Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466691/36 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (486/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 111 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 2769 üzenet

Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
247. Elküldve: 2010-08-09 07:24:12 [476.]

82% a 18% ellen Jáger Úr álláspontja nyert (236-os beírásban feltett kérdésben).

Hogy miért is, arra egy adalék ismét:

http://bkvfigyelo.hu/2010/08/09/alstom-ugy-nem-vette-komolyan-a-hibakat-az-alstom-allitja-a-metrovezeto/#more-1265179


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #248]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
61. Elküldve: 2010-08-07 19:29:16 [477.]

A legfrissebb "Mozgásban" magazinból:

mozg-04-12.jpg

A csíkokkal gondok vannak, idősebbek segítsenek. icon32.gif


Téma: Retró-metró Fórum: M3
[válaszok erre: #62 #67]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
142. Elküldve: 2010-08-06 15:16:42 [478.]

Augusztus 1-től határozatlan ideig érvényes munkavédelmi szabályzat letölthető.


Téma: Weboldal Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
245. Elküldve: 2010-08-05 07:18:17 [479.]

A 4-es metrónál például az álmok szerint majd egyszer vezető nélkül megy a vonat. De nyitott peronos állomásokon. Drágának találták a Siemens ajánlatát (3-4 milliárd forint) az üvegfalas móka kiépítésére.


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (244) ojozso, 2010-08-04 23:36:28]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
237. Elküldve: 2010-08-03 19:58:02 [480.]

Megnéztem a cikkben említett Kölnben megtörtént balesetről szóló írást. Keddi napon volt, de már hétfőn behányt a fék, majd fék nélkül 1,5 km-es sebességgel rácsatoltak vele egy másik vonatra, eltolták, a Siemens emberei javítottak valamit, majd újra kiadták a vonatot.

Kedden 3 órával a csattanás előtt beragadtak a fékek, az utasokat ki kellett szállítani. 1 órával ezután a Siemens emberei újraindították a számítógépet, majd a vonat futott megint.

Nem is kettő, hanem három fékrendszerről beszélnek, ami mind egyszerre szart be. 67 ember fizetett ezért súlyos sérülésekkel. Elismerték, hogy a teljes fékelektronika halt meg a vonaton. 17:33-kor volt a csattanás, egész éjjel dolgoztak, több mint 100 rendőr, 130 tűzoltó. A tűzoltók szerint egyik kocsi a másikba 2 métert ékelődött be, több utas csapdába esett a kocsikban.

Egyébként valami prototípus (Siemens) vonat volt ez.




Téma: Alstom Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
236. Elküldve: 2010-08-03 18:24:02 [481.]

http://index.hu/belfold/budapest/2010/08/03/szakszervezet_nem_biztonsagos_az_uj_metro/

Ezzel kapcsolatban szavazás fentebb.

Az Alstom sorsáról rendezett eredménye:

Vigyék haza: 81%
Valahogy fussanak ezek: 19%

Az új szavazás pedig: Gulyás avagy Jáger Úr álláspontját osztod?

Gulyásé röviden az, hogy kapjanak ideiglenes engedélyt (a hibákkal együtt).
Jágeré pedig az, hogy amíg nem biztonságos, ne fusson.


Téma: Alstom Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
230. Elküldve: 2010-08-02 22:34:08 [482.]

Itten az érdekképviseleteknek is van dolga. Vagy lenne, vagy lett volna. icon32.gif

II.2.5. Az Ügyfél 1304252 számú megrendelése alapján, a TÜV SÜD (TÜV SÜD Industrie Service GmbH. Strassenbahnen und Metró Systeme BOStrab-Prüfstelle) által elvégzett Munkavédelmi minősítésben (a továbbiakban: Mm) előírtak elvégzését igazoló dokumentumok nem kerültek benyújtásra:

g) Mm A12. pontja szerint A vezetőfülkében található kontroll eszközök és feliratok sötétben (alagút) történő vakítás nélküli olvashatóságát igazoló jegyzőkönyv a BKV Zrt. metró járművezetőit képviselő szakszervezetek) jóváhagyó záradékával ellátva.

A fentiek a közlekedés biztonságát egyenként nem feltétlenül veszélyeztetik, azonban összességükben a jármű megfelelőségét megkérdőjelezik, így a típusengedély kiadása megtagadásának további alapját képezik.

A ILI. pontban foglalt hiányosságok miatt, és a IL2. pontban foglalt hiányosságok figyelembevételével megállapítottam, hogy az AM5-M2 típusú metrószerelvény a jogszabályi és a közlekedésbiztonsági követelményeket maradéktalanul nem elégíti ki, ezért a rendelkezésemre
álló adatok alapján típusengedély iránti kérelme elutasításáról döntöttem.

Itt a határozat PDF-ben, de ebből már lehet kijelöléssel-kivágással idézni:

http://m3.what.hu/files/hatarozat_full.pdf


Téma: Alstom Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
2131. Elküldve: 2010-08-02 19:20:21 [483.]

