Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466595/81 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (330/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 

LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
128. Elküldve: 2009-11-19 14:27:33,

Alstom

[201.]

Hazaküldi a BKV az Alstom metrókat?

http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/11/19/hazakuldi_a_bkv_az_alstom_metrokat

(szerintem ez úgy f@szság ahogy van, mármint ez a post, de ez is egy vélemény...)
[válaszok erre: #129 #130]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
125. Elküldve: 2009-11-03 08:34:50,

Alstom

[202.]

Egyetértünk. Minek nekem tudni, hogyan működik a tranzisztor? Hacsak nem egy (azóta volt) oktatót idézzünk, miszerint azok a dolgok amik bármely szabályzatból vagy tananyagból rám nem vonatkoznak, mert közöm nincs hozzá, de azért meg kell tanulni, azok a "metrós intelligencia " kategóriájába tartoznak. Kevés az oktatás, amit ide kitaláltak. Még a szimulátoros is, mert jelenleg hús-vér vonatot nemigen vezet senki ugye.
[válaszok erre: #127] [előzmény: (123) retrometro, 2009-11-02 22:06:17]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
124. Elküldve: 2009-11-03 05:41:32,

Alstom

[203.]

Na és a hogyan terhelődik át az utas súlya... kezdetű kérdés? Vagonkapaszta, padlóburkolat... icon32.gif
[válaszok erre: #126] [előzmény: (123) retrometro, 2009-11-02 22:06:17]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
122. Elküldve: 2009-11-02 21:44:32,

Alstom

[204.]

Az álláspont nagyjából az, hogy a vezetőnek nem kell tudnia szinte semmit. A Windows XP majd kiírja neki a képernyőre, mit kell csinálni baj esetén. icon31.gif

A tükör helyetti kamera valóban gagyi, mert a fagyás mellett a felbontása alulmúl még egy gyengébb webkamerát is.

Nyitott ajtóval meg az É-D-en is el lehet indulni, AVR ide vagy oda. icon32.gif
[válaszok erre: #123] [előzmény: (121) dulifuli, 2009-11-02 21:25:42]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
121. Elküldve: 2009-11-02 21:25:42,

Alstom

[205.]

Egy "bizonyos" blogon olvasom ezt a bejegyzést, belsős ínfónak tűnik, tud valaki hozzátenni valamit?

Íme:
"Csak az apróság maradt ki, hogy az utazóközönségre veszélyes a közlekedtetése, mert olyan hibái vannak amivel nem lenne szabad közlekedtetni: mint pl: nyitott ajtókkal elindul, a kamera rendszer lefagy ezért nem lehet biztonságosan ajtót zárni és elindulni stb stb.

Arról nem beszélve, hogy a járművezetőkre szánt képzés nevetséges. A cég mindent elkövet annak érdekében, hogy nulla tudással vezessék a járművezetők, hogy jó páran zsebre tehessék a zsíros prémiumokat, ha meg valami történik akkor a balhét ráverik a járművezetőre. 2x8 óra vezetéssel nem lehet megtanulni biztonságosan vezetni!!!! (a régi típusra összesen kb 150 óra van!) "



Nos?
[válaszok erre: #122]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
120. Elküldve: 2009-10-22 00:19:15,

Alstom

[206.]

"Én vagyok mindenben a hibás!"
Szép dolog az önkritika, komoly hagyományai is vannak e tájon, de én ilyet nem mondtam.

"...tévedésünk mögé álljunk oda, ha az bebizonyosodik, és ne üljünk fel minden álhírnek!"
Ebben egyetértünk, továbbá én még azt is szeretném, hogy mindig süssön a Nap, továbbá szeressük egymást gyerekek, valamint évente legalább egy lottó ötöst mindenkinek!

