Találatok száma: 2769 üzenet |
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
18. Elküldve:
2009-05-15 19:58:46 |
[976.] |
Akkor ez stimmel. 2-es vonalon 70 km/h, 4-esen 80 km/h. Illetve az utóbbit majd meglátjuk. Vagy nem.
|
|
[válaszok erre: #19]
|
[előzmény: (17) retrometro, 2009-05-15 19:27:50]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
16. Elküldve:
2009-05-15 19:12:13 |
[977.] |
Ugyan titkos, de elárulom:
Maximális tervezési sebesség: 90 km/h.
Maximális üzemi sebesség: 70 km/h.
Az utóbbi a 4-es vonalán ha elkészül egyszer, 80 km/h.
Ebből mondd meg Te, hogy a vadnyugati próbapályán mennyivel lehet vele döngetni?
|
|
[válaszok erre: #17]
|
[előzmény: (15) retrometro, 2009-05-15 19:00:26]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
14. Elküldve:
2009-05-14 13:18:42 |
[978.] |
Szerényen a max. sebességgel, mert vizes a pálya.
|
|
[válaszok erre: #15]
|
[előzmény: (12) médmfsz, 2009-05-14 12:16:57]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
8. Elküldve:
2009-05-13 17:06:22 |
[979.] |
Ha már előkerült a topic.
A méretekről annyit, hogy ha az orosz 19210 mm kocsinként (ennyi rémlik), akkor annak a hossza 96050 mm. Az Alstom hossza összerakva az 5 kocsit 99428 mm, tehát 3378 mm-rel hosszabb.
A légkondi felemlegetését nem értem, ugyanis az orosz névlegesen 3662 mm magas, terheletlen állapotban pedig 3678. Míg az Alstom 3645 mm magas. Tehát nem akadhat el az alagútban emiatt elvileg.
A szélessége valóban több, az orosz 2712 mm, az Alstom 2780 mm tehát összesen 68 mm, vagyis oldalanként 34 mm a különbség.
A súlyok pedig:
157,5 - 162,5 - 167 tonna (EV, EV3, 717-714-es szerelvény). Az Alstom 160 tonna.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
719. Elküldve:
2009-05-04 19:23:14 |
[980.] |
Azért 10-15 ember a 150-ből nem maga a nép.
A másik: ha jól értem, akkor az a hiba át lett ugorva, hogy reteszelt ajtózáró felkapcsolásakor az előző 30 évben azért még nem gyulladt ki a fehér lámpa üzemszerűen, csak ha már az ajtónyitó gombot megnyomtad.
|
|
[válaszok erre: #720 #721]
|
[előzmény: (718) retrometro, 2009-05-04 18:02:50]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
712. Elküldve:
2009-05-03 21:27:08 |
[981.] |
Csinálhatunk szavazógépet ehhez is. De az első és hatodik válasz tulajdonképpen ugyanaz.
|
|
[válaszok erre: #713 #718]
|
[előzmény: (711) retrometro, 2009-05-03 18:46:22]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
445. Elküldve:
2009-05-03 11:49:57 |
[982.] |
47-es nyakkal?
Kipkop vagy médmfsz.
|
|
|
[előzmény: (444) dulifuli, 2009-05-03 11:31:36]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
701. Elküldve:
2009-05-01 10:09:32 |
[983.] |
Ennek a szavazásnak ebben a topicban is jó helye van. Indítsuk pont a munka ünnepén.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1475. Elküldve:
2009-04-29 06:17:37 |
[984.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1476]
|
[előzmény: (1474) Nyugdijas03, 2009-04-28 23:26:19]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1473. Elküldve:
2009-04-28 22:39:39 |
[985.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1474]
|
[előzmény: (1472) Nyugdijas03, 2009-04-28 22:24:18]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
28. Elküldve:
2009-04-26 22:35:46 |
[986.] |
Megnézzük ilyen árlista van-e.
De csak magának a keréknek megismert árának fényében el lehet gondolkodni, mikor egy ilyen eset után valaki nem kap egy pénzosztásból. Hogy is aránylik ehhez.
|
|
|
[előzmény: (27) retrometro, 2009-04-26 21:11:08]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
25. Elküldve:
2009-04-26 20:59:26 |
[987.] |
A kérdés nem úgy volt fogalmazva, hogy az emberek bérköltségével és a gépek kopásával együtt mennyi.
Simán a vas áráról van szó. Világos, hogy amúgy jóval több, főleg ha nálunk csúszik meg, majd sorolni kell, átvinni vadnyugatra, ott esztergálni, majd visszahozni hozzánk.
|
|
[válaszok erre: #26 #27]
|
[előzmény: (24) retrometro, 2009-04-26 20:37:28]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
22. Elküldve:
2009-04-26 20:26:57 |
[988.] |
Ez csak a két darab kerék (tárcsa, rásajtolva az abroncs). Ez konkrétan követhető, mennyiért szállítják be. Valami 262 ezer darabja jelenleg. Azt hosszas (és bajos) lenne kiszámolni, mindennel együtt mennyi. Emberek bérköltsége, daru áramfogyasztása stb.
|
|
[válaszok erre: #23 #24]
|
[előzmény: (21) retrometro, 2009-04-26 19:50:44]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
20. Elküldve:
2009-04-26 10:42:30 |
[989.] |
18% a helyesen válaszolók aránya. 520 ezer forintba kerül egy kerékpár. Lehet nem értette mindenki, de a tengely ebben nincs benne, csak a két darab kerék.
De most, hogy kiderült milyen olcsó, nem kell az eddigieknél többet meglaposítani.
Ha igény van valami egyébnek az árára, jelezzétek. Persze csak olyat tudunk prezentálni, amihez a megfelelő csatornán (SAP) keresztül hozzájutunk.
|
|
[válaszok erre: #21]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1701. Elküldve:
2009-04-23 16:18:44 |
[990.] |
Ezeket is körbe kéne előbb küldeni véleményezésre aláírás előtt (lásd V.1.), ilyen amatőr hiba biztos nem maradt volna benne.
Mellesleg 11 db figyelmeztetés után 100%-ot kapni, na az még derék.
|
|
[válaszok erre: #1702]
|
[előzmény: (1698) dulifuli, 2009-04-23 12:32:49]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
31. Elküldve:
2009-04-23 15:46:39 |
[991.] |
Volt egy látogatás több Üzemi Tanács részvételével az építkezésen ma. Ugyan a fúrópajzs is tervben lett volna, de ugye az most áll, meg amúgy is hazamentek a francia fiúk.
Így maradt a Fővám téri állomás. Fent a szokásos "Jó szerencsét" felirat, ha már a Lyukószén Kft. is az építők között van.
Lejutni kétféleképpen lehet, lifttel:
illetve aki bírja, az gyalog, lépcsőkön:
Erről a szintről van még lefelé is út, de az csak lábon:
Itt lesz egyszer a mozgólépcső:
Ez az egyik alagút betörés (ki tudja mikor):
Ez meg itten a másik:
Jobban betekintve:
Az ott balra lent pedig valóban jó, illetve jól tud esni.
Hogy itt mikor fog szerelvény járni utasokkal, az egy jósnőnek is becsületére válna, ha meg tudná tippelni.
Itt (meg a többi állomáson is sejthetően) dolgoznak. Csak a cső nem készül momentán.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
19. Elküldve:
2009-04-14 19:46:10 |
[992.] |
A kérdést azért tesszük fel, hogy majd eredményhirdetésnél lássák a dolgozók, mibe is kerül ez.
Egy derék vészfék mondjuk vizes pályán, netán behúzott rögzítőfékkel való közlekedés figyelmetlenségből okozhat ilyet.
Jelesül azt, hogy annyira meglaposodik a kerékpár, hogy már nem lehet esztergálni, mert méret alá menne.
Az összegek közül azt kell eltalálni, mennyibe is kerül ez jelenleg a cégnek (avagy az adófizetőknek).
Persze a színképváltásos történetnél nem a kocsivezető a hibás.
Tehát mennyibe kerül egy darab kerékpár?
Annyit még hozzá, hogy egy évben a tervezetteken felül 35 darab kerékpár (70 darab kerék) szokott efféle akciók miatt cserére kerülni a két vonalon összesen.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1656. Elküldve:
2009-04-07 21:51:59 |
[993.] |
Aki meghívót fog kapni a jövő heti illetve későbbi törzsgárda és balesetmentes közlekedés dolgában rendezendő ünnepségekre, lehetőség szerint menjen el. Ugyanis a helyszínen a borítékot is meg fogja kapni.
A pénzek:
Törzsgárda:
Jutalomalap:
10 év - 0,5x
15 év - 1,0x
20 év - 1,5x
25 év - 2,0x
30 év - 2,5x
35 év - 3,0x
40 év - 3,5x
45 év - 4,0x
Balesetmentes közlekedés elismerése:
Nem okoz az illető sajáthibás személyi sérüléssel járó balesetet, illetve nem okoz sajáthibás 30 ezer forint feletti kárt.
Jutalomalap:
250 ezer km - 0,5x
500 ezer km - 1,0x
750 ezer km - 2,0x
1 millió km - 3,0x
Minden további 250 ezer km után - 3,0x
250 ezer km 6-7 év alatt jön össze, ha nem beteg az illető rengeteget.
Maga az alap a társasági minimálbér, ami jelenleg (remélem még annyi) 71500 Ft. Persze bruttó.
Tehát egy 25 éves törzsgárda vagy 750 ezer km balesetmentes 143 ezer pénz bruttó.
Vannak szép számmal tőlünk:
5 év: 7 ember.
10 év: 2 ember.
15 év: 3 ember.
20 év: 5 ember.
25 év: 13 ember.
30 év: 6 ember.
250 ezer km: 1 ember.
500 ezer km: 2 ember.
750 ezer km: 3 ember.
1 millió km: 2 ember.
Helyszínek:
Kőér utcai járműtelep Klubhelyiség 2009. április 15. (szerda) 14.00 óra: 5-10-15-20 éves törzsgárda és 250 ezer km.
Fehér úti ebédlő, 2009. április 16. (csütörtök) 14.00 óra: 25-30 év törzsgárda és 500-750 ezer km. Ezt a helyet azon épület földszintjén kell keresni nagyjából, ahol a K-NY-i blokk is székel a 3. emeleten.
Akácfa u. Tervezett időpont: 2009. április 30. 13.00 óra: 35-40 éves törzsgárda és 1 millió km.
Annak az 5 embernek aki érintett valamelyik kategóriában és itt is tag, külön gratulálunk.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
3. Elküldve:
2009-04-07 15:29:53 |
[994.] |
A fékcsőről annyit, hogy nem húsz, hanem csak egy darab jött le. Az is úgy, hogy a hatóság embere rángatta rendesen (igaz a csavar valóban nem volt megfelelően meghúzva).
Meg aki ismeri a vasutat az tudja, hogyha leesik egy ilyen és elmegy a levegő, akkor nem a baknak fut a vonat, hanem befékeződik vagy nem indul el, lévén ekkor fékez.
A szimulátor pedig nem feltétlenül az Alstom hibájából fekszik le néha. Ugyanis nem telepítettek mellé szünetmentes tápot (a megfelelő épület és infrastruktúra biztosítása a BKV dolga) . Mivel 5 szerver is fut, nem egészséges a heti legalább egy áramszünet, ami abban az épületben előfordul.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
148. Elküldve:
2009-04-07 14:38:32 |
[995.] |
Akinek van valami gondja a Pannon szolgáltatásával nálunk (főleg számlával, átírással, vásárlással, mert azt tudjuk, hol nem működik az alagútban ), az ezúton itt is írja már meg a dolgot.
Egy későbbi összejövetelen ez napirendi pont lesz, kellenének észrevételek, ha vannak.
|
|
[válaszok erre: #149]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
1462. Elküldve:
2009-04-04 21:39:52 |
[997.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
|
[előzmény: (1455) LoviGabi, 2009-03-21 20:27:50]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
379. Elküldve:
2009-04-04 21:22:12 |
[998.] |
Hát a sérült biztos nem.
|
|
[válaszok erre: #380]
|
[előzmény: (378) retrometro, 2009-04-04 21:19:11]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
377. Elküldve:
2009-04-04 21:10:39 |
[999.] |
Viszont a VBCS képviselőjét nem láttam arccal mutatni.
|
|
[válaszok erre: #378]
|
[előzmény: (376) retrometro, 2009-04-04 20:56:55]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769
|
373. Elküldve:
2009-04-03 13:25:13 |
[1000.] |
A hír igaz. Azért nem is futott sűrűn próbapályán azóta.
|
|
|
[előzmény: (372) LoviGabi, 2009-04-03 11:55:55]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|