Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466660/5 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (189/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 27 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 655 üzenet

Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
19. Elküldve: 2007-01-04 18:32:35 [626.]

Köszönöm, útjána járok!


Téma: Olcsó lemezek Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
18. Elküldve: 2007-01-04 18:00:50 [627.]

Köszönöm! Utána járok!


Téma: Olcsó lemezek Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
123. Elküldve: 2007-01-04 02:02:38 [628.]

http://www.youtube.com/watch?v=XEVZCw4bj74
Ezt is érdemes megnézni. Nem fűzök hozzá kommentárt, mert magáért beszél, akarom mondani zenél majd. Az általunk úgy kedvelt műfaj talán egyik legjobbika, ezen alkotás. Nem is tudom mióta nem láttam ezt a klippet, lehet már vagy 7-8 éve.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #124]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
16. Elküldve: 2007-01-04 00:19:19 [629.]

Sziasztok, nem tudjátok hol lehetne megszerezni, Alexander Desplat: Girl with a pearl earring-jét? Mert szerintem sehol, de ha valaki tudna segíteni, megköszönném! icon30.gif


Téma: Olcsó lemezek Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #17]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
115. Elküldve: 2007-01-02 23:21:19 [630.]

Szerintem 2006 legjobbjai, Da Vinci kód, X-men:The Last Stand, és nem tudom hova sorolható de nekem az Eragon és az Apocalypto is tetszett, bár mindkettő szigorúan a film építő eleme. Az oscar-díjjasok közül John Williams két műve emelhető ki. És persze a Karib-tenger kalózai 2- is jó volt.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #116]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
56. Elküldve: 2006-12-19 23:05:14 [631.]

Nektek is boldog karácsonyt!


Téma: Vélemények oldalunkról, írásainkról Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
88. Elküldve: 2006-12-19 23:01:12 [632.]

Hogy én is párat felhozzak a legeslegjobb, legeslegektől!

Danny Elfman: The Corpse Bride
Michael Nyman: The Piano
John Williams: The Schindler List
Alan Menken: Pocahontas
John Debney: Passio
David Arnold:Stargate
Howard Shore: Return of the King

Mondjuk a sort még lehetett volna folytatni.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
72. Elküldve: 2006-12-16 20:08:14 [633.]

Ha Zimmer nyer, majd megköszöni a többieknek, kik segítettek neki!


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #76]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
70. Elküldve: 2006-12-16 00:29:37 [634.]

Láttam a Golden Globe díj jelölteket. Most már tudjuk, hogy a Golden Globe-ot osztóknak majdnem annyira nincs hallása mint az Oscart osztóknak. Egyedül a Da Vinci Kód érdemli meg a díjjat, és Oscarra is bátran küldhetnék, ám az Oscar nem igényel ma már jó zenéket. Bocsi ha valakinek van a jelöltek között, számára kedves, ez az ÉN véleményem, amely nem minősít, hanem szubjektíven megítél. Olyan ez a felhozatal, mint amikor valami ajándékra vár az ember és egy olyan dolgot kap, amelyet még álmában se kérne de jó pofát kell hozzá vágni. Mármint tudjátok, hogy értem. Az Oscar se lesz jobb, hol vannak már az igazi, nagy zenék, amikor mind az öt jelölt nyerhetett volna, most meg...


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #71]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
54. Elküldve: 2006-11-14 23:08:46 [635.]

Ha valaki tud neki segíteni, nekem is segíthet, mert én is keresek ritkaságokat:

Debbie Wiseman: Wilde
Rachel Portman: The storyteller

köszi, egyébként amit keresel azt szinte biztos, hogy nem találod meg legálisan. Talán még illegálisan se. Valami New Yorki giga score bolt polcain talán rálelhetsz, de itt nem hiszem. Sajna még ennél ismertebbeket is mellőznek a pólcokról!


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
46. Elküldve: 2006-11-05 13:51:27 [636.]

Valahol igazad van, de John Williams alapvetően ilyen zenéket készít, én nem is emlékszem, hogy valaha is hallottam volna tőlle olyan dolgokat, amiket esetleg John Powell vagy Craig Armstrong alkalmaz, alkalmanként a zenéiben. Te is tudod, hogy minden egyes apró eltérésért, amiben az új trilógia nem alkalmazkodott a régihez, felhördültek a rajongók. A zene tökéletesen illeszkedett a képhez, mind a három első részben és JW mesterien építette fel a részekhez külön komponált számokra a műveit. A Battle of the Heroes pedig talán az egyik legtöbbet éreztető alkotása, olyan emberfeletti tökéletességgel simul a 30 éve várt, 6 részben egyesülő tragédia csúcspont köré, olyan jól síkítja a bukás és a legendává válás szomorúságát, hogy az magáért beszél. Réz Andrásnak nem kellene a negatívumok végleteit olyan területre sugároznia kritikáival, amely területen nincs jártassága. A filmekhez született az elmúlt 70 évben egy új zenei műfaj, mely főként a nagyzenekarra épül, és amelyet ebben az országban nem nagyon tudnak még felfogni, annak ellenére, hogy ennek a műfajnak talán a legjelesebb építőmestere is magyar volt, Rózsa Miklós.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
44. Elküldve: 2006-11-04 00:22:52 [637.]

A falu valóban remek alkotás, csak egy baj van vele, megjegyzem számomra, és ezt sok score-al kapcsolatban érzem. Nem erősítik annyira a fő témákat, hogy az beleégesse magát az emberbe. John Williams azért talán a legnagyobb szerző, mert ráérez erre, JNH-nál meg ez a baj, számomra, de emelett ő is rendkívül tökéletes zenét készít. JW a Terminál első számában mutatja meg mire gondolok, de már sokszor, sokféleképpen mutatta, hisz főbb műveinek fő témái elsőként gyöngéden hangzanak, aztán az egész zenekart beleviszi, a legutolsó brácsáig. JNH faluja, számomra a szintén általa írt, és sokak által semmibe vett Peter Pan-hez hasonlít, nem hangzásában és szintjében, hanem abban, hogy nem dolgoz erősebbre, ütősebbre olyan témákat, amelyek elkezdődnek és hihetetlenül jól szólnak. Persze van aki azt mondja, a falu filmhez ez a gyöngéd, hullámzós zene a megfelelő, én ebben ellenkeznék, hisz (azt hiszem az első számban hallható az az imbolygó, gyönyörű, szapora hegedűvel aláfestett rész) a falu feszültsége ott lappang a köd alatt, több ez mint egy infarktust okozó thrillernek beharangozott, elgondolkodtató film. A zenének olyan kétségbesetten kellett volna szólnia, amit JNH szerintem nem játszott meg. Elnézést, nincs semmi jogom kioktatni őt a szerzésről, én csak vagyok olyan bolond, hogy szeretném azt csinálni, amit ők, ezért próbálok a rajongásnál feljebb lépni és ítéletekkel élni feléjük. Egyszóval JNH -tól még nem hallottam olyat, amit pl. John Williams-től, Danny Elfman-től hallhattam. Valahogy felfoghatatlanul gönyörű a munkája, de nekem nem áll össze egésszé, akárcsak a jelek zenéje, hallgatom és eltelik az az óra, ameddig hallgatom, mégsem érzem benne az egységet. Persze, lehet, hogy a rendező is közre játszik ebben, mindezektől eltekintve a falu zenéje megérdemelten volt Oscarra jelőlve, bár ez ma inkább már ébreszt az emberben némi hitetlenkedő kételkedést, az elmúlt év díjjazottjait figyelembe véve. Ellenben ha valakit érdekel, a Da Vinci kód DVD-re tettek egy kisfilmet Hans Zimme, DVkódra írt zenéjéről. Nem hosszú, eléggé dühített, mert kb. 5 perc lehet, vagy max 7, nem tudom. Pedig milyen tökéletes munkát hozott létre megint, bizonyos segédlettel. Bár ő nem hinném, hogy munka könnyítés miatt von be szerzőket maga mellé, ő inkább szerintem, és ez csak feltételezés, de olyan mint ha Disney lenne, ő is rajzolt, majd rajzoltatott. De mindig részt vett a munkában. És ha akartok valami igazán tökéletest hallani, bár ezt szerintem már minden, filmzenékben jártas személy megtette, hallgassátok az X-MNEN 3 zenéjét, mert ahogy van, úgy jó, főként a Phoenix Rises, az minden percében, matematikai pontossággal van megszerkeztve, képtelenség szavakat találni arra, mennyire jó, többek között ez az, amiről beszéltem. Ez a fő téma felpörgetése, ez az amit JNH-tól szerintem nem nagyon fogok hallani, és megjegyzem a Lady in the Watert még nem hallottam, tehát lehet, hogy tévedek.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #48 #81]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
39. Elküldve: 2006-10-26 00:28:42 [638.]

Réz András egy jó ember, ért ahhoz amivel foglalkozik, nem rossz szándékú kritikus, sőt mindenről olyan jó szándékkal beszél. Nem olyan mint az átlag kritikus, aki képes leírni mindent, mert azért fizetik. Szerintem nem vele van a baj, a magyar kritikusok nem tudnak a filmjeink mellé, a képpel együtt élő, a képet alátámasztó, magyarázó zenét értelmezni. Ez nekik túl amerikai, nyugati mittudom én mi, nincsenek ehez hozzászokva. Szőrnyü ezt kimondani, de a magyar kritikusok nagyrészének, a rendezők nagyrészének egyszerűen fogalma sincs arról a műfajról, amit egyes, szerencsésebb történelmű országokban, score-nak vagy filmzenének hívnak. Hasonló képpen nem tudnának a trükökkel, a film fordulatosságával, brutalitásával mit kezdeni. Egyszerűen kisország vagyunk és ha elfogadjátok ha nem, vannak dolgok amikhez egyszerűen ma nem értünk, lehet, hogy régen máskép volt. Film, foci, politika. Maurice Jarre, Ennio Morricone és Nick Glennie-Smith kellett, hogy nagyobb szabású filmjeink ne néma csendben peregjenek, hogy külföldön is eladhatóak legyenek, mert itt nincs se technika, se rutin, se szakember az efféle zenék komponálásához. A szakember talán még megoldható lenne, de minden más, nem. E három zeneszerző vajon mit mondott, mikor felkérték? "Nincs egy valamire való zeneszerzőtök?" A magyarok ezt felelték: "Nem, nem erről van szó, csak nagy név kell" - Szerintem ez így mehetett. Végül is jól döntöttek, talán egy nap az ország is felnő a dolgok megítélésében és képes lesz arra, hogy tovább lépjen a semminél és ne elégedjen meg azzal a szinttel, ahol tart! Szép álmokat gyerekek! icon29.gif


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #40 #41]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
32. Elküldve: 2006-10-21 00:01:27 [639.]

Gratulálok az illetékeseknek, jellemző is erre az országra, valahogy nem vagyok meglepve. Marad a letöltés, sajnáljuk NGS, köszönd a magyar tőkés társadalomnak, akik a nevedet rövidítve National Geograpich Society-nek hihetik. Rajtam nem múllott. Még a nagy zeneszerzőknek sincs esélye, be kell szarni, nem, hogy azoknak akik itt akarnak a nyomdokaikba lépni. icon17.gif


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #34]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
30. Elküldve: 2006-10-20 00:09:58 [640.]

Már próbáltam utána járni, de se itthon se külföldön nem találtam róla adatot. Nem lehet, hogy az életben egyszer csinál NGS zenét magyar filmhez és azt se jelentetik meg.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #31]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
27. Elküldve: 2006-10-19 20:47:40 [641.]

Elliott Goldenthal legnagyszerűbb, leginkább történettel együtt élő zenéje, ÉN szerintem az Interjú a Vámpírral, és pl. a Frida nem nagyon ér fel hozzá. Néztem a filmet, nem is éreztem, hogy zene megy közben. A passio legfontosabb témája a feltámadás, az utolsó szám, amit a trailer alatt is hallhattunk, más verzióban, nos én azt sajnálom, hogy e téma a Peter Denies Jesus -on kívül nem nagyon köszön vissza. Eredetileg ugye nem akart zenét Mel Gibson, de az olyan jelenetek, mint amikor Jézust látja elesni, gyerekként és felnöttként, mikor Máriában tudatosul, hogy a fia sorsa elkerülhetetlenül ez, nos ezekhez a jelenetekhez, nélkülözhetetlen volt a zene. Nem vagyok annyira kiakadva egyébként a filmzenék díjjazásán, de néha bánt az oscar mellé osztása. A Passio mind filmként mind zeneileg olyan kimagasló alkotás, hogy azt szerintem még nem értették meg az emberek. De ugye ami nem Brokeback, az nem jön be az embereknek. A Nagy Sándor pedig nem azért készült, hogy a Nixonhoz, JFK-hez hasonlítják, zeneileg azt tartom hibának, hogy a CD-re nem tettek fel jó pár olyan zenei motívumot, amit fel kellett volna. A Young Alexander tétel, a legfontosabb gerendája ennek a zenének, fontos, hogy miért ott és akkor szól a filmben, de szerintem ezt tovább kellett volna alakítgatni. Vangelisnek szerintem itt köszön vissza, hogy nem tanult komolyabban zenét szerezni, vagy nem tudom, az az igazság, hogy nehéz tudni, mit miért tesznek, csak találgatni tudok.


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #28 #33]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
13. Elküldve: 2006-10-14 00:35:16 [642.]

James Newton Howard szintén ott van az általam nagyraértékeltek között, de ezen három zeneszerzőn érzem a leginkább, hogy nem hiányzik semmi a műveikből, egyet-egyet kivéve. James Newton Howard -tól a Falu, nagyon tetszett, de a Peter Pan, amiről nagyon keveset hallani, még inkább. Egy baj volt vele, hogy minden olyan témát, ami ledefektelte az embert, hamar abba hagyott, Elfman, Williams és Zimmer nem tenne ilyet, sokkal nyomatékosabban, erősebben vezetné és bonyolítaná a témát, erre jó példa a Terminal, (Tale of V.N.) , Zimmer (Lion King) vagy Elfman (Edward Scissorhands) amelyet szintén nem értem miért nem díjjaztak. James Horner egyébként nem önismétlő. Nem akarok nagyzolni, de nagyon keveset értek a zongorázáshoz és maszekben zenéket szerzek, vannak pillanatok amikor egyszerűen az a dallam illik oda és kész. Nem akarom magam Hoernerhez hasonlítani, nem azért mondom, csak én ezt a visszacsengést, nem érzem önismtélésnek. Szokták mondani, olyan mint a... pl. az Enemy at the Gates-nél, hogy a Schinlder listájából jön át az egyik téma, de nem, Hornernél ez olyan érzést kelt, mint a háború füstjét, ködként felszívó nap, arcunkba való, optimista ragyogása. Remélem nem túl hippis. Williamsnél lassabb, amolyan szívbeégetett sírfelirat, amely maga fájdalmas múlt. Hornernél egy sokkal optimistább, bízakodóbb hangzásba megy át ez, a dallam. Nem hinném, hogy Horner erre volt szorulva, ez jött ki, ez illett oda, ebben, bár nem tudhatom, biztos vagyok. Ezzel akarta ezt kifejezni, ezzel akarta megadni a háború bízakodásának légkörét. Persze én csak egy vagyok a millióból, azt érzek és gondolok, amit akarok. Mondok pár alkotást, amelyet nem díjjaztak méltóan. Igaz az Oscar egy több féle hátsó szándék, felületes döntés és hozzánemértes végeredménye, (Persze nem mindig, csak néha) de azért ma az egyetlen olyan rangos díj, amely a Score-t jutalmazza. Nagyon ritkán van olyan, hogy azt mondom, ez nem érdemelte meg, az jobban megérdemelte volna, én valójában a szerzőket sajnálom, hisz műveiket azért becsülik le, mert esetleg nem meleg cowboyokról, vagy ugrándozós Tigris és Sárkányhoz készítették:
-Alan Menken: Notre-Dame-i toronyőr.
-Danny Elfman: The Corpse Bride, Edward Scissorhands, Nightmare Before Christmas, Dolores Claiborne,
- John Williams: Harry Potter I, III, War of the Worlds, Revenge of the Sith, valamint az I. és II. részek. Savng Private Ryan, Jurrasic Park,
- James Horner: Braveheart, The Land Before Times, Willow,
- Michael Nymann: THe Piano,
- Debbie Wiseman: Wilde,
- David Arnold: Stargate,
- Elliot Goldenthal: Interjú a vámpírral. (Hol van ehhez a Frida?)
- Hans Zimmer: The Last Samurai, Gladiator, The Prince of Egypt, (A lessz ez még így se, miért volt jobb?)
- HGWilliams: Kingdom of the Hearts,
- Howard Shore: The Silence of the Lambs,
- Jerry Goldsmith: 13th Warroir
- John Debney: Passio ( Ez talán a legfájóbb, ez volt a legjobb abban az évben, A Finding Neverland, nagyon gyönyörű, de Passio Score, együtt élt a film minden percével.)
- Philip Glass: Truman Show, (ott Ed Harris és Jim Carrey is részesülhetett volna elismerésben, ám akkor volt a Titanic és ugye minnél fényesebb, annál ékesebb)
- Trevor Jones: Merlin,
- Vangelis: (Alexander) Megjegyzem, a CD-re biztos fért volna még, bár ha valaki látta a Magyarhonban kiadott Nagy Sándor Dvd-t, annak extrái, a szinkron mindent elárul a hanyagságról. Ez a film és a zenéje többet érdemelt volna.
- Randy Edelman: Dragon Heart,
- Maurice Jarre: Názáreti Jézus,
de még rengeteget lehetne mondani, hisz sokakat nem volt képes a szakma, kellő képen jutalmazni.




Téma: Zeneszerzők Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #15 #16]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
32. Elküldve: 2006-10-13 01:29:53 [643.]

Sziasztok! Arról nem terveztek írást, hogy miként készítik el a szerzők a műveiket. Pl. engem nagyon érdekelne, Hans Zimmer, Danny Elfman és Vangelis komponálása. Csak azért, mert hiába nézem a Making of-okat, az nem mutat meg mindent. Csak azért érdekelne, mert e három szerző nem tanult tudtommal zeneszerzést, sőt Vangelis ha jól tudom semmit se tanult a zene területén. Tudom ma már olyan programok vannak, hogy még a legnagyobb szakértők se tudják megkülönböztetni a hallottakat, egy igazi zenekar munkájától, de Danny Elfman, vagy Hans Zimmer, vagy Vangelis, miként hoz létre olyan műveket, amelyek megalkotásához olyan tudásra van szükség, amiért mások vért izzadnak az egyetemen. Tehetségesek, ezt nem kétlem, vannak programok, nem kétlem, vannak segéderők, vannak akik vezényelnek, ezt se kétlem, de kórust, több szólamban, egy egész zenekart úgy összehangolni, hogy nincs semmilyen komolyabb tanulás a hátuk mögött, a zongorát, a gitárt vagy egyéb hangszert kivéve. Remélem érthetően tettem fel a kérdést, ez azért eléggé érdekes szerintem.


Téma: Vélemények oldalunkról, írásainkról Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #34 #36 #36]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
7. Elküldve: 2006-10-10 23:24:02 [644.]

Hova tűnt Alan Menken? Azóta, hogy a farm ahol élünkhöz, vagyis az állatfarmhoz, icon20.gif írt zenét, azóta nem hallani felőle. A Christmas Carollt se lehet megszerezni sehol. Mi lett vele? Páratlan tehetségű ember és nem ad hangot magáról. Bárcsak azt csinálná amit azelött...


Téma: Zeneszerzők Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #9]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
6. Elküldve: 2006-10-10 23:16:24 [645.]

A Da Vinci - kódnál írtátok, hogy mennyire rossz, hogy Zimmer ennyi háttérben ügyködő segéderőt alkalmaz. Nagyon ötletesnek tartottam, ahogy ő a cégét megszervezte, mert a piacon tényleg ő a legerősebb ma. A nagy munkák jó része tényleg hozzá fut be, szegény John Williams, ha ő is így akarja, mert nem akarok önző lenni, de azt kívánom éljen még ezer évig, de ha ő meghal, akkor tényleg Hans Zimmer cége marad az uralkodó a piacon. Én úgy gondolom, hogy ma John Williams, Hans Zimmer és Danny Elfman a legnagyobb nevek ebben a szakmában hisz az ő munkáikat éri a legkevesebb kritika a legnagyobb dícséret mellett. John Williams Münchenének a főtémája már többet ért mint az egész Brokeback Mountan úgy ahogy van, persze azt is hallgatom, nagyon tetszik a when angel up the sky vagy melyik szám, de azért kérem...na mindegy, nektek mi a véleményetek arról, hogy Debbie Wiseman Wilde -hoz írt művét sehol nem lehet megszerezni, díjjat nem kapott és teljesen el lett felejtve, érdekes, mert ehhez hasonló Michael Nymann The Piano-ja, amelyet, hogy még csak Oscarra sem jelöltek? Miért van ez? Hova tünnek ezek az emberek és a műveik? Ha valaki meghallgatja a The Piano utolsó tételét, a Dreams of Journey -t, nem rázza ki a hideg, nem érez valamit, mondjuk azt, hogy a tökéletesség fültanúja volt? Tudom, hogy a szerzőknek ez számít, hogy ezt elérték, hisz ezt ők is érezték, amikor megalkották lépésről lépésre, kottázgatva a művet, de azért a szakmai elismerés is számít. Amerikában van pár művész, akik azért vannak ott mert oda sodorta őket az élet, vagy mert ott születtek, de mit tehetnek ha a legrangosabb Score-t jutalmazó díjjat egy country-s számokkal és egy cseppetsem maradandónak érezhető témával tűzdelt mű, a Brokeback Mountan kapja, 2006-ban. Szerintem John úgy meglepődött mint a Brokeback Mountan szerzője. És még valami, sok minden nem működik ebben az országban, de, hogy még egy valamire való score-t se szerezzenek a magyarok. Nagyon örültem mikor a Napfény ízéhez Maurice Jarre-t, a Sorstalansághoz Ennio Morricone-t szerződtették, persze Ennio maistrot ezért a művéért a nagy magyar szakértő filmkritikusok jól lealázták, és kíváncsi vagyok Nick Glennie-Smith mit alkotott a Szabadság Szerelemhez. Ezt csak azok érthetik, akik jártasak ebben a modern művészeti ágban, hisz a Score az, mármint, hogy mekkora megtiszteltetés, hogy egy olyan ember szerez zenét egy magyar filmhez, aki legutóbb a Da Vinci Code-ban segédkezett.Ám ő nem is ezért nagy arc, hanem a tehetségéért. Büszke vagyok Andy-re amiért dolgozott az ügyön, de mikor lesz az, hogy technikailag és oktatást tekintve, olyan szerzők állnak majd készen a nagy munkákra, mint akik külföldön is képesek ugyanerre. A válasz egyszerű, soha. Anglia nincs messze, ott működik a dolog, talán túl idealista vagyok, utópiát vonok M.O. fölé. A titok nyitja, kevés filmet készítenek itthon, kevés zeneszerzőt oktatnak, félelmetesen magas követelményekkel. Szerintem ez máshol nem így van!
Jó az oldal!


Téma: Zeneszerzők Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #10 #11]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
3. Elküldve: 2006-10-08 00:14:24 [646.]

Szerintem példátlan és egyébként jellemző is erre az országra, hogy Rózsa Miklósról még talán egy utca sincs elnevezve. Őt tartom a modern magyar zeneszerzés legnagyobb alakjának. Kedvelem Bartókot meg Kodályt, de miért van az, hogy büszkélkedhetünk egy ilyen emberrel, mint Rózsa Miklós és még se tesszük?


Téma: Zeneszerzők Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #4]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
6. Elküldve: 2006-10-04 23:00:23 [647.]

Üdv, van egy dolog amit nem értek. A Mennyei Királyságban, a film végén, Orlando Bloom lovaggá üt pár férfit, és ekkor Jerry Goldsmith 13. Harcos c. zenéjéből halljuk azt a részletet, amely felcsendül a 13.Harcosban, mit tesz a véletlen, pont a végső csata elött. Ridley Scott utalni akart arra, hogy az arabok és a 13.Harcos szörnyetegei között összefüggés van, vagy pusztán egy hozzá nem értő bakija, nem találtak oda zenét, vagy nem tudom de eléggé meglepett és azóta, hogy moziban is és DVD-n is hallottam, nagyon érdekelt, hogy HG Williams ezt miért hagyta vagy miért nem tudták az ő, egyébként nagyszerű művéből belevágni, gondolom plusszban is volt még zene, ami nem került fel a CD-re, tehát ha valaki tud erre választ, érdeklődve várom! Köszi!
icon77.gif


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #7]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
24. Elküldve: 2006-06-24 14:44:23 [648.]

Nagyon jó az oldal. Büszkék lehetünk rá, hogy a mai világban, és hazánkban, vannak olyanok akiknek a precízebben szervezett hanghullámok tökéletessége ad lelki békét. Engem mindig érdekelt, hogy pontosan, hogy csinálja az a zeneszerző a nagyzenekari műveket, aki komolyabb zenei oktatásban nem vett részt. Érthetőbben, pl. John Williams tud vezényelni, elég profi iskolába járt, de ugyanezt a másik kedvencemről, Danny Elfman-ről nem tudom elképzelni. Nem tudom, hogy ő pontosan mit tanult, de kötve hiszem, hogy ezt. Miként tud ő, vagy akár Hans Zimmer, olyan tökéletességet lérehozni az orchestratorokkal, amit hallunk? Hogy képesek tolmácsolni olyan embereknek, hogy mit akarnak, kik magasan felettük állnak zenei képzettségben? Hans Zimmer pl. csak zongorázik, ö nem tanulta. Vangelis is, mégis létrehozta a Mythodea-t! Erről szivesen olvasnék mert igazán érdekes háttér info.
Pont az elöbb írtam a másik oldalra, hogy milyen érthetetlen, hogy a Brokeback Mountain kapta az Oscart. Én hallottam, nem is egyszer és nem rossz de kétségtelen, hogy a Munich vagy a Gésa emlékiratai jobban kidolgozott, komolyabb alkotások egy élő legendától. Pofátlanság volt egy ismeretlen zeneszerzőenk adni, mikor John Williams, egyrészt nem is ember hanem földönkívüli, másrészt pedig ennyi idősen is el tudja érni, hogy kétszer is jelőljék. Amint a másik oldalon írtam Danny Elfman Corpse Bride-ját, azelött meg Debney Passio-ját, és szintén Williams Harry Potter I, és III alkotásait se díjjazták.
Érthetetlen. Aztán itt country dalokat énekelgetnek, alíg hallható, egyszál gitárral pengetett számokhoz és ez jobban bejön? Figyeljétek meg, hogy mindig az Oscar átadáshoz legközelebb bemutatott filmeknek adnak díjjat. Hol volt a februárhoz képest pl. a Passio, multkor? Azt Húsvétkor mutatták be? Érdekes és figyeljétek meg! Mindegy, a zeneszerző óriások nem egy szobortól nagyok, nem az ragyog, hanem a tehetségük! Éljenek a nagyok: John Williams, Danny Elfman, John Debney, James Horner, Jerry Goldsmith (ő már csak emlékünkben) James Newton Howard, Hans Zimmer, Howard Shore, ALAN MENKEN icon28.gif és John Powell, aki kibaszot nagyot alkotott az X-men 3-al! Bocsi ha sokat írtam, jó az oldal és minden jót! Legyen mindenki very happy! icon77.gif


Téma: Vélemények oldalunkról, írásainkról Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #25]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
2. Elküldve: 2006-06-24 14:28:41 [649.]

Szerintem tisztára érthetetlen, hogy a Brokeback Mountain-nek adták a zenei oscar díjjat. Én szégyellem magam az Akadémia helyett. Jó ez a zene, ne értsetek félre, de azért Oscar díjjat adni neki? Én akkor csalódtam az akadémiában, amikor le se szarták Danny Elfman: The Corpse Bride munkáját. Szerintem egyre leértékelik a zenei Oscar díjjat és korunk nagy zeneszerzőit nem jutalmazzák! icon32.gif


Téma: Filmzenék Fórum: Filmzene
[válaszok erre: #3]
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Okeanos


Tagság: 2006-01-30 15:39:35
Tagszám: #26417
Hozzászólások: 655
142. Elküldve: 2006-02-11 12:21:41 [650.]

Valaki képes elküldeni nekem a kért Danny Elfman zenéket? Nem jár rosszul! icon26.gif icon77.gif


Téma: Filmzenék letöltése Fórum: Mp3
Törzstag
Okeanos adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 655
    / 27 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.023725986480713 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail