem a moderáció), hogy új ülések, ez meg az, ha rongálás tapasztalódik, akkor sikítani, és akkor bizony egyéni felelősség megállapítódik, irgumburgum, blabla, satöbbi.
Hát fél tonna jelentés megíródott eme tárgykörben, a beígért vizsgálódás vagy elmaradt vagy semmi eredmény (pedig magam is igen kíváncsi lennék), és most már konkrétan sunnyogásba fúl az egész.
Okés, nem mintha mást vártam volna.
A magam részéről csak úgy annyit tennék hozzá szőrmentén, hogy bizony ne lengessen be ropogós, egész estés meghágást az, kinek impotenciája több, mint nyilvánvaló.
Mert még aztán röhejes talál lenni a végén esetleg.
Csatolt kép - 11165340.pic |
|
|
|
[válaszok erre: #750]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1416. Elküldve:
2009-09-29 12:55:08 |
[907.] |
Bizony, sorakoznak az érvek itt is, ott is...
Aszondom, győzzön a jobbik!
Nekem nyóc, mondom sokadszor, mert még a végén az terjed el (amennyi okostojás szokta terjeszteni a hülyeséget), hogy a több Bajcsy végzőért lobbizom személyesen. Nekem megfelel a jelen állapot, a többit boxolják le az érintettek, ahogy jól esik.
|
|
|
[előzmény: (1415) Alvóügynök:), 2009-09-29 12:42:04]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
172. Elküldve:
2009-09-29 12:52:13 |
[908.] |
Ez azért teljesen jellemző az itteni dolgokra. Van valami módosítási kezdeményezés (amit nem vitatok, hogy jobbító szándékból képződik), a kivitelezés során aztán ez jól el lesz qrva (nem kicsit, nagyon), tehát a végeredmény az szarabb helyzetet eredményez az eredetinél. De ez már utána mit sem számít, mindenki hátradől, mint ki jól végezte dolgát, hiszen VALAMI lett csinálva.
Hát valami, az lett, wazze...
|
|
|
[előzmény: (171) Alvóügynök:), 2009-09-29 12:47:48]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1414. Elküldve:
2009-09-29 12:39:45 |
[909.] |
Ja, meg még egy gondolat.
Nem lehetséges, hogy ez leginkább beosztáskészítői kérdés? Gondolok itt arra, hogy itt nálunk azért elég normálisan készül az ilyesmi (legalábbis a kétrészest az kapja aki akarja, aki meg nem az nem, tudtommal), arról viszont sok mendemondát hallottam, hogy odaát bicskanyitogató a helyzet ebből a szempontból.
Nem lehetséges, hogy ez lenne inkább az oka a gyökeres megoldás óhajtásának?
|
|
|
[előzmény: (1411) metrovezeto, 2009-09-29 10:48:25]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1413. Elküldve:
2009-09-29 12:35:09 |
[910.] |
Ez így árnyalja a képet, ugyanakkor meg tudom érteni az É-D kollégák morcosságát, ha őket meg nem kérdezték meg róla, elvégre az ő bőrük is, ugyebár. (Még egyszer: nekem speciel nem hiányozna a kétrészes, elvi megfontolásokból szólok hozzá.)
Szerintem abba az irányba kellene keresni a megoldást, hogy önkéntes alapon (aláírva, s ezzel kötelezettséget is vállalva) aki ezt a borzalmat akarja csinálni, hát tegye. Aki meg nem, az nem.
Abban sem látok kivetnivalót, hogy a K-Ny-en egyáltalán ne legyen kétrészes, ha annyira nem akarják (amit meg tudok érteni), viszont É-D-en meg legyen, a fentebbi megszorítással. (Önkéntesség)
Nemsokára a járműpark is tök más lesz a két vonalon, szerintem a vezénylési irányelvek sincsenek összenőve, miért is lennének.
Ebből a pár gondolatból talán ki lehetne indulni, de azt senki sem szereti, ha megkérdezése nélkül, vagy akarata ellenére boldogítani akarják.
|
|
|
[előzmény: (1411) metrovezeto, 2009-09-29 10:48:25]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1410. Elküldve:
2009-09-29 09:50:28 |
[911.] |
"...álláspontjuknak tevőlegesen is nyomatékot adva fejtsék ki álláspontjukat."