"Csak nehogy egy év múlva a politikusokkal kapcsolatban a NÉP ugyanitt tartson!"
Pedig itt fog, ha nem egy, akkor kettő, de kvázi tuti.
Személy szerint én ezt úgy élem meg, hogy már csaknem nyolc éve vagyok kénytelen ugyanazt a szart nyelni, már annyira elegem van belőle, hogy a MÁSFAJTA szar ehhez képest szinte felüdülés lesz.
Egy ideig.
Másképp fogalmazva ugyanazt. Ha már úgy alakult, hogy képtelenség az ideális hőmérsékletet belőni, akkor vagy nagyon hideg van, vagy nagyon meleg. Az embernek egy idő után nagyon tele lesz a töke (avagy a muffja, hogy a feministák se sértődjenek meg folyton) a cidrivel, és nagyon áhítja a hőséget. Naná, hogy aztán, amikor patakokban folyik róla a víz, ismét jéghegyekről álmodjon, és így tovább, és így tovább...
Ez bizony egy ilyen játék, komám.
[előzmény: (119) médmfsz, 2009-10-21 18:09:40]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
119. Elküldve: 2009-10-21 18:09:40,

Alstom

[207.]

OK ! Én vagyok mindenben a hibás!

Én nem védtem a vonatot, nem is támadtam. Még a politikusokkal vagyok így!

Csak arra utalok, hogy tévedésünk mögé álljunk oda, ha az bebizonyosodik, és ne üljünk fel minden álhírnek!

Ha abból a hírből, hogy a vonat elfér az alagútban, ott megfelelően mozgásképes te ezeket a következtetéseket vonod le, hát lelked rajta, engem nem izgat!

Csak nehogy egy év múlva a politikusokkal kapcsolatban a NÉP ugyanitt tartson! Félek tőle, hogy a Kánaán a politikusok váltásával még nem jön el! Ez szigorúan magánvélemény, és nem véd senkit!
[válaszok erre: #120] [előzmény: (118) dulifuli, 2009-10-21 11:33:53]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
118. Elküldve: 2009-10-21 11:33:53,

Alstom

[208.]

Legjobb emlékezetem szerint magam nemannyira vettem ki a részem az említett pocskondiázásban (az általad használt szinonim kifejezés azon kevesek egyike, melyeket én sem kimondani, sem leírni nem vagyok hajlandó, annyira visszataszítónak érzem), viszont nagyon is megértem, pár mondatban ki is fejtem, miért. (Amúgy a Te, kissé kényszeres balhéelsimogatási törekvéseidet is meg tudom érteni, más kérdés, hogy nem támogatom.)
Szóval először is a konkrétumok szintjén két dolog. A szélvédő kialakítása nem hogy osztott, de gyakorlatilag szemellenzős kialakítású, ami ritka nagy baromság; emellett a kontroller jobb kézre esik, amit át lehetett volna teteni a megszokott balra, de el lett balf@szkodva. Ha valamelyest tisztában vagy azzal, hogy az első benyomások mennyit és milyen hosszú távon hatnak, akkor nem csodálkozol, hogy sokan eleve így állnak hozzá a járműhöz. Emellett azért jönnek a hírek lazán beszerelt fékcsövekről (vagy mifene), meg menekülőlétrás sz@rakodások, satöbbi. Tán Te vagy az egyetlen (plusz a vastagon érdekeltek) aki ezek után még zászlót lenget és hurrázik.
Kissé általánosabb rátekintést eszközölve. Talán hallottad már azt a jó kis hangulatos mondást, hogyaszongya: "...bánja, mint a kutya, amelyik hetet kölkedzett". Erős a gyanúm, hogy tíz év múlva pont ez az életérzés fogja körüllengeni ezeket a járműveket. A 4-es metró egészét MÁR MOST ez a vélekedés jellemzi, és mivel ugyanolyanok lesznek a járművek, bizonyos szempontból egy kalap alatt vannak, kvázi egy prodzsektben, a szubjektív megítélés szempontjából.
Végül egy még általánosabb szempont. Nem tudom, komám, melyik bolygón élsz mostanában, de elmondanám, hogy itt errefelé úgy a jelen kormányt, mint a városvezetést egyre többen és egyre jobban utálják, gyűlölik, rühellik, stb. Ez az általános hangulat pedig igen könnyen rávetül a nevezett intézmények emblematikus tárgyaira, beszerzéseire. Hogy aztán e jelenség mennyire racionális vagy sem, az más kérdés, de kéretik tudomásul venni, hogy társadalomlélektan is van a világon.

