Egyszer rendeltem a Wolfsattól egy 110-es tükröt és egy diseq motort. Ki is hozták, az ár is rendben volt, de amikor az összeszerelésre került sor, kiderült, hogy a furatok nem passzolnak, és a Diseq motorra sem lehet feltenni, mert a tükörhöz adott bilincs nem ment rá a csonkra! Azt hittem én vagyok béna, ezért hívtam egy szerelőt, aki egyből lesajnált amikor meglátta a tükröt.
Végül átfurkálta a lyukakat és kicserélte a bilincset, felszerelte a cuccot, minden Ok, viszont a végösszeg jóval többre rúgott, mintha egy profi tükröt rakattam volna fel Akkor fogadtam meg, hogy többé nem dőlök be az olcsó gagyinak
mondtam, hogy csak aztán írom alá, ha láttam a minőséget. Igazából a szerelő akart rábeszélni a digire.
Mondtam, hogy hozatja, ha ugyanazt tudja mint a UPC.
Bevállalta igy is.
Abban igazatok van, hogy ezen a készüléken a UPC-s csatornakon is kijönnek a gyengeségek, de a fő gond nem is ezzel van.
Számomra visszalépés lenne a Digi a UPC-hez képest. Már nagyon hozzászoktunk az EPG-hez és mint megtudtam a Digi-n nem is lesz, mivel a készülék nam alkalmas rá.
Mivel két beltérink van, egy HDD-s a plazma mellett és a Philips a hálóban. Rendszeresen visszük a kártyát ide-oda. Mint utóbb kiderült ezt sem tehetnjük meg a Digivel
A másik, hogy nekem azt mondták a szerelők, hogy ugyanolyan lesz mint a UPC csak olcsóbb. Mivel nem szeretem feleslegesen kidobni a pénzem, ezért mondtam hogy lássuk.
A szerződést még nem írtam alá és nem is fogom. A szerelőknek pedig jeleztem, hogy vihetik vissza a szettet ahonnan hozták.
Ami a legjobban felháborított, hogy hülyére akartak venni az ügyfélszolgálaton az ingyenes román felirattal.
(most láttam, hogy a UPC-nél 500 Ft-ért lehet társkártyát igényelni, tehát egyszerre nézhetjük mindkét készüléken a műsorokat :-)
Sziasztok!
Megosztok veletek egy tanulságos történetet. Szerelőm unszolására az elsők között előfizettem a Digitvre.
Eljöttek, beszerelték és hümmögtek, mert a 42" plazmán nagyon vacak volt a kép, torz volt a hang román felirat ment a műsorokon, nem volt EPG, szóval gyengébb volt mint a UPC (azt még szerencse, hogy nem vitték el)
Telefonálgattak az ügyfélszolgálatra ígérték, hogy minden jó lesz a hét elejére. Elmondtam nekik rendben várok 3 napot, ha megjavul maradhat, ha nem akkor köszönöm, de nem kérek belőle.
A 3 nap elteltével változatlanul vacak minőség. Mondtam akkor vihetik. Az ügyfélszolgálaton azt mondták NEM LEHET LEMONDANI!!!
és különben is a román felirat egy ingyenes szolgáltatás nem kérnek érte pénzt.
Tudomásom szerint bármilyen terméket visszaadhatok a vásárlást követő 3 munkanapon belül minőségi kifogás esetén.
Van valakinek ezzel kapcsolatban ötlete vagy tapasztalata, mert nem szivesen fizetnék feleslegesen
Kardos Attila:
Technisat Digit C-t használok, amikor megvettem, ékezethelyesen jelentek meg az EPG feliratok, pár hete azonban az ékezetes betűk helyett szemét van.