Találatok száma: 264 üzenet |
|
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
65. Elküldve:
2007-01-24 21:11:42 |
[201.] |
Köszönjük.:)
|
|
|
[előzmény: (63) brutus20, 2007-01-24 17:57:48]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
1. Elküldve:
2007-01-24 16:58:44 |
[202.] |
|
|
[válaszok erre: #4]
|
(TÉMANYITÓ)
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
62. Elküldve:
2007-01-24 16:41:43 |
[203.] |
|
|
[válaszok erre: #63]
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
61. Elküldve:
2007-01-24 16:37:35 |
[204.] |
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
58. Elküldve:
2007-01-24 14:39:45 |
[205.] |
Jól van, értem.
Jó kocsi amúgy...
Bamakoi képeket hamarosan belinkelek.
|
|
|
[előzmény: (57) brutus20, 2007-01-24 10:32:45]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
56. Elküldve:
2007-01-23 19:01:02 |
[206.] |
Szép, de mi a tuning benne?
|
|
[válaszok erre: #57]
|
[előzmény: (55) brutus20, 2007-01-22 18:28:26]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
2. Elküldve:
2007-01-22 17:41:58 |
[207.] |
|
|
|
[előzmény: (1) brutus20, 2007-01-22 16:29:57]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
54. Elküldve:
2007-01-17 21:12:41 |
[208.] |
Ciao.
Üdv az oldalon!
|
|
|
[előzmény: (53) domicsabi, 2007-01-15 21:54:27]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
52. Elküldve:
2007-01-10 19:24:18 |
[209.] |
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
51. Elküldve:
2007-01-10 19:19:27 |
[210.] |
Akkor mért rakod be a tuning kocsik című topicba?
Ezt nem értem, de mind1... :)
|
|
|
[előzmény: (50) Zsigaa, 2007-01-09 21:10:56]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
49. Elküldve:
2007-01-09 12:17:56 |
[211.] |
Így jön ki a gyárból!
De igen, jól néz ki! Jó izlésed van!
|
|
[válaszok erre: #50]
|
[előzmény: (48) Zsigaa, 2007-01-08 22:14:02]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
47. Elküldve:
2007-01-08 18:10:41 |
[212.] |
Ebbe mi a tuning????
|
|
[válaszok erre: #48]
|
[előzmény: (45) Zsigaa, 2007-01-07 22:04:50]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
46. Elküldve:
2006-12-04 19:22:05 |
[213.] |
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
45. Elküldve:
2006-12-04 19:18:55 |
[214.] |
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
41. Elküldve:
2006-12-04 19:18:08 |
[215.] |
Sziasztok!
Jó rég jártam erre!
Loder1899 Aston Martin Vantage
Hűvös angol elegancia és a németekre jellemző precizitás jellemzi a Bajor Loder1899 új koncepcióját, egy Aston Martin Vantage V8-at. Tökéletesen sikerült ötvözni egy luxusautó és egy versenyautó erényeit egy autóban. Persze egy Aston Martin esetében ez alapkövetelmény.
A V8-as Vantage gyári fix magasságú futóművét egy 4 szinten állítható, titánium sport futóműre cserélték. A kívánt vezetési élmény elérése érdekében a magasság, illetve keménység is tetszés szerint állítható. A komplett futómű ára egyébként potom 9320 euro.
A Loder1899 a 4.3 literes aggregát gyári 385 lóerejét egy új kipufogó rendszer felszerélésével 405 lóerőre javította. A nem túl nagy erőtöbblet mellé kellemesen sportos hangzás párosul, ami szinte kötelező módoítás egy ilyen kaliberű autónál.
Az elegáns külsőn apró síimításokat végeztek. Saját tervezésű és készítésű karbon elemekkel sikerült fokozni az erőt sugárzó megjelenést: a változtatások sorát a gyári első lökhártó és a motor borítás átalakításával kezdték. Mindezek mellett felkerült egy új diffuzorral elátott hátsó lökhárító is.
Felni választás terén a Loder1899 csapata többnyire Afzal Kahn angol felnitervező illetve gyártó mogulhoz fordul. Ez most sem történt másképp. Az Aston Martin Vantage egy Kahn tervezésű, RS-V fantázia nevű brutális 20”-os felnigarnitát kapott. A felnigarnitúra ára kerek 7000 euro.
A Loder1899-es Vantage további fontos adatai: 405 lóerő, 410 Nm nyomaték, 1570kg, 4.9 másodperc alatti 100km/h-es gyorsulás, 280 km/h-ás végsebesség. Akár egy telitalálatos lottószelvény számai :)
Az átalakított Vantage teljes vételára 147,900 euró, így szükségünk is lehet efféle segédeszközökre a vásárláshoz.
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
36. Elküldve:
2005-06-13 14:27:47 |
[216.] |
|
|
|
[előzmény: (35) Beretkatoi Sunny, 2005-06-13 14:27:06]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
35. Elküldve:
2005-06-13 14:27:06 |
[217.] |
Belül :
|
|
[válaszok erre: #36]
|
[előzmény: (34) Beretkatoi Sunny, 2005-06-13 14:25:11]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
34. Elküldve:
2005-06-13 14:25:11 |
[218.] |
|
|
[válaszok erre: #35]
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
33. Elküldve:
2005-06-04 12:28:13 |
[219.] |
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
9. Elküldve:
2005-05-28 22:00:45 |
[220.] |
ez azért mem egészen így van
|
|
|
[előzmény: (8) Wykk, 2005-05-28 19:47:08]
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
3. Elküldve:
2005-05-01 08:56:09 |
[221.] |
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
6. Elküldve:
2005-05-01 08:55:49 |
[222.] |
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
31. Elküldve:
2005-05-01 08:55:41 |
[223.] |
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
|
|
[válaszok erre: #43]
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
9. Elküldve:
2005-05-01 08:55:26 |
[224.] |
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
|
|
|
Haladó |
|
Beretkatoi Sunny
Tagság: 2004-07-03 11:14:33 Tagszám: #11291 Hozzászólások: 264
|
34. Elküldve:
2005-05-01 08:55:15 |
[225.] |
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l
Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
|
|
[válaszok erre: #36]
|
|
|
Haladó |
|
|