Dióhéjban ennyit tudnék eme kérdéshez hozzátenni, s végül, hogy Téged idézzelek, legfeljebb nem értünk egyet.
Az egyet nem értéssel nekem soha semmiféle problémám nincsen. icon32.gif
[válaszok erre: #119] [előzmény: (117) médmfsz, 2009-10-20 17:35:59]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
117. Elküldve: 2009-10-20 17:35:59,

Alstom

[209.]

Én nem erre gondolok! Lefikázunk mindent akármilyen info alapján a mindegy, hogy hogyan van, csak minél rosszabb legyen alapon, és csak az számít, hogy belerúghassuk valamibe, valakibe!
És mindezt a szólásszabadságba burkolózva!

És miért ez a véleményem? Mert a tévedés, vagy megtévesztettség esetén soha nem talaálkozom (hibáztam, soha ne mondjam, hogy soha), vagy legalábbis nem nagyon emlékszem olyanra, hogy valaki azt mondaná BOCSÁNAT! Tévedtem, megtévesztettek.

És ez nem csak itt igaz, hanem bármerre nézhetek, figyelhetek, általában van így. Szerintem ez nem jó! Mondhatod persze, hogy szerinted jó ez így, legfeljebb nem értünk egyet.
[válaszok erre: #118] [előzmény: (116) dulifuli, 2009-10-20 01:01:57]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
116. Elküldve: 2009-10-20 01:01:57,

Alstom

[210.]

Értem ám én is, biztos vannak, akiknek jobban tetszene a véleménymonopólium.
Hogy mindenki szépen befogja a pofáját (lásd még: a duma bojkottja), aztán majd egy-két arra felkent, magasságos személyiség kegyeskedik megmondani a tutifrankót, aztán onnantól az a pálya.
Erről sajnos (nem sajnos) pár évvel lemaradtál. Javaslom, próbálj megbarátkozni, de legalább valahogy együtt élni a gondolattal.
icon61.gif
[válaszok erre: #117] [előzmény: (115) médmfsz, 2009-10-19 21:25:15]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
115. Elküldve: 2009-10-19 21:25:15,

Alstom

[211.]

Értem én ezt, csak itt miért is volt egy álhírre fikázási láz?

És most tökmindegy ki részéről!

Az összes többi felesleges szócséplés, mint ahogy a jelen állapot szerint már a fikázás is az volt!
[válaszok erre: #116] [előzmény: (114) dulifuli, 2009-10-19 12:58:07]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
114. Elküldve: 2009-10-19 12:58:07,

Alstom

[212.]

Retrometro kolléga beelőzött annak a taglalásával, hogy miért is olyan rettentő pozitív hír az, hogy egy csillió forintokért (eurókért) beszerzett (plusz korrupciós felár) jármű előbb-utóbb méltóztatik üzemszerűen funkcionálni.
Abba már bele sem megyek, hogy eme technológia fenntartása hosszabb távon eszméletlenül drága lesz, avagy spórolás esetén úgy lerohad, hogy ihaj.
Miért kéne attól úgy örömködni, hogy egy jármű jár?

Mindemellett egy kis költői túlzással rendelkező, de - gondolom - közérthető példával hadd szolgáljak az "abszolút pozitív hír" kellő méltatásához.
Tehát adva van az ecceri Hans-Jürgen, éppen Sztálingrád alatt vacog, de nagyon, és még lűnek is rája. Érkezik az "abszolút pozitív hír", miszerint a Führer köszöni szépen, tök jól van. Jah, akkor máris szép a világ, ugye, hogy b@szná meg a jegesmedve.

Szóval az én megfigyeléseim szerint az utóbbi időben a lényegi/kényes kérdésekhez nemigen szólsz hozzá, de ilyen hülyeségekkel meg maszatolsz. Én tényleg nem tudom hogy ez Neked miért jó, tán a korral jár, tán az Akácfa légköre teszi, avagy valahol valaki majd ettől fogja meglátni benned a F@szagyereket.
Végülis nekem mindegy, és - mint tudjuk - ez egy olyan hely, ahol mindenféle vélemény megjelenhet, tehát ezzel a világon semmi gond.
Az érem másik oldala az, hogy bizony, - sajna vagy sem - az én véleményem is megjelenik ugyanerről.

Utána meg ki-ki gondol, amit akar. icon32.gif
[válaszok erre: #115] [előzmény: (112) médmfsz, 2009-10-18 13:03:18]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
112. Elküldve: 2009-10-18 13:03:18,

Alstom

[213.]

Szép gondolatsor!

És mindez egy abszolút pozitív hír kapcsán! Fog ez menni, csak így tovább! icon32.gif
[válaszok erre: #113 #114] [előzmény: (111) dulifuli, 2009-10-18 09:43:35]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
111. Elküldve: 2009-10-18 09:43:35,

Alstom

[214.]

Hej, de még mennyire hogy vannak, kedves, megnyilatkozásaiban rém eredeti, abszolút közhelymentes, és lényegre tapintó egykomám!
Csak hogy kibontsam kissé a magam szerény eszközeivel a Te korszakos mondanivalódat, hadd mondjam el, hogy zsákszámra vannak olyanok is, akik nem csak hogy oda szarnak, de szarás közben (előtt/után) még szét is lopják az étkezőhelyiséget, hogy lassan már egy törött kanál, egy fogatlan villa sem marad.
Meg olyanok is vannak, akik zabálás közben igyekeznek kussra inteni azokat, akik mindezt nehezményezik, gyakorlatilag hígfossal küldve pofán mindazokat, akik a zabálni és ellopnivalót így-úgy megtermelik.
Meg olyanok is vannak, akik a jogosulatlan húszmillás nagy zabálás előtt nem sokkal trükkösen kihúznak a szarból nagyratörő jólmegmondóembert (ki saját piti figyelmetlensége okán került oda), ezzel igen sok azonos státuszú munkavállalót kajakra leszarva, miáltal ominózus jólmegmondóember kissé zsarolhatóvá válik, s az ilyesmi a hitelességet barna kakapöttyökkel makulázza tele.
Hej, de sokféleképpen tudnám még eme témát cizellálni, de van, mikor a kevesebb több, és szerintem most ennyivel is épp eléggé meg tudtam támogatni a Te oly bölcs és magvas mondanivalódat, aranyszájú egykomám!


Valóban, s biza hál' istennek nem vagyunk egyformák, de most azért igen-igen egyetértünk, úgy gondolom. icon32.gif icon33.gif icon23.gif
[válaszok erre: #112] [előzmény: (110) médmfsz, 2009-10-18 08:53:49]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
110. Elküldve: 2009-10-18 08:53:49,

Alstom

[215.]

Ja! És vannak akik oda piszkítanak, ahonnan később a táplálékot tolják magukba!

Ilyen is van, olyan is van, hál'istennek sokfélék vagyunk. icon32.gif
[válaszok erre: #111] [előzmény: (109) dulifuli, 2009-10-18 00:19:34]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
109. Elküldve: 2009-10-18 00:19:34,

Alstom

[216.]

Na ja, és egy igazi, tőrőlmetszett, vérmes durrbele érdekképviseleti tótumfaktumot meg pont azért fizetnek (kik is?), hogy a "nadeazértvannakittenpozitívumokis" feliratú szekeret tolja, tehetsége szerint.