Na így jár az, aki ilyen kora reggel kapkod, nem figyel oda. Mire újraolvastam ezt a borzalmas szóismétlést, már kifutottam a 30 percből, amíg még szerkeszteni lehet. Szóval ez most így marad, tessék tőle eltekinteni, az eszmei mondanivaló meg ettől függetlenül ugyanaz.
|
|
|
[előzmény: (1409) dulifuli, 2009-09-29 08:53:18]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1409. Elküldve:
2009-09-29 08:53:18 |
[912.] |
Erről már volt szó errefelé, most nem keresem vissza, de talán emlékszünk. A saját álláspontom ezzel kapcsolatban változatlan, tehát engem nem zavar a kétrészes, amíg engem meg nem kínálnak vele.
Az kétrészes számok kedvelőinek meg személy szerint azt javasolnám, hogy csoportosan, ilyen - olyan eszközök birtokában (péklapát, fa testápoló) keressék fel a megfelelő érdekképviseleti személyiséget, és álláspontjuknak tevőlegesen is nyomatékot adva fejtsék ki álláspontjukat.
Szerintem.
|
|
[válaszok erre: #1410]
|
[előzmény: (1407) LoviGabi, 2009-09-29 06:58:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
161. Elküldve:
2009-09-28 10:33:57 |
[913.] |
Ugye milyen érdekes, hogy végkielégülést sokkal fürgébben is sikerül fizetni, mint munkavédelmi jellegű berendezést finanszírozni?
|
|
[válaszok erre: #162]
|
[előzmény: (160) médmfsz, 2009-09-27 19:28:23]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
619. Elküldve:
2009-09-28 10:32:19 |
[914.] |
http://www.hirszerzo.hu/cikk.rejtelyes_premiumot_kap_a_bkv-vezer_akinek_osszesen_20_allasa_van.124627.html
"Azért kap kettő és negyed millió forint havi prémiumot Kocsis István, a BKV vezérigazgatója, mert bejár a munkahelyére, és elvégzi a munkáját - derítette ki a Blikk. Kocsis István fizetése 1,5 millió forint, és ehhez kap még 150 százalékos prémiumot, vagyis összesen 3 millió 375 ezer forintot tehet zsebre csak a közlekedési vállalattól. Mindazok után jár neki ez a keresetkiegészítés, hogy kipattant a botrány, a BKV-nál 100 milliós jutalmakat osztogattak szét az igazgatóknak az elmúlt években."
...
"A Blikk kíváncsi lett volna, hogy a 20 felelős beosztás nem vonja-e el Kocsis figyelmét és energiáját a közlekedési vállalat irányításától, de nem kaptak választ. Azt sem tudták meg, naponta hány órát dolgozik a BKV-nak Kocsis István, és mennyi időt szán a többi 20 cégre. "
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
159. Elküldve:
2009-09-27 10:42:13 |
[915.] |
Nos, végülis csak pár évnyi folyamatos pofázás kellett hozzá, nem sok az...
Leszek mostanában egyszer NVT végző ( ha nem sikerül elcserélni), na majd lecsekkolom a berendezést.
|
|
[válaszok erre: #160]
|
[előzmény: (158) Alvóügynök:), 2009-09-27 03:39:32]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
748. Elküldve:
2009-09-27 10:39:11 |
[916.] |
Na ez az, hogy az összes füles költsége, meg a járulékos infrastruktúrális beruházások végeredményéből már (gondolom) megoldható lenne a fülkék hűtése. Csukott ajtó-ablak mellett meg már a zajterhelés is elviselhető (szerintem).
Ha jól tudom, a combinók fülkéi egyedileg klimatizáltak, vajh' nem-e lehetne-e aztat a berendezést adoptálni ide? Nehéz elhinnem, hogy a gyártó (Siemens?) egy nagyobb tételt ne jóárasítva számítana meg egy ilyen régi jó megrendelőnek.
