Az a baj, hogy évek alatt annyi zöldséget, hülyeséget írtál le, hogy én már rég meg vagyok győződve a hozzá NEM értésedről. Nem csak a földi vételben, de a műholdas és a PC-s témákban is....
@ITI: Leírni, _konkrétumokkal_? Az nem az Ő asztala, általában egy pontos típust sem ír le, ha vmivel gondja van, csak a barkóba megy.
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Már miért nem hinnék el Neked?
A Te problémádat csak Te érzed. Ha leírnád, talán tudnánk segíteni.
Ebben a fórumban nagyon sok segítő fórumtárs van, akik szívesen segítenének, ha pontosan leírnád a jelenlegi állapotot.
Bízz bennük!
Biztosan jó helyen laksz, valószínű rálátásod van a Kab-hegyi adóra. Azért érdekelne hogy milyen antennával veszed a szobában?
Furdal a kíváncsiság, mert 100 km-ről nem semmi.
Nyilván technikailag megoldható lehetne, de miért érné ez meg? Nem "alapszolgáltatása" a DVB-T-nek... Amúgy meg pl. BP keleti részén sokan Kékest (is) veszik :-)
Ebbe beruházni tök felesleges és drága. Lehet olcsóbban is pénzt kilapátolni.
Én még nem hallottam ezt, de bármi kitelik ezektől...
Emelt szinten ássák a sírját a fizetős csomagnak: hulladék kínálat, jött most a pre-paid kivezetése, ha esetleg ezt is meglépik... sok sikert az életben maradáshoz
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Ha a telefont galambpostának hívjuk akkor igen ;)
Amúgy igazad van, de az emberek nagy része nem olvasgatja rendszeresen minden szolgáltató ászf változását, nagyobb dolgokról mindig van értesítés.
Én is csak azért olvasom a mindigtv-st hogy képben legyek a csatornaváltoztatásokról.
Persze, és galambpostával tölti fel a kártyáját... Ha meg "lusta" elolvasni legalább a "Változások kivonatos leírása"-t, onnantól magára vessen, ahogy régebben mondtuk, egyéni szocprobléma... Ellenőrizni kell az online ügyfélkapun, hogy élő email cím illetve telefonszám legyen megadva (ez is az előfizető felelőssége), illetve a "Szerződés nyilatkozatok" pont alatt a harmadik igenre legyen állítva (ami egyébként az alapértelmezett), onnantól jönnek az értesítések, ha meg a tisztelt ügyfél nem foglalkozik vele, akkor magára vessen, hiába értetlenkedik itt vagy máshol napokon keresztül, minden le lett írva, többször, érthetően...
Az előbb megjött a válasz a kérdésemre, hogy meddig lehet átváltani:
Idézet:
Köszönettel vettük internetes ügyfélszolgálatunkra érkezett megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy jelenlegi előre fizetéses csomagját a továbbiakban is igénybe veheti, amennyiben havidíjas fizetési módra tér át. A szerződés módosítás telefonos illetve személyes ügyfélszolgálatainkon lehetséges az előre fizetett csomag lejárta előtt, vagy új szerződéskötéssel a lejárat után.
Nekem csak a szokásos sms jött ahogy szokott, hogy változott az ÁSZF. Egy nyugdíjas szerintem nem foglalkozik vele, ahogy én sem a pár hetente kapott telekomos ÁSZF változással. Lehet internetje sincs hogy megnézze.
Ez olyan léptékű változás, hogy küldhettek volna róla postai levélben tájékoztatást és teendőkről útmutatást.
(Ahogy a feltöltésről is kiküldik a számlát)
Ebből majd megint az lesz, mint az izaura tv-nél, hogy az antennaszerelőjüket fogják hívogatni.
Amúgy az ÁSZF (Általános szerződési feltételek) általános változásokról tájékoztatnak, egyedi, előfizetői szinten, bármilyen egyéni lehetőségekre az ügyfélszolgálat tud ügyfélszám/szerződésszám és azonosítás után tájékoztatást adni:
Én is kaptam róla e-mailben értesítést, pedig már nem is vagyok feltöltőkártyás ügyfél...
"- az előre fizetett szolgáltatás megszűnik (na de mikor is?)"
Amikor a feltöltött egyenleg / utolsó feltöltés érvényessége az adott csomagra lejár, ez szerintem logikus.
"Szóval, pl. mi van (mi lesz?) azokkal, akik nem is tudnak erről az egészről, mert semmiféle értesítést nem kaptak. "
Majd ha felveszik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, tájékoztatják őket a lehetőségekről.
"De azért még Mari néniről is tételezzünk fel annyit, hogy bár ASZF-eket nem olvas, de azt monjuk "felírta", hogy meddig szól a feltöltése és előtte egy-két héttel megpróbál hosszabbítani. Pl. bankkártyás feltöltéssel."
Pl. bankkártyás felöltés menüpont már nem lesz elérhető augusztus 31-től vagy hibaüzenetet dob, vagy lesz egy gomb, hogy "szerződés módosítása havidíjas csomagra". Ez a szolgáltatón múlik.
Úgy tűnik, csak te nem találsz egy csomó kérdésre választ, pedig többen is leírtuk már itt... Nem Mari néni írkál ide, hanem te.
Humoros!
De azért még Mari néniről is tételezzünk fel annyit, hogy bár ASZF-eket nem olvas, de azt monjuk "felírta", hogy meddig szól a feltöltése és előtte egy-két héttel megpróbál hosszabbítani. Pl. bankkártyás feltöltéssel.