Találatok száma: 591 üzenet |
|
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126832. Elküldve:
2021-11-16 17:58:15 |
[126.] |
Lényegében nem azon rágom magam, hanem azon hogy egyszer ne akarják rajtam keresni. Amúgy nem hiányozna.
Nekem már az első számlát ki is állították ( be is fizettem ), mivel a mai napig azt szajkózzák hogy a kártyát megkaptam Október 26.-án.
" Nyilvántartásunk alapján a kártya kézbesítve lett, nem volt visszaküldve Társaságunk részére. "
( ezt ma kaptam a szombati újbóli reklamálásomra ).
Felhívtam őket ( mivel ezt kérték ebben a mai levélben ).
Az ügyintéző elcsodálkozott a Németországi postázáson, de mikor megadtam neki a követési számot, mi szerint a kártya Németországban is volt ( csomag ), utánna nem kommentálta.
Ùjból elkérte a postázási adatokat és most várom, mi fog történni. Kértem hogy postázáskor írják meg a követési számot hogy képben legyek.
Ja és megkértem hogy azt a kártyát, amit " kiküldtek ", tiltsák le mivel a franc tudja hol lehet. Nehogy még azért is engem szívassanak.
Az meg megér egy külön misét, hogy 21 napig hol nem kórécolt a csomag Németország szerte
|
|
[válaszok erre: #126834]
|
[előzmény: (126830) sztar1, 2021-11-16 17:26:35]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126825. Elküldve:
2021-11-15 21:55:44 |
[127.] |
Nem tudom, te hogyan rendelted, én online rendeltem meg a szolgáltatást.
A véglegesítés elött, az utolsó oldalon volt egy külön sáv, ahová " kérte a kártya postázási cémének a megadását ".
Ez a rész független volrt a többitől, ide bármit be lehetett írni, nem úgy mint a többi adatnál, ahol " csak " magyar adatokat ( helység, irányítószám, stb. lehetett megadni ).
Ide szabadon betudtam írni a német címet. Ahová el is indították a csomagot.
|
|
[válaszok erre: #126826]
|
[előzmény: (126824) alejandro27, 2021-11-15 21:21:07]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126823. Elküldve:
2021-11-15 20:55:30 |
[128.] |
Ha így lenne, akkor sokan itt nem kapták volna meg külföldön az Online csomag mellé járó kártyát ( pl. Szlovákiában is ).
Továbbá ha így lenne, akkor nem címezték volna meg a csomagot német város névvel, német utca névvel ( Straße ) és országnévvel és küldték volna el, hanem mielőtt megcímezték, felhívtak volna adategyeztetés céljából.
Most sem a kártyáért " hadakozok " ( nekem sincs rá szükségem ), hanem azért hogy dokumentálva legyen hogy nem kaptam meg és egy adott alkalommal ne keressék rajtam, esetleg ne akarják velem a hiányát megfizettetni.
A lényeg, az Online TV - adás teszi amit tennie kell, az első számlát már megkaptam, rendeztem is.
|
|
[válaszok erre: #126824]
|
[előzmény: (126822) alejandro27, 2021-11-15 20:40:08]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126817. Elküldve:
2021-11-15 18:40:23 |
[129.] |
Hagyd a francba ezt a .......
Mint a közmondásban is van : " kutyából nem lesz szalonna ". Addig nem fog nyugodni amíg a " delete " gombot nem alkalmazzák nála.
Visszatérve az esetre, az valóban szomorú hogy egy adatrögzítő a Direct One - nál nem képes a leírt adatot átmásolni. Ha meg csak átírta, akkor miért hagyta le felét és hogy sikerült egy öt karakteres számból csak négyet leírni. Bocs, de tovább nem tud számolni ?
Az érdekelne, egy kis segítség, tudja - e valaki, honnan postáz a Direct ?
Vagyis az irányító szám kellene.
Ugyanis a követési szám alapján látom a csomag mozgását. Le lehet kérdezni az átvevő aláírását is, de kéri az irányító számot. Amire elvileg küldék, az a 4 karakter, arra azt írja hogy nem jó.
Van egy olyan gyanúm hogy visszament a Directhez a csomag ( ahonnan küldték ). Ha ezt az irányyító számot tudnám, talán jó lenne és látható lenne az átvevő aláírása.
Nem tudom, adott esetben mire mennék vele, de egy próba
|
|
[válaszok erre: #126818]
|
[előzmény: (126815) gombilaci, 2021-11-15 17:28:27]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126808. Elküldve:
2021-11-13 14:24:47 |
[130.] |
Mivel az Online TV - hez járó kártyát még nem kaptam meg ( a szolgáltatás már működik, az első számlát már megkaptam és be is fizettem ), megkérdeztem hogy hol a kártya.
Az ügyfélszolgálat szerint kiküldék. Hozzátévve hogy a kártyát ha átadják a futárszolgálatnak, utánna már nem vállalnak felelősséget a kártya kézbesítéséért. Èrdekes egy dolog.
Továbbá a válaszlevelükben leírták, milyen névre és postacímre küldék.
Na itt esett a fene seggre. Már a név nem egyezik azzal, amit a megrendelésnél megadtam. Továbbá német postacímre kértem a kártyát, aminél a helység, utca házszám stimmel, de az irányító szám 5 karakteres, a küldésnél csak 4 karakter szerepel.
Tehát sem a név nem korrekt, sem az irányító szám ( ahhoz, amit megadtam rendelésnél ). Valahogy semmi csoda hogy nem kaptam meg.
A küldési szám alapján GLS - volt. ( azt is most tudtam meg hogy megírt´´ak ). Ami érdekes, hogy Nov. 20. - án azt írja hogy a nap folyamán kézbesítik, majd Nov. 26 - a következö bejegyzés, mi szerint kézbesítették ( 6 nappal utánna ). Szerintem az a 6 nap alatt visszament Magyarországra mivel sok adat nem volt jó.
Ezt gyakorlatilag mind megírtam nekik ( szeretek írogatni, marad nyoma ).
Most várom, mi lesz.
Bocs hogy hosszúra sikerült
|
|
[válaszok erre: #126809 #126830]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126801. Elküldve:
2021-11-11 16:55:51 |
[131.] |
Kösz a tanácsot.
Az az igazság hogy ezen még nem gondolkoztam, már csak azért sem, mivel mint olvasható, " még dolgoznak rajta " és a franc se tudja megjósolni, mikor lesz egyáltalán ebből hasraesett fene :)
|
|
|
[előzmény: (126800) Barczik L, 2021-11-11 14:53:13]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126799. Elküldve:
2021-11-11 13:39:59 |
[132.] |
Ami azt illeti, jól ki van szolgálva a felhasználó.
1,5 hónap után azt írják, hogy : " Ön által jelezett hiba központi jellegű, munkatársaink jelenleg is dolgoznak annak elhárításán ".
Továbbá megjegyzésem volt arra vonatkozóan, ha már kódolt csatornákat is kapok mi az álláspont a számlázással.
A válasz : " Továbbá felhívjuk szíves figyelmét, hogy jóváírás igényét a hiba elhárítása után szíveskedjen jelezni."
Tehát a birkatürelmet kapcsoljam be és várjam a sültgalambot
|
|
[válaszok erre: #126800]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126763. Elküldve:
2021-11-06 10:06:27 |
[133.] |
Eddig is erről volt szó, csak van még mindig sok " vízfejű " a fórumon is, nem csak a " szolgáltatónál " aki továbbra is az antenna állításon rugózik, minthogy értelmezné, mi is a valós gond ( amit mellesleg a szolgátatónak kellene orvosolni ).
|
|
|
[előzmény: (126761) greba, 2021-11-06 09:42:54]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126759. Elküldve:
2021-11-06 09:04:26 |
[134.] |
Szerintem meg elég egy miki2002 ide ( nem hiszem hogy szükség lenne még egyre ).
Olvass, értelmezz.
|
|
[válaszok erre: #126760 #126761]
|
[előzmény: (126757) Johnyopen, 2021-11-06 08:32:22]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126746. Elküldve:
2021-11-05 10:05:15 |
[135.] |
Direct One Kártyám ( Kártyás szerződés ) van 2013 - óta, szerda este a BL - meccs alatt mégis kódolt képernyőt láttam.
Tehát a Direct One sem mindig / mindenre garancia :)
|
|
[válaszok erre: #126757]
|
[előzmény: (126745) franjobp, 2021-11-05 09:33:24]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126711. Elküldve:
2021-11-04 15:27:03 |
[136.] |
Valószínű igazad kehet, de az utóbbi időben történtek fényében már lehet nem a leg megfelelőbben fogalmaztam. :)
Ezek szerint azért voltak olyanok is, akik ezt a megfogalmazást is megértették
|
|
[válaszok erre: #126712]
|
[előzmény: (126710) Barczik L, 2021-11-04 15:13:05]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126709. Elküldve:
2021-11-04 14:31:21 |
[137.] |
Nem nagy tányérom van. De azért rendesen be van állítva ( balkonon van, ha rosz lenne a jelszínt, gyerekjáték lenne a mozgatása ). Kb. 15 éves lehet, kezdetben Digi, majd kb. 10 éve UPC.
