A 2. beltérinek is van scart kimenete ha úgy ok. akkor rf modulátor is lehet de könnyű megnézni egy rövid koax (papa-mama) kábellel azon a tévén is a kettes beltéri képét ahol a beltéri van! Alapból uhf 37-en keresd.
Sok sikert.
Én sem ragozom tovább de a szerelővel nem lehet szerződést kötni a T-nél!
A szerződést az ügyfél azzal köti aki rábeszélte a bizniszre vagy személyesen a T pontban.
Mi egy szerlapot iratunk alá hogy milyen (és mennyi) ezközöket hagytunk ott és szereltünk fel!!
99% százalékban meg várom a kártyák elindulását és nem szokott tovább tartani 30 percnél szinte soha!
Most egy konkrét esetről van szó ami fel lett hozva mert most történt a héten és azért írtam le amiket eddig leírtam mert egy kicsit képzavar volt a fejekben az üggyel kapcsolatban.
Úgy látom kár volt mert minnél több infóval látom el az érdeklődőket annál kekeckedőbb a hangvétel.
Kiváncsi lennék mit kellett volna tennie annak "köcsög "szerelőnek hogy ti elégedettek legyetek?!
Ezzel be is fejeztem a témát!
Hát hidd el nem kell(és nem is lehet) a szerelőnek nyugtázni a központ felé a szolgáltatás működését, már réges rég!
Az aktiválás után 4 órával magától lezáródik a folyamat, kivéve ha hibára fut bármilyen rajtunk kívülálló okból!
Ezt mi nem tudjuk sajna kivárni!
Úgy látom nem érted !
A főnököm és a T-s kapitány nem kér magyarázatot hanem utasít minket arra hogy folytassuk a létesítést ilyen esetekben, és ne költözzünk oda az ügyfélhez mondjuk úgy 24-32 órára amíg el nem indul a szolgáltatás.
Ezt most csak azért írom mert friss eset .
A hét elején kb. igy ment az aktiválás.
És az egész vita ebből indult hogy a héten valaki (egy elveteműlt szerelő)nem várta meg hogy elinduljon az efi kártyája. És az sem zavar sok vizet ilyenkor ha nem írja alá az ügyfél a szerlapot mert minket akkor is kifizetnek ilyen esetekben, mi elvégeztük a munkánkat!
Mégegyszer hozzáteszem erről kb annyira tehet a szerelő mint az efi.
Én elég sok szolgáltatónak dolgoztam már eddig szerelőként ( tv: kábel, optika, sat), internet, telefon... Hozzáteszem most itt a T-nél meg szoktam várni hogy elinduljon a szolgáltatás, de általában nem tartozik a szerelő reszortjába ez!
Mostanában jött ez divatba csak nincs meg hozzá a háttérmunka központ és a mérnökök részéről.
Amikor nem működik az aktiválás akkor is tolják a bekötéseket és az hogy valakinek ez csak " bla-bla" annak ilyen munkahelyet kívánok, és rúgják csak ki ha nem azt csinálja amit a főnöke mond hanem az ügyfelek seggétt próbálja kiny@lni!!
Szerintem egy modemes adsl internet beüzemelése és elindítása néhány kategóriával nehezebb feladat egy átlagos efi.-nek mint kivárni az aktiválási időt és kezelni egy beltérit amihez van leírás is. Vagy a futárszolgálat sofőrjének meg kellene várni hogy megy a net, mert oda még szerelő sem megy alapból még is előfizetnek rá?
Mégregyszer rákérdezek hogy annyira nehezére esik a T-s ügyfeleknek hogy egy ingyenes telefonszámon elindítsák a kártyájukat ha az aktiváláskor véletlenül hibára fut? Akkor más szolgáltatók ügyfelei inteligensebbek
hogyha ez kártyavásárlásnál alapból az ő feledatuk?
upc, helloHD, mindigTV, olcsóTV, stb.??
Hát ez nem ilyen egyszerü ahogy ti gondoljátok sajnos!
Mi szerelő is ki vagyunk szolgáltatva a csodás mérnöki újításoknak a T-nél, és néha amikor változtatnak az aktiválás tecnikáján ( újítás,sovtware frissítés címszóval) szinte mindig fennakadások vannak az aktiválással 1-2 napig,
Na most pont ez volt a héten!!
Több óra is beletelt mire némelyik készülék elindult. Ilyenkor lehetetlenség megvárni a kártyaindulást mert akkor ki csinálja meg helyettem többi 6 szerelést?
Ha nem csinálnám meg amit kiadnak aznapra másnap már nem kellene bemenni dolgozni!
Azt meg azért nehogy már a szerelő nyakába varja bárki is hogy a központban egy mérnök elkúrt valamit!
Én egy fél óránál többet nem tudok várni sehol kártyaindulásra mert akkor el tolódik az egész napom és már hívják is a főnökömet a kedves ügyfelek hogy nem érkeztem időben!
A teszt csatin (meg a végpontokon méréssel) úgy is kiderül hogy ok vagy nem! És aki csak kártyát vesz egy másik szolgáltatónál az kit szid ha nem indul a szolgáltatás?? Ő is a szerelőt ?
Hát igen, ha T-s előfizető lenne az ügyfél akkor természetes lenne hogy másik beltéri kell, így meg nehogy már másik kelljen mert irgum burgum!!!
Mostanában parkoló állásba került jónéhány FTA gép , szerintem nem több mint 5e huf-ért lehet venni egy pár óra keresgélés után!
Tudna valaki segíteni hogyan lehet Satlook Micro+ G2-re easyfind funkciót rátelepíteni? Régebben használtam egy ilyen funkciós műszert és sokkal gyorsabb volt a beállítás azzal.
Ami most hozzám került az : SPEC 339 nevü 2008-as soft-al megy de nem találok semmit a neten a csere vagy kiegészítés menetéről.
Lehetnek linkes segítségek vagy pü-ben leírt útmutatók is!
Köszönöm előre is!!
Most 5e forint a beugró a T-nél a sat-os szolgáltatásra én úgy tudom, és a kültéri egységet nem kérik vissza.
Tehát úgy is mondhatjuk hogy már most is megvetetik csak máshogy hívják a gyereket!
Ha nem túl hosszú a kábel azon az ágon(20m) akkor nem hiszem hogy a toldás a probléma. A meglévő kábel nem lehet annyira gáz hogy ilyen problémát okozzon, főleg ha beltérben volt és nem égette szét a nap!
Mi a T-nél minden kábelt toldunk, mert az az előírás és gyakran használjuk a meglévő kábelt( főleg ha még jobb mint amit mi raknánk)
Nézd végig a kábelt nincs-e rajta sérülés vagy másik toldás,.
utánna próbáld megcserélni a fejnél a két kábelt és akkor kiderül nem a fej esetleg a ludas! Én arra tippelek.
Hát én nem tudom te merre laksz de mifelénk az ügyfelek 99%-a azt sem tudja hogy kell-e egyáltalán az az antenna a falra , esetleg nem lehetne a padlásra eldugni! :)
Én egy másik szolgáltatónak dolgozom (havi 100-110 szerelés átlag)de a szereld magad akció az eddigi tapasztalataim alapján tutira nem működne!! Szerintem többel kötné be az ügyfél a sok nagyokos "én is értek hozzá " szakemberrel mint így.
Ezt tapasztaltam az" okosbeltéris"időszkból amikor azt hitte a sok szaki hogy ha meg tudta venni olcsón ukrajnába és el tudta adni ,akkor nehogy már ne tudná beüzemelni is. Hát pedig nem tudta!
Igaz úgy hagyta ott hogy működött,/általában/ De az nem azt azt jelenti hogy jól is fog üzemelni hosszú távon.
Már amennyit el lehet várni a szolgáltatótól maximum!
Nem tudok törökül :)!
A probléma összetett, és arra jutottunk valószínüleg szoftveres a hiba de sehol sem találok a szoft frissítésre semmiféle segítseget, még a gyártó német nyelvü oldalán sem!
Bocsi de leírom megint a gondom , hátha most olvassa el aki segíteni tud!
"
Magic Finder Plus szervizelésében, szoft. friisítésben tud valaki segíteni nekem?
Köszi előre is ha tudtok valakit!"
Magic Finder Plus szervizelésében, szoft. friisítésben tud valaki segíteni nekem?
Bármilyen megoldás jó lenne de ha Debrecen környékén lenne az lenne a tuti!
Köszi előre is ha tudtok valakit!
Igazad van! Amikor főállású lettem a diginél 3éve, akkor hozzám vágtak régi előregeket hogy rakjak rendet a szemetesükben ! Hivogatni kezdtem őket és volt olyan aki több mint egy éve rendelte és várta a szerelőket!
De általában nem kérték már vagy már be volt kötve!Most hogy ilyen konkurenciaharc van egyre ritkább hogy sokat várjon az ügyfél.