Találatok száma: 3214 üzenet |
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
983. Elküldve:
2010-10-27 11:13:46 |
[326.] |
Kekeckedés és okoskodás dolgában természetesen olyan magánvéleményt alakítasz ki, amilyen csak jól esik.
Abban gondolom egyetértünk, hogy a Metró vasútüzemének biztonságos lebonyolításával kapcsolatos rendelkezések végrehajtását még a Te magánvéleményed sem befolyásolja.
Hogy mi bizonyosodott be és mi nem, arról ismét eltér a véleményünk. A szakmai dolgokról való eszmecserét én akkor is hasznosnak és tanulságosnak gondolom, ha a végén nincs közös nevező.
"...a főnökömmel nem is beszéltem erről a Rendelkezésről, tehát semmiféle főnöki elvárás nincs..."
Ezt komoly megnyugvással hallom.
Meglehetősen boldogtalan lettem volna, ha csalódnom kell Benned ilyen téren.
|
|
[válaszok erre: #985 #1000]
|
[előzmény: (981) retrometro, 2010-10-27 09:39:54]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
982. Elküldve:
2010-10-27 11:05:57 |
[327.] |
Először is köszönöm, hogy leírtad mit tennél konkrétan, mert ez már több, mint a levegőbe való beszélés gyakorlata.
Hozzátenném a saját meglátásaimat, de előbb leszögezném, hogy az általad odavetett "ha tetszik, ha nem oszt jónapot" kitételnek nem látom értelmét, hiszen nem esztétikai szempontból vizsgálódom, tehát ha valami logikus, akkor az sem zavar ha közben ronda, mert ez az életünk két keljesen külön szegmense.
A tárgyra térve tehát:
"Ha nem a tükörből, akkor -a vezetőfülkéből nem kilépve- az oldalajtón kihajolva."
Tökéletes, mesterien végrehajtott gyakorlat, jelezném szerényen, hogy magam is így teszek háromkilós esetén. Mivel magam estis számokat járok, és sűrű köd sem volt az utóbbi napokban, nem is szokott ez problémát okozni. Ám, ha most kitekintek az ablakon és látom, hogy tűz a Nap, nos, nem vagyok én abban biztos, hogy ugyanúgy, egyértelműen látszanak a dolgok.
Továbbmenve:
"...Rendelkezés egy egységet képez és a kialakítástól függően az oldaljelző lámpákra vonatkozik"
Tehát eljutottunk a kétkilósig, és itt egyértelműen nem értek Veled egyet, és nem ezt a gyakorlatot követem. Tekintve, hogy magam vagyok a jármű egyszemélyi felelős vezetője - ismerős ugye? - egészen addig a saját értelmezésem szerint járok el, amíg illetékes szolgálati előljárótól hivatalos úton más értelmű utasítást nem kapok (oszt jónapot, hogy stílben maradjak).
Megsúgom, hogy ez utóbbi állapot talán már nem várat sokáig magára, és papíros lesz az én kezemben - s ha dokument jeszty, akkor onnantól az van, ami abban foglaltatik. (De csak onnantól!)
|
|
|
[előzmény: (980) retrometro, 2010-10-27 09:29:17]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
979. Elküldve:
2010-10-27 09:24:41 |
[328.] |
Csak áttételesen tartozik ide, de azért van összefüggés, hogy a tegnapi üzemzárás - több nap kihagyással - ismét F2 4.102. szerint. Azért az is érdekes, hogy vannak napok amikor egy szabály érvényes, és vannak, amikor nem, de ez még felejtős - az a gyönyörű, hogy két vonat ismét kimaradt az alkalmazás alól, pedig lehetett érezni amúgy az igyekezetet, csak hát az akarat mellé tehetség is kellene.
Természetesen minden rádión van, s a jelentés is megíródott.
Rém mulattató egyébként, amikor valaki Jóistent igyekszik játszani, de feszt hasraesik a saját következetlenségében.
|
|
[válaszok erre: #984]
|
[előzmény: (978) Alvóügynök:), 2010-10-27 07:09:18]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
120. Elküldve:
2010-10-27 02:23:15 |
[329.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #121]
|
[előzmény: (114) retrometro, 2010-10-26 16:09:06]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
977. Elküldve:
2010-10-27 02:12:14 |
[330.] |
Tetszene idézni pontosan azt a rendelkezést, udvarias, elegáns dolog lenne, de biztosan túl nagyok az elvárásaim.
Akkor séróból mondom, hogy emlékezetem szerint ott konkrétan az oldalsó lámpákat említi, amik CSAKIS háromkilósokon vannak, tehát kétkilósra kizárásos alapon az nem vonatkozik.
Nem úgy mint a jelenlegi, amit sokadszor idézek, íme:
"Az ÉD-i metróvonalon a kocsi ajtójelző lámpák kijelzőjét Kőbánya-Kispest végállomáson, a bal peron mellett történő megállás után mindig ki kell értékelni a vonatszemélyzetnek"
Kocsi ajtójelző lámpák, amik kétkilóson is vannak, belül. És azt is írja, hogy MINDIG, ami nálam azt jelenti hogy minden esetben, kivétel nélkül, minden járműtípuson.
Még két dolog:
Ugyan írd már le, hogy Te mit csinálnál, megállsz Köki balon kétkilóssal, tessék, Tiéd a terep, meséld el, mit tennél.
Másik, hogy háromkilóssal állsz meg, de a fényviszonyok vagy egyebek miatt legalább a harmadik kocsiig el kell menned hunyorogni egyet hogy biztos lehess a dolgodban, na, ezt pontosan hogyan tennéd?
KÉT PRECÍZ LEÍRÁST KÉREK IDE!!!
Még valami.
Ha bármilyen szolgálati előljárótól én megkapom írásban, vagy csak rádióra mondja, hogy a kétkilósokkal nem kell foglalkozni, akkor nem is fogok, mert nekem sem hobbim a plusz macera.
A többi csak meddő szócséplés & szerecsenmosdatás.
|
|
[válaszok erre: #978 #981]
|
[előzmény: (972) retrometro, 2010-10-26 22:15:29]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
976. Elküldve:
2010-10-27 01:59:17 |
[331.] |
Megnéztem magamnak ismét, hát persze hogy nem úgy van az, ahogy próbálod itt elhitetni a naív lelkekkel.
Három részre tagolódik a rendelkezés (római I - II - III), az első a kocsiszíni tennivalókat taglalja, és semmi kihatása nincsen a később írott, Köki-balos tennivalókra.
|
|
[válaszok erre: #980 #990]
|
[előzmény: (961) retrometro, 2010-10-26 12:32:39]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
112. Elküldve:
2010-10-26 13:53:47 |
[332.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #113]
|
[előzmény: (111) Alvóügynök:), 2010-10-26 13:40:03]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
110. Elküldve:
2010-10-26 13:33:44 |
[333.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #111 #114]
|
[előzmény: (103) dulifuli, 2010-10-21 13:14:23]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
966. Elküldve:
2010-10-26 13:04:57 |
[334.] |
Most látom, hogy közben lett ez a hsz-is, azért reagálnék rá, az enyémtől eltérő véleményedet természetesen tiszteletben tartva, mint azt az imént megbeszéltük.
"A Rendelkezés elején benne van, hogy MILYEN lámpákra vonatkozik.."
Amikor én elemzek valamit, akkor mindig szöveghűen be is idézem a tárgyamat, hogy mindenki pontosan láthassa. Itt is erre lenne szükség, mert ez így homály.
"...én legalábbis ÉRTEM a leírt szöveget..."
Ezt mindig mindenki úgy gondolja, amíg meg nem győződik az ellenkezőjéről.
"...és még jó pár mkv.kolléga is érti..mondhatni a többség..."
Ne álltasd magad, a többség egyszerűen belexarik. Sajnos, mondanám, de nem az én dolgom, tehát nem szólok bele.
Még annyit, hogy a "többségbe" (khm...) azért a szolgálati előljárók sem tartoznak bele, mert én már jó pár értelmezést kértem (V1. 23.), de olyan még nem volt, hogy az én értelmezésemtől eltérő utasítást kaptam volna. Megjegyezném, hogy KFM-től sem. Egy alkalommal, kétkilós, kiálló vonat esetén a KFM maga utasított arra, hogy NE hajtsam végre a Szakszolgálatvezetői Utasítást, hanem menjek a kihúzóba.
Azért mindez valószínűleg jelent valamit...
|
|
|
[előzmény: (961) retrometro, 2010-10-26 12:32:39]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
964. Elküldve:
2010-10-26 12:41:33 |
[335.] |
Semmi gáz, én is csak leírtam a magamét.
|
|
[válaszok erre: #965]
|
[előzmény: (963) retrometro, 2010-10-26 12:35:05]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1394. Elküldve:
2010-10-26 12:40:43 |
[336.] |
Azért nem kizárt, hogy Sokoldalú Pistánk adott esetben megmajmolja Körtefejű Pubit.
Lásd, Hagyónak is hogy beletört a foga, pedig akkor még mennyien nyalták a nagy valagát.
Persze, majd meglátjuk...
|
|
|
[előzmény: (1393) itamas80, 2010-10-26 11:21:09]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
962. Elküldve:
2010-10-26 12:33:43 |
[337.] |
Vélemény, csakhogy nem a szóban forgó Szakszolgálatvezetői Rendelkezésről, hanem az azt értelmezni, és szabályosan dolgozni igyekvő munkavállalókról, ami nem éppen ugyanaz.
És nem is túl elegáns.
|
|
|
[előzmény: (960) retrometro, 2010-10-26 12:28:28]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
959. Elküldve:
2010-10-26 12:20:51 |
[338.] |
KÖKI bal-ra ez vonatkozik szó szerint:
""Az ÉD-i metróvonalon a kocsi ajtójelző lámpák kijelzőjét Kőbánya-Kispest végállomáson, a bal peron mellett történő megállás után mindig ki kell értékelni a vonatszemélyzetnek"
Nincs benne a mondatban sem az "ELHELYEZETT", sem az "OLDALjelző"
Kocsi ajtójelző lámpáról beszél szó szerint, az meg kétkilóson bévül van, háromkilóson meg fényviszonyok és fékvisszajelentők függvénye, hogy honnét "értékelhetők ki" biztonsággal.
Tudomásul veszem, hogy nem óhajtasz a nyilvánvaló dolgokról a főnöki elvárásokkal szembemenve határozott véleményt formálni.
Amit meg most, itt csinálsz, az persze nem fejveszett menekülés, hanem rendezett visszavonulás.
(Hány éves vagy, királyfi?)
|
|
[válaszok erre: #960 #961 #963]
|
[előzmény: (958) retrometro, 2010-10-26 12:02:45]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
955. Elküldve:
2010-10-26 10:14:44 |
[339.] |
Magánemberként is megmondhatod a tutifrankót, nem vagyunk mi olyan finnyásak.
Eddig ez nagyon is jól ment, de most valahogy nem akar sikerülni ez a mutatvány.
|
|
[válaszok erre: #957 #958]
|
[előzmény: (953) retrometro, 2010-10-26 08:09:29]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
954. Elküldve:
2010-10-26 10:12:55 |
[340.] |
Aha, tehát itt és most nem vasútbiztonsági kérdés az ajtójelzés és környéke, hanem játszadozás, hát mik nem vannak.
A főnökeid irányából, akik Téged szemlátomást igen kényelmetlenül presszionálnak, hát bizony igencsak kilóg a (vizi)lóláb.
|
|
|
[előzmény: (952) retrometro, 2010-10-26 08:03:04]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
948. Elküldve:
2010-10-26 00:23:47 |
[341.] |
Arra való tekintettel, hogy mi itten valószínűleg félkegyelműek vagyunk, én meg kimondott funkcionális analfabéta is emellett, úgy esengve kérnénk hivatalos értelmezést Kegyelmedtől.
Ha ezt nem kapjuk meg, akkor a további, eme tárggyal kapcsolatos sötét tudatlanságunk Nagyságod lelkén fog száradni.
Sajnos.
|
|
[válaszok erre: #949 #952 #953]
|
[előzmény: (945) retrometro, 2010-10-25 20:14:52]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
2158. Elküldve:
2010-10-26 00:16:59 |
[342.] |
Ez attól lehet, mert a kínai horoszkóp szerint ez a Viziló éve.
Gondolom...
|
|
|
[előzmény: (2157) Kingweb, 2010-10-25 22:05:38]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1390. Elküldve:
2010-10-25 14:08:42 |
[343.] |
"Ezek szerint akár hiba javítást is el tudtok látni."
Hibaelhárítás annak a hivatalos neve, és meghatározott eljárásokat tartalmaz. Ehhez viszont nyilván ismerni kell a jármű szerkezeti felépítését, és működését.
Meg kell jegyeznem, hogy minél öregebb egy jármű, minél inkább nincs pénz alkatrészre és gondos karbantartásra, a fentebb írottak annál inkább lesznek lényegbevágók.
Sajnos.
|
|
|
[előzmény: (1388) oregbeatsuhanc, 2010-10-25 13:53:38]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1387. Elküldve:
2010-10-25 13:45:09 |
[344.] |
"Nem gondoltam volna, hogy egy mkv-nak ilyen mélységben kell ismernie..."
A kötelező szerénység próbál ugyan megálljt parancsolni fecsegő természetemnek, de nem állom meg hogy ki ne jelentsem:
az imént ÉPPEN CSAK a felszínt karcolgattam!
|
|
[válaszok erre: #1388]
|
[előzmény: (1383) oregbeatsuhanc, 2010-10-25 12:46:36]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1386. Elküldve:
2010-10-25 13:42:50 |
[345.] |
"...szívesen mennék, és segítenék metrót felújítani..."
Meg kell mondjam, nem mindennapi jelenség az ilyen lelkesedés errefelé!
|
|
[válaszok erre: #1389]
|
[előzmény: (1382) oregbeatsuhanc, 2010-10-25 12:31:23]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
289. Elküldve:
2010-10-25 13:38:25 |
[346.] |
"Akkor miért tiltakozott a francia kormánynál az Alstom..."
Megszokásból.
|
|
[válaszok erre: #291]
|
[előzmény: (288) médmfsz, 2010-10-25 11:40:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1378. Elküldve:
2010-10-25 11:24:49 |
[347.] |
Medve anyám, tényleg nagyon hiányzik az a Lipót.
Bezárták az OPNI-t, azért nincs hova az ilyeneket bezárni.
|
|
[válaszok erre: #1381]
|
[előzmény: (1377) speaker77, 2010-10-25 09:58:07]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1376. Elküldve:
2010-10-25 00:56:50 |
[348.] |
Bizony, kicsi ez az ország, már Mikszáth Kálmán idejében is az volt, és azóta csak zsugorodott.
|
|
|
[előzmény: (1374) retrometro, 2010-10-25 00:22:55]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
1375. Elküldve:
2010-10-25 00:54:18 |
[349.] |
Ezt azért nem egészen értem hogy metróellenes (főleg köztudottan), be akarják tömni a meglévő alagutakat, vagy hogy?
|
|
[válaszok erre: #1377]
|
[előzmény: (1373) dispotion, 2010-10-24 22:37:15]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214
|
869. Elküldve:
2010-10-24 13:51:11 |
[350.] |
"...vizsiben több öltöző is van,bármikor igényelhetsz szekrényt."
Ami viszont a munkakezdés konkrét helyétől vagy fél kilóméterre van. Biztos van erre valami munkaügyi szabvány, és csodálkoznék, ha ez megfelelne neki. Aztán meg szép is lenne, először a Kőér felől elzarándokolni a Vizsiig, mert ott az öltöző, aztán vissza Tároló, bejelentkezés helyszíne, aztán vissza Vizsi, mert nem jött át a vonat...
Mivel ezerféle helyen van kezdés-végzés, akkor mindenhova kéne saját szekrény, több garnitúra formaruhával és civillel, mert nem biztos hogy ott kezdesz ahol végzel (sőt, inkább biztos, hogy nem...).
Valahogy nem fog ez a dolog stimmelni, bárhogy forgatjuk is.
|
|
[válaszok erre: #870]
|
[előzmény: (868) Alvóügynök:), 2010-10-24 12:42:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|