Elég a fekete kép hang nélkül- tök jó csatorna, az használna az országnak ha véglegesen lekapcsolnák az RTL-t meg a tetű2-t az alcsatornáikkal együtt. Mint a NEOFM-et meg klubbrádiót.
***************************
VU+ DUO 4K SE , Panasonic VIERA TX-65GZ950E OLED DVBS2/C/T/T2, Gibertini OP100L, Inverto Black Ultra Twin LNB, Amiko DM3800 MOTOR
Ugyanezt tapasztalom az utóbbi napokban a Cool-on is. Állandóan a mondat közepén szakítják meg reklámmal. Régebben ügyeltek erre de mostanában szarnak rá. reklám idő a lényeg.
A vágás előtti ponttól (min. 6 sec) adjuk vissza a filmeket. Így nem maradsz le semmiről.
Engem személy szerint is zavar, de per pillanat nincs jobb megoldás az "RTL3" funkcióra.
Ezúton is gratulálok az RTL-nek az RTL3 projekthez.
Sokadik alkalommal sikerült teljesen elbaszni egy műsor élvezetét, ugyanis a mondat közepébe szúrják be a reklámot.
Ma az RTL2-n ezt is túltették, a Rém modern családban a szó közepébe tették a reklámot. Gratulálunk! Remélem a másik két csatorna adását is sikerül így elbaszni, így már három csatorna lesz, amit nem fogok nézni...
Az operatornak el kell szamolnia az idejevel. Ha minden 5. vagy minden 10. reklamacio errol szol, az elobb-utobb feltunik valakinek. 1272 ingyenes, par percet igazan meger. Biztos hasznosabb, mint itt sirni miatta.
Aki ismeri a multik ügyfélszolgálatának működését az nagyon jól tudja, hogy az operátorok igényeket nem tudnak továbbítani, ezért a "legyen x csatorna a kínálatban" telefonokkal nem tudnak mit tenni, max mondják rá a kiadott sablonszöveget. Ilyen kérdésekben a marketing és a pénzügy dönt, az előfizető igénye magasról le van kakkantva. Persze akinek van sok ideje/pénze az hivogassa csak nyugodtan a 1272-t és adja le az igényét.
Akkor miert terjeszted? Nyilvan nem a telefont felvevo donti el, de nala lehet jelezni az igenyt es ha elegen tesznek igy, akkor az a ceget a szerzodes kotes fele mozditja. Normalis esetben. Persze a facebookon is irhatja, meg ha tudja a Teszari szamat ot is felhivhatja, de az atlag elofizetonek az ugyfelszolgalat jut.
Nagyon nem a 1272-s számon elérhető, a minimálbérnél aligg többért dolgozó alkalmazottak döntik el, hogy mi van a kínálatban, szóval őket feleslegess ezzel zaklatni, a hülyeséget meg nem kellene terjeszteni.
Pontosan! De ha a szolgáltatónak tényleg olyan sok a + költsége az analog párhuzamos osztása miatt,és erre hivatkoznak, (?) akkor kapcsolja le az analogot,és adja joval olcsobban a digitálist.. vagy leg. ne kérjen box bérleti díjjat.. Lehet ez így tul egyszerűnek hangozhat,csak egy gondolat......
Ehhez arra is szükség van, hogy a lakosságnál is több lapos tv legyen, ugyanis valóban, most már az első készülék egyre több háztartásban lapos tv, de második-harmadik készülék még többnyire hagyományos tv és ezek jó pár év még, mire kifutnak.
Csak egy gondolat hozzá:ha elengedik az alap csomagot box nélkül,a pluszt meg kártyával-/Digi/,akkor már egyszerűbb helyzet lesz -kártyával séta a másik lapos tv-hez,de ennek még van pár év hátra...
Hidd el lehet azokkal a frekvenciákkal mit kezdeni.
Ez csak egy gondolatmenet volt részemről, sztem tök felesleges párhuzamosan üzemeltetni a két technológiát, CSAK KÉNYELMI szempontok miatt. (elég nagy + költséggel) Persze tisztában vagyok vele, hogy sokan nem osztják ezt a véleményt