Találatok száma: 196 üzenet |
|
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
29244. Elküldve:
2012-02-15 21:35:46 |
[26.] |
EbS és az EbS+.
|
|
[válaszok erre: #29245]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
29194. Elküldve:
2012-02-14 00:15:56 |
[27.] |
Hustleren még nem láttam Gay-t! Remélem nem is fogok.
|
|
|
[előzmény: (29183) Kardos Attila, 2012-02-13 10:31:56]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
981. Elküldve:
2012-01-08 23:53:40 |
[28.] |
Nem bővíthető, csak cserélhető!
|
|
[válaszok erre: #982]
|
[előzmény: (980) br, 2012-01-08 22:00:44]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
977. Elküldve:
2012-01-05 15:22:06 |
[29.] |
Megint az ékezetekkel van problémán, de most az MTV tp. megjelent EPG nem jó.
Valaki segítség?
|
|
[válaszok erre: #978]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
76066. Elküldve:
2011-12-19 17:30:20 |
[30.] |
Sokan firtatják miért nem teszi rá az UPC a magyar hangot a NGW HD verzióra amikor az megegyezik az SD verzióval.
Itt a megoldás: 2 beltéri vagy 2 tuneres beltéri kell hozzá és az egyiken az HD képét nézed, míg a másikon az SD hangját hallod.
|
|
[válaszok erre: #76068 #76069]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
11570. Elküldve:
2011-12-13 23:17:52 |
[31.] |
Total Commander-rel. FTP-nél beállítod a boxod ip-jét és tudod olvasni-írni a boxod könyvtárát.
|
|
|
[előzmény: (11568) berem, 2011-12-13 22:36:03]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
878. Elküldve:
2011-12-04 21:30:51 |
[32.] |
Sajnos azt sem tudom, hogyan keressek rá! A linket pedig megköszönném.
|
|
[válaszok erre: #879]
|
[előzmény: (877) Layosh, 2011-12-04 21:21:00]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
876. Elküldve:
2011-12-04 21:15:14 |
[33.] |
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség. Tegnap kapcsolgatás közben újraindult a boxom, valami hiba üzenet jött be, ami után folyamatos újraindítást csinált. Újratelepítettem a BH1.6.6-ot, csak azt nem tudom, miért rossz az EPG, az ékezeteket nem írja jól, mit kéne beállítani?
|
|
[válaszok erre: #877]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
836. Elküldve:
2011-11-24 22:31:11 |
[34.] |
319.sz. hozzászólásomban 2011.02.22-én már leírtam, hogy nem frissíti az UPC kártyát csak ha átraktam a Philipsbe.
360. hozzászólásomban ismét jeleztem a kártya problémát.
UPC*** a 380. sz. házzászólásában elismerte idézem: "Akkor egyértelműen sw hiba. "
|
|
[válaszok erre: #837]
|
[előzmény: (831) upc***, 2011-11-24 18:57:53]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
855. Elküldve:
2011-11-24 12:01:49 |
[35.] |
De van!
|
|
[válaszok erre: #856]
|
[előzmény: (854) duceee, 2011-11-24 09:25:07]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
829. Elküldve:
2011-11-23 22:09:20 |
[36.] |
Szavatosság
A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatáért meghatározott ideig való jótállás. Szavatosság esetén az eladó azért vállal felelősséget, hogy az eladáskor hibátlan terméket adott át a vevőnek, tehát nincs olyan rejtett hibája, amely csak később fog kiderülni. A fogyasztó szavatossági jogait a 49/2003. GKM rendelet alapján az olyan hibák esetében érvényesítheti, amelyek a teljesítés időpontjában már megvoltak. A teljesítéstől számított első hat hónapra vonatkozóan a bizonyítási teher a kereskedőre, majd a további másfél évben a fogyasztóra hárul. A jogszabály azt vélelmezi, hogy az első hat hónapban észlelt hibák már a teljesítéskor megvoltak. A fogyasztó a hiba felfedezéséről a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles a kötelezettet értesíteni.
Jótállás
A jótállást, mint sajátos jogi szakszót, a fogyasztók inkább garanciaként ismerik. A jótállás azt jelenti, hogy a kereskedő, gyártó garantálja, hogy egy bizonyos időtartamon belül a termék kifogástalanul fog működni. Ez tehát szigorúbb felelősség a szavatossághoz képest, mert a hibás teljesítésből eredő jogvita esetén a gyártónak, illetve a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy hibátlan árut adott át és a hiba a fogyasztó rendeltetésellenes használata miatt keletkezett.
A jogszabályi (kötelező) jótállás eseteiben a jogalkotó határozza meg, hogy milyen termékekre köteles garanciát vállalni a gyártó, forgalmazó, és milyen feltételekkel. Ilyen jogszabály az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. kormányrendelet. Ezektől a feltételektől csak a fogyasztó javára lehet eltérni, a jogszabály még közös megegyezés esetében sem teszi lehetővé például a jogszabályi jótállási idő csökkentését.
A jótállás legrövidebb időtartama 12 hónap, de egyes termékeknél ennél is hosszabb lehet.
[b]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
828. Elküldve:
2011-11-23 21:59:44 |
[37.] |
"Mert végül is működik csak..... " nem rendeltetésszerűen.
1. lefagy a készülék, csak a főkapcsoló segítségével lehet újraindítani. Ez már megállja a nem rendeltetésszerű használatot.
Segítenék neked hun005 csak elég ritkán fordulok meg a mi kis hazánkban.
Felajánlanám neked, hogy ha mégis azt állapítaná meg a szakvélemény, hogy jó a készülék, akkor kifizetem helyetted a bevizsgálási díjat, de ezt úgy sem hinnéd el.
|
|
|
[előzmény: (827) hun005, 2011-11-23 21:31:28]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
826. Elküldve:
2011-11-23 21:14:43 |
[38.] |
Persze normál esetben, ha nem tudják javítani cserélni kell a készüléket, de mivel tisztába vannak azzal, hogy szoftver hibás a készülék ezért értelmetlen a csere. Ugyanazok a hibák jelentkeznek a cserélt készüléken is.
Megjegyzem, mivel már sokszor pórul jártam a mi kis hazánkban ezért én amikor visszavittem a készüléket hangfelvételt készítettem az egészről. (Ma már minden ügyemet így végzem!) Tehát bizonyítani tudom a bolt állítását és eljárását.
Az 1 év garanciád az új készülékre akkor indul, ha kaptál új számlát róla.
Egyébként már többször leírtam, hogy felesleges vitázni a kereskedővel, csak el kell vinni a készüléket a fogyasztóvédelemhez, majd azok bevizsgálják és mindenki boldog lesz. Te visszakapod a készülék árát, a kereskedőnek pedig ki kell fizetnie a bevizsgálási díjat (megjegyzem nem kevés összeg) plusz megbüntetik a boltot.
|
|
[válaszok erre: #827 #832]
|
[előzmény: (824) hun005, 2011-11-23 20:54:46]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
822. Elküldve:
2011-11-23 20:03:02 |
[39.] |
Összecsomagolod az eredeti számlával bemész a kereskedőhöz és visszakéred az árat, amíg garanciád van rá.
FIGYELEM MINDEN ECHOSMART MEDIA HD TULAJDONOSNAK!
CSAK AZÉRT HITEGETNEK BENNETEKET EZZEL A KÉSZÜLÉKKEL, HOGY JÓL MŰKÖDIK ÉS NINCS SEMMI PROBLÉMA VELE, MERT KB 1 ÉVE KEZDTÉK EL FORGALMAZNI EZT A SZ@RT, ÉS HA LEJÁR A GARANCIA, AKKOR MEHETTEK A SÓHIVATALBA PANASZKODNI. AKKOR MEGÚSZTÁK NEM KELL A HATALMAS KÁRT ELSZENVEDNIÜK.
TEHÁT MINDENKI LÉPJEN MÉG GARANCIA IDŐN BELÜL, MERT CSAK ADDIG VONATKOZIK A KÁRTALANÍTÁS !
|
|
[válaszok erre: #824]
|
[előzmény: (818) Sup3rm4n, 2011-11-23 01:10:40]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
835. Elküldve:
2011-11-18 15:30:10 |
[40.] |
Most már a telenor csatikon jó az ékezet, de a fókuszon nem jó.
|
|
|
[előzmény: (822) cidu, 2011-11-17 18:13:37]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
827. Elküldve:
2011-11-17 21:09:22 |
[41.] |
nálam csak itt van:
/usr/share/enigma2
|
|
[válaszok erre: #828]
|
[előzmény: (826) ArivaFan, 2011-11-17 20:36:36]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
825. Elküldve:
2011-11-17 20:28:44 |
[42.] |
Hol találom a ecoding.comf file-ot? etc/-ben kéne lennie, mert nálam nincs.
|
|
[válaszok erre: #826]
|
[előzmény: (822) cidu, 2011-11-17 18:13:37]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
820. Elküldve:
2011-11-17 17:33:40 |
[43.] |
Uno-nál miért van az, hogy az EPG a Telenor feladású csatornáknál hibás ékezeteket használ, amíg a UPC-nél jót? És miért van az, hogy ha rákapcsolok akkor átvált angolra?
|
|
[válaszok erre: #821 #822]
|
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
798. Elküldve:
2011-11-16 19:14:02 |
[44.] |
Illendően beszéltem az üzletvezetővel, nem emeltem fel a hangomat, megköszöntem, hogy vissza merték szolgáltatni a pénzemet és elköszöntem. Pedig megérdemelték volna a durvább hangot, azok alapján amit leírtam neked privátban eléggé felidegesítettek.
|
|
[válaszok erre: #799]
|
[előzmény: (795) hun005, 2011-11-16 18:55:19]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
796. Elküldve:
2011-11-16 18:58:09 |
[45.] |
UPC***!
"A műholdvevő mint készülék, szerintem hibátlanul működik." Akkor miért ismerte el nekem az üzletvezető, hogy szoftverhibás a készülék?
Azt elismerem, hogy a sharing része tényleg jól működött.
|
|
[válaszok erre: #797]
|
[előzmény: (793) upc***, 2011-11-16 18:27:31]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
792. Elküldve:
2011-11-16 17:45:03 |
[46.] |
Határozott fellépés kérdése az egész. Nekem elismerte az üzlet tulajdonosa, hogy szoftver hibás a készülék és belátható időn belül nem is tudják javítani, tehát mivel garanciális a készülék és nem tudják javítani a jogszabályban előírt napon belül ezért kötelesek a teljes vételárat visszaadni.
Első lépés vásárlók könyvét elkérni és leírni a panaszt. Egy példányt megtartani.
Második lépés Fogyasztóvédelemhez el kell vinni a készüléket és ők hoznak egy határozatot.
A boltot megbüntetik, sokba fog nekik ez kerülni.
|
|
|
[előzmény: (790) hun005, 2011-11-16 16:36:46]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
789. Elküldve:
2011-11-15 19:09:21 |
[47.] |
Én is ott vettem, amikor visszavittem persze megpróbálták menteni a menthetőt. Felajánlottak cserébe egy Amikót ami kb 20e Ft , nem mentem bele, erre +5000 Ft-ot igértek, azt sem fogadtam el csak a teljes vételár visszafizetését.
Azóta boldog tulajdonosa vagyok egy VU+ UNO-nak, ami tökéletesen működik, persze dupla áron.
|
|
|
[előzmény: (785) hun005, 2011-11-15 18:06:13]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
784. Elküldve:
2011-11-15 17:53:26 |
[48.] |
Helló hun005!
Válaszom igen! Olvasd el a 767 sz. hozzászólásomat. Ha nem megy egyszerűen, meg kell fenyegetni a boltot, hogy a fogyasztóvédelemhez viszed bevizsgáltatni a készüléket és a költséget nekik kell majd kifizetni.
|
|
[válaszok erre: #785]
|
[előzmény: (782) hun005, 2011-11-15 17:45:23]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
802. Elküldve:
2011-11-04 12:16:36 |
[49.] |
Végre, sikerült a dreamsettel kapcsolatot találni a unoval. Elég sokat kellett utána olvasnom, hogy ez sikerüljön. Egyszerű emberkének, aki most lát először ilyen gépet, nem is olyan könnyű ez a dolog. Az önmagával az unoval pedig sehogy sem tudtam csatornalistához számokat rendelni.
Azért, ha valaki tudna segíteni, hogyan lehet okosságot varázsolni (beállítani) az unoba, szívesen elfogadom a segítséget.
|
|
[válaszok erre: #803]
|
[előzmény: (801) teleinfo, 2011-11-03 17:55:17]
|
|
Haladó |
|
teleinfo
Tagság: 2007-04-11 12:03:29 Tagszám: #43820 Hozzászólások: 196
|
801. Elküldve:
2011-11-03 17:55:17 |
[50.] |
Szia!
Hogyan tudom bouqet-be rendezni a csatornákat?
|
|
[válaszok erre: #802]
|
[előzmény: (799) Zorro, 2011-11-02 18:19:00]
|
|
Haladó |
|
|