Találatok száma: 1890 üzenet |
|
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13986. Elküldve:
2008-12-26 13:45:51 |
[1126.] |
Távkapcsolót megcsapkodod a tenyeredhez, beszorúlt egy gomb, vagy a boxon a vmelyik csatornaléptető.
Ha nem akkor vedd el a boxtól a 220-at 10mp-re.
Ha ez sem segít 0640-180-180 hibabejelentés, mert valszeg csere fog következni.
|
|
[válaszok erre: #13987]
|
[előzmény: (13985) lovegon, 2008-12-26 12:26:52]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
136. Elküldve:
2008-12-26 11:17:24 |
[1127.] |
Egy hónap? Az milyen garancia?
Utánna ki megy ki?
A T-home szerződésében nem látok "kiszállási díj" defíniciót sem.
Ez valami szóbeli megállapodás a munkaadóval?
|
|
|
[előzmény: (135) ganjamann, 2008-12-26 10:48:50]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
5721. Elküldve:
2008-12-25 20:48:38 |
[1128.] |
Nekem csak jagermatyi jutott mára, házipálesz majd szilveszterkor.
Nálunk 54-es a módi.
A körte a kedvencem,de nem vagyok válogatós!
További Békés Ünnepeket a hátralévő napokra!
www.hellohdtv.hu
|
|
[válaszok erre: #5722]
|
[előzmény: (5718) Youme, 2008-12-25 20:18:15]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
131. Elküldve:
2008-12-25 16:09:56 |
[1129.] |
Ezt a T-home-alvállalkozója döntheti el, hogy egyesével vesz fel sok-sok szerelőt,
vagy monjuk 2-3 forgalmazót és Ők toborozzák a szerelőket.
Alkudnod kell! 5-6 a T szerelésért kevés. Háromnál többet nem engednek egy nap szerelned.
Digit vagy upct leadhatsz 8-10et is egy nap. Matek az egész. /mondta egy kollégám/
|
|
[válaszok erre: #132]
|
[előzmény: (130) anntszer, 2008-12-25 16:02:01]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
129. Elküldve:
2008-12-25 15:54:34 |
[1130.] |
Ebből látszik,hogy nem egységes a felállás. Én ismerek 2 forgalmazót is 100km-en belűl,
akik nem szerelnek személyesen, hanem 10-15 telepítőt irányítanak akik a saját alkalmazottaik vagy alvállalkozóik.
Na,de majd kiforrja magát ez is.
A tízezer az amúgy jó pénz! Mégha bruttó, és nem 8 órás akkor is. Csakhát anyag kellene folyamatosan.
Ez a sarkallatos pont minden rendszerben, itt is.
Üdv,és további jó pihenést az ünnepek hátralévő napjaira!
|
|
[válaszok erre: #130]
|
[előzmény: (128) ganjamann, 2008-12-25 15:14:22]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13955. Elküldve:
2008-12-25 14:19:59 |
[1131.] |
A megrendelés mindenképp add le SOS, kérd el a reg.számod, és az alapján
próbáld megtudni kihez kerűlt a körzetedben a megrendelésed.
Azzal a forgalmazó/szerelő kollégáva igyekezz felvenni a személyes kapcsolatot.
De 4-5 hét helybetopi az erősen kinéz szerintem minden területen.
|
|
|
[előzmény: (13953) cruisser, 2008-12-25 13:01:16]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
126. Elküldve:
2008-12-25 14:16:22 |
[1132.] |
Én azt mondom,hogy mindíg azt a munkát kell megbecsülni
és becsületesen elvégezni amit elvállaltunk.
Ugrálni pedíg csak akkor érdemes ha min.15-20%-al jobb az ígéret,
mert az új mindíg bizonytalan és mint látjuk bekell járódnia.
Így volt ez 3 éve "nálunk" is.
Igazán még nem tudom mi a feladata egy T-home-os forgalmazónak azért "30%-nyi" jutalékért?
Amit eddíg hallottam/olvastam,hogy szerződést nem kell kezelni, időpontokat nem kell lebeszélni,
rendelést nem kell felvenni.
Ezeket a digis forgalmazó csinálja. Meg a Hellohd-s is.
Ha van itt jelen T-s forgalmazó tájékoztathatna /akár pü-ben is/,hogy mit várnak el Tőle?
Persze csak ha nem sért üzleti titkot.
De gondolom ha a jutalékok már nyilvánosak akkor a feladatokról is lehet beszélgetni...
|
|
[válaszok erre: #127]
|
[előzmény: (125) ganjamann, 2008-12-25 11:05:54]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13938. Elküldve:
2008-12-25 10:11:02 |
[1133.] |
Szia Nintendó!
Ismered a telefondon a pici piros gombot?
Látod, ha ünnepnap van,vagy szabadnapod töltöd, kikell kapcsolni.
Sokkal jobb ha nem érnek el,mintha ingerűlten beszólsz valamit,
mert ha panaszt tesz az előfizető neki adnak igazat.
Azt meg megérti,hogy Neked is jár a szabadnap!
A céges telefon meg főleg arra való hogy munkaidődben elérjenek.
Hacsak nem más van a szerződésedben...
|
|
[válaszok erre: #13940]
|
[előzmény: (13937) Nintendo, 2008-12-25 09:19:44]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
122. Elküldve:
2008-12-25 00:53:59 |
[1134.] |
Herr Dietrich!
Köszönöm kérdésed. Nem savanyú.
Annyi anyagot és munkát kívánok mindenkinek amennyi nekünk van.
A "szinte verhetetlen/1990/" pedíg tudjuk hogy nem mindenkire áll.
A 2700 pedíg mindenkinek adott. Hűség nélkül.
3éve.
Csak azért szóllottam,mert megszólítottál...
További sok munkát Mindőtöknek!
Béke Veled!
|
|
|
[előzmény: (118) Dietrich, 2008-12-24 21:41:40]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
116. Elküldve:
2008-12-24 17:02:50 |
[1135.] |
Mindent túl lehet élni.... Nekem elhiheted. 3éve túlélem az anyaghiányokat :) :)
És ebben is van előny. Nem csúszol meg a tetőn, nem bánt hogy ott a cucc és nem szerelsz,stb.
Békés Nyugodt Karácsonyt minden T-home-t szerelő kollégának!
/anyag meg lesz előbb-utóbb/
|
|
[válaszok erre: #118]
|
[előzmény: (115) gvm280, 2008-12-23 15:59:16]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
5666. Elküldve:
2008-12-24 13:26:41 |
[1136.] |
Békés, Boldog, Csendes Karácsonyt kivánok minden HelloHD előfizetőnek,
a telepítő ésa forgalmazó kollégáknak, valamint a HD Platform vezetőségének.
Baráth Miklós Hévíz
www.hellohdtv.hu
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13920. Elküldve:
2008-12-23 17:00:51 |
[1137.] |
Békés Nyugodt Csendes Karácsonyt minden Telepítő ésForgalmazó kollégának,
legyen digi-s, hellohd-s upc-s t vagy t-sat-os érdekeltségű!
|
|
|
[előzmény: (13919) pali1970, 2008-12-23 15:58:47]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13896. Elküldve:
2008-12-19 17:17:02 |
[1138.] |
Tipli,csavar,szegelőbilincs,kötözőszalag, neadjisten twinfej..?
Mind ajándék a vályogba....?
Mert akkor Te más díjazásban részesűlsz mint mi.
A mi szerződésünkből erre nem futja.
|
|
[válaszok erre: #13897]
|
[előzmény: (13894) antonio, 2008-12-19 16:58:38]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13895. Elküldve:
2008-12-19 17:09:12 |
[1139.] |
Egyetlen kérdés.
Miért nem ad a digi Neked átjátszó kábelt?
Van nekik RF,Scart-Scart, Rca-Scart, Rca-Rca.
Én mindenből hoztam ötvenet és adtam is ki minden szerelőnek.
Ahogy lehet megelőzzük nehogy kísértésbe essünk 2-300ft miatt.
Felírod a b.j.k-ra és ingyéééé volt a szerelés.
Nekem se tetszett hogy így lett,de ez van ezt kell szeretni.
Öszöd nem Öszöd nem kapsz mást..!
|
|
|
[előzmény: (13894) antonio, 2008-12-19 16:58:38]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13892. Elküldve:
2008-12-19 16:36:23 |
[1140.] |
...és nem is kell messze keresni az értékesítőt, véletlenűl épp arra
jár egy, ott áll a kocsija a ház előtt....
|
|
|
[előzmény: (13891) serviceman, 2008-12-19 16:26:51]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13889. Elküldve:
2008-12-19 16:20:53 |
[1141.] |
antónió!
A B.J.K-ra na azért kell ráírni a plusz anyagok listáját,hogy megkapd az árát,agy a cuccot magát.
Ez alapján húzza le a Digi a készletedről. Ergó nem kell kifizetned a hiányt ami amúgy adódna.
Vagy ellenkező esetben kiteheted az autódra a Máltai Szeretszolgálat logóját!
Tisztába vagyok vele hogy ezt várják a kuncsaftok.
|
|
|
[előzmény: (13888) antonio, 2008-12-19 16:06:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
101. Elküldve:
2008-12-18 22:25:47 |
[1142.] |
Jó a téma...!
Nem kék-fehér, meg zöld-fehér sem, sőt magenta színű sem szeretném ha lenne.
Én azt díjazom ha a szolgáltató versenyez az előfizetőért, és nem kötik a forgalmazót kizárólagosággal magához.
Ha jóltudom a hárombetűs igyekezett nagyon magához láncolni a szerelőket mikor elindúlt a négybetűs.
Tudjunk adni minél szélesebb kínálatot, és döntsön a megrendelő!
Nálam is van Fibernet -is- meglepően javított a minőségen!
Megérezhették a előfizetők elvándorlását muszály volt befektetni.
Persze ez más városban lehet másképp.
Csakhát 5999ft/családi. Nem kevés. One net, one telefon, csak kábeltévé.
|
|
|
[előzmény: (97) gvm280, 2008-12-18 19:47:31]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
93. Elküldve:
2008-12-18 19:11:36 |
[1143.] |
Így van! Ezért írtam az imént,hogy 50 ilyen oldal kevés lenne az öszehasonlításhoz.
Jó hogy itt van az újabb szolgáltató.
/mobilos is készülődik egy 4. állítólag/
És ez mind nekünk előfizetőknek a legjobb.
Mindenki megtalálhatja az igényének,pénztárcájának,szemének,fülének a legmegfelelőbbet.
Hajrá mindenki! Nyerjünk mi!
|
|
[válaszok erre: #95 #96]
|
[előzmény: (90) petne, 2008-12-18 19:01:49]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
89. Elküldve:
2008-12-18 18:58:07 |
[1144.] |
Vagy 3990/hó hűség nélkűl!
Szóval igen óvatosan kell itt bánni a forintokkal.
És a kieg. minicsomagokról még szó sem esett.
Persze figyelemfelkeltőnek ragyogó szám az 1990,ezt elfogadom.
Csakhát ilyen csekket nem kell feladni senkinek ha jól sejtem.
|
|
[válaszok erre: #90]
|
[előzmény: (86) lopici, 2008-12-18 18:39:48]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
88. Elküldve:
2008-12-18 18:52:06 |
[1145.] |
Igen Hello-s is. Meg más is....
És van T-s vezetékes vonalam is 3db, van 4MB-es T-s internetem is, van 2 előfizetéses T-s mobilom is, azt meg nem is tudom hány dominóst töltök...
Tehát ismerem mi mennyit ér, miért mennyit fizetünk.
Úgyhogy tudom mi az 1990, a 2700, a 2800, meg a 4900 közt a hasonlóság és a különbség.
A közös az hogy Ft-ban fizetjük, a különbség leírásához meg 50 ilyen oldal is kevés lenne.
|
|
[válaszok erre: #92]
|
[előzmény: (84) Dietrich, 2008-12-18 18:07:42]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
83. Elküldve:
2008-12-18 16:55:50 |
[1146.] |
" Az érdeklődés meg érthető,1990-ért hol lehet még 49 csatornát elég jó minőségben megkapni? "
Ha ez így valós volna akkor a másik 3 szolgáltató lehúzhatná a rolót.
Mert azért legyünk tárgyilagosak, jópárezer ft-al kell még emelett a póstára battyogni havonta!
Nemde?
A csúsztatást meg hagyjuk választott politikusainkra ők ennek a mesterei.
|
|
[válaszok erre: #84]
|
[előzmény: (82) Dietrich, 2008-12-18 13:43:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
79. Elküldve:
2008-12-18 11:30:43 |
[1147.] |
Ennyi álláskereséssel csak a saját munkadíjaitokat nyomjátok le!
Okosabban fiúk!
|
|
[válaszok erre: #80]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13876. Elküldve:
2008-12-16 08:26:49 |
[1148.] |
34 hónapja megy a Hyundai-om napi 14-16 órát.
Összesen 2 /kettő/ alkalommal volt 10-10% jelszint ezidő alatt 5-6 percre.
/de ekkor jupiszi se volt a környéken/
Nem vagyok egy digiimádó,de aki ennyiért többet-jobbat kap metsókolom a hátsóját.
Olcsóbban szolgáltatni az már pénzmosás kategória.
Látjuk/olvassuk hibák máshol is vannak. És lehet hogy nem is kevesebb.
Sokan lesznek akik megbánják az ugrálást, ide-oda sakkozást.
Évenként változnak majd a nevek a topicocban.
A múltban a upc volt az isten, tegnap hajrá digi, ma t-sat a happy....
Dehát van aki ebben leli örömét, lehetőség adott kikell próbálni.
Más kérdés hogy onnét nem tud 2 hó múlva lelépni...
|
|
|
[előzmény: (13873) tököske, 2008-12-15 23:27:25]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13872. Elküldve:
2008-12-15 23:00:30 |
[1149.] |
Unatkozunk?
Egy szösszenet a szomszédból:
Csak hogy legyen összehasonlítási alap...
4296. ljozsef Zöldfülű [Regisztrálás: 2007-11-22 08:36:35] Elküldve: Ma, 21:36:19 [6.]
Rendszer üzenet: Nincs hozzáférése
Ez fogad az egyik, a szerelő jelenlétében be nem fejezett aktiválású beltérimen csütörtök óta (ma hétfő). Természetesen még aznap este (hazaérésem után) riasztottam a szerelőt, aki mintegy 7-10 telefonváltás után (sikertelen táv-próbálkozások) másnapra beígérkezett. Eltelt a másnap, el a következő (szombat) is; én jóérzésű kliensként hétvégéjén nem zavartam, de éjféltájt hívtam a műszaki segítségszolgálatot (több azonosító kód bepötyögése, menüpontok átvészelése stb.), és a hibajelenség ismertetése, szoftver-újratelepítés, kártya-kihúzogatás-betolás után változatlan helyzet alapján azt az ígéretet kaptam, hogy másnap, de legkésőbb két napon belül a (már többedszerre megadott) mobilszámomon hívnak, és rendezik a dolgot. Megemlíteném, hogy ismételten beolvastam minden aktiváláshoz szükséges adatot (hardver-, chip-, kártyakódok). Visszahívás - sejthetik - szintén semmi.
Sebaj, megy a hegy Mohamedhez: ma (hétfő) 20:12-kor felvette a hívott Műszaki segítőszolgálat (még jóhiszeműen elfelejtettem a munkatárs nevét). Meséltem nekik mindent; beazonosítottak, megtalálták a bejelentést, hosszas süketség a vonalon, majd: kiküldik a szerelőt. Mondtam, ő sem tud más adatot beolvasni, mint azt én megtettem. Jó, utánanéznek (süket vonal mintegy 10 percig; letettem). Újrahívás, azonosítók, szolgálatos: mondom, a kolléga eltűnt, helyzetismertetés stb. Itt már jegyeztem: 20:29, Nagy Gábor. Első fokon a bejelentésem tagadása, másodfokon elismerése, majd a szokásos várakoztatás, és a nagy ötlet: értesítik a szerelőt. Szintén rákérdeztem, hogy mit is fog ő pluszban tenni az aktiválásért? - végeredmény: senkinek fogalma nincs az Ügyfélszolgálaton (műszaki!!!), hogy ki, hol, hogyan tud és fog megoldani egy olyan hihetetlenül váratlan, újszerű és bonyolult feladatot a legnagyobb magyar távközlési cégnél, mint egy előfizetői jogosultság aktiválása. Ők erre képtelenek - közölték (hangfelvétel rögzítve), de erre képes elérési számot nem tudnak adni, illetve azt kapcsolni sem képesek. Majd a szerelő... (Aki, mint ismert, a Központon keresztül tud csak aktiválni.)
Tehát a t-home-nál nagyban az folyik, mint a bölcsiben: ülnek körben a kisbilin, és kenik egymásra a spécit (legnagyobb sajnálatomra írtam le ezt az ősi hasonlatot, bocsánatot is kérek egyben). És teszik ezt egy egy olyan, most diadalra törő szolgáltatási kampány hátterében, amely műszaki jellemzőiben csakugyan jobb sorsra érdemes (működő beltérim bizonyítja).
Kár így rombolni a cég presztízsét!
Laci
------------------------------------------------
Nyugalom,lesznek még cifrább dolgok is. Nálunk is voltak.
De legyünk igazságosak......
|
|
[válaszok erre: #13873]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
digisat21
Tagság: 2006-09-22 11:40:47 Tagszám: #35149 Hozzászólások: 1890
|
13869. Elküldve:
2008-12-15 20:15:51 |
[1150.] |
Szia Hosi!
A szakik itt vannak,de karácsony előtt nem érnek rá "kimaradt tükörrel" foglalkozni!
Sőt szerintem netezni sm nagyon...
Sétálj be egy üzletbe és adnak Neked originál úját. Nem egy irdatlan
ára van hidd el.
Ha "bevásárolsz" egy rossz LNB-t cseszheted az egészet.
www.digitvzala.hu
|
|
|
[előzmény: (13868) hosi, 2008-12-15 18:56:28]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|