Tegnap meccs alatt tiszta égbolt volt, ameddig el lehetett látni. Az eső nálunk ma délelőtt jött ( 9 óra ? ) meg ( Németország ). Kezdetben semmit sem lehetett fogni ( NEM csak az M4 HD - t )
Mostanra csendesedett ( esik még de nem úgy mint kora délelőtt ).
Jelenleg is nézhető az M4 HD,
Szint 79 ( feltételezem ez százalék akar lenni ), Minőség 7.6 dB.
Ez jelenleg van, amikor még esik az eső.
( csak infó : az Aréna4 HD, ami már egy hónapja nem nézhetö, ugyan ezekkel az adatokkal bir )
Abban pedig igazat kell adni natomail - nak hogy ez érdekes egy tányér lenne ha csak akkorra esne ki egy adott csatorna.
|
|
[válaszok erre: #126710]
|
[előzmény: (126707) Merlot, 2021-11-04 13:47:04]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126705. Elküldve:
2021-11-04 10:05:12 |
[138.] |
Az Anterna kérdésére gondolsz ?
Ha igen, akkor megnyugtatlak hogy nem sokkal a mérkőzés vége után ismét elérhető volt.
Sőt, ma reggel is :)
Csupa fül vagyok !
Továbbá az adott időszaakban csak az az egy csatorna nem működött ( kivévve a már egy hónapja nem működöket ).
|
|
[válaszok erre: #126707]
|
[előzmény: (126704) Merlot, 2021-11-04 09:44:37]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126702. Elküldve:
2021-11-04 07:08:02 |
[139.] |
Szerintem ez már mindennek az alja. Van még ettől lejjebb ?? Azért fizetek hogy ...szogassanak ?
Mit akarnak ezzel elérni ? Sok lenne az elöfizetőjük és szabadulnának egyesektől ?
|
|
|
[előzmény: (126700) attila.scourgeofgod, 2021-11-03 22:59:04]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126697. Elküldve:
2021-11-03 21:58:00 |
[140.] |
Azt hiszem, vagy inkább tudom, hogy holnap lesz egy komolyabb telefonos beszélgetés.
Több mint egy hónapja több HD nem működik. Jelentettem írásban. Természetesen ma a teljes számlát megkaptam. Erre ma este jön a további fekete leves, BL meccs, kuka a csatorna.
Szerintem ilyen nincsen sehol ( csak MO - on ).
|
|
[válaszok erre: #126698 #126700 #126704]
|
[előzmény: (126694) attila.scourgeofgod, 2021-11-03 21:40:12]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126693. Elküldve:
2021-11-03 21:30:10 |
[141.] |
Nem tudom másnál mi az ábra, de nálam most az M4 HD is bexart.
|
|
[válaszok erre: #126694 #126696]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126684. Elküldve:
2021-10-31 13:45:54 |
[142.] |
Tud erre valaki választ adni ? Mi ez, vagyis miért, vagy mitől van ez ?
Az egyik Kártyám egy Smit Skylink Irdeto Modulban van és saját beltériben.
Jelenleg így 4 HD csati nem működik ( Epic, Aréna4, és két doku HD csatorna ).
Mivel van tartallék Modulom ( ez egy AlphaCrypt, régebben volt használatban már ) a beltériben lévő Smit - et lecseréltem ezzel.
Nem zongoráztam végig minden csatornát, de az AlphaCrypben még rosszabb a helyzet.
Vagyis így már nem működik az RTL Klub HD, az RTL II HD, Arena4 HD, Digi Sport1 HD, + ezek szerint elképzelhetően még más sem.
Mitől van ez, vagyis mi okozhatja ezt ?
|
|
[válaszok erre: #126685]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126683. Elküldve:
2021-10-31 09:38:21 |
[143.] |
Ha így van ( lenne ), akkor az elszomorító hogy a szolgáltató dönti el, mikor, hogyan áll hozzá a felhasználók megkeresésére.
De mint írtam, nem csak az hogy nem reagálnak a megkeresésre, hanem az " automata válasz " funkció sem működik. Régebben megkereséskor jött az automata válasz hogy vették, majd valamikor ......
Most még ez sem.
Különben nem a csatornahiány miatt kerestem őket, hanem egy másik ügyben.
|
|
|
[előzmény: (126682) miki2002, 2021-10-31 09:14:29]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126681. Elküldve:
2021-10-31 08:46:34 |
[144.] |
Szerintetek mi annak az oka hogy napok óta le sem ...... az előfizetőt ?
Napok óta ( többször is ) írogatok a honlapjukon keresztül a " Lépj velünk kapcsolatba! " fül alatt, de annyit ér mintha a kukába dobnám a leveleket.
A kutya sem törődik velük. Még az automata válasz sem érkezik hogy vették, majd ......
|
|
[válaszok erre: #126682]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126662. Elküldve:
2021-10-30 19:05:51 |
[145.] |
Miért kellene nekem ezen gondolkoznom ?
Nekem a Direct - el van szerződésem, az számláz nekem minden hónapban.
Vagy neked más a véleményed ?
|
|
[válaszok erre: #126663]
|
[előzmény: (126660) ITI, 2021-10-30 19:02:11]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126657. Elküldve:
2021-10-30 18:44:23 |
[146.] |
Nálam már egy hónapja nem megy az epic HD ( másik 3 HD - csatival együtt ).
Tegnap a honlapjukon írogattam az ügyfélszolgálattal és rákérdeztem, mi van az Októben elsején tett bejelentésemre ( hogy nem működnek csatornák ).
A válaszon ledöbbentem, ami az volt hogy a bejelentések feldolgozása 30 napig is eltarthat.
Hogy amit kiszámláznak, azt nem teljes mértékben kapom, az az én bajom ( ezt én mondom, nem az ügyfeles mondta ).
|
|
[válaszok erre: #126659 #126660]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126652. Elküldve:
2021-10-29 09:41:48 |
[147.] |
E- hó 5.-én rendeltem az Online TV -t
Aktiváltam, működik.
Tegnap kaptam ezt az üdvözlő levelet :
" Kedves +++++++++ !
Nyilvántartásunk szerint megérkeztek hozzád az eszközök, melyek hozzáférést biztosítanak a Direct One műholdas televíziós szolgáltatáshoz. Ennek értelmében a szolgáltatás nyújtását megkezdtük, számlázási időszakod első napja 2021. 10. 28.. "
Az igaz hogy a hozzáférés biztosítva van, de az " eszköz ", mivel elméletileg egy Kártyát is küldenek, az még nem érkezett meg.
Természetesen nem hiányzik a kártya, de így azért ez az infójuk nem kerek :)
Szerintetek várjak még, vagy lépjek velük valami formában kapcsolatba.
|
|
[válaszok erre: #126653]
|
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126613. Elküldve:
2021-10-27 17:25:14 |
[148.] |
Az ios appban is benne vannak ezek ( díkh és ATV spirit )
|
|
[válaszok erre: #126614]
|
[előzmény: (126612) attila.scourgeofgod, 2021-10-27 17:21:42]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126609. Elküldve:
2021-10-27 10:31:24 |
[149.] |
Ennyi tapasztalatom még nincsen ( csak 3 hete használom ).
Arra kíváncsi leszek hogy fognak számlázni. Kártyának nálam is se híre se hamva ( mellesleg nem is hiányzik ).
|
|
|
[előzmény: (126607) sztar1, 2021-10-26 20:02:24]
|
|
Törzstag  |
|

mazsolla1
Tagság: 2013-04-17 16:54:28 Tagszám: #127712 Hozzászólások: 591
|
126606. Elküldve:
2021-10-26 19:32:19 |
[150.] |
Kösz.
Akkor téma szerződés :
Na ilyen nincsen. Online rendeltem, egyedüli e-Mail, amit kaptam az online rendelés után az ez volt,:
" Üdvözlünk a Direct One-nál. Köszönjük, hogy minket választottál!
Ne feledd aktiválni My Direct One fiókodat, melyen keresztül ellenőrizheted és online fizetheted számláidat, frissítheted smart kártyáidat, illetve módosíthatod saját személyes adataidat, csomagjaidat is "
Regisztráltam, használom azóta is. A My Direct fiókban sincs semmilyen összeg sehol feltüntetve. Hogy mi a havi ár, a csomag ár, stb.
Akkori adat szerint ( mikor megrendeltem ) ez volt : 12 hónapos hüség van, havi 3390 ft és az elsö hónap 500 ft + 3 hónapig a filcsatornák grátisz.
|
|
[válaszok erre: #126607]
|
[előzmény: (126605) franjobp, 2021-10-26 19:07:02]
|
|
Törzstag  |
|
|