Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
835. Elküldve:
2010-01-14 18:00:54 |
[751.] |
Hogy gyakorlatilag ugyanezt magam is már milyen régóta mondogatom...
|
|
|
[előzmény: (833) retrometro, 2010-01-14 17:37:15]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
834. Elküldve:
2010-01-14 17:38:44 |
[752.] |
A 90-es évek első felében, a K-Ny - on a segéd még felvette azt a bizonyos ládikát, saját tapasztalat.
Hogy mostanság mi van, azt nem tudom.
Egyvezetős üzemben azért én speciel nem bánom, hogy nem kell minden baromságot cájgolni, épp elég a zsuga meg a vas, az embernek van saját cucca is általában. Még egy szerszámosládához is már nem is lenne elég kezem, és valahogy nekem sincs kedvem a tökömre akasztani, mint Moldova parasztja a viharlámpát.
|
|
[válaszok erre: #843]
|
[előzmény: (824) Kingweb, 2010-01-14 10:15:40]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
133. Elküldve:
2010-01-14 17:32:07 |
[753.] |
No azért, ha nem pont a víznyomás miatt, de azért tényleg idejöhet az ANTSZ, hogy ennyi emberre ilyen kevés vizesblokk, azonfelül ezek állaga, tisztántartása, stb.
Azt kell mondjam, nem bánom, bárki mószerolt.
Nagyon is időszerű már (sőt!) ezeket a kérdéseket (is) hivatalosan górcső alá venni.
|
|
[válaszok erre: #134]
|
[előzmény: (132) Kingweb, 2010-01-14 16:03:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
195. Elküldve:
2010-01-14 10:10:40 |
[754.] |
De felpörgött az élet itt!
Én meg rohangászok ide-oda, majd délután fogom tudni figyelmesen átolvasni a hsz-eket, addig is jó fórumozást, majd jövök.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
153. Elküldve:
2010-01-12 11:05:51 |
[755.] |
Hírek szerint nálunk az egyetlen, sztrájkot hirdető szakszervezet részéről a meghirdetésen túlmenően a világon semmi nem történt.
Értem ezalatt, hogy sztrájkbizottság felállítása, valamilyen helyi szintű jelenlét, hogy egyáltalán a szaxfőnök megjelenik és beköszön "jó estét, jó sztrájkolást kívánok", szóval semmi az égvilágon.
Tudtommal idáig még egy darab munkavállaló nem lépett sztrájkba a meghirdetők csapatából, máshonnan meg pláne nem csatlakozott senki.
"Vedd komédiára, s mulattatni fog."
|
|
[válaszok erre: #155]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
813. Elküldve:
2010-01-12 01:20:17 |
[756.] |
http://www.hirszerzo.hu/cikk.bkv_letartoztatasok_kit_torhet_most_csengofrasz_utananeztunk.136339.html
"Regőczi Miklós amiatt is aggódhat, hogy több tíz, kétes tanácsadói szerződésen szerepel az aláírása, melyekre úgy fizettek ki komoly pénzeket, hogy enyhén szólva is kétes értékű "teljesítés" volt mögöttük. Ilyen volt például a Kisföldalatti "luxusmetróvá" alakítása, a Sikló és a Fogaskerekű "újra brandelése" - ezekre egyenként 9-9 millió forintot fizettek ki. A szerződések közül többen már megszületett a büntetőfeljelentés."
|
|
|
[előzmény: (811) retrometro, 2010-01-11 17:17:59]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
812. Elküldve:
2010-01-12 00:32:15 |
[757.] |
Remélem nem csak a látszat az, hogy szorul a hurok a sok genyagép körül.
|
|
|
[előzmény: (811) retrometro, 2010-01-11 17:17:59]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
152. Elküldve:
2010-01-12 00:19:01 |
[758.] |
"Ügyes!"
Valóban ügyesen keveri a szezont a faxommal, de legalább ilyen ügyesen el is ballaghatna az anyja vérvörös p****jába.
Szerintem.
|
|
|
[előzmény: (151) ojozso, 2010-01-11 19:39:00]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1522. Elküldve:
2010-01-12 00:16:48 |
[759.] |
METRO KDSZ tájékoztató:
Az autóbuszos szakszervezetek határozatlan idejű munkabeszüntetést hirdettek 2010. január 12. (kedd) nulla órai kezdettel.
A Metró KDSZ nem tekinti kimerítettnek a tárgyalásos lehetőségek sorát, ezért elhamarkodottnak tartja az ilyen típusú nyomásgyakorlás alkalmazásának megkezdését.
A Metró KDSZ a korábban kitűzött célokat továbbra is napirenden tartja, azonban az egyoldalúan meghatározott módszerrel nem ért egyet.
Kéri a Feleket a tárgyalóasztalhoz való visszatérésre!
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
807. Elküldve:
2010-01-10 13:02:46 |
[760.] |
A vezetőlánc az tényleg egy látványos eszköz, én meg amilyen marha vagyok, hát gyakorlatilag kvázi megsajnáltam, ahogy láttam azokat a képsorokat.
Persze ki van az érdemelve, így jár, aki ekkorát síbol, nem is vitás.
Azt azért erősen remélem, hogy nem csak ezt a túlsúlyos nénit láthatjuk ilyen dicstelen helyzetben, de lesznek még bőven mások is hasonló cipőben.
|
|
[válaszok erre: #808 #919]
|
[előzmény: (806) LoviGabi, 2010-01-09 19:32:28]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
758. Elküldve:
2010-01-10 12:56:42 |
[761.] |
Jaja, nekem is ez dereng.
Az Antal-féle csürhe (Hagyó-s hátszállel) regnálása konkrét sáskajárásnak tűnik, ráadásul mindez egy húsz éves lepusztuló folyamat végén.
Egyáltalán nem csoda, hogy az van, ami van. (Illetve, ami nincs...)
|
|
|
[előzmény: (757) LoviGabi, 2010-01-09 18:14:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
756. Elküldve:
2010-01-09 12:50:29 |
[762.] |
Egy buszágazatban érdekelt beszámolója az elmúlt napok eseményei, valamint az alkatrészellátás összefüggéseiről:
"Az elmúlt egy hét alatt egyébként kamionszámra tolják az alkatrészt a garázsokba. Előfordult, hogy a rendelést még szinte el sem küldték, a teherautó már ott állt a kapuban. Egy középvezető szerint az elmúlt 20 évben SOHA nem volt ennyi alkatrész a raktárban. Más dolog persze, hogy ezt a mennyiséget "felszívják" a buszok, mint száraz szivacs a vizet."
Világos tehát, hogy ha nem megy ki a járgány tömegével, akkor hirtelen elkezd ömleni az alkatrész, amiért eddig évekig hiába volt könyörögve.
Erről meg csak úgy eszembe jut, hogy nálunk mintha hasonló hiányosságok léteznének már egy ideje ( ), kompresszor, tükrök, satöbbisatöbbi....
Namost ha az ember összeadja a kettőmegkettőt, akkor abból akár következtetéseket is lehet levonni.
Akár.
|
|
[válaszok erre: #757]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
802. Elküldve:
2010-01-09 01:39:04 |
[764.] |
"Természetesen a Demszky-Hagyó duónak is ott lenne a helye."
Na ja, azok a görények csak akkor mennek oda vigyorogni meg hazudozni valahová, amikor valami átadás, meg szalagátvágás van.
Bezzeg amikor az általuk (is) termelt sz@rt kéne fölnyalni, akkor már nem tolonganak annyira.
A buszosok meg remélem - ha már így adódott - utastájékoztatás közben kitálaltak a nagyérdeműnek, hogy mi miért van, és milyenek az állapotok.
Hogy ne csak a (sok esetben) népbutító médiából hallják a dolgokat, hanem első kézből.
Ez esetben a Cég lőtt (volna) egy jó nagy öngólt a hernyóságával.
|
|
|
[előzmény: (798) oregbeatsuhanc, 2010-01-09 00:26:55]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
801. Elküldve:
2010-01-09 01:33:38 |
[765.] |
"Csoport vezető, és seggnyaló beosztottakból is beférnének e keretbe."
Részemről nincs akadálya, velem lehet beszélni.
|
|
|
[előzmény: (797) oregbeatsuhanc, 2010-01-09 00:05:02]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
800. Elküldve:
2010-01-09 01:30:09 |
[766.] |
Barata: "A BKV vezetése, illetve a kommunikációja hazudik..."
Ezt tudjuk, nem újdonság.
Barta: "...feljelentettük a BKV-t rágalmazásért..."
Ezt meg nagyon jól tették.
|
|
|
[előzmény: (795) perry, 2010-01-08 23:44:24]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
791. Elküldve:
2010-01-08 14:44:35 |
[767.] |
http://index.hu/belfold/budapest/2010/01/08/32_vonalon_kesnek_a_bkv_buszai/
"Bár a gyakorlatuk törvényes, a BKV szerdán két buszsofőrnek is felmondott, mondván húsz perc helyett egy egész órán át vizsgálták a kocsijukat. Jelenleg semmilyen előírás nem tiltja ezt a sofőröknek.
Demszky Gábor, Budapest főpolgármestere csütörtökön elfogadhatatlannak és törvénytelen munkalassító sztrájknak nevezte a buszsofőrök akcióját. A buszsofőrök nem beszélnek sztrájkról, véleményük szerint ők csak a törvényi előírásokat betartva végzik munkájukat."
Ez a lényeg. hogy amíg a munkavállaló a szabályok szerint cselekszik, addig a Cég is bekaphatja, a Demszkáj meg aztán pláne.
Szerintem akit jogtalanul rúgtak ki (tehát tényleg ésszel csinálta amit csinált), azt a bíróság seperc alatt vissza fogja tenni, plusz kártérítés, Kocsis elvtárs személyesen lecummantja, stb...
A Baromarcú Bájgúnárt meg tényleg bele kéne már taposni a talajba, mint büdösbogarat a morcos cowboy, csizmasarokkal.
|
|
[válaszok erre: #792 #793 #796]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
789. Elküldve:
2010-01-08 13:57:21 |
[768.] |
"...itt sem néztem meg az említett riportot."
Ez számomra némi korlátoltságot sejtet (magánvéleményem), de persze eszem ágában sincs Tőled elvitatni a tájékozatlansághoz való jogot.
Amúgy tuti, hogy két év múlva a másik oldali csatornáktól (!) fogok épp úgy hányni, mint most az ATV-től.
Az allergiás tünet ugyanis mindig attól jeletkezik, amiből aktuálisan épp túl sok van.
|
|
|
[előzmény: (783) perry, 2010-01-08 09:11:17]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
768. Elküldve:
2010-01-07 10:47:43 |
[771.] |
A helyzet az, hogy a narancsot sem igazán kedvelem. Főleg, ha kicsi, savanyú és a mienk.
Tudom, nehéz a kedvemre tenni....
|
|
|
[előzmény: (764) Kingweb, 2010-01-07 05:36:29]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
763. Elküldve:
2010-01-07 01:52:37 |
[772.] |
"2010. január 6-án a Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai előállították a Budapesti Közlekedési Vállalat Zrt. volt humánpolitikai igazgatónőjét. dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra lakásán házkutatást tartottak a nyomozók, melynek során lefoglalták számítógépét, valamint több iratot is."
Ej-haj, beh gyönyörűség is ezt olvasni, remélem nem valami átverés, mert akkor sírógörcsöt kapok a csalódottságtól.
Reménylek még egy-két dolgot ezzel kapcsolatban.
Egyrészt remélem, hogy legalábbis szappant főznek a dagadt vén qrvából, intő példaként az utókor számára.
Ezen felül bízom benne, hogy tovább göngyölítik a pénzügyi szálat (tuti, hogy van tovább), és az elvezet egészen RendHagyó "kurvanyádat" Mikulásig, legalább. (Plusz a kisebb kaliberű kötsögök.)
Szeretném továbbá, hogy még sok másoknak is a nyakára lépjenek, akik évekkel korábban elhúztak nyugdíjba, brutál végkielégüléssel, Sutyerákné Aranyvirág például, és még sokan mások.
És a végén hadd osszam meg a jelenlegi kedvenc rigmusomat a nagyérdeművel, hogyaszongya:
"Szocikat a Dunába, Akácfát meg utána."
Hát így valahogy. Tessék szépen skandálni.
|
|
[válaszok erre: #765 #767]
|
[előzmény: (762) itamas80, 2010-01-07 01:39:47]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
130. Elküldve:
2010-01-07 01:41:50 |
[773.] |
Tavaszra csak sikerül már fölfűteni azt a hatalmas, több négyzetméteres (!!!) komplexumot!
|
|
[válaszok erre: #131]
|
[előzmény: (129) Kingweb, 2010-01-06 20:35:11]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
761. Elküldve:
2010-01-07 01:38:46 |
[774.] |
Nem állítom, hogy nem racionális amit a Gulyás mond (merthogy az, és még egyet is tudok vele érteni, ha nagyon akarok), de ez az ATV már annyira gusztustalanul szociszagú, hogy a belem jön ki tőle, bocsi.
Már egyszerűen allergiás vagyok rá, már egy egészen kis dózisra is, annyira elegem van ezekből.
Mondvacsinált Olgika meg szopjon lovat értetlenkedés helyett.
Szerintem.
|
|
[válaszok erre: #764]
|
[előzmény: (759) Kingweb, 2010-01-06 22:20:03]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1521. Elküldve:
2009-12-22 23:37:35 |
[775.] |
METRO KDSZ tájékoztató:
K ö z é r d e k ű
A BKV Zrt. menedzsmentje és a szakszervezetek folytatták a Kollektív
Szerződés tárgyalásokat.
A 2009. december 22-i tárgyalás fontosságát az adta, hogy egyrészt le
lehetett volna zárni a tárgyalásokat megegyezés esetén; másrészt ez
volt az utolsó érdemi plenáris tárgyalási lehetőség 2009. évben.
A munkáltató kevés mozgásteret hagyott a megegyezésre (állítása
szerint erre a kormány által biztosított finanszírozás miatt van szükség).
Kitartott
az egészség és nyugdíjpénztár 1 %-os értéke mellett;
a KSz 521-522-es pontok pihenőidejének általa elképzelt változata
mellett (másik melléklet utolsó 2 oldalán ismertetve);
valamint az osztott szolgálatok változatlan rendszere mellett.
Mint tudjuk, ez utóbbi alkalmazását hatályban lévő Kollektív
Szerződéshez köti a jogalkotó.
Nincsenek fényévekre egymástól az álláspontok, de ez most kevés volt a
megállapodáshoz. (Melléklet részletezi. A korábbi szöveg áthúzással van
jelölve).
Jó alapot nyújt viszont a 2010-ben folytatásra kerülő tárgyalásokhoz.
Elméletben nincs kizárva az a lehetőség sem, hogy a 2009. december
31-én lejáró Kollektív Szerződős 1 hónappal meghosszabbításra kerül.
Új helyzet áll elő a cég történetében, ha 2010. január 1-én nem lesz
hatályban lévő Kollektív Szerződés.
A szakszervezetek jogászai tanulmányozzák ennek az állapotnak
valamennyi vetületét:
Kell-e valamennyi munkavállalóval egyéni munkaszerződést kötni
még január 1. előtt a Kollektív Szerződés hiányában?
Lesz-e mindenkinek munkaköri leírása?
Hogyan alakul a vezénylés az osztott munkaidő kiesése miatt a
járművezetőknél? Milyen hatással van mindez a
létszámgazdálkodásra?
Az Mt. szerinti járművezetői pihenőidők bevezetése milyen
hatással lesz a létszámgazdálkodásra, valamint a bértömeg
gazdálkodásra?
Bevezetésre kerül-e a föld alatt dolgozó vonatszemélyzetek esetén
a 8 órás munkaidő? Okoz-e mindez létszámfelesleget? Mennyivel
növeli meg mindez a napi munkaidőt, ha a nem fizetett munkaközi
szünet ideje plusz ezen felül értendő.
Mi történik a föld alatt dolgozó vonatszemélyzetek rekreációs
szabadságával? Lesz-e hatással mindez a létszámgazdálkodásra?
Felülvizsgálatra kerüljön-e érdekképviseleti oldalról a szolgálati úti
munkaidő kérdése? (a munkaidő részét képezi a szolgálatra való
felkészülés, azaz formaruhában a végzés helye, és az öltöző
között a szabadidő terhére kell-e utazni?).
A 12 órás munkakörben dolgozókat hogyan érinti a KSz hiánya, és
a munkaközi szünet hogyan fog illeszkedni ebbe a rendszerbe?
Hogyan tud átállni a KSz által adott felhatalmazás nélkül a
munkáltató, a fizetések munkahelyen történő készpénzes
folyósítására?
Alaposan feltételezhető, hogy januárban még rengeteg; soha nem
tapasztalt kérdésre kell gyors választ találni majd munkaviszonyt érintő kérdésekben.
Lehet, hogy a KSz tárgyalások helyett a folyamatos értelmezési viták
lesznek majd a közvélemény figyelmének középpontjában.
Előtérbe kerültek a nyomásgyakorló eszközök mindkét tárgyaló fél
oldalán. Könnyen lehet, hogy nemsokára a szakszervezetek felmérést
készítenek egy sztrájk támogatottságáról a dolgozók körében.
Reméljük a munkáltató készít olyan elemzést is, amely megmutatja
számára, hogy mennyi plusz költségébe kerül a zrt-nek a KSz nélküli működés.
A legjobbat reméljük, és a legrosszabbra készülünk!
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|