U.G. azt mondta nekem, hogy a hír igaz. icon32.gif

130 ezer forintos havi alap lenne az kb. ami a pótlékokkal bruttó 160.

Vadnyugaton bizonyos K-né ennek megfelelően is számoltatta ki.

É-D-en nem. Nem azt nézték, hanem az előző éves (negyedéves azt azért nem hinném) bruttó keresetet. Ott a buktató, hogy akinek például 100-110 az alapja (az nincs bruttó 160) de sokat túlórázott az előző egy évben, ezért átlépte ezt a határt, az nem kapott, tehát maradt neki mondjuk 110. Másvalaki, akinek 150-160 az alapja (az már bruttó 200), de mondjuk fél évet beteg volt, nem érte el az átlag bruttó 160-at (táppénz). Tehát neki példának okáért 150-ről felemelték pár ezerrel az alapját. Hol itt az igazság ugye?

Többen egyébként jelentés formájában ezt szóvá tették, de a jelentésre való reagálás azon a tájon sem dívik. Későbbi piszkálásra azért kibökték, hogy jogos és intézkedni fognak. Csak ugye mikor?


Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #2132] [előzmény: (2130) dispotion, 2010-08-02 17:51:43]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
220. Elküldve: 2010-08-02 17:42:47 [484.]

2100 mm-nek kell lenni a magasságnak. Jogszabályok/Vezetőfülke link a weboldalon.


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (218) NB6667, 2010-08-02 17:27:16]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
208. Elküldve: 2010-08-01 23:27:23 [485.]

Én tavaly óta nem olvastam az Alstom anyagát, akkor "hivatalból" ugye. De a Siemens vezérlőjével ezen a vonaton meg a pályán együtt olyan képességek rémlenek, hogy pár méterre meg tudják egymást közelíteni a szerelvények, erre képes a technika. Jelző nem lenne csak kijárati és bejárati, közben semmi. Ugyan van stop kengyel a vonaton, de utána nem lenne rá szükség, mert az új cuccnál ez megszűnne a jelzők mellett, tehát egy mechanikus védelemnek lőttek. Én elhiszem, hogy ez már nem programszőnyeggel működik stb. De azt talán nem kellene például felszámolni.


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (207) ojozso, 2010-08-01 22:43:55]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
128. Elküldve: 2010-08-01 14:52:02 [486.]

A 112-es hozzászólásban felvetett dologban 100%-ban az a nézet nyert, hogy a KFM-nek is tudnia kell.


Téma: Szavazások Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
203. Elküldve: 2010-08-01 14:45:34 [487.]

Gondolom azért nem arról van szó, hogy dupla fékrudazat stb. legyen a vonaton, "csak" ennek vezérléséről. 160 tonnába egy kis túlsúly már nem számít, ha egy-két ketyerét még fel kell rá tenni.

Az pedig pozitív, hogy egyetértünk a lényegben. icon70.gif


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (202) retrometro, 2010-08-01 13:16:31]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
201. Elküldve: 2010-08-01 13:11:56 [488.]

Konkrétan kimondva nem is. icon32.gif

Egyébként pedig az Alstom elég nagy cég. Bármilyen hülye is a magyar szabvány, el kellett volna olvasni, majd úgy legyártani a vonatot. Biztos megoldható.

A hatóság láthatta valahol az automata menekülőajtót működés közben vonatba beépítve? Mert arról kuss van. Ha nekik is a Katowicében készített makettes videót mutogatták, az édeskevés.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #202] [előzmény: (200) retrometro, 2010-08-01 13:06:54]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
198. Elküldve: 2010-08-01 12:48:45 [489.]

Ne keverjük. A 190-ben mutatott interjúról van szó:

Az lenne a legjobb, ha újratárgyalnák az Alstommal ezt a problémát, és találnának áthidaló megoldásokat a fékszabvány problémájára. Tehát vagy módosítaná az Alstom ezt a szerkezetet, vagy esetleg átmeneti engedélyt kapna a szerelvény, mert rengeteg pénzbe, energiába került már idáig is.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #199 #200] [előzmény: (196) retrometro, 2010-08-01 10:15:04]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
195. Elküldve: 2010-08-01 07:17:44 [490.]

Itten van egyébként egy rövid riport. Van benne Gulyás, Tarlós, meg mások.

http://m3.what.hu/files/10-07-31-TV2-Gulyas_tenyek_07_31.avi


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #197]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
194. Elküldve: 2010-08-01 07:01:42 [491.]

Nem ezen a részén tűnődtem el. Hogy a hatóság hogyan gondolja a két fékrendszert, az ő dolguk. Hogy a magyar előírás erről szigorúbb annál, mint Dubaiban vagy más EU országban van, az is egy dolog.

