Tudom,ez nem a régi J.B. filmekről van szó.DE a S.Connery féle JB filmet jobban kivitelezték és ott legalább rendesen levezették a filmet.Igaz azon is elaludtam.
Na. A Licence to Kill az nagyon gyenge, mint egy másodosztályú Walker a texasi kopó sorozatrész.
A TND-ben benne van minden ami egy Bond-film kelléke, és ehhez a búvárkodás is hozzátartozik.
Sztem az a lövöldözés is belefért, végülis a kezdés is nagy lövöldözéssel kezdődik, a fegyverkereskedőkkel. Persze elismerem elegánsabb gépágyúval vadászgépről, mint kézigyverekkel...
Ezek a James Bond filmek mindíg ugyanarról szólnak:"Mentsük meg a világot 1emberes hadsereggel,egy szakasznyi rosszfiú ellen"
Szerintem eddig mindegyik nagyon gyengének bizonyult.
A történet egy jó alapötleten kívül eléggé lapos. Főleg a végén. Mi az a lövöldőzés ha nem agyatlan Rambozás? Bondhoz nem illik a gépfegyver, de amit itt rendeznek a gáz. A búvárjelenet nekem nem hiányzott a GE-ben, miért kellett volna éppen oda? Előtte az LTK-ban Dalton búvárkodik eleget. Pryce, Otto tényleg jók. De Yeoh istentelenül gagyi a kungfubetéttel együtt. Brosnan érezhetően jobban hozza a figurát a következő két filmben.
"I'm ready when you are, Officer Pembry." - Hannibal Lecter [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 1970-01-01 01:33:23]
Visszatérve korábbra. Valóban Te is a Holnap markát leszólók között voltál. (Biztos mellékattintottam, Gábor volt a dicsérő fél)
Agyatlan Rambó a végén????????
Ezt kb. a Moonrakerre tudom elmondani. Hány ilyen jellegű lezárás van (You only live twice - itt még ninják és űrhajók is; The spy who loved me; Thunderball)
A Goldeneyeból hiányzó búvárjelenetek itt visszatérnek, Götz Otto - a szőke kékszemű Übermensch gyilkológép remek Pryce, az enyhén nárcisztikus főgonosz oldalán. A Die another day ejtőernyős jelenete nagyrészt innen van kikölcsönözve, és még ott is nagyon látványos. A parkolóház ill. a motor vs helikopter jelenet meg nagyon rendben van. Brosnan cseppet sem nagyképűbb, mint bármelyi más Bond. A 4 Bond-filmje közül sztem ez messze a legjobb.
Biztos kivárta a Special Extra Super Full editiont, amely külön sávon tartalmazza a filmből kimaradt: igényesen rajzolt háttereket, jó színészeket, ötletes történetet, hihetőre finomított CGI-okat, humort, hangulatot és egyéb producer által kivágott "apróbb" elemeket. :-)
Nekem sincs meg a DVD. Sőt, DVD-ripben sincs meg. Bár az igazsághoz hozzátartozik, hogy van itt egy 8 gigás AOTC könyvtár az egyik winyón, nem is tudom, mi lehet benne. ;)
Nem hinném, hogy belegázoltál. Sutternek nincs is meg az EPIISODE DVD-n, ami jelzésértékű, különösen, hogy mennyi köhh... vagyis jó horrorfilmje van :-))
Bond film és Bond film között is állati nagy lehet a különbség (a korlátokon belül). Nagy rendezőket meg egész egyszerűen nem kérnek fel. Pedig nemegy vállalná közülük elhiheted. Csak drágák lennének, vagy túlságosan egyénieskedőek.
"I'm ready when you are, Officer Pembry." - Hannibal Lecter
Én sem viccnek szántam. Egy "igazán jó rendezőnek" szerintem nagyon nehéz lehet egy ennyire kötött formájú, stílusú és tartalmú filmbe egyediséget, eredetiséget, ötletet csempészni. A rendező mozgástere kb. annyi, hogy eldöntheti az aktuális Bond girl szőke legyen avagy barna, esetleg szemszín (bár azt már erősen behatárolja a hajszín) esetleg még dönt arról, hogy legyen e "rosszlány" a filmben és ha igen akkor az a végére megtérjen (ekkor az aktuális "rosszfiú" öli meg) vagy maradjon rosszkislány (és ekkor Bond teszi hűvösre). Szerintem minden más automatikusan adja magát minden Bond filmben.
Talán ez is az egyik oka, hogy "igazán jó rendezők" nem csinálnak Bond filmet. :-)