Ez jól hangzik, szerintem meg is hallgatom. Ilan's music, akárcsak a Hannibal. A Trailere is elég jó, de én kicsit megkönnyebbülve vettem észre De Nirot kalózként, mert én ilyen Hookos archetípusra gondoltam.
1, Hans Zimmer Pirate 3
2,John Debney-Evan Almighty
3,Animátidok közül egyet sem hallottam, ez van, ma már nem fognak meg az animációs filmek és így a zenéik se.
a többit se hallottam.
A hölgy komponisták közül Portman és Wiseman egyaránt megérdemlik.
The Film & TV Music Lifetime Achievement Award-re szerintem most James Newton Howard a érdemesebb, mert az utóbbi idők leginkább maxot nyújtó szerzője, de Zimmer is esélyes, mert a Pirate 3 akárkivel együtt hozta össze, szerintem az év legerősebb zenéje.
Régen abban a tévhitben éltem, hogy az armageddonért Hans Zimmer a felelős. Aztán rájöttem, hogy Rabin és ez eléggé jól sikerült szerintem, az Aerosmithes dal pedig király!
Ez a Santaolalla miért nem megy már el a p.... -ba... még itt irogatja a főtémákat. Most komolyan, valakinek tetszik amit csinál? Miféle rendező aki ebbe belemegy?
Laci, a Men in Black kritikádban írtad,(te jó ég, 10 éve volt ) hogy Elfman munkáinak nagyrészét nehezen emészthetőnek találod. Valahol meglehet érteni, mert Elfman nem egy könnyű eset de az ő harsány tombolásában bizony ott a rend és rengeteg számában megfogalmazza a hallható csoda lényegét. Pl. Black Beauty - Memory
A Csodabogarat láttam de már olyan rég és a zenéjére már nem emlékszem. A Remény rabjait nagyon szeretem, fontos dolgokról szól. King mesterien von párhuzamot világunk és a börtön között. Aki valóban ártatlan, az ki fog jutni a "börtönből", annak van elég ereje és az tud csak a szabadsággal egyáltalán mit kezdeni. Csak az lehet szabad, akinek a lelke is az és csak az tud másokat is ott tartani. A valóban "bűnös"-ök "börtönbe" valóak, nem tudnak nélküle élni, a szabályaik stb, jaj basszus reggelig kommentelhetnék de inkább ezzel nem tépem a sort. Fontos még benne az intézményfüggőség, ez tényleg valós probléma, de mint sok más, képletes, lélektani macera. King talán az egyik utolsó olyan régi író aki ráérős meséléssel, de a modern lélektani módszerekkel ír. A zenéje tetszett, arra emlékszem. Bár régebben láttam, de rémlenek azok a lassú lágy zongora leütések és a szabadulás pillanatai A Halálsoront is láttam és szépen igazodott a zene a filmhez, akárcsak az amerikai szépségnél.Az egy asszony illatát sajnos nem láttam még.
Elfman az egyik legfontosabb szerző az életemben, de érdekes mód nála is megtudok állapítani kevésbé jól sikerült alkotásokat. Engem pl. a Pókember úgy ahogy van sem mint film, sem mint zene, nem fogott meg. A főtéma, az első szám az jó, de a többi annyira nem Elfman világa. Valami zseni kitalálta, hogy ja a Batman ment akkor ez is fog. Csak, hogy az a sötét groteszk világ, Elfmanből a legjobbat hozza ki. A legjobb zenéket Burton mellett szerezte, bár a Dolores is tetszik. Már biztos mondtam, de ismételem magam, a Corpse Bride-ért életmű összegzés és címén meg egyébként magáért e zseniális műért, mindenképpen Oscart kellett volna végre adni és ennek még a nagy hal sem ér a nyomába. Ezt várjuk Elfmantől nem Kingdom akármit és Robinson családot.
Az az igazság, hogy én se sokat hallgatok és érdekes mód a filmeket, amikhez komponál, is ritkán látom. Az amerikai szépség nagy kedvencem, nagyon igaz film, bár annyi oscart nem adtam volna neki, de a rendezésért járt. (vagy járt volna, már nem emlékszem, hogy kaptak e érte.)
Eddig még csak a Lemony-t és az Amerikai szépséget hallgattam és ezek tetszenek, bár azt meg kell jegyeznem, hogy elég sajátos stílus. Remekül hangszerel az egyszer biztos. Kicsit olyan ezügyben mint Nyman vagy Glass, vagyis van egy sajátos hangzásvilága. Ezeket tegnap hallgattam, ma pedig előkerült a csodálatos elme, Hornert már nem lehet több dícsérettel illetni, egyszerűen ász és kész. Ez a csodálatos elme valójában ő!
Ez sokszor a pályázattól függ. Engem ezek fogtak meg:
Az 1. képnek nagyon tetszik a hangulata, mintha valaki visszaugrott volna a középkorba, hogy lekapja, bár felfoghatjuk úgy is, hogy a középkor maradt itt a romokban és mivel mindent ami mai és új, mellőz a jelenet, életre kel a kor egy pillanatra. Ilyen a 19-es is, szóval gyönyörű, mintha abban a korban pont így nézett volna fel valaki, bár lehet, hogy akkor még a plafon szebb álapotban volt. A 29-es egyértelműen borítékolhatóan esélyes. A 24-es is jól elkapta a lényeget. 22-is jó téma. Szerintem a 20-as képnél érdemes lett volna megpróbálni, hogy a lefelé tartó lépcsővel párhuzamosan fordítod döntve a gépet és így olyan lenne a lépcső, mint egy autópálya a végtelenbe. Mondcsak, ha nem titok, mi a tétje a pályázatnak? Szakmai, anyagi?
Köszönöm, rendes vagy, de nem szeretem az internetes vásárlást.
Múltkor egy ismerősömnek vettem egy kottát Bécsben, jó volt belenézni, megvizsgálni stb. Csak van egy bolt itt Magyarországon
Nem tudnátok honnan lehetne hozzájutni ehhez a kiadványhoz? Szeretnék végre egy üzletet találni Bp-n, ahol van választék filmzenei illetve musical kottákból, zongorára, bár partiturát is szívesen vennék. Bárhol néztem eddig csak a 100 évvel ezelötti szerzők műveit lehetett megvenni és ők még a fiatalabbak voltak!