A weboldal címe:
http://m3.what.hu
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
179. Elküldve: 2010-07-06 07:11:32, Alstom
|
[151.] |
Erre több "összeesküvés-elmélet" lehet; az orosz megoldás nem lett volna jó, 'ingyen' metróból és metróépítésből nem lehet lenyúlni pénzeket... A német tengerpart (v.ö.: esetleges Siemens metrókocsik) meg nem lehetett olyan vonzó tanulmányút céljára, mint a franciák Riviérája
|
| [válaszok erre: #180] |
[előzmény: (178) oregbeatsuhanc, 2010-07-05 17:24:47] |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
178. Elküldve: 2010-07-05 17:24:47, Alstom
|
[152.] |
Szerintem nekünk is több lehetőségünk lett volna új metrókocsik beszerzésére. A hazai gyártást lehetett volna folytatni, vagy az újabb típusú orosz kocsikból rendelni. Miért kellett mindenáron a francia-lengyel mellett dönteni?
|
| [válaszok erre: #179] |
[előzmény: (177) LoviGabi, 2010-06-29 15:04:05] |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
177. Elküldve: 2010-06-29 15:04:05, Alstom
|
[153.] |
Ha minden igaz, már a lengyeleknél is felvetődött ez a kerék kopás, az ottani Alstom-okkal... Valamit azért csak tudtak, ha (újra) orosz kocsikat rendeltek az Alstom után...
|
| [válaszok erre: #178] |
[előzmény: (176) NB6667, 2010-06-29 12:48:16] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
176. Elküldve: 2010-06-29 12:48:16, Alstom
|
[154.] |
Hmm. Egyre jobb ez a vonat.
"Igaz-e, hogy az Alstom kocsin a francia próbák után indokolatlan mértékű és formájú kerékkopás jelentkezett, mely a monoblokkos kerekek gyakori cseréjéhez és akár balesetveszélyhez is vezethet?
Igaz-e az, hogy Németországban hasonló problémák, súlyos vasúti balesetet és teljes vasúti flották tartós forgalomból való kivonását eredményezték?
Igaz-e, hogy az ügyet eddig a BKV Zrt. és az Alstom elbagatellizálta és talán az NKH nem is tud róla? Kérdezem, hogy a BKV Zrt. jelezte-e ezt az NKH-nak?"
Héri József (BKV Zrt. műszaki üzemeltetési szakigazgató) válasza:
"Azt szeretnénk kérni, hogy ezekre a kérdésekre írásban tudjunk válaszolni. A kérdések egy részét itt is meg tudnám válaszolni, de nem szeretném, ha bármit is félreértenének. Pl. azt, hogy a kerékkopást eltitkoltuk-e a hatóságok elől? Nem titkoltuk el. A jelentést megkapta az Alstomtól, többször kértünk magyarázatot a kerékkopásra, kaptunk is, visszautasítottuk, nem fogadtuk el. A véglegeset még mindig nem kaptuk meg, de ezek a jelentések a hatóságok előtt is ott vannak, tehát nem titkoltuk el előle."
Tehát a BKV válaszában lényegében beismerte, hogy, a kérdésben szereplő minősítések szerint súlyos, balesetveszélyes, indokolatlan mértékű és formájú kerékkopások jelentkeztek. A kérdésekből mindössze azt cáfolták, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak nem szóltak az esetről: állításuk szerint a hatóságnak jelezték a problémát. A válaszból azonban számos kérdés következik: mégis hogyan futhatta le a kocsi probléma és hiba nélkül a tesztkilométereket? Hogyan kaphat típusengedélyt egy olyan jármű, amelynek kritikus kerékkopásai vannak, amelyekhez hasonló más országokban teljes flották forgalomból való kivonását okozták és hogy fordulhat elő az, hogy a gyártó Alstom nem tud elfogadható magyarázatot adni a jelenségre? Megkerülhetetlennek tartjuk, hogy a BKV és az NKH ezekre a kérdésekre mihamarabb, még a végleges típusengedély kiadását megelőzően megnyugtató választ adjon - ha létezik ilyen.
|
| [válaszok erre: #177] |
|
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
173. Elküldve: 2010-06-23 19:15:39, Alstom
|
[157.] |
http://www.hirtv.hu/?tPath=/musorok/&article_id=174097
Rájátszás
ma este, holnap ismétlés
KÉSIK A METRÓ
25 hónapja késik a metró. Komoly műszaki gondok és hiányosságok. Hibásak a budapesti 2-es és 4-es metróvonalra szánt új Alstom szerelvények
|
| [válaszok erre: #175] |
|
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
171. Elküldve: 2010-06-18 10:17:31, Alstom
|
[159.] |
Nem lehet, hogy bolhából elefántot csinált valami buzgómócsing, hogy magát fényezze, miközben lehet, hogy valaki csak bénáskodott a csatival és nem mert szólni amikor eltörte? Ilyen alapon naponta feljelentgethetnék egymást a szerelők, ha valamelyik berendezés javítása, ellenőrzése közben véletlenül kárt okoznak valamiben. Nem beszélve a rongáló utasokról, akik hasonlóan "szabotálnak" minket. A feljelentéseket mindenesetre nem itt kellene gyakorolni az illetékeseknek, hanem a közbeszerzési, megbízási, karbantartási, és más alibi szerződések, rekonstrukciós számlázások körében.
|
| [válaszok erre: #172] |
[előzmény: (170) dulifuli, 2010-06-18 00:43:57] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
170. Elküldve: 2010-06-18 00:43:57, Alstom
|
[160.] |
Ez olyan mint a régi, szép, 50-es években.
Ha valami nem klappolt valami elqrás miatt akkor az természetesen szabotázs, az elkövető a Nép ellesége (ki más), aki itt bújkál közöttünk (hol máshol).
Éberség, elvtársak, éberség!!!
|
| [válaszok erre: #171] |
[előzmény: (169) Kingweb, 2010-06-17 17:09:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
169. Elküldve: 2010-06-17 17:09:58, Alstom
|
[161.] |
Szándékos rongálás történt az Alstom szerelvényen
A BKV Zrt. feljelentést tesz ismeretlen tettes ellen
Az Alstom Metropolis tegnap éjszakai próbafutása során a szakemberek szándékos rongálás jeleire bukkantak a szerelvény utasterében. Az okozott kár mértékétől függetlenül a rongálás könnyen veszélybe sodorhatta volna a hetek óta zajló utolsó tartampróbát, sőt még tovább tolhatta volna a végleges típusengedély megszerzésének határidejét. Az eset súlyosságára való tekintettel a BKV Zrt. rendőrségi feljelentést tesz.
Tegnap éjjel a BKV és az Alstom szakemberei megkezdték az aznapi próbafutás előtti szokásos statikus teszteket, és azt tapasztalták, hogy az utastájékoztató rendszer nem kap energiaellátást. Műszerek segítségével azonnal megkezdték a hiba okának feltárását, amit – mint ahogy az nem sokkal később kiderült – szándékos rongálás okozott. Az utastérben lévő egyik villamos elosztószekrényben a csatlakozót valaki szándékosan eltörte. Az ismeretlen elkövető a szigorú biztonsági előírások ellenére feltehetően napközben juthatott be a zárt szerelvénybe.
A hibát gyorsan elhárították a szakemberek, azonban az okozott kár mértékétől függetlenül a rongálás jelentős hatást gyakorolhatott volna a jármű tesztelésére, és tovább tolhatta volna a végleges típusengedély megszerzésének határidejét. Tekintettel az eset súlyosságára, a BKV Zrt. haladéktalanul megteszi a szükséges jogi lépéseket, és ismeretlen tettes ellen rendőrségi feljelentést tesz közlekedés biztonsága elleni bűntett gyanúja miatt.
2010. június 17. 15.00
BKV Zrt.
Gyanús a BKV figyelő.
|
| [válaszok erre: #170] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
168. Elküldve: 2010-06-17 12:09:43, Alstom
|
[162.] |
Az előzmény:
Hiba nélkül futja a tesztköröket az Alstom Metropolis
-Igaz, hogy ezt a BKV és az Alstom úgy éri el, hogy törlik a hibanaplóból a bejegyzéseket, mert a vonat ugyan úgy elromlik a tesztkörök alatt, ugyanúgy elveszíti az ajtójelzéseket, és a fék sem fog időnként, de a lényeg, hogy papíron a vonat már tökéletes, a Nemzeti Közlekedési Hatóság azt látja, amit látni szeretne, a vonatot pedig nem kell visszaküldeni , hisz időre megszerzik az engedélyeket és a –még ha életveszélyesen is- de forgalomba állhat. –Mindezt metrósoktól sikerült megtudnunk.
Most éppen látható:
http://bkvfigyelo.hu/2010/06/15/hiba-nelkul-futja-a-tesztkoroket-az-alstom-metropolis/
|
| |
[előzmény: (167) NB6667, 2010-06-16 17:15:49] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
167. Elküldve: 2010-06-16 17:15:49, Alstom
|
[163.] |
Miért is?
Tisztelt Gál Mihály!
Június 15-i, Hiba nélkül futja a tesztköröket az Alstom Metropolis bejegyzésében ismét etikátlanul és elvtelenül sározza a BKV és a 4-es metró sokat tanult, sokat tapasztalt és bizonyított szakembereit.
Azonban korábbi rosszindulatú bejegyzéseit követően ezúttal egy újabb határt lép át, amikor az alaptalan kitalációjában már a Nemzeti Közlekedési Hatóságot is szerepelteti.
Ismételten emlékeztetjük, hogy a BKV-nak nem feladata az Ön valamennyi bejegyzésének kommentálása. Ezt nyilván Ön is tudja, vélhetően ezért vetemedik egyre súlyosabb kitalációkra vagy egyéb kétes forrásra, ami alapján újabb felháborító bejegyzést tehet közzé, amivel hozzájárul olvasói félreinformálásához. Ezzel mérhetetlen károkat okoz nemcsak a Társaságnak, hanem a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak is, mivel a blogjának nem feladata az objektív tájékoztatás.
A kifogásolt bejegyzése szerint roppant megbízható forrásból, „metrósoktól sikerült” megtudnia, hogy a szakemberek minden bejegyzést törölnek a hibanaplóból.
Kérjük, ez