Azonban ha a hatóság biztonságért kiabál, akkor egy érdekvédő ne akarjon már ezzel szemben ideiglenes engedélyt adni a vonatnak.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #196 #205] [előzmény: (191) retrometro, 2010-07-31 21:17:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
908. Elküldve: 2010-08-01 06:57:28 [492.]

Nem az a lassú komám. icon32.gif
Ilyen képek korábbról is vannak. A baj az, hogy egy héttel az eset után még van ilyen fülke. Tehát a kép gyors, friss, jó minőségű. icon32.gif


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #909] [előzmény: (907) retrometro, 2010-07-31 21:18:29]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
190. Elküldve: 2010-07-31 16:35:37 [493.]

http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/itthon/a-legjobb-lenne-ismet-targyalni-a-metrokocsikrol-.html

Ez itten Gulyás Attila nyilatkozat. Háááát....


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #191 #192]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
906. Elküldve: 2010-07-31 11:10:32 [494.]

Posta érkezett, íme egy lehetséges bűnös:

r1.jpg

r2.jpg

Az esetre való reakció pedig hamarosan a weboldalon.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #907]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
880. Elküldve: 2010-07-28 13:09:52 [495.]

Az a 24V ha igaz, 2 db sorba kötött 12V-os akkuból áll össze. Azonban nem ám 50-60 Ah játszik, mint egy autóban, ami elég a motor beindításához az adott helyen, hanem ennek kb. tízszerese (5-600 Ah). Érthető, hogy a rádió fontos kellék, bekapcsolva maradhat véletlenül például éjszaka. De ez talán kicsit túlzás védekezésként a lemerülés ellen.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[előzmény: (879) ojozso, 2010-07-28 12:23:53]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
870. Elküldve: 2010-07-28 09:16:07 [496.]

Truth lehet a másik variációra gondol: a rádió feszültség alatti berendezés, amit kezelsz. icon32.gif


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[válaszok erre: #879] [előzmény: (868) speaker77, 2010-07-28 00:09:42]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
853. Elküldve: 2010-07-27 11:52:59 [497.]

Amit médmfsz ír:

7.6. A pályára, illetve az alagútba belépő egyénileg munkát végző dolgozónak, illetve a munkacsapat-vezetőnek a következő feltételekkel kell rendelkeznie:

- pontosan járó óra;

- üzemképes rádiótelefon;

- jól láthatóságot biztosító munkaruha, vagy védőmellény;

- az F. 1. Jelzési Utasítás I. sz. mellékletében előírt jelzőeszközök.


F.2. része egyébként. Ha valaki tud máshol óra tiltásról, avagy arról, hogy kötelező viselni, jelezze.

Egyébként egy esetben el lehetne fogadni, hogy a fülkében ne viseljük. A kihúzókba (az összesbe), a fülkébe (az összesbe) pontosan járó órát telepít a munkáltató, az állomásokon ugye relatíve ez megvan. Akkor nem kell az mkv-nak szolgálat közben.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
846. Elküldve: 2010-07-26 12:08:21 [498.]

Egy történet régről, hozzátenném a vége nem lesz szép.

Az átkosban régen, repülőtéren, repülőgépen, esetleg a javítóműhelyben esett meg, az országra nem emlékszem, de vagy itthon volt, vagy a SZU-ban valahol. Tupoljev gépen 110 vagy 127V egyenáram környékén volt az akkufesz. Emberünk valami okból hozzáért, elengedni azonban nem tudta (jobban görcsbe ránt mint a kisebb érték, illetve az egyenáramnak más tulajdonságai vannak mint az otthoni 230V-nak például).

Itt jön a fizika órán talán mások által is átélt kísérlet lényege. Egyenárammal vizet bomlaszt a tanár. Ugye oxigén és hidrogén keletkezik gáz formájában, valamelyik durran is nagyot ha meggyújtják.

A dolgozó sajnos műszak vége felé volt és egyedül, senki nem vette észre. Vagy egy éjszakát, vagy egy hétvégét volt rajta a drót végén. Az emberi test ugye nagyrészt víz. A többit ki lehet találni. Mikor meglelték, már csak egy töpörödött törpördög méretű volt az illető.

De ő javítás céljából nyúlkált arra, nem egész napos munkahelyén tartózkodott. Tehát a szigeteléssel nem lehet játszani, mert igen súlyos következményei lehetnek az esetnek. Örüljünk, hogy nem lett komolyabb baj.


Téma: Mindennapi problémák Fórum: M3
[előzmény: (844) dulifuli, 2010-07-26 10:33:56]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
138. Elküldve: 2010-07-25 23:21:20 [499.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

[válaszok erre: #139] [előzmény: (137) dulifuli, 2010-07-25 22:47:29]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
1805. Elküldve: 2010-07-24 11:23:56 [500.]

Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére!

Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 2769
    / 111 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.023100137710571 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail