Antenna digital (üzenet: 6510, Sat) |
|
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5901. Elküldve: 2014-01-30 13:02:35, Antenna digital
|
[601.] |
Idézet a Hello HD-s topikból:
33326. attila.scourgeofgod | Válasz erre Ma, 12:24:38 [5.]
No, akkor egy kis tényállás DS ügyben: megkerestem a DIGI-t, hogy ugyan mondjanak már valamit, ha már a HHD Kft szokásához híven lapít, mint xar a fűben... az a helyzet, amire már itt is többen tippeltek, a nevezett többszöri felszólítás ellenére sem rendezte pénzügyi elmaradását a DIGI felé, így vezetői utasításra a fejállomási kártyák lekapcsolásra kerültek, visszakapcsolásukról csak a tartozás törlesztését követően kerülhet sor. Továbbá a DIGI felszólítja a HHD-t, hogy a 1266 szám felhívásakor automatikusan bemondott szöveget, mely szerint a két fél között vitás helyzet alakult ki, a HHD azonnal távolítsa el, hiszen ez nem felel meg a valóságnak, semmi vita nincs, egyszerűen baftak fizetni... röviden ennyi...
Ahogy azt sejteni lehetett...
|
| [válaszok erre: #5902] |
|
|
Törzstag
|
|
 zarao

Tagság: 2009-07-07 09:12:02 Tagszám: #75992 Hozzászólások: 24 |
5900. Elküldve: 2014-01-28 15:09:03, Antenna digital
|
[602.] |
"Ha hivatalosan megváltoztatnák a csatornakiosztást a vállalt határidő előtt (márc) akkor is fel lehet mondani a szerződést. "
Ezt mire alapozod? Én leírtam, hogy szerintem miért nem.
|
| |
[előzmény: (5899) celeburdi, 2014-01-28 14:10:31] |
|
Zöldfülű
|
|
 celeburdi

Tagság: 2009-10-06 08:25:38 Tagszám: #78387 Hozzászólások: 3114 |
5899. Elküldve: 2014-01-28 14:10:31, Antenna digital
|
[603.] |
Nem változtatták a csatornakiosztást.
Egyszerüen nem mennek a digisportok. Ez hiba. Az oka lényegtelen.
Be kell jelenteni és kész.
A hivatalos bejelentésre hivatalosan reagálni kell.
Ha hivatalosan megváltoztatnák a csatornakiosztást a vállalt határidő előtt (márc) akkor is fel lehet mondani a szerződést.
|
| [válaszok erre: #5900] |
[előzmény: (5898) yaksi, 2014-01-28 14:02:23] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 yaksi

Tagság: 2004-07-30 18:37:58 Tagszám: #11773 Hozzászólások: 15536 |
5898. Elküldve: 2014-01-28 14:02:23, Antenna digital
|
[604.] |
De mivel nincs nyoma annak, hogy szabálytalan a csatornalista (ezt bizonyítaná a hibabejelentés), így mégis fontos. Se be nem jelentették, se nem nyilatkoztak arról, miért nincs Digisport, így olyan, mintha lenne...
yaksi
VU+ Uno 4K SE
|
| [válaszok erre: #5899] |
[előzmény: (5897) zarao, 2014-01-28 13:58:34] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 zarao

Tagság: 2009-07-07 09:12:02 Tagszám: #75992 Hozzászólások: 24 |
5897. Elküldve: 2014-01-28 13:58:34, Antenna digital
|
[605.] |
Másról beszélünk. Azért nem kell bejelenteni a hibát, mert az ÁSZF szerint az nem kell a rendkívüli felmondáshoz, ahhoz elég a szabálytalan csatornakisztás-változtatás is.
És azért nincs értelme, mert 30 napon belül úgyis lesz adás, legfeljebb másik csatorna.
|
| [válaszok erre: #5898] |
[előzmény: (5896) yaksi, 2014-01-28 13:50:33] |
|
Zöldfülű
|
|
 yaksi

Tagság: 2004-07-30 18:37:58 Tagszám: #11773 Hozzászólások: 15536 |
5896. Elküldve: 2014-01-28 13:50:33, Antenna digital
|
[606.] |
De bizony letagadják a hibát, és hazudnak, mint a Eurosportok kikerülésekor is. Ezért KELL az írásbeli bejelentés, mert bizonyítja a reklamációt.
Ha pedig más nem segít, akkor egyszerű a dolog: úgy ahogy a Hello HD nem fizet a szolgáltatásokért, úgy az előfizető helyében én is azt az utat választanám, hogy lemondom, és cseszek befizetni a kötbért. Csináljanak, amit akarnak!
yaksi
VU+ Uno 4K SE
|
| [válaszok erre: #5897] |
[előzmény: (5895) zarao, 2014-01-28 13:45:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 zarao

Tagság: 2009-07-07 09:12:02 Tagszám: #75992 Hozzászólások: 24 |
5895. Elküldve: 2014-01-28 13:45:29, Antenna digital
|
[607.] |
Attól tartok celeburdi, sajnos nincs igazad.
Egyrészt hibabejelentésre nincs szükség, de nincs is értelme. Ez nem egy egyedi szolgáltatási hiba. És biztos lehetsz benne, hogy a szolgáltató úgyis pótolja valamivel a kiesett csatornákat 30 napon belül. Az más kérdés, hogy a hatályos ÁSZF-nek nem felel meg a szolgáltatás. Ezzel kapcsolatban az ÁSZF azt mondja :
Az Előfizető rendkívüli felmondással élhet a Szolgáltató alábbiakban meghatározott szerződésszegő magatartása miatt az
esetben, ha a Szolgáltató az Előfizető hibabejelentéseit követően, a hibát 30 nap
ig nem tudja elhárítani, vagy
a Szolgáltató
az igénybe vett szolgáltatás csatornakiosztását az Eht. 132. § (2a) bekezdésbe ütközően módosítja. Ezekben az esetekben
a
Szolgáltató nem követelheti az igénybevetett kedvezménnyel azonos mértékű kötbért sem.
Tehát a rendkívüli felmondáshoz az kell, hogy a csatornakiosztás módosítás az Eht-be ütközzön.
Az Eht szerint:
132§ (2) A szolgáltató az előfizetői szerződést az egyedi előfizetői szerződésre is kiterjedően csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani:
... d) a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételében bekövetkezett változás indokolja
...
132§ (2a) A (2) bekezdés d) pontja alapján a szolgáltató az előfizetői szerződés egyoldalú módosítására az alábbi feltételekkel jogosult:
a) az általános szerződési feltételeiben és internetes honlapján az általa kínált díjcsomagokban feltüntette az adott csatorna szerepeltetésének általa vállalt időpontját és ez az időpont letelt, vagy
b) az adott médiaszolgáltatás kivételét a kínálatból lakossági felméréseken alapuló nézettségi adatok vagy a médiaszolgáltatóval kötött szerződéses jogviszony indokolják.
Nem ismerem a bírósági gyakorlatot, de szerintem ez az utolsó fordulat sajnos lehetővé teszi a szolgáltató számára, hogyha a médiaszolgáltató megszünteti a szerződést vele, és nem adja át tovább a csatornát, akkor a szolgáltató bármiféle következmények nélkül módosíthatja a csatornakiosztást.
Szóval a menekülni vágyóknak sajnos nem lesz egyszerű dolga.
|
| [válaszok erre: #5896] |
[előzmény: (5894) celeburdi, 2014-01-28 11:54:28] |
|
Zöldfülű
|
|
 celeburdi

Tagság: 2009-10-06 08:25:38 Tagszám: #78387 Hozzászólások: 3114 |
5894. Elküldve: 2014-01-28 11:54:28, Antenna digital
|
[608.] |
Nem érdeklődni kell, hanem hibára jelenteni.
Írásban.
A hibabejelentés azonosítóját is követelni kell.
Ha 30 nap múlva sincs digisport következmények nélkül felmodhatod.
|
| [válaszok erre: #5895] |
[előzmény: (5892) Dobsi, 2014-01-28 10:50:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 kbatis

Tagság: 2003-05-28 10:45:30 Tagszám: #4703 Hozzászólások: 1042 |
5893. Elküldve: 2014-01-28 11:52:01, Antenna digital
|
[609.] |
De jó Akkor a héten két PL fordulót is elbuktam
Az "vitás helyzet" és a "tárgyalások folyamatban vannak" kitétel nem túl biztató.
Ha eddig nem tudtak megegyezni és már odáig jutott a dolog, hogy le kellett venni a digisportot, akkor mégis most mitől fognak pár nap alatt megegyezni?
|
| |
[előzmény: (5892) Dobsi, 2014-01-28 10:50:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Dobsi

Tagság: 2011-03-29 07:41:29 Tagszám: #92954 Hozzászólások: 9 |
5892. Elküldve: 2014-01-28 10:50:32, Antenna digital
|
[610.] |
Sziasztok!
Most hívtam fel a 1266-ot ahol azt mondták, hogy még a héten visszakapcsolják a Digisportokat! Ellenben emailben a következőket írták:
A felek között vitás helyzet alakult ki, melyet nem tudtak még rendezni, ezért nem érhető el a Digisport1 illetve a Digisport2 csatorna. A tárgyalások folyamatban vannak és várhatóan a jövő hét folyamán újra elérhetőek lesznek a csatornák. A Hello HD Kft. célja a Hello Digital szolgáltatás hosszú távú működése.
Arra is rákérdeztem, hogy mi a helyzet akkor, ha 3 hónappal a hűség lejárta előtt felmondom. Azt a választ kaptam, hogy vissza kell fizetni az eddigi kedvezményeket amit a csomagra és a dekóderekre kaptam azaz kb 8*3000 Ft!
Dobsi
|
| [válaszok erre: #5893 #5894] |
|
|
Zöldfülű
|
|
 celeburdi

Tagság: 2009-10-06 08:25:38 Tagszám: #78387 Hozzászólások: 3114 |
5891. Elküldve: 2014-01-28 09:17:37, Antenna digital
|
[611.] |
Be kell jelenteni írásban hibára, hogy nem működik a két digisport csatorna.
Ha 30 napon belül nem javítják, fel lehet mondani a szerződést, nem számít a hűség stb. nem kell a kedvezményeket visszafizetni.
Azt javaslom mindenki jelentse be.
|
| |
[előzmény: (5890) csiri bá, 2014-01-28 08:46:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5890. Elküldve: 2014-01-28 08:46:06, Antenna digital
|
[612.] |
Félreértések elkerülése végett nem a szolgáltatót védem, én is többek között a Digisportok miatt vagyok még itt. :)
Azért a hasonlat sántít picit, mert nem a 80 kanális fele tűnik el, "csak" kettő, vagyis a hasonlat akkor lenne helyes, ha a busz mondjuk Vác vasútállomás helyett 500 méterrel arrébb tenne ki. :)
Emlékeim szerint, annak régen mintha ment volna polémia egy másik szolgáltató hasonló "kanális csomagból való kivétele" miatt és ott is az volt a konklúzió, hogy emiatt a user nem mondhatja fel jogkövetkezmény nélkül a szerződést... de lehet tévedek. :)
Az NFH-nál sem sok infó van erre az esetre:
http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/szolg/hirkozles/hirkozles_4
"Mikor módosíthatja egyoldalúan a szolgáltató a szerződést?"
Ha most a szolgáltató mondjuk március 31-ig vállalta a kanálisok szerepeltetését és erre a maradék 2 hónapra némi jóváírást ad (lehet volt ilyen talán az Eurosportok esetén is, erre nem emlékszem, vissza kellene keresni a számlakivonatokon), akkor a user szerintem nem mondhatja fel a szerződést következmény nélkül...
De mondom, lehet, hogy tévedek, én is csak egyszerű user vagyok, nem jogi szakember. :)
Konkrét információval pedig úgy néz ki továbbra sem szolgál a szolgáltató, mint rendesen... amolyan tipikus magyar dolog...
|
| [válaszok erre: #5891] |
[előzmény: (5889) ITI, 2014-01-28 06:42:37] |
|
Törzstag
|
|
 ITI

Tagság: 2010-03-14 06:42:20 Tagszám: #83228 Hozzászólások: 6889 |
5889. Elküldve: 2014-01-28 06:42:37, Antenna digital
|
[613.] |
Amikor Te megrendelsz egy szolgáltatást, nem az alapján döntesz hogy mit akarsz látni? Ha menet közben kiveszik azokat a csatornákat ami miatt ezt a szolgáltatót választottad, az olyan mintha Bp-en felszállsz a Váci buszra, ami menet közben megváltoztatja az útirányt és Gyöngyösre visz. Szerinted melyik bíró adna igazat a szolgáltatónak?
|
| [válaszok erre: #5890] |
[előzmény: (5886) csiri bá, 2014-01-27 21:18:33] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 yaksi

Tagság: 2004-07-30 18:37:58 Tagszám: #11773 Hozzászólások: 15536 |
5888. Elküldve: 2014-01-27 22:00:01, Antenna digital
|
[614.] |
Annál is inkább, mert kiváncsi vagyok, mit reagálnak egy hibabejelentésre.
Ha kamuznak, akkor ez is felhasználható ellenük egy esetleges eljárásban.
yaksi
VU+ Uno 4K SE
|
| |
[előzmény: (5887) Atilu, 2014-01-27 21:31:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Atilu

Tagság: 2006-12-08 18:52:09 Tagszám: #38313 Hozzászólások: 5619 |
5887. Elküldve: 2014-01-27 21:31:19, Antenna digital
|
[615.] |
Azért ez nem pont így van. (a mellékletek a szerződés szerves részét képezik, a jelek szerint te sem olvastad még)
Az adott csatorna továbbítására kötelezettséget kell vállalnia. Ha ezt nem tartja be akkor szerződést szeg. Azt, hogy emiatt jogkövetkezmény nélkül az efi felmondhatja-e a szerződést azt egy jogásztól kell megkérdezni.
Jelenlegi ÁSZF-ben a következő szerepel ezzel kapcsolatban:
"A szolgáltató az Eht. 132. § 2a a) pontja alapján 2014. március 31. napjában határozza meg a csatornák szerepeltetésének vállalt
időpontját. "
Amit viszont, hogy érdemben bárki foglalkozzon egy ilyen esettel az a hibabejelentés megtétele.
|
| [válaszok erre: #5888] |
[előzmény: (5886) csiri bá, 2014-01-27 21:18:33] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5886. Elküldve: 2014-01-27 21:18:33, Antenna digital
|
[616.] |
A szerződésben nincs benne, hogy konkrétan melyik kanálisokat továbbítja a szolgáltató a usernek, mondjuk a Családi csomagban... tehát például a két Digisport megszűnése nem a "nem teljesítés" kategória, amikor a user felmondhatja a szerződést "nem teljesítés" címén... a csomagok összetételét menet közben is módosíthatja a szolgáltató, ehhez joga van... amikor például betesz 1-2 újabbat pluszban és nem kér érte több pénzt, akkor sem reklamál senki miatta, hogy többet akar fizetni. :)
|
| [válaszok erre: #5887 #5889] |
[előzmény: (5885) ITI, 2014-01-27 20:32:11] |
|
Törzstag
|
|
 ITI

Tagság: 2010-03-14 06:42:20 Tagszám: #83228 Hozzászólások: 6889 |
5885. Elküldve: 2014-01-27 20:32:11, Antenna digital
|
[617.] |
És ha a szolgáltató nem teljesíti a szerződésben foglaltakat? Akkor is igaz ez?
|
| [válaszok erre: #5886] |
[előzmény: (5884) csiri bá, 2014-01-27 18:46:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5884. Elküldve: 2014-01-27 18:46:27, Antenna digital
|
[618.] |
"Csak a jelenlegi havi és a szerződés végéig terjedő időszak közti kedvezmény különbségét kell kifizetni. "
Szép is lenne ha a le nem töltött időre bármit is fizetni kellene, ha valaki felmondja a szerződést...
Az igénybe vett kedvezményeket kell kifizetni a teljes, nem kedvezményes árhoz képes...
Vagyis, ha eddig 3 hónap telt el az egy éves hűségből, akkor arra a 3 hónapra eső kedvezményt... a számlán látszik, ez melyik tételből mennyi (mínuszos tételek a dekóderbérletekből illetve a csomagból)...
"Amennyiben az Előfizető a határozott időtartamú Előfizetői Szerződésben kötelezettséget vállalt arra, hogy szolgáltatást vagy a hozzá kapcsolódó terméket igénybe veszi, és a szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a szerződést felmondja a határozott időtartam lejárta előtt... a Szolgáltató kizárólag az Előfizető által igénybe vett kedvezményeket követelheti, a felmondáshoz egyéb hátrányos jogkövetkezményt nem fűzhet. Ebben az esetben a szerződés felmondási ideje legfeljebb 8 nap lehet, a Szolgáltató az igénybe vett kedvezményeket a felmondási idő lejártáig jogosult felszámítani." Ászf 57. oldal..
|
| [válaszok erre: #5885] |
[előzmény: (5883) gyozse, 2014-01-27 17:54:21] |
|
Törzstag
|
|
 gyozse

