Találatok száma: 165 üzenet |
|
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
22022. Elküldve:
2014-12-23 16:30:26 |
[76.] |
Na azért, nem szeretnék lemaradni, ma végre kiküldték a 6. előfizetői szerződésemet... már furcsálltam hogy 4. napja nem küldtek semmit
Azt is írták, hogy majd intézkednek a megrendelés teljesítése iránt.
Ma van két hete, hogy telepítették és aktiválták a szolgáltatást, kíváncsi leszek hogy ez mikor tűnik majd fel nekik.
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21982. Elküldve:
2014-12-22 02:42:51 |
[77.] |
Még annyit, a Telekom ügyfélszolgalata nem pusztán borzalmas, hanem egyenesen botrányosan szar. Úgy képzeljük el, hogy akik náluk egy fokkal rosszabbak, azok már kijönnek és megvernek ha felhívod őket... Azon kívül hogy általában udvariasan elnézést és türelmet kérnek, semmit nem érnek..semmit nem értenek, semmit nem tudnak elintezni, és semmit nem jelent ha mondanak neked valamit, mert a legtöbbször még annyira sincsenek tisztában a telekomot érintő dolgokról, mint az aki felhívta őket.
A rendszerváltás előtt sem volt sehol ilyen remény-, és kilátástalan bürokratikus massza mint ők 2014-ben.
|
|
[válaszok erre: #21984]
|
[előzmény: (21973) leky, 2014-12-21 18:25:03]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21981. Elküldve:
2014-12-22 02:22:20 |
[78.] |
Na akkor az én 5 eddig kiküldött előfizetői szerződésemmel sehol nem vagyok...
Az Interaktív Sat tévéről: nyilván egy jó adag mókusvakìtàsnàl nem több egyik interaktív funkció sem, sőt még az ebből a szempontból szintén elég fapados smart tv- k netes funkció i is sokkal jobbak, viszont semmivel nem kerül így többe az előfizetés mint e nélkül, sőt, online rendelés esetén, nem is tudsz mást rendelni, mint interaktívot. A tv-go, vagy az archív tv (bár ezért már fizetni kell ) ér valamit, de YouTube videókat nézni, vagy netezni egy olcsó mobilról vagy tabetről is ezerszer jobban lehet, de ez a funkció (YouTube) még a Smart tv-ken is tűrhetően működik.
Az epg-nek nem szabad ettől belassulni, ez hiba.
|
|
[válaszok erre: #21992]
|
[előzmény: (21973) leky, 2014-12-21 18:25:03]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21971. Elküldve:
2014-12-20 17:46:04 |
[79.] |
Amúgy ha neten, a Telekom.hu - n keresztül rendeled meg a műholdas tévéjüket, még ha akarnál sem tudnál nem interaktív sat tv-t rendelni, ugyanis nem kínál fel más választást, csak az interaktívot.
|
|
[válaszok erre: #21972]
|
[előzmény: (21970) sysati, 2014-12-20 16:43:23]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21969. Elküldve:
2014-12-20 16:34:13 |
[80.] |
Szia,
ne haragudj, nem akartalak kioktatni. Lehet hogy megint elbeszelünk egymás mellett, de amikor nálam élesítettem a szolgáltatást, akkor is kért kódot, de beütöttem az 1,2,3,4 -et és működött. Vágy Nálad már másik kódot kér?
|
|
[válaszok erre: #21970]
|
[előzmény: (21968) sysati, 2014-12-20 15:07:51]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21966. Elküldve:
2014-12-20 12:50:31 |
[81.] |
Ha nincs összekötve, hiába indítod újra, sosem jön meg a szolgáltatás.
Egy utp kábellel mindenképpen össze kell kötni a boxot és a netet biztosító és elosztó routert (itt nem kell feltétlenül a telekomos cucc, nálam is a saját inviteles routerre tették rá), ugyanis a net onnan fog jönni, nem az égből
(nem akarok hülyeséget mondani, de szerintem, ha van ilyen kábeled te is meg tudod oldani, nem kell ehhez feltétlenül szerelő, mert kb. 30 másodperc az egész meló..)
Az epg-nél ez biztosan hiba, egyből kéne ugrania a következő csatornára, műsorra.
|
|
[válaszok erre: #21967 #21968]
|
[előzmény: (21965) sysati, 2014-12-20 12:44:53]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21964. Elküldve:
2014-12-20 12:39:51 |
[82.] |
Idézet:
| A felvevős boxban nálad is lassan megy az epg-ben a lapozás, meg a fel/le mozgás ?
| |
Nem mondanám, sőt, az UPC Directes szolgáltatói cucchoz( felvevős Philips) képest sokkal gördülékenyebb, arról nem is beszélve hogy ég és föld a Direct és Telekom EPG szolgáltatása közt a különbség a T javára, a Directnek ez az egyik nagyon gyenge pontja.
Amikor bekötötték Nálad, a boxot összekábelezték egy működő netet biztosító routerrel?
Ha igen, érdemes naponta egyszer kétszer egy teljes rendszer újraindítást megcsinálni, mert csak úgy jelennek majd meg az interaktív funkciók. Az is fontos, hogy ezeknek a telepítése elég hosszadalmas ( akár több mint egy óra is lehet amíg az első telepítés után minden funkció elérhető lesz, itt főleg a videotéka első betöltése hosszadalmasabb)
Egyébként az interaktív szolgáltatások telepítése után az EPG is kicsit megváltozik, jónéhány csatornánál például megjelenik egy kis óra, ami azt jelzi hogy ott elérhető az archív tv amivel azon a csatornán vissza lehet nézni az előző napok műsorait.
|
|
[válaszok erre: #21965]
|
[előzmény: (21962) sysati, 2014-12-20 12:20:36]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21961. Elküldve:
2014-12-20 12:01:13 |
[83.] |
Ami a lényeg: bekötötték nálam is , és ami még meglepőbb kapásból azt amit szerettem volna ( Interaktív Sat tv, felvevős beltéri, HBO Max Pak), pedig az ügyfélszolgálatos még előző nap is váltig állította hogy az nem fog menni egy körben...
mindehhez nem kellett más mint pár óra szinte reménytelen küzdelem a kilátástalan ügyfélszolgálattal, de mindennek cserébe van 4 Telekomos ügyfél-azonosítom, és nem vicc, a Telekom azóta 5, azaz 5 különböző előfizetői szerződést is kipostázott már nekem
A tablettel kapcsolatban majd később írok, de az sem egyszerű eset
|
|
[válaszok erre: #21962]
|
[előzmény: (21957) yaksi, 2014-12-19 12:31:15]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21941. Elküldve:
2014-12-06 11:51:51 |
[84.] |
Az elmúlt héten írtam a Telekomos kálváriámról, nos tegnap újabb fordulatot vett az ügy: majd egy hét teljes csend (gondolom össze kellett hívni az igazgatótanácsot, esetleg még a részvényeseket is, valószínűleg a német tulajdonosokkal is egyeztetni kellett - ezért tartott ennyi ideig) hívnak hogy időpontot egyeztessünk 2 db (!!!) nem felvevős (!!!) beltéri egységgel rendelkező interaktív sat tv beüzemelésére....
mondom: majdnem stimmel, csak 1 db és felvevős, de haladunk...
megrendelés törlése, vissza az ügyfélszolgálathoz, akik persze elnézést, meg türelmet kérnek, és persze megértik ha bosszús vagyok...
mondom: nem megérteni kéne, hanem érteni, amit szeretnék..
Úgyhogy újra megrendeltem online a szolgáltatást, megkaptam az immáron 3. MT-s ügyfélszámomat, úgy hogy még egy pillanatig nem voltam MT ügyfél...
Pedig semmi egyebet nem szeretnék, lassan már 3. hete, mint megrendelni az Interaktív Sat tv szolgáltatást, 1 db merevlemezes beltéri egységgel....
Hozzáteszem, az online felületen most sem lehet megrendelni a felvétel opciót, így lehet hogy csak teszem azt december 28.-án üzemelik majd be a szolgáltatás, de már most biztos hogy a felvevős beltérivel még egyszer ki kell majd szállniuk ezek után, mert hiába tudják ők, és hiába tudom én is (akár hetekkel az első kiszállás előtt) hogy ezt szeretném, egy menetben képtelenség megrendelni...
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21924. Elküldve:
2014-11-30 17:41:43 |
[85.] |
Na, úgy néz ki hogy jelenleg már az ügyfélszolgálatosok közt is 2- 2 -re áll a "fight" táblagép ügyben,de face ügyfélszolgálattal 3-2 vezet, és szerintem nyertem.
A legdurvább az volt, hogy szombat délután ugyanaz (ha ezerszer hívod őket, akkor is mindig mással fogsz beszélni...) az ügyfélszolgálatos felhívott (!) aki félrevezetett és átvitt az online-ról a telefonos megrendelésre, és telefonon lediktált (!) egy új MT ügyfél-azonosítót, miközben erről azóta sem kaptam sem hivatalos e-mail-ben, sem hivatalos telekomos üzenetben tájékoztatást.
Innentől lett nagyon büdös az ügy...
|
|
[válaszok erre: #21925 #21934]
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21907. Elküldve:
2014-11-29 11:37:37 |
[86.] |
Jómagam, alapvetően egy nagyon nyugodt ember vagyok, kevés dolog tud kihozni a sodromból, de amikor a telekomos ügyintéző, (feltehetőleg telekomos netről) közli velem hogy nem tudja megnyitni a telekom weboldalát (miközben ugyanabban az időben nálam simán nyílik) akkor azért közel álltam ahhoz hogy "cifrát" mondjak..
Nem tudom melyik a rosszabb opció, hogy az ügyfelet nézik e ennyire hülyének, vagy az hogy egy telekommunikációs gigacég ennyire képes, akár ügyfélkapcsolatok területén is...
|
|
[válaszok erre: #21908]
|
[előzmény: (21906) yaksi, 2014-11-29 11:26:38]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21905. Elküldve:
2014-11-29 11:09:43 |
[87.] |
Nemrég, úgy fél óra várakozás után, sikerült egy másik ügyintézővel beszélnem, és ő is állította hogy még online megrendelés esetén, csak mindhárom szolgáltatás együttes megléte esetén jár a tablet, viszont a gépén kb. 10 perc beszélgetés alatt képtelen volt megnyitni a a www.telekom.hu-t... miközben nálam egy "gagyi" 10 megás ezerszer szapult inviteles net egy pillanat alatt betöltötte...
Hát nem tudom, még egy percig sem élvezhettem az interaktív Telekom Sat tv szolgáltatásait, de már kezdem megbánni, hogy megrendeltem, és nem egy fapados tablet miatt, hanem az egész eljárás és hercehurca vette el a kedvem.
Ezek alapján elképesztően kókler cég benyomását kelti a T, ehhez képest még a Digi is vérprofi minőségi szolgáltató...
A 2014. november 10-től visszavonásig, illetve a készlet erejéig tartó akcióban online (www.telekom.hu weboldalon történő), új TV és/vagy új otthoni internetszolgáltatásra megkötött 2 éves határozott tartamú szerződés esetén egy Samsung Galaxy Tab 3 7 Lite Wi-Fi táblagépet adunk.
Nem online (www.telekom.hu weboldalon történő) megrendelés esetén csak azon előfizetőknek adunk táblagépet, akik az új szolgáltatással/szolgáltatásokkal együttesen, három otthoni szolgáltatásra (TV, internet és telefonszolgáltatás) érvényes előfizetői szerződéssel rendelkeznek.
|
|
[válaszok erre: #21906]
|
[előzmény: (21903) sysati, 2014-11-29 09:48:11]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21904. Elküldve:
2014-11-29 10:28:02 |
[88.] |
Kedden este rendeltem meg, és csütörtökön délután hívott a szerelő időpontot egyeztetni.
Az esetemben már csak az a kérdés, hol tudok panaszt tenni amiatt hogy az ügyfélszolgálatos félrevezetett
|
|
|
[előzmény: (21903) sysati, 2014-11-29 09:48:11]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21901. Elküldve:
2014-11-28 23:13:47 |
[89.] |
Köszi, én is így értelmeztem.
A nagyobb probléma az, hogy az ügyintéző így hazudott(?), félrevezetett és rábeszélt arra hogy most immáron telefonon, vegyük fel újra a megrendelést, és így már biztosan nem vonatkoznak rám az akció feltételei...