Hacsak úgy nem.
[válaszok erre: #110] [előzmény: (107) médmfsz, 2009-10-17 19:39:56]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
108. Elküldve: 2009-10-17 20:12:03,

Alstom

[217.]

Nem koccant sehol? Mert az akkor pozitív.
[előzmény: (107) médmfsz, 2009-10-17 19:39:56]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
107. Elküldve: 2009-10-17 19:39:56,

Alstom

[218.]

Tudom, hogy manapság csak az számít hírnek, ami negatív szenzációt hordoz, de azért előfordul más is, csak észre kell venni. icon32.gif
[válaszok erre: #108 #109] [előzmény: (106) dulifuli, 2009-10-17 11:32:06]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
106. Elküldve: 2009-10-17 11:32:06,

Alstom

[219.]

Oh, már úgy hiányzott egy kis kincstári sikerpropaganda eme vérzivataros időkben...
[válaszok erre: #107] [előzmény: (105) médmfsz, 2009-10-17 09:07:16]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
105. Elküldve: 2009-10-17 09:07:16,

Alstom

[220.]

http://www.hirextra.hu/2009/10/16/sikeresen-teszteltek-az-uj-metrokocsik/
[válaszok erre: #106]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
104. Elküldve: 2009-09-12 00:49:22,

Alstom

[221.]

Erősen úgy tűnik, hogy nem csak Trianonnál nem volt szerencsénk a csigazabálókkal.
icon66.gif
[előzmény: (103) NB6667, 2009-09-11 14:06:06]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
103. Elküldve: 2009-09-11 14:06:06,

Alstom

[222.]

Csúsztatások az Alstom nyilatkozatában


A BKV, amellett, hogy védi a saját és az adófizetők gazdasági érdekeit, folyamatosan arra törekszik, hogy az Alstom Transport korrekt üzleti partnere maradjon, és az új metrószerelvények gyártása, illetve szállítása kapcsán mindkét oldalon jelentkező többletigények kérdéskörét a tárgyalóasztalok mögött - és nem a sajtóban - vitassa meg. A közlekedési vállalat sajnálattal vette tudomásul, hogy a gyártó - annak ellenére, hogy szerződéséből az időarányos részeket eddig még nem tudta teljesíteni -, vélhetően többletkövetelései hatékonyabb érvényese érdekében elfogadhatatlan módon próbál meg nyomást gyakorolni a megrendelőre.

A Blikk mai számában megjelent állításokkal ellentétben a BKV szakemberei az elmúlt hónapokban a maximálisan elvárhatónál is több segítséget nyújtottak annak érdekében, hogy a 2-es vonalra rendkívül sok műszaki problémával megérkezett prototípus szerelvény megkapja végre a végleges típusengedélyt, melynek megszerzésére az Alstom mindezidáig képtelen volt - noha a magyar jogszabályokat és szabványokat már a szerződés 2006-os megkötésekor is ismernie kellett. Az Alstom a 4-es metró szerelvényeire nemhogy a végleges, de még az előzetes típusengedélyt sem szerezte be jogérvényesen, és többek között emiatt nem tudta megkezdeni mindezidáig a szerelvények legyártását.

Mára gyakorlatilag a három éve megkötött szerződés egyik lényegi eleme sem fedi le a kialakult valós helyzetet, minden határidő lejárt, sőt több szempontból megváltozott a műszaki tartalom is. Természetesen az Alstom mellett a BKV is jelezte valamennyi kötbér és egyéb igényét időben és jogszerűen, és azokat fenn is tartja. Két dolgot azonban nem felejthet el a gyártó sem: a BKV egyrészt közpénzből gazdálkodik, és - hasonlóan a más vállalkozókkal kialakult jogvitákhoz - nem áll módjában a valós helyzettől elrugaszkodott többletigényeket teljesíteni. Másrészt a BKV célja nem a haszonszerzés, hanem a leendő utasok biztonsága, ebből adódóan nem áll módjában műszakilag nem megfelelő, vagy egy esetleges jövőbeli baleset lehetőségét magában hordozó szerelvényeket akarata ellenére átvenni.