Tagság: 2009-09-30 13:19:00 Tagszám: #78214 Hozzászólások: 521 |
5883. Elküldve: 2014-01-27 17:54:21, Antenna digital
|
[619.] |
Csak a jelenlegi havi és a szerződés végéig terjedő időszak közti kedvezmény különbségét kell kifizetni.
Az eddig igénybe vett kedvezményt ez nem érinti.
De akkor is érdemes számolni, hiszen nem kevés pénzt jelenthet egy összegben a szolgáltatónak ami jogosan jár neki.-Ezt szokták tájékoztatásként mondani az ügyfélszolgálatok.
|
| [válaszok erre: #5884] |
[előzmény: (5882) kbatis, 2014-01-27 13:42:17] |
|
Törzstag
|
|
 kbatis

Tagság: 2003-05-28 10:45:30 Tagszám: #4703 Hozzászólások: 1042 |
5882. Elküldve: 2014-01-27 13:42:17, Antenna digital
|
[620.] |
Igen ám csak van egy homályos utalás kötbérre is, de még nem volt időm rendesen megnézni az ÁSZF-ben.
Csak az a bosszantó a dologban, hogy én inkább szeretnék egy jó szolgáltatást mint azon agyalni, hogy miként mondjam le.
|
| [válaszok erre: #5883] |
[előzmény: (5879) csiri bá, 2014-01-27 11:28:15] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 Gyurka6

Tagság: 2004-12-22 20:56:41 Tagszám: #14620 Hozzászólások: 936 |
5881. Elküldve: 2014-01-27 12:02:29, Antenna digital
|
[621.] |
Hali!
Azért szerintem ilyenkor élni lehet(ne) azzal, hogy a szolgáltató nem teljesítette a megállapodást....
Gyurka
|
| |
[előzmény: (5880) csiri bá, 2014-01-27 11:38:27] |
|
Törzstag
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5880. Elküldve: 2014-01-27 11:38:27, Antenna digital
|
[622.] |
Persze minél több az igénybe vett hónap, annál több a különbözet, nálam a számla szerinti plusz/minusz tételek alapján kb 3000 forint/hó...
|
| [válaszok erre: #5881] |
[előzmény: (5879) csiri bá, 2014-01-27 11:28:15] |
|
Törzstag
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5879. Elküldve: 2014-01-27 11:28:15, Antenna digital
|
[623.] |
Nem vagy kénytelen maradni... ha akarod, felmondod bármikor, kifizeted az addig teljesített hónapok kedvezményes ára és a teljes ár közti különbséget és mehetsz. :)
Ha jól értelmeztem az ÁSZF-et...
|
| [válaszok erre: #5880 #5882] |
[előzmény: (5878) kbatis, 2014-01-27 10:58:29] |
|
Törzstag
|
|
 kbatis

Tagság: 2003-05-28 10:45:30 Tagszám: #4703 Hozzászólások: 1042 |
5878. Elküldve: 2014-01-27 10:58:29, Antenna digital
|
[624.] |
Magyarországon nem divat az ügyfelek tájékoztatása. Ha megvan az előfizető akkor már nem érdekes elégedett-e. Én kényszerből választottam ezt a szolgáltatást, mert műholdra nincs rálátásom, a UPC-nél meg nincs digisport, ahogy a mindig TV-nél sincs, így csak ez maradt. De ha most kikerülnek a digisportok akkor nagyon megszívom, mert 3 hónapja fizettem elő, tehát még kénytelen vagyok 9 hónapig maradni. Bár számlát még nem sikerült küldeniük.
|
| [válaszok erre: #5879] |
[előzmény: (5876) psycohol, 2014-01-26 23:54:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
 csiri bá

Tagság: 2009-01-29 00:10:24 Tagszám: #69800 Hozzászólások: 319 |
5877. Elküldve: 2014-01-27 10:01:22, Antenna digital
|
[625.] |
Hasonló a helyzet, mint anno az Eurosportok esetében volt... egyszer csak eltűntek a kínálatból, mindenféle jelzés, megjegyzés és információ nélkül... sokan emiatt hagyták ott a Hello-t, most a Digisportok miatt is így lesz szerintem...
|
| |
[előzmény: (5876) psycohol, 2014-01-26 23:54:32] |
|
Törzstag
|
|
Antenna digital (üzenet: 6510, Sat) |
|
|
SAT.HU Antenna Szakáruház
|