Egyébként már rövidke "itteni" tapasztalat után is állíthatom, hogy egészen megdöbbentő mennyivel a UPC Direct vagy akár a Digi után kullog a Telekom ügyfélszolgálata
Pedig mindössze annyit szerettem volna, hogy ne kelljen kétszer kijönniük amiatt hogy egyszer telepítik a szolgáltatást a normál set top boxszal, majd utána pár nap múlva megint kijönnek hogy azt a merevlemezes beltérire cseréljék, csak azért mert utóbbit az online felületen nem lehet megrendelni...
Arról nem is beszélve hogy már volt egy megbeszélt időpontom a szerelővel, ami miatt jövő héten egy napra szabadságot vettem ki, de ez most biztosan felesleges lett, az ügyintéző ugyanis közölte hogy akkor már biztosan nem tudnak kijönni...
A hab a tortán pedig az, hogy amikor jeleztem ezt a beltérivel kapcsolatos anomáliát, egy másik ügyfélszolgálatos, ma délben, gyakorlatilag törölte a megrendelésem, és azt ígérte hogy visszahív ha megoldást találtak rá. Na azóta is hív.... Ma este 9-kor hívtam én az üfsz-t, ahol belebotlottam az elején említett csávóba...
|
|
[válaszok erre: #21903]
|
[előzmény: (21900) gombilaci, 2014-11-28 22:39:25]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
21898. Elküldve:
2014-11-28 21:59:53 |
[90.] |
A telekomos tablet akcióban részt vett valaki esetleg?
Új Telekom Sat tv szolgáltatást rendeltem online ( korábban nem volt semmilyen otthoni Telekom szolgáltatásom ), viszont probléma adódott a megrendeléssel (konkrétan az hogy az T online felületén képtelenség megrendelni a Családi+HD csomaghoz a merevlemezes-felvevős beltérit), ezért hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol ma azt állította a csávó, hogy csak azok jogosultak a tabletre, akik már legalább 2 otthoni telekom szolgáltatással bírnak és mellé rendelnek egy 3.-t vagy van már mind a 3 szolgáltatásuk, de újabb 2 évre hűséget vállalnak, és a gyakorlatban nincs különbség az online és a telefonos megrendelések között.
itt viszont nagyon nem ez van az akció részletes feltételei között:
http://www.t-home.hu/karacsony/ajandek_tablagep
nagyon az az érzésem, hogy valaki átbaszott ( Telekom vagy az ügyintéző)
|
|
[válaszok erre: #21900]
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
100723. Elküldve:
2014-11-19 01:16:56 |
[91.] |
Köszi,
akkor azt hiszem először telefonon próbálom meg. Őszintén szólva meguntam az egy helyben toporgást, azt hogy a Direct is lassan, de biztosan "digisedik", hogy csak az számít hogy sok legyen és olcsó, mert az kell a hülye magyarnak... megy a papolás a minőségről, arról hogy a HD már nemcsak a jövő hanem a jelen is, de közben szinte semmilyen előrelépés nem történik.
Mindeközben havi 9 ezer forintért ( Superpak+HBO max pak 1 tv-re!) már abban is kompromisszumot kell kötnöm, hogy vagy a felvétel lehetőségét választom, de akkor még erről a "butított" full HD-ról is le kell mondanom a gagyi Philips beltéri miatt (majd 3 év alatt 3-szor kellett cserélni valami miatt, de mindig ilyen hulladékot adtak...), vagy majdnem full HD, szemmel láthatóan jobb képminőség, de nuku felvétel... Vicc...
Ezért kurva drága a havi 9 rugó.
Irány a Telekom...
|
|
[válaszok erre: #100724]
|
[előzmény: (100705) divaoni, 2014-11-17 18:50:42]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
100702. Elküldve:
2014-11-16 23:20:00 |
[92.] |
Köszi,
az biztos hogy csak írásban fogad el minden szolgáltató szerződés felbontást, úgyhogy a telefonos kapásból kiesik, ahogy az e-mail is szerintem. Azt hittem esetleg van valami "ügyfélkapu" szerű online felület ahol ez esetleg megoldható, de valószínűleg az sincs.
Most már csak az kérdés, hogy a szolgáltatás jogilag mikortól lesz felmondva, ugye előre fizetünk, így nekem pl. most december 4.-ig rendezve van a számlám, így ha december 4.-e előtt feladom a felmondásról szóló levelet, a decemberi számlát már nem kell kifizetnem?
Aztán az sem világos hogy ezt követően kb. mikortól szüntetik meg a szolgáltatást?
A Diginél kijöttek a beltériért és távirányítóért, a UPC Directnél is jönnek érte, vagy jelzik hogy hol és mikor vagy meddig kell leadni?
|
|
[válaszok erre: #100703 #100704 #100705]
|
[előzmény: (100701) yaksi, 2014-11-16 23:00:11]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99376. Elküldve:
2014-08-21 07:34:51 |
[94.] |
Nem tudom hogy mi történt az utóbbi hetekben/napokban, de tragédia hogy milyen katasztrofálisan "bizonytalan" lett az M1 Hd, naponta többször eltűnik, vagy azt írja ki a programhelyen hogy nincs elérhető csatorna, vagy azt hogy nincs jel...
Évekig semmilyen hasonló problémával nem találkoztam, de most gyalázatos lett..Napi 2-3gyári visszaallitas és csatornakereses, kicsit már kezdem unni.
|
|
[válaszok erre: #99377 #99378]
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99334. Elküldve:
2014-08-18 20:07:05 |
[95.] |
Szia,
köszönöm szépen, ez úgy néz ki segített, bár délután is próbáltam ezt, de csak egyszer. Most egyből visszatért az M1 HD, igaz most pár másik HD csatorna esett darabokra, de egy sima újraindítás után már azok is jók.
Köszi
|
|
[válaszok erre: #99335]
|
[előzmény: (99329) szucsok, 2014-08-18 19:47:32]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99327. Elküldve:
2014-08-18 19:33:00 |
[96.] |
Értelek köszi. Igazából ezzel a beltérivel én olyan még nem tudtam előcsiholni hogy jelerő, jelminőség meg hasonló... még hangerőt sem tudok vele állítani...
Amikor pedig visszaviszem hogy nem okés, egy ugyanilyen szart kapok helyette, mindezt majd 9 rugóért havonta (Superpak+HBO max pak)...
De lehet hogy megröptetem az emeletről, és akkor legalább ezt az ótvart nem kapja meg más egy újabb Upc directes buherálás után....
Egész egyszerűen olyan mintha EPG-vel, és mindennel együtt eltűnt volna onnan az M1HD, mert csak azt írja ki hogy : nincs elérhető csatorna (kézi léptetésnél ki is hagyja, a 107-es után a 112-es Rtl klub HD jön )
De arról semmilyen közlemény nem látok hogy máshol lenne...
|
|
[válaszok erre: #99329 #99330]
|
[előzmény: (99324) Barczik L, 2014-08-18 19:25:26]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99323. Elküldve:
2014-08-18 19:16:31 |
[97.] |
A HD-s
Superpak csomagom van, és minden, köztük az összes többi HD csatorna is, gond nélkül jönnek.
|
|
[válaszok erre: #99324]
|
[előzmény: (99322) Barczik L, 2014-08-18 18:52:04]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99321. Elküldve:
2014-08-18 18:41:11 |
[98.] |
Számtalan áramtalanítás, újraindítás, csatornakeresés után is azt írja ki a a szolgáltatói philips beltéri a 111-es csatornán hogy nincs elérhető csatorna...
|
|
[válaszok erre: #99322]
|
[előzmény: (99320) Barczik L, 2014-08-18 18:33:28]
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99319. Elküldve:
2014-08-18 18:27:46 |
[99.] |
M1 HD másnál sincs?
|
|
[válaszok erre: #99320]
|
|
|
Haladó |
|
Il titolare
Tagság: 2013-01-27 18:35:03 Tagszám: #125429 Hozzászólások: 165
|
99312. Elküldve:
2014-08-18 16:26:01 |
[100.] |
Az M1 HD hova került? Sokadik csatornakeresésre, és újraindításra is azt írja ki a 111-es programhelyen hogy nincs elérhető csatorna
Ráadásul minden egyes csatornakeresés után, teljesen ad-hoc jelleggel tűnnek el és jelennek meg a csatornák, most például a Duna és a Viasat 3 közt nincs semmi..., az előbb pedig az AXN-nel indult.... a frissítés óta teljesen megbolondult
|
|
|
Haladó |
|
|