Találatok száma: 1630 üzenet |
|
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44445. Elküldve:
2016-12-03 10:17:41 |
[52.] |
Böngésző asztala? Mire gondolsz? Számomra nem teljesen világos.
|
|
[válaszok erre: #44447]
|
[előzmény: (44444) hikjma, 2016-12-03 09:17:32]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23419. Elküldve:
2016-11-27 19:18:48 |
[53.] |
Pedig valami volt, emlékszem.
Még arra is tisztán emlékszem, hogy ott nem szóltak, hogy reklám lesz, hanem egyszer csak csöndbe maradt Czollner, és rá 5 mp-re benyomták a reklámot.
Lehet, hogy nem futam alatt volt, hanem időmérő közbe, de biztos vagyok benne, hogy voltak. És szinte mindig pontosan tudtam, hogy mikor lesz, annyira pontosan be volt ütemezve.
|
|
|
[előzmény: (23417) mlaszlo, 2016-11-27 18:27:48]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23416. Elküldve:
2016-11-27 18:22:22 |
[54.] |
A vége felé utolsó 1-2 évben volt már ott is. Annyi különbséggel, hogy ott időre pontosan be voltak lőve. Ha éppen előzés ment, akkor is jött a reklám. Itt ilyenkor legalább elcsúsztatják 1-2 perccel.
Bár én nem örülök, hogy M4-en is csinálják. Nálam pont fordított hatást vált így ki. Aki erre az időre rendeli a reklámot, na oda tuti nem megyek vásárolni, mert haragszom rájuk. :)
Mindenesetre nagy érdeklődéssel várom a jövő évet!
|
|
[válaszok erre: #23417]
|
[előzmény: (23415) Atilu, 2016-11-27 18:00:42]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23414. Elküldve:
2016-11-27 17:48:18 |
[55.] |
Azért még mindig sokan nézik, és jön belőle bőven reklámbevétel.
Én örülök, hogy itt marad a közvetítés. Azért messze színvonalasabb a közvetítés, mint régen az RTL Klubon volt. Ők is nagy tervekkel kezdték, aztán a végén már csak éppen annyi műsoridőt szántak rá, amennyi muszáj volt. Rajt előtt 2-3 perccel elindították a közvetítést, interjú akkor ment le, ha még belefért. És persze futam közben ment 2-3-4 reklámblokk is.
Az új többségi tulaj meg alig van itt pár hónapja, sőt, még igazából nem is történt meg az adás-vétel, de már sok új elem van a közvetítésekbe, ami érdekes. Kicsit attól félek, hogy még több pénzt akarnak majd beszedni (még több szolgáltatás lesz fizetős, még drágább jogdíjak). Illetve, hogy hogyan fognak viszonyulni a tradicionális helyszínekhez, vagy éppen mennyire akarják majd elvinni új helyszínekre a versenyt. Amerikában biztosan több futam lesz, de akkor európai helyszínek kiesnek majd.
Meg aztán reméljük, nem viszik el annyira a show irányba, ami már a sport kárára megy majd.
|
|
[válaszok erre: #23415]
|
[előzmény: (23412) Blindspot, 2016-11-27 17:17:57]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
51027. Elküldve:
2016-11-26 18:12:45 |
[56.] |
Valami gáz van a Nagy-hideg hegyi adóval, negyed óra alatt kétszer ment el teljesen a jel 10-15 másodpercre.
(lehet, hogy csak áramszünet van)
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23407. Elküldve:
2016-11-26 15:30:38 |
[57.] |
A belső fehér vonalakat kell nézni. Tehát ami a rázókő és a pálya között van.
Az a külső vonal csak valami díszítés, ugyebár a többi pályán ilyen nincs, csak itt.
|
|
[válaszok erre: #23408]
|
[előzmény: (23406) petersk, 2016-11-26 14:18:17]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23404. Elküldve:
2016-11-26 12:31:59 |
[58.] |
Ezt én is így látom, de tegnap megütött egy határt.
Valaki megkérdezte, hogy a pálya:
a, fehér vonaltól fehér vonalig tart, és a rázókő már nem a pálya széle
b, a rázókő még a pálya része
Erre elkezdte mondani, hogy a rázókő a pálya része, mire Gábor megköszörülte a torkát jó hangosan, és gyorsan közbevágott, hogy a pálya vonaltól vonalig tart, és a rázókő már nem a része.
Majd Szujó átvette a szót, és elkezdte mondani, hogy hát igen, tulajdonképpen mind a kettő igaz.
Erre Gábor ismét közbevágott, hogy nem, egyértelmű a szabály, a rázókő nem a pálya része, az fehér vonaltól fehér vonalig tart.
Az egy dolog, hogy elsőre téved, vagy nincs mindennel teljesen tisztába, de hogy másodszor is rákezdjen a butaságra. :/
|
|
[válaszok erre: #23406]
|
[előzmény: (23403) Patyomkin, 2016-11-26 00:02:16]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23400. Elküldve:
2016-11-25 14:44:36 |
[59.] |
Szújó Zolibácsi ma nincs formában. És akkor finoman fogalmaztam.
|
|
[válaszok erre: #23401 #23402]
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23383. Elküldve:
2016-11-21 11:03:02 |
[60.] |
Reklám azért akad, bár nem annyi, mint a kereskedelmi adókon, de azért vannak rendesen.
|
|
[válaszok erre: #23384]
|
[előzmény: (23382) Nemdick, 2016-11-21 10:37:30]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23371. Elküldve:
2016-11-16 10:04:19 |
[61.] |
Sebaj. Majd most beindul a Vajna gépezet, és ott lesz 6-7 csatorna.
MTVA-nál szerintem már ennek a 7 csatornának az üzemeltetéséhez sincs elég ember/gép. Nem hiszem, hogy véletlen, hogy egyre többször van valami gubanc, hol a képpel, hol a hanggal.
|
|
|
[előzmény: (23370) M7, 2016-11-16 09:31:02]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44264. Elküldve:
2016-11-16 07:51:27 |
[62.] |
Az durva, picit szétesett. :D
Én most a fórumra sem tudtam elsőre belépni.
Valami adatbázis művelet hiba volt: duplicated primari key entry, amikor a new_session-t insertálni akarta. Bár nem tudom, hogy sessionoket mióta kell db-ben tárolni, de biztos megvan az oka.
|
|
|
[előzmény: (44263) Barczik L, 2016-11-16 07:36:30]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44261. Elküldve:
2016-11-15 11:04:15 |
[63.] |
A videóban bemutatott esetben nem látok problémát, homokot fúj a sín és a kerék közé, síkosságmentesítés céljából. Régebbi vonatokon ezt a vezető tudta gombnyomásra indítani, Flirt-nél gondolom hasonló a működés.
Nem szakad meg a tápellátás, azt hallani a klímaberendezésen (leáll).
@lorenzen:
Igen, tudom, hogy nem annak a mellékterméke. Inkább arra gondoltam, hogy ABS esetén is keletkezhet ellaposodás. Mivel a menet közbeni kopogó hang viszonylag hamar megszűnik, így arra következtetek, hogy pici az ellaposodás, ami utalhat működő ABS-re. Vagy alapból olyan anyagból van a kerék, ami júl tűri a csúszást. Régi vagonok kerekei 10-20 km-en keresztül is tudtak kopogni ilyenkor.
Bár pont pénteken utaztam egy olyan Flirt-el, ami végig rettenetesen rázott, de ott már nem olyan volt, mint egy ellaposodás, hanem mintha tojás alakú lenne a kerék.
Én továbbra is arra gondolok, hogy csúszik/kipörög a kerék, de hogy mitől... csak pár hónapja van ez, előtte soha.
|
|
|
[előzmény: (44259) Gazember, 2016-11-15 10:14:50]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44258. Elküldve:
2016-11-15 10:09:06 |
[64.] |
Természetesen "nál", csak elütés volt. :)
Az a fura, hogy nem konkrét egy szerelvény csinálja ezt, minden nap észlelhető a jelenség, pedig legtöbbször más szerelvény megy.
Elméletileg ABS-nek kell lennie a vonaton, eredetileg vonatokhoz fejlesztették ki (az autókon csak később alkalmazták).
Fékezésnél és indulásnál is ugyan olyan, rázkódó,daráló hang hallható, ami akár lehetne ABS is (bár az ennyire nem "darál"), viszont az ilyen manőverek után jól hallható, hogy van egy ellaposodás a keréken.
Conbino villamosokon pl teljesen jól hallható az ABS működése, nem darál, hanem kattog, csattog. Mondjuk kerékellaposodás ott is szokott lenni.
Viszont abból gondolom, hogy kerékcsúszás lehet, hogy indulásnál is teljesen ugyan olyan hang hallható, és érezhetően megtorpan a vonat. Indulásnál meg ABS biztosan nem működik...
Amit leírtál, egyébként fura, mert mozdonyvezetőknek kell tenni vonalismereti vizsgát, és csak utána vezethetnek az adott vonalon. Nem pakolgathatják őket ide-oda.
Vörös jelzést nem tud meghaladni a vonat szerencsére, mert automatikusan vészfékezni fog a vonatbefolyásoló rendszer. A régi szerelvényeken ezt a vezető illegálisan ki tudta iktatni, de ebből aztán voltak is balesetek. Az újakon szerintem nem is lehet már kikapcsolni. Illetve ha jól tudom, vörös jelző meghaladásánál automata vészfék, utána a következő jelzőig 10 km/h sebességgel haladhat. De minden vörös meghaladásnál automata vészfék van.
|
|
[válaszok erre: #44259]
|
[előzmény: (44255) f2f2, 2016-11-15 09:39:20]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44254. Elküldve:
2016-11-15 08:50:20 |
[65.] |
A képről jut eszembe:
Van itt valaki, aki vonatokkal foglalkozik, esetleg MÁV-nél dolgozik?
Újabban a Flirt motorvonatok kerekei fékezésnél, és indulásnál is rettenetesen csúsznak. Régebben nem volt ez tapasztalható, nem igazán értem, hogy mi történhetett.
Ráadásul olyan, mintha ABS sem lenne bennük, vagy szar.
Indulásnál is folyamatosan elforognak a hajtott kerekek. A hangon kívül érezni is, hogy megtorpan egy pillanatra a szerelvény.
|
|
[válaszok erre: #44255 #44256]
|
[előzmény: (44251) gardiner, 2016-11-15 07:51:43]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23364. Elküldve:
2016-11-15 08:46:55 |
[66.] |
És amikor F1 Q2-ben halkul el hirtelen a kommentátorok hangja, majd erősödik vissza?
De legalább korrekt, részletes levél, bár picit az jön le belőle, hogy mindenki mindenben hibás, de ők viszont tökéletesek, és nem hibáznak. Soha.
|
|
[válaszok erre: #23365]
|
[előzmény: (23360) Blindspot, 2016-11-14 10:59:47]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44244. Elküldve:
2016-11-14 19:39:19 |
[67.] |
Nem látom nagyobbnak, mint amekkora szokott lenni, viszont amikor jött fel, akkor nagyobbnak tűnt. És egyértelműen sokkal fényesebb, szinte már bántja a szemem, ha belenézek. Érdekes jelenség.
|
|
[válaszok erre: #44246 #44247]
|
[előzmény: (44243) letaylajos, 2016-11-14 18:53:29]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44241. Elküldve:
2016-11-14 17:52:57 |
[68.] |
Nálunk lassan 1 hete rossz, de a szöveges üzenetek sem igazán érnek célba.
|
|
[válaszok erre: #44242]
|
[előzmény: (44240) Chuang, 2016-11-14 16:22:32]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44235. Elküldve:
2016-11-14 09:24:29 |
[69.] |
Nálunk jelenleg csak a napkollektor használható normálisan.
Fűtésre, meleg víz előállításra jó, bár ugye ebből is nyáron tudod a legtöbb energiát kivenni, amikor meg pont nincs szükséged sok meleg vízre.
|
|
[válaszok erre: #44236]
|
[előzmény: (44234) Barczik L, 2016-11-14 08:36:14]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
50938. Elküldve:
2016-11-13 17:15:49 |
[70.] |
Az androidos mindigtv app kuka.
Elindítottam, megkérdezte akarom-e a mobilnetet használni, mert nincs elérhető wifi. Mondom igen.
Na azóta egyáltalán nem hajlandó használni a wifit, hiába van bekapcsolva, el sem indul nethiányra hivatkozva. Mostantól csak mobilnettel hajlandó működni.
|
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
23349. Elküldve:
2016-11-12 21:08:33 |
[71.] |
A Q2-es eset olyan volt, mintha valaki ráfeküdt volna a hangmérnöki pultra (nem tudom hogy hívják ezt).
De tény, hogy amit újabban hang fronton művel az MTVA, az kritikán aluli.
|
|
|
[előzmény: (23348) nfsu17, 2016-11-12 20:44:24]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44204. Elküldve:
2016-11-12 21:06:11 |
[72.] |
Azért ez durva lenne. Akkor az téged is felmelegítene, vagy inkább átsütne rendesen.
Nyilván van a levegőbe elektromosság, a magasfeszültségű kábelek, vagy pl a vasúti felsővezetékek környezetében több, mint máshol, de ezek normál használatra nem elegendőek. Arra jó, hogy pl a vasutállomáson párás időben jó alaposan meg tudod rázni a melletted gyanútlanul álló barátot/szülőt/gyereket.
Biztos össze lehet gyűjteni ilyen antennás módszerekkel valamennyit, de az olyan kevés, hogy nem éri meg ilyenekre pénzt és időt áldozni.
|
|
|
[előzmény: (44193) ITI, 2016-11-12 18:45:10]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44192. Elküldve:
2016-11-12 18:27:09 |
[73.] |
Ennyi erővel egy falban húzódó, több 10 méteres vezeték is begyűjtené, de nem teszi. Vagy ha teszi, akkor ugye az a különböző rádióadókból befogott jelek, de az olyan kevés, hogy semmire nem elég. Még a 2-3 volt sem (telefontöltésre sem), és szerintem ennél kevesebbet gyűjt be egy adótoronyra irányított nagy nyereségű antenna is.
Nemhogy egy ilyen pici izé.
Ingyen energia a nap és a szél. Csak nehéz őket hasznosítani.
|
|
[válaszok erre: #44193]
|
[előzmény: (44191) Tom25, 2016-11-12 18:15:49]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44190. Elküldve:
2016-11-11 11:16:26 |
[74.] |
:)
Én kíváncsi ember vagyok, ezért csak úgy kiszámolgattam. Vissből.
Ennyi adathoz kb 22 dvd lemezre lenne szükség, ha ideálisan el tudjuk osztani az adatokat, azaz mindig teljesen teleírjuk (ez mondjuk egy ZIP-eléssel egybekötött darabolást feltételez).
Egy újraírható dvd teleírása (4x-es sebességgel számolva) átlag 16 perc (és tapasztalataim szerint egyre lassabb), ami azt jelenti, hogy csak írásra elmegy ~6 óra.
És akkor még törlés, dvd ki, dvd be, mindez 22x.
Mondjuk jobb esetben 7 óra alatt végezni lehet így vele úgy, hogy folyamatosan ott kell ülni a gép előtt. És persze 2DVD-vel számolva, hogy amíg az egyik íródik, a másikról lehet másolni az adatokat az új gépre. Különben 12-13 óra. :)
Tiszta jó módszer nem? :D
|
|
|
[előzmény: (44188) f2f2, 2016-11-11 09:26:22]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
fgabor87
Tagság: 2014-04-02 14:17:03 Tagszám: #129911 Hozzászólások: 1630
|
44181. Elküldve:
2016-11-10 18:00:36 |
[75.] |
Házi feladat:
1. számold ki, hogy RW lemezre mennyi ideig tart kiírni 90 GB-ot.
2. leírni 100x, hogy se mentésre, se adatmozgatásra nem használok soha többet DVD lemezt.
|
|
[válaszok erre: #44188]
|
[előzmény: (44179) gomey, 2016-11-10 17:13:48]
|
|
Kiváló dolgozó |
|
|