Lehet persze agyalni sok mindenen, de ez a füles, mint egyéni védőeszköz, hát nagyon gáz.
|
|
|
[előzmény: (747) sünkutya, 2009-09-27 07:54:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1392. Elküldve:
2009-09-27 10:30:14 |
[917.] |
Hát persze, ez is egy olyan dolog, amire tekintettel kéne lenne, megértően bólogatni, hogy hát igen, szegény az eklézsia, nem fussa a dógozókra, sajnos.
Én meg majd kib@szott megértő és toleráns leszek akkor, amikor a végkielégülős/tanácsadós/egyébsikkasztós banda tagjait (kiagyalók, lezsírozók, haszonélvezők) lógni látom (na jó: rács mögött, hosszú időre), addig sajnos a megértés és tolerancia (az elkövetők helyett) felfüggesztve.
Amíg ilyen módon ömlik ki a zsé az ablakon, a 4-es kódnevű gagyimetró irdatlan költségeiről nem is szólva, addig a "nincs pénz a dolgozóra" érvelés leginkább bicskanyitogatásra lenne alkalmatos.
De arra sem, mert az már rég kinyílt minden érintett (vagyinkább érintetlenül hagyott) zsebben.
|
|
|
[előzmény: (1391) médmfsz, 2009-09-27 09:44:39]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
742. Elküldve:
2009-09-25 01:59:13 |
[918.] |
Azért jó pár kérdés fölmerül ezzel kapcsolatban.
Először is, hogy az ilyen füles az a vezetőfülke tartozéka, avagy egyéni védőeszköz? Mert előbbi esetben egymás fejéről vándorolna körbe-körbe az eszköz, és ez mondjuk higiéniailag nem lenne jó ötlet, haddnemondjam, számomra visszataszító. Ha meg mindenkinek saját példány van kiosztva, akkor kérdés, hogy az hogyan tárolódik, a kezdés-végzés eltérő helyeit is figyelembe véve, netán cájgolja magával a dolgozó jövet-menet? És ha közben megsérül? Netán kipárnázott hordtáska is jár hozzá? És ha én meló után színházba/kocsmába/oroszlánvadászatra akarok menni, akkor ezt a miskulanciát kajakra magammal kéne hurcibálni? Noooormááális?
Osztán a ceruzaelemeket (bluetooth) kinek és mikor kéne cserélni, avagy ha akksi, akkor mi lenne a töltögetés rendje, lemerülés esetén a kommunikációs fennakadás kinek a sara?
Hirtelen csak ennyi jutott eszembe, és akkor a technikai megvalósítás elképzelhető buktatóihoz (a nálunk megszokott buherálási színvonal mellett) még el sem jutottunk.
Akinek vannak épkézláb válaszai, szívesen hallgatom.
|
|
[válaszok erre: #743 #747]
|
[előzmény: (741) Kingweb, 2009-09-23 22:12:03]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
617. Elküldve:
2009-09-24 15:23:43 |
[919.] |
"Úgy látszik senki sem ártatlan!"
Naná, hogy nem!
Kezdjük azzal, hogy aki politikára adja a fejét, az eleve rendes ember nem lehet, és csak idő kérdése, hogy többszörösen bitóéretté váljon.
Ez a tény viszont a jelenleg (lassan nyolc éve) regnáló sz@rtúrókat a világon semmi alól nem menti fel, amit idáig elkövettek. (És bizony elég hosszú az a lista.)
|
|
|
[előzmény: (616) médmfsz, 2009-09-24 13:02:43]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1363. Elküldve:
2009-09-24 10:54:20 |
[920.] |
Egy levél, ugyanebben a tárgyban:
"METRÓ hírlevél A METRÓ KDSZ Utazóforgalom SZB. tájékoztatója
Kollektív Szerződés tárgyalások
Tisztelt Metró KDSZ Tagság!
Zajlanak a munkacsoportokra osztott tárgyalások, ahol pontról pontra vizsgálja meg a munkaadói, ill. az érdekvédelmi oldal az érvényben lévő Kollektív Szerződést. A Metró KDSZ a tárgyalásokon szövetségünk, a VTDSZSZ tárgyaló delegációjában képviselteti magát.
A szakszervezetek a jelenlegi KSZ-t alapvetően jónak ítélik meg, ezért is tettek javaslatot ennek meghosszabbítására. A Metró KDSZ alláspontja szerint nagyobb horderejű változtatásokra nincs szükség, szinte csak a törvényváltozások miatti aktualizálások átvezetésére van szükség.
Együttes munkával, egy új KSZ megkötésére teszünk kísérletet, aminek az alapja a jelenleg érvényes szerződés.
Ugyanakkor tapasztalható az erős a nyomás a tulajdonos és a politika részéről, hogy szigorúan Munka Törvénykönyv szintre korlátozzák a KSZ tartalmát.
A munkavállalóktól arra kaptunk megbízást, hogy az adott lehetőségeken belül, őrizzük meg a jelenlegi vívmányokat. Mi ehhez tartjuk magunkat. Természetesen értelmes, jobbító javaslatokkal is élünk.
Sajnos a jelek szerint egyes szakszervezetek arra használják fel a tárgyalásokat, hogy olyan önreklámozó, másokat rossz színben feltüntető tájékoztatókat adjanak ki, amelyek elferdítik a valóságot. A Metró KDSZ a továbbiakban sem fog élni ilyen eszközökkel, de a korrekt tájékoztatás érdekében minden érdeklődő számára hozzáférhetővé tesszük a tárgyalásokról készült hivatalos emlékeztetőket, amelyekből ellenőrizhető, hogy ki milyen álláspontot képvisel. A továbbiakban is támogatni fogjuk valamennyi szakszervezet értelmes jobbító szándékú javaslatait, de nem tudunk azonosulni a szereplési vágyból megfogalmazott irreális követelésekkel, hiszen a KSZ tárgyalás nem arról kell szóljon, hogy ki tud nagyobb vágyakat megfogalmazni.
Gyengíti a szakszervezeteket, ezáltal rontja az esélyeket, ha nem tudnak összefogi egymással egy ilyen kiemelkedően fontos cél érdekében! Itt az egyéni érdekeknek nincs helye, a közös érdeket figyelembevevő együttműködésre szólítjuk fel mindenkit!
Budapest, 2009-09-23
Gulyás Attila
VTDSZSZ – METRÓ KDSZ Elnök"
|
|
[válaszok erre: #1364]
|
[előzmény: (1362) dulifuli, 2009-09-24 10:51:58]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1362. Elküldve:
2009-09-24 10:51:58 |
[921.] |
Metro KDSz állásfoglalás a jelenlegi, KSZ-szel kapcsolatos tárgyalások ügyében:
"METRÓ hírlevél A METRÓ KDSZ Utazóforgalom SZB. tájékoztatója
Kollektív Szerződés
Kedves METRÓ KDSZ Tagok!
A METRÓ KDSZ részt vesz valamennyi Kollektív Szerződés tárgyaláson és képviseli az érdekeinket. Azonban szakszervezetünk tagja, és vezető ereje a VTDSZSZ Szakszervezeti szövetségnek is. A tárgyalásokon ez mellett, és ezekkel együtt a VTDSZSZ több ezer tagját is teljes mellszélességgel képviseli.
Ha a Metró KDSZ stratégiáját egy mondatban kell megfogalmazni, akkor az úgy szól:
Az eddig megszerzett vívmányok megőrzése.
Ha bővebben akarunk erről beszélni, akkor stratégiánk arra irányul, hogy reagáljunk azokra a környezeti változásokra, amelyek befolyásolják mindennapjainkat, munkakörülményeinket; és közben őrizzük kiharcolt pozícióinkat.
Nem mehetünk el szó nélkül azon folyamatok mellett, amelyek az előző Kollektív Szerződés aláírása után bekövetkeztek. Törölve lett időközben a K.Sz.-ből az egészségre ártalmas munkakörre vonatkozó utalás; a munkaközi szünetre vonatkozó szabályozás is többször változott.
Az étkezési tikettekre vonatkozó járulékterhek változása is azt jelenti, hogy jövőre már feltehetőleg másvalamivel kell pótolni ezt a juttatást. Ezekre a helyzetekre készülve kell érdemi javaslatokkal előállni.
A munkáltató többször is kijelentette – és ezt megerősítette a cég felügyeletével újonnan megbízott Főpolgármester-helyettes is , - hogy a Munka Törvénykönyve által biztosított feltételekhez kívánja közelíteni a Kollektív Szerződést.
Két szóval jellemezve: lebutítani mindent.
Legális álláspont lehet az, hogy népszerű – és gyakran kivitelezhetetlen – javaslatokkal bombázza valamely érdekképviselet a közvéleményt.
A munkáltató sem ma kezdte a szakmát. Lehet 5 órás tengelyszolgálatot javasolni, és a másik oldal majd lesöpri azzal, hogy a Kelet-nyugati vonalon ugrásszerűen javul a vezetőfülke komfortja. Ráadásul tud cserébe olyan keretbeosztást készíteni, hogy a munkaidő tömegesen a másik végállomáson érjen véget.
Nincs az ilyen javaslatokkal semmi baj, de ezek inkább kifelé, a közvélemény felé beszélnek.
Nem tartjuk helyesnek azt sem, hogy a tárgyalásokon több szakszervezet által is formált javaslatot kisajátítja egy érdekképviselet.
Még kevésbé azt, hogy tájékoztatásukban leszólják a többit.
Sajnos elfelejtik, hogy az ellenérdekelt fél az asztal másik oldalán ül. Arra kell összpontosítani, hogy egységes erővel képviseljük a dolgozók érdekeit a tárgyalásokon a munkáltatóval szemben.
További javaslataink, elképzeléseink a tárgyalási taktika részét képezik, nyilván az összes lapunkat nem fogjuk már az elején felfedni.
Ez rossz tárgyalási stratégia lenne.
A tárgyalások közben is várják tisztségviselőink Tagságunk észrevételeit, véleményeit, javaslatait.
Ez viszi előbbre a közös ügyeinket."
|
|
[válaszok erre: #1363]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1361. Elküldve:
2009-09-24 10:46:46 |
[922.] |
Hát persze.
Ennek is valahogy olyan "nem jól sült el, kimagyarázom" - feelingje van, mint a pár nappal ezelőttinek.
(A Cs. H. és tetterstársai-féle csúnyaság.)
Valakik itt folyamatosan a javunkat akarják, de én meg inkább nem adnám.
|
|
|
[előzmény: (1360) médmfsz, 2009-09-24 06:38:28]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
615. Elküldve:
2009-09-24 10:38:56 |
[923.] |
http://index.hu/belfold/budapest/2009/09/24/nyomozocsoport_alakult_bkv-s_ugyekre/
"A BRFK csatolta a nyomozás aktáihoz Horváth Éva, Hagyó Miklós volt szóvivőjének ügyét is, aki a BKV-tól is kapott fizetést. A nyomozócsoport két két szálon gyűjti az információkat: hűtlen kezelés gyanújával Szilágyiné Szalai Eleonóra, a BKV korábbi humánpolitikai igazgatója és a kapcsolódó végkielétési ügyekben nyomoznak, és ugyanígy hűtlen kezelés gyanújával vizsgálják a 2003 és 2009 között kötött tanácsadói szerződéseket."
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1339. Elküldve:
2009-09-22 00:54:22 |
[924.] |
"...egyetlenegy írásos észrevétel volt,az is tőlem,a többséget nem érdekelte."
Hát van ilyen. Jómagam egyébként megnéztem a Bajcsy-s végzőket, azokat rendben lévőnek találtam, a többit meg egyszerűen nincs kedvem végignyálazgatni.
A magam részéről a lehető legszebbnek azt tartanám, ha ez a mostani megmaradna, ezt már úgy megszoktam, és egész "kellemesnek" tartom.
Ezen kívül meg már csurig tele van a tököm vele, hogy az ember megszokik egy keretet, és akkor azt muszáj változtatgatni orrba-szájba. Pláne, ha még kajakra elégedett is vagyok vele, mint a mostanival például.
|
|
|
[előzmény: (1335) Alvóügynök:), 2009-09-21 18:11:15]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
612. Elküldve:
2009-09-20 11:02:57 |
[925.] |
Nem szakértem a büntetőjogi kérdéseket (sem), de talán az okozott kárt le is lehet ülni, napi 1 Forintért, vagy valami ilyesmi...
|
|
[válaszok erre: #613 #613]
|
[előzmény: (611) retrometro, 2009-09-20 10:21:40]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|