Budapest, 2009. szeptember 10.

BKV Zrt.

Szerintem maradjanak az orosz kocsik. icon31.gif
[válaszok erre: #104]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
102. Elküldve: 2009-08-27 14:24:06,

Alstom

[223.]

Ez a projekt is lassan olyan lesz mint a 4-es metró; valahogy mindig felmerül egy kis 'pótolandó hiányosság...', vélhetően jó pénzért egyeseknek... icon49.gif

(tegnap estefelé KöKi-n az őrök a lépcsőlejáratnál tanakodtak egy csávón, aki BAMCO Metró 4 belépő kártyát mutogatott nekik, mondván hogy -állítólag- az náluk 'utazási igazolványként' funkcionál a jelenlegi metróhálózatra... icon31.gif )
[előzmény: (101) NB6667, 2009-08-27 13:38:47]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
101. Elküldve: 2009-08-27 13:38:47,

Alstom

[224.]

Bérczi László, a Fővárosi Tűzoltóparancsnokság főosztályvezető-helyettese csütörtök reggel a Független Hírügynökségnek elmondta, hogy a hétfői gyakorlat tapasztalatai alapján az új szerelvények szétkapcsolása és az esetlegesen alá szorult sérült megközelítése megoldott. A probléma a kocsik megemelésével volt. A tűzoltóság emelői a súlyt elbírják - ezek 15 tonna felett is emelnek -, de míg a régi metrókocsiknál a tengelynél emeltek, az új kocsikon emelési pontok vannak kijelölve. Ezek távolsága eltér attól, ami az emelők biztonságos működtetéséhez kell. Az nem megoldás, hogy az emelő alá fadarabokat pakolnak, mert kicsúszhatnak és a kocsi visszazuhanhat - mondta Bérczi László.

Úgynevezett "nagyobb lökethosszú" emelőket kell beszerezni, vagy az emelési pontokon kell változtatni. Új eszközöket azonban a tűzoltóság nem tud sem beszerezni, sem a járművein elhelyezni, utóbbiakon nincs hely ehhez ugyanis. A hét eleji gyakorlaton a BKV és a kocsikat szállító cég képviselőivel megállapodtak, hogy erről emlékeztetőt írnak, és az érintett cégek felkészülnek a probléma megoldására. A segítőkészség megvan a társaságok részéről - fogalmazott Bérczi László.

Ha új eszközök beszerzése, legyártása mellett döntenek, akkor az a BKV vagy az Alstom feladata lesz. Ebben az esetben minden állomásra, a nap 24 órájában elérhető felszerelést kell elhelyezni. Használatukra ki kell képezni a teljes érintett tűzoltó állományt, ami 600 embert jelent - mondta a főosztályvezető-helyettes. Ezután lehet csak rábólintani a tűzoltóságnak is az engedélyekre. Most az érintett cégek visszajelzésére várnak. Abban egyébként minden érintett egyetértett, hogy az utasbiztonság kiemelten fontos az új kocsiknál - tette hozzá.


Minden állomásra emelő? Az legalább annyiba fog kerülni mint a menekülő rámpa. icon31.gif
[válaszok erre: #102]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
100. Elküldve: 2009-08-26 16:46:47,

Alstom

[225.]

Nézem ezt a pontot. Ügyes, mert csak építmény és berendezés esetében írja elő a megjelölést 30 mm esetén, illetve 15 mm esetén a sebességkorlátozást. Ha a vonat szélesebb kicsit, arra nincs rendelkezés.

Eddig a Deákig már volt lent ugye a vonat, sőt az összekötőben is a rögzítőfék próba miatt. Csak elmegy a Déliig is előbb-utóbb.
[előzmény: (90) retrometro, 2009-08-25 18:55:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 
    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011520862579346 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail