Találatok száma: 2769 üzenet |
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
234. Elküldve:
2011-10-12 09:05:14 |
[151.] |
A tűzjelzőhöz valami: mint kiderült, ha a WC-ben sunnyogva cigizel, nem jelez. Ugyanis a WC és zuhanyzó részben nincs érzékelő. Ha felnéz valaki a folyosón, öltözőben, tartózkodóban, a fehér kerek valami az érzékelő, a piros a sziréna.
Illetve még egy információ: a WC résznél a bejárati ajtókhoz közelebb levő budik hagyományos, gravitációs elvezetésűek. De mindkét öltözőben (bár a nőiben ugye nem voltam, a rajzot meg most nem keresem meg) a zuhanyzós rész mögött-mellett levők ún. darálós megoldásúak. Na ezekben nem lehet akármit lehúzni, mert eldugul (már megtörtént). Tehát aki egy egészségeset trónol, de azt akarja, hogy el is illanjon a termék, az kevéske anyaggal és az "első" WC csoportban tegye ezt.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
2. Elküldve:
2011-10-10 22:20:45 |
[152.] |
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
225. Elküldve:
2011-10-10 22:12:38 |
[153.] |
A tűzjelző rendszer próbája a következő eredménnyel zárult nemrég. Hozzá kell tenni, hogy a forgalmi dolgozók oda lettek rendelve Kökire, oktatás céljából, a rendszer forgalmi ügyeleten levő berendezéseinek bemutatására. Arról nincs információm, hogy csak a peronon, avagy máshol is próbáltak-e érzékelőt beizgatni. De gyanítható, hogy akárhol is vannak (lesznek) ezek (peron, a folyosón valahol, akár a WC-ben, liftek stb). ott fognak bent jelezni.
Sem mesterséges füsttel, sem valódival (gondolom valaki rágyújtott és belefújt), sem lánggal (vélhetően öngyújtó) nem jelzett az érzékelő, vagy nem riasztott a rendszer. Az eredmény tehát totális csőd.
Nem tudom azóta mennyit fejlődött ez a dolog.
|
|
|
[előzmény: (223) mmmoj, 2011-10-10 16:32:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
221. Elküldve:
2011-10-10 09:28:09 |
[154.] |
Hány napja is vagyunk ott? Gratulálni lehet azoknak akiket illet, hogy az egy zárbetét 150-200 db azonos kulccsal mekkora ötlet volt az ajtón való bejutáshoz. Tegnap délután még nehezen de be lehetett menni, este már nem a kiadott kulccsal.
|
|
[válaszok erre: #222]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1. Elküldve:
2011-10-05 13:22:45 |
[155.] |
Kis türelem még.
|
|
|
(TÉMANYITÓ)
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
2018. Elküldve:
2011-10-05 13:20:05 |
[156.] |
Majdnem igaz. Csak nem a Vodafone kábele van az alagút tetején, hanem tudtommal a mi rádiónké. A Voda kábele oldalt fut. Igaz ez is elég ahhoz, hogy a másik két társaság állandóan megszakadó "szolgáltatását" simán leverje. Ezzel kapcsolatban nyílik is majd egy új topic, információk hamarosan.
|
|
|
[előzmény: (2017) itamas80, 2011-10-05 12:41:57]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
145. Elküldve:
2011-09-23 23:00:42 |
[158.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #146]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
163. Elküldve:
2011-09-10 07:10:49 |
[159.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
|
[előzmény: (162) dulifuli, 2011-09-10 01:03:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
2004. Elküldve:
2011-09-10 07:08:44 |
[160.] |
Mindenkinek ki kell osztani majd, ez a főnökök dolga az utasítás szerint. A weboldalon egy ideje már ott van (Jogszabályok).
|
|
|
[előzmény: (2002) oregbeatsuhanc, 2011-09-09 23:52:02]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
2161. Elküldve:
2011-09-10 07:06:10 |
[161.] |
oregbeat gyanúm szerint az Infrastruktúra (ÜT) területen fog indulni, nem lesz a Metró ÜT választás szavazólistáján a neve.
|
|
[válaszok erre: #2162 #2163]
|
[előzmény: (2160) dulifuli, 2011-09-10 01:04:45]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
2157. Elküldve:
2011-09-08 22:20:20 |
[162.] |
Úgy hallottam, többen morcosak erre a független indulóra, sőt vissza is akarják léptetni. Ami meglepő és mulatságos lenne, mármint milyen indokkal kérnék meg erre és kik?
Amúgy is elegendő jelölő aláírás okán a választási bizottság már jegyzőkönyvbe vette az illetőt mint indulót legutóbbi ülésén.
|
|
[válaszok erre: #2158 #2159]
|
[előzmény: (2154) dulifuli, 2011-08-31 00:45:19]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
134. Elküldve:
2011-09-03 22:10:45 |
[164.] |
Azt mondjad beszélsz-e magadban?
Évszám továbbra is 1993:
Minél jobban érezhető, hogy a Metró a BKV egyik része, annál érthetetlenebb lesz a BKV vezetése számára, miért igényelnének a Metró dolgozók a BKV többi ágazatához képest nagyobb megkülönböztetést, gondoskodást és presztízst.
Még több metrókocsi közlekedik korszerűtlen vezetőfülkével, kényelmetlen vezetőüléssel. Miközben az új technika amortizációja állandóan gyorsul, minden metrókocsivezető tudja, hogy 2000-ig ezekkel a korszerűtlen szerelvényekkel kell közlekednie.
A Metróé a kétes érdem, hogy a jármű- és motorkocsivezetők, ill. a Deák-téri Forgalmi Menetirányító Szolgálat diszpécsereinél a nem munkafeladatspecifikus monotóniaindikátorok olyan "hatékonyak", hogy a vizsgált személyek többségénél - különböző kifejezettségi szinten - monotóniatüneteket találtunk.
|
|
[válaszok erre: #135]
|
[előzmény: (133) ojozso, 2011-09-03 21:35:18]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
132. Elküldve:
2011-09-03 13:44:01 |
[165.] |
Kis történelem 1993-ból:
Észak-Déli vonal
Az általános panaszok között említetteken kívüli észrevételeik:
Szélsőségesen megoszlik a csoport véleménye az AVR bevezetése nyomán előállott helyzetről. Kisebb számban vannak (41.31%) azok, akik örülnek az egyedüllétnek a vezetésben, a többiek (58.69%) viszont még nem szokták meg az egyedüllétet. Miután az egész vonalszakaszon nincs kihez szólni, ezért magukban beszélnek(!).
Az AVR bevezetése óta unalmas lett a munkájuk (62.06%), ezért rádiót szeretnének hallgatni a vezetés közben. A magányos munkavégzést a pszichológia mindig is fokozott megerőltetést okozónak minősítette, most a motorkocsi-vezetők is ezt vallják.
Százalék megjelölése nélkül közöljük, hogy a Forgalmi Menetirányító Szolgálathoz hasonlóan ők is féltek a pszichológiai vizsgálattól. Félelmük oka: azt gondolták, ha kiderül, hogy nem ártalmas az egészségre a munkakörük, akkor elvesztik a kedvezményüket, vagy ha alkalmatlannak találják őket a munkájukra, akkor elbocsátják őket.
A zaj zavaró hatására majd valamennyien panaszkodtak (79.31%).
Egyedül ők tartották fontosnak elmondani, hogy nehezményezik a "dolgozók kérelmei" című füzet megszüntetését.
Úgy érzik, csak a munkát várják el tőlük, a törődésre az utóbbi években nem jut ideje a vezetésnek (55.17%).
|
|
[válaszok erre: #133]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
192. Elküldve:
2011-09-01 13:57:38 |
[166.] |
Pár friss kép:
A forgalmi talán januárra lesz készen végleges pulttal meg mindennel.
A lépcső a jobb oldali eredeti helyén van. Liftnél volt a másik fele.
Balra az ablaknál lehetett az instruktori vagy dohányzó, onnan balra
a kisebbik liftnél az mkv tartózkodó. A létránál van az új bal peronról
felvezető lépcső.
Ahol a létra van, ott lesz a Princess pékség, itt volt előtte a Relay.
Üvegajtó helyett ez a legördülő valami lesz.
Jobb peron.
Ez is.
Ez is.
Bal peron Határ út felőli vége.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
150. Elküldve:
2011-08-29 14:40:25 |
[167.] |
Java nélkül az a menü nem megy. Nem tudom az Opera hogy viszonyul a Java-hoz, de varázsold alá ha mód van rá. Mozilla Firefox, Google Chrome és IE alatt nálam semmi baja. Persze a Java is fel van telepítve rendesen.
|
|
[válaszok erre: #151]
|
[előzmény: (149) Nyugdijas03, 2011-08-29 13:44:52]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
148. Elküldve:
2011-08-28 12:12:45 |
[168.] |
?
Ott van balra a menüben.
|
|
[válaszok erre: #149]
|
[előzmény: (147) Nyugdijas03, 2011-08-28 11:24:11]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
146. Elküldve:
2011-08-27 23:40:38 |
[169.] |
Új Etikai Kódex lépett életbe ebben a hónapban. A jogszabályoknál megtalálható.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
187. Elküldve:
2011-08-23 23:27:16 |
[170.] |
Viszont most van idő beüzemelni illetve egyáltalán beszerelni a helyére, mert utasok nem fogják bizonytalan ideig zavarni a munkát. Csak este nem lehet csinálni, mert nincsenek még lámpák a peronon, igaz az áramellátó trafó is hiányzik.
|
|
[válaszok erre: #188]
|
[előzmény: (186) oregbeatsuhanc, 2011-08-23 23:19:34]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
363. Elküldve:
2011-08-21 10:23:07 |
[172.] |
Az Alstom azt is kérte az NKH-tól, hogy a korábban megadott eltéréseket tartsa fenn. Ezek az üzemi és vészfékezéssel, az utastér belső magasságával, a vezetőfülke szellőzésével és fűtésével, valamint a jármű földelésével kapcsolatosak.
Nem ismerve persze konkrétan műszakilag a dolgot, a fülke szellőzése és fűtése tárgyában engedni valamit, az biztos nem a járművezető komfortérzetét fogja növelni. Tudtommal nemcsak az utastér magasságából engedtek (illetve itt szerintem a két kocsi közötti átjáró magasságáról lehet inkább szó) a fülke belmagasságából is, 210 cm helyett a franciák (lengyelek) 200 centit bírtak elkövetni, amit a hatóság lenyelt.
|
|
|
[előzmény: (362) stray, 2011-08-20 10:02:57]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
590. Elküldve:
2011-08-21 09:28:57 |
[173.] |
Gyaníthatóan tanfolyam van, asszem segédvezetői jelenleg. Annak, hogy É-D-i mkv felügyelje a tőlünk átvitt vonatokon a munkát, talán már vége van.
|
|
[válaszok erre: #591]
|
[előzmény: (589) stray, 2011-08-21 08:18:59]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
734. Elküldve:
2011-08-21 09:26:59 |
[174.] |
Hogy szar a kocsi, nincs rajta fék vagy menet, vagy egyik sem.
|
|
[válaszok erre: #735]
|
[előzmény: (733) stray, 2011-08-21 09:22:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1110. Elküldve:
2011-08-17 10:48:04 |
[175.] |
A KSZ 264-nél van zárójelben két szó. Alapos gyanú. Ha például ezt ráírják a beszélőre szóló behívóra, már nem lenne olyan érzése az embernek, hogy az már az ítélet.
Látszólag még csak gyanúsított lennél az eljárás végéig, illetve a határozat meghozataláig. Mégis más érzés.
|
|
[válaszok erre: #1111]
|
[előzmény: (1103) retrometro, 2011-08-16 16:55:52]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|