Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
643. Elküldve:
2009-10-16 13:41:26 |
[877.] |
Először is:
HAJRÁ NYILVÁNOSSÁG!
Ezen felül:
Naná, megy a szerecsenmosdatás. Az egy dolog, hogy az illetékes f@szkalap szerint elég egy tenyérnyi, ha a szabályzat nem ezt írja. Írják át úgy a szabályzatot, hogy lehessen menni tükör nélkül, írják le, hogy nem az mkv felelőssége, bármi a következmény, és utána én is szívesen leszarom. Addig nem, bármit pofázik bármelyik ilyen gyökér.
Apró idézetek a cikkből:
"A szurkolók szállítása után (már az Újpest-Városkapu állomáson) a vonatszemélyzet megállapította, hogy ablak- és tükörtörés miatt a szerelvény utasszállításra alkalmatlan. Ezért a személyzet a kocsiszíni végállomáson a vonat cseréjét kérte, utasokat a vonat tovább már nem szállított."
Ez gyönyörű, de ugyebár ilyenkor nem végállomásig utasokkal, hanem utasok nélkül, mert a vonat ÜZEMKÉPTELEN.
"Az, hogy a vonat vezetője nem látta a szerelvény oldalát, azaz úgy csukta be az ajtókat, hogy nem tudta, van-e köztük éppen valaki, a BKV szerint nem felel meg a valóságnak, ugyanis az állomásokon elhelyezett tükrök illetve monitorok, valamint a vonaton található technikai berendezések segítségével az ajtózárás biztonságos feltételeiről a vonatok vezetői meg tudtak győződni."
Aha, és aztán "a vonat kihaladása állomásból" fejezet előírásai miképpen teljesülnek? Barmok.
Meg kéne etetni a szabályzatokat azokkal, akik ezeket a nettó hazugságokat belenyilatkozzák a médiába.
|
|
[válaszok erre: #645]
|
[előzmény: (642) NB6667, 2009-10-16 13:01:52]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
98. Elküldve:
2009-10-12 11:07:29 |
[878.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #99 #100]
|
[előzmény: (96) retrometro, 2009-10-11 22:38:23]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
640. Elküldve:
2009-10-12 11:04:15 |
[879.] |
Jóféle, elemző írás, ajánlom mindenkinek figyelmesen végigolvasni, még ha kissé hosszúnak is tűnik (mai rohanó világunkban).
Megéri elmerülni benne.
retrometro kolléga felé:
ebben az írásban azért én látok bőven jogi fogódzkodót is Nórika akasztásához. Hűtlen kezelés tuti, hogy megáll.
Szubjektíve egyetlen mondatot hadd idézzek: "Szalainé nemcsak azt tudta, hogy igazából mit akarnak a gumikerekesek és a vaskerekesek, de azt is, hogyan lehet őket egymás ellen fordítani." Ez számomra bőven elég, hogy ne sajnálkozzak azon, hogy böllérkés alá kerül, és egyéni késztetést is érezzek, hogy jól alárúgjak a dagadt vén qrvának.
S még egy gondolat "JOG"-ról, úgy álatalában, kissé közhelyes tán, de legalább közérthető.
A XVIII sz. végi francia arisztokrácia bármely oszlopos tagja JOGGAL gondolhatta, hogy minden JOGSZERŰEN folyik úgy ,ahogy. Kisvártatava mégis rövidebb lett egy fejjel, mert másoknak meg egészen más volt a jogértelmezésük.
Aki az ÉPP AKTUÁLIS jogba kapaszkodik simlizés közben, az nem biztos, hogy nem kerül később szívóágra.
|
|
[válaszok erre: #641]
|
[előzmény: (636) LoviGabi, 2009-10-11 21:50:26]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
85. Elküldve:
2009-10-11 00:25:01 |
[880.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
|
[előzmény: (84) Kingweb, 2009-10-10 15:40:07]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
81. Elküldve:
2009-10-10 00:13:56 |
[881.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #82]
|
[előzmény: (80) Kingweb, 2009-10-09 21:17:12]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
68. Elküldve:
2009-10-10 00:12:40 |
[882.] |
Hogy mi mikor térünk vissza erre az egy dolog, de a Cégnek már nagyon időszerű lenne levonni a tanulságokat.
Az én álláspontom a kérdéssel kapcsolatban - gondolom - eléggé világos.
Ugyanez lesz a jelzett időpontokban is.
|
|
[válaszok erre: #69 #72]
|
[előzmény: (67) LoviGabi, 2009-10-09 18:13:59]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
635. Elküldve:
2009-10-09 13:26:37 |
[883.] |
Még mindig a szokásos:
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/igy-csaltak-a-bkv-nal-2001643/
"Volt, aki évekig havi 250 ezret kapott azért, hogy vizsgálja a BKV megítélését a diákok körében, de semmiféle teljesítményigazolás nem készült. Az is gyanús, hogy tízmillió forintokat fi zettek ki külsős cégeknek például nyílt napok szervezéséért."
No persze nyilvánhogy házha ippeg ez köll a túléléshez, hogy magam is idézzek egy "élő klasszikust".
(Márhogy klasszikussá vált orbitális baromságot, úgy értem. )
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
63. Elküldve:
2009-10-09 12:50:15 |
[884.] |
"Érsd meg kérlek!"
Én speciel értem, sőt, egyet is értek, tehát gondolom ez nem igazán nekem van címezve.
Azt viszont látni kell, hogy ojozso aggodalmai egyáltalán nem légből kapottak, csak az általa javasolt megoldásnak megvannak a maga (elég komoly) hátulütői.
Meglátásom szerint itt a legnagyobb lényeg az az, hogy erre a szituációra NINCS minden szempontból kielégítő és biztonságos megoldás jelenleg, és ennek minden ódiuma a munkáltatót terheli.
|
|
[válaszok erre: #66]
|
[előzmény: (59) retrometro, 2009-10-09 03:41:24]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
62. Elküldve:
2009-10-09 12:41:52 |
[885.] |
"...az mkv majd védekezik azzal, hogy a szabályt nem ő találta ki..."
Úgy-úgy, ahogy mondod, de igazából itt semmiféle védekezésre nincs szükség.
A szabályos munkavégzésben az a legelőnyösebb, hogy bármi is történik, a sok gyíkarc nem tud veled mit kezdeni, mert azt csináltad amit kellett, ami le van írva. (Oszt jónapot - mint tudjuk.)
A konkrét szituáció, amit vázoltál, az meg elvileg úgy néz ki, hogy vonat kihalad (alacsony sebességgel), forgalmi dolgozó monitoron át figyeli a kihaladást, ha balesetet észlel, feszmentesít. Mkv kihaladás közben észleli a feszmentesítést, vészfékkel megáll, és KFM-nél érdeklődik a feszmentesítés okáról.
Mkv szempontból ennyi a történet, aztán meg majd lesz valahogy.
|
|
|
[előzmény: (61) itamas80, 2009-10-09 11:51:32]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
58. Elküldve:
2009-10-09 01:01:22 |
[886.] |
Egy-két gondolatot hozzátennék.
Az, hogy az érintett vonatszemélyzete(ek) nem siet(nek) jelentést alkotni saját dolgaikról, azt végülis megértem. Hogy a szintén képben levő szolgálati előljárók dettó nem reklámozzák, még azt is megértem, bár az ilyesmi a szememben senkit nem tesz hiteles figurává, hogy csak így finoman fogalmazzak.
Aki meg közvetlenül itt és most nem érintett, annak leginkább ezzel a megoldatlan helyzettel lehet baja, és hogy bármikor a jövőben belefuthat, ha nem változik semmi - ilyenkor meg célszerű a szakszervezethez fordulni, mert itt szó szoros értelmében vett érdekvédelemről van szó.
Amúgy meg nehogy már aszondja itt bárki, hogy ez valami újkeletű dolog, és most mindenki hű de meg van lepődve, és nahát, még ilyet sosem hallott, és különbenis.
Meglátásom szerint meg Sz. úr most remekül megideologizálja, hogy miért NE kelljen csinálni semmit. Ha esetleg íródott volna jelentés, akkor meg tán az lenne a baj, hogy csak egy, és legalább kettő kéne, vagy a formátuma nem megfelelő, vagy az adott személyzet nem is volt pont ott, nem tudhassa, mit pampog.
Valahogy nem vagyok erről (sem) túl nagy véleménnyel.
|
|
|
[előzmény: (54) Alvóügynök:), 2009-10-08 17:41:24]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
57. Elküldve:
2009-10-09 00:42:46 |
[887.] |
Ühüm, ez egy értelemes elgondolás, van benne ráció, nem vitatom. Két dolgot fűznék hozzá:
A mostani, konkrét esetben - enyhén szólva - nem ez volt az eljárás, sokkal inkább a fű alatti, "csak ússzuk meg szép csendben"-féle metódus, ami szerintem sehova nem vezet, csak a jelenlegi, tarthatatlan állapotokat konzerválja.
Másrészt, az Általad írottak valóban logikusak és védhetők, de adott esetben el tudom képzelni, hogy a jelenleg jobbára csak lapító illetékes elvtársak nagyon is tisztába jönnének a szabályzat betűjével, és azon rugóznának, vastagon lesz@rva a Te mondandódat.
Aztán lehetne esetleg pereskedni az igazad védelmében, ha gondolod, nehezen megjósolható kimenettel.
Ha oda kerülsz, és gondolod, hát próbáld ki a leírtakat, én szurkolni fogok Neked.
|
|
[válaszok erre: #59]
|
[előzmény: (55) ojozso, 2009-10-08 18:35:24]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
48. Elküldve:
2009-10-08 10:00:54 |
[888.] |
Ezzel a meglátással kéretik felkeresni Sz. urat (meg az összes szóba jöhető illetékest), és lehetőleg naponta a fülibe ordibálni, hogy a Cég legyen szíves megteremteni a szabályos munkavégzés feltételeit minden körülmények között. Avagy hivatalosan legyen felfüggesztve az F2 ilyenkor. (Ez nem fog bekövetkezni.)
De ha sunnyogva végrehajtod a szabálytalan munkavégzést, akkor a saját bőrőd vásárra vitelével másoknak kaparod ki a gesztenyét, akiknek ez persze kib@szott kényelmes.
Gondolkozzál már, ember!
Alternatívaként az Általad írottakra (a FOSÁS-ról eszedbe fog jutni alkalomadtán) azt javaslom, hogy a csőcselék várható felbukkanásának környékén bármikor tusz EÜ okot jelentve rendkívüli leváltást kérni, sőt, rosszullétre hivatkozva vonali félreállást is biztosítani kell. Akkor a magad részéről kimaradsz a balhéból. Az igazi az lenne, ha ilyen eseménykor mindenkire egyszere jönne rá a hasmars, senki sehova, de az túl szép is lenne, ha mindenkibe szorult volna ennyi öntudat. Akkor viszont ki-ki alapon, mindenki egyénileg intézi a saját boldogulását ilyen szempontból.
Mint már említettem volt, felőlem bárki azt csinál, amit akar, saját döntés alapján.
|
|
[válaszok erre: #55]
|
[előzmény: (47) ojozso, 2009-10-08 08:38:42]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
633. Elküldve:
2009-10-08 01:13:16 |
[890.] |
Aha, tehát ha a besurranótolvajnak sikerült a lopott holmival együtt letipliznie a kifosztott ingatlanból, akkor utána már kéretik nem vegzálni, hiszen már nincs ott, ergo nem illetékes az ügyben.
Kőőőnyőőőrgőőőm....
...aaakaasszuuuk feeeel....!
|
|
|
[előzmény: (632) LoviGabi, 2009-10-07 21:04:13]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
46. Elküldve:
2009-10-08 01:08:35 |
[891.] |
Arra bizony magam is, node ha saját bevallása szerint Sz. úr sem tud hivatalosan erről az egészről semmit (számomra egészen elképesztő sunnyogások és sumákolások eredményeképpen), akkor valószínűleg a VBCS sem. És amiről hivatalosan nem tudunk az nincs is, és ami nincs, arra nem is kell reagálni.
Kérdés persze, hogy ki mennyire veszi komolyan magát az adott munkakörben...
|
|
[válaszok erre: #49]
|
[előzmény: (42) LoviGabi, 2009-10-07 21:06:43]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
45. Elküldve:
2009-10-08 01:00:58 |
[892.] |
Nem biztos hogy jól tudom, de jelenlegi legjobb tudomásom szerint több vonaton is tört a visszapillantó, tehát nem csak az az egy volt érintett ebben a dologban.
|
|
|
[előzmény: (43) Kingweb, 2009-10-07 22:41:48]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
44. Elküldve:
2009-10-08 00:59:42 |
[893.] |
Tekintve, hogy ez feketén-fehéren ott van a szabályzatban, ohne mérlegelési jogkör az mkv részéről, tehát azért ez annyira talán nem meglepő.
Megint más kérdés (a lényeg viszont persze hogy ez), hogy a Cégnek kellene felkészülni erre a vissza-visszatérő szituációra, egyáltalán lehetővé tenni a szabályos munkavégzést ilyen extrém helyzetben.
"...ha törött tükörnél nem szállít ki?"
Én személy szerint azt mondom, hogy itt nem a kiszállításon van a hangsúly, százas nagyságrendű dühöngő őrültet (lásd még: zöldmajom) nem biztos, hogy meghat a kultúrált felkérés, és méltóztatik elhagyni a vonatot. Viszont ha onnét nem mész tovább egy centit sem, Te már szabályosan jártál el, a többi nem a Te dolgod, előbb-utóbb majd lesz valami.
(Vagy ha nem, hát kisnyúl.)
Szerintem ennyi a történet a magunk részéről.
|
|
[válaszok erre: #47]
|
[előzmény: (41) NB6667, 2009-10-07 18:50:33]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
40. Elküldve:
2009-10-07 13:00:09 |
[894.] |
A szavazás jelen állása az előre sejthető (és érthető) tendenciát mutatja, az eddigiekhez hozzátenném a friss fejleményeket, további bölcs megfontolást javasolván mindenkinek.
Történt ugyanis, hogy a helyi munkáltatói jogkör gyakorlója (Sz. úr, ha valaki nem tudná) NEMHIVATALOS formában értesült a történésekről. Egy szóra áljunk is itt meg, mert kissé ezért fura, hogy egyrészt a rádiózásból tudható, hogy nem éppen szabályszerű dolgok történnek, de valahogy senki sem továbbítja ezt hivatalosan, gondolok itt elsősorban a KFM-re. Nem lenne nekíjje jelentési kötelezettsége ilyes esetekre? Nem hinném. Másrészt - tessék kijavítani, ha nem jól tudom - az instruktorok részéről is készül napi jelentés, ha máshová nem, hát oda nem került be, hogy ez és ez történt? Kifelejtődött? Avagy bekerült, csak elsikálódott?
Valószínű, hogy eme kérdésekre sosem fogunk választ kapni.
Visszatérve Sz. úrra: Mivel hivatalosan nem tud semmiről (mostanában nagyon sokan nem akarnak tudni sokmindenről, nekem úgy tűnik), ezért nem is lép semmit. Viszont ha hivatalosan tudna róla (és a jövőben ez azért nem kizárt), akkor az az álláspont, hogy az mkv nem járt el szabályszerűen, és a következmények ez irányba mutatnak. (Lásd még: a vonat egyszemélyi felelős vezetője)
Ez elég világos helyzet, úgy gondolom. Jelzem, nekem személy szerint mindegy, ki mit csinál, felnőtt emberek volnánk, elvileg. Ezt az infót mankónak szántam ahhoz, hogy adott esetben könnyebb legyen dönteni. Lehet a szabálytalan munkavégzés mellett is dönteni, számolva annak munkajogi (anyagi) következményeivel. Lehet viszont úgy is dönteni, hogy rugdosni kéne a munkáltatót, hogy a szabályos munkavégzés feltételeit MINDEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT teremtse meg. Mert a lényeg az ez.
|
|
[válaszok erre: #41 #43]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
631. Elküldve:
2009-10-07 12:27:53 |
[895.] |
Aznap Városkapu jobb peronon összesen több tíz négyzetméter területet borított a törött üvevegcserép, korlátozás nélküli utasforgalom mellett, ez azért nem kicsit balesetveszélyes. Mkv jelenti KFM-nek, elő is került valami fenetudjakicsoda, és egy partvisfélével több kupacba söprögette, a fal mellé. Gondolom, üzemzárásig az úgy is maradt.
Azt mindenki tudja, hogy az ilyen csőcselékből hullik a mocsok, disznóólat hagynak maguk után, általában üvegeket, üvegcserepet is. Namost ha ezt lehet tudni, akkor vajon az nem feladata senkinek, hogy előre megszervezze a gyors és hatékony takarítást?
Ha pedig ez nem történik meg előre, akkor az ilyen állomást a takarítás megtörténtéig le kéne zárni.
Persze, mindez sokaknak kényelmetlen lenne.
Marad a beleszarás meg a sunnyogás, ahogy az megszokott.
|
|
|
[előzmény: (630) LoviGabi, 2009-10-06 20:07:49]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
629. Elküldve:
2009-10-06 12:43:49 |
[896.] |
Ugyanerről az Index, kissé bővebben, hát gyönyörű dolgok ezek, valóban.
http://index.hu/belfold/budapest/2009/10/06/egy_tolvonassal_tizszereztek_meg_a_bkv-tanacsado_szinlelt_szerzodesenek_vegosszeget/
Node mit lehessen tudni, hátha ez mind-mind kajakra kell a túléléshez, ahogy azt médmfsz kolléga mondaná .
Ez meg itt még bővebben:
http://www.hirszerzo.hu/cikk.alomszerzodesek_a_bkv-nal_beleneztunk_a_nem_nyilvanos_jelentesbe.125501.html#
tessék olvasni, érdemes, álméklodni (ha valaki tud még), levonni a tanulságokat, esetleg kezdeni egyenesíteni a kaszát.
|
|
[válaszok erre: #630]
|
[előzmény: (628) dulifuli, 2009-10-06 12:36:40]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
628. Elküldve:
2009-10-06 12:36:40 |
[897.] |
http://www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=290451
"Tollal beírt nullával tízszerezték meg fizetését a BKV-nál?
Felvetik a hűtlen kezelés gyanúját a BKV-nál kötött botrányos szerződések és megbízások - a BKV nem nyilvános belső jelentése szerint."
...
"A közlekedési vállalat belső vizsgálata megállapította: Regőczi Miklós kommunikációs igazgató úgy kapott csaknem 35 millió forintot, hogy szerződését Antal Attila akkori vezérigazgató távozása előtt nem sokkal módosította."
Mindig is kedveltem ezt a Mószer Mikit, node lám, nem csak én, hát csak meg köllött kínálni némi kváziállami pénzecskével.
Mert megérdemli, nyilván.
"A BKV tanácsosával havi 30 ezer forintos juttatással kötött megállapodást a vezérigazgató, ám a dokumentumban szereplő összeget időközben valaki kiegészítette egy tollal beírt nullával - 300 ezer forintra."
Ejj, micsoda kis csínytevő. Biztos régen is belejavított az ellenőrzőjébe, az 1-est 4-esre, példul, láttam én ilyet anno.
Hiába no, a régi rossz szokások oly makacsok.
|
|
[válaszok erre: #629]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1861. Elküldve:
2009-10-05 23:31:53 |
[898.] |
Idézet következik:
Budapesti Közlekedési Zrt.
Közlekedési Igazgatóság
T.
Mihálszky Gábor Úr!
Közlekedési Vezérigazgató-helyettes
Tárgy: Évközi jutalmazás kezdeményezése Feor 5. állományba
A VTDSZSZ részére átadott I.-VIII. havi bér és létszámgazdálkodásról készült Társasági beszámolóban a Közlekedési Igazgatóság Feor 5.ös állományban időarányos bérmegtakarítás került kimutatásra.
A VTDSZSZ, és a területeken érintett tagszervezetei, a Metró KDSZ, a HDSZ és az FVVSZSZ kezdeményezik, hogy a bérmegtakarítás az októberi bérekkel együtt, évközi jutalom formájában legyen kifizetve az érintettek körében.
Javasoljuk, hogy a jutalmazási elvekről kezdődjenek egyeztető tárgyalások az érintett szakszervezetekkel a Metró-HÉV, és Villamos Forgalmi főmérnökségeken.
Budapest, 2009-10-05
Tisztelettel:
Gulyás Attila
VTDSZSZ elnök
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
39. Elküldve:
2009-10-05 23:26:44 |
[899.] |
Erről nekem még pluszban az jut eszembe, hogy nem szabályos utasítást végre lehet ugyan hajtani, kivéve, ha az NYILVÁNVALÓAN balasetveszélyes.
Ezt mondja a szabályzat, ugyebár.
Kérdés az, hogy utólag vajh ki a f@szom fogja eldönteni, hogy az "nyilvánvaló" volt-e, avagy sem.
Tessék, itt az első példa, nyitott ajtókkal közlekedni vajon nyilvánvalóan balesetveszélyes, vagy nem?
Várom a válaszokat.
|
|
|
[előzmény: (37) Alvóügynök:), 2009-10-05 17:06:25]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
38. Elküldve:
2009-10-05 23:21:45 |
[900.] |
"...kezelhető -e már ekkora embertömeg..."
Embertömegek kezelése nem az mkv feladata, ilyesmi nincs benne a munkakörében.
Simán felkéri az utazóközönséget a vonat elhagyására, mert az meghibásodott, aztán vagy kiszállnak, vagy nem. Ha nem, akkor ott állunk a végtelenségig, KFM pedig rendeli a pótlóbuszokat.
|
|
|
[előzmény: (36) LoviGabi, 2009-10-05 13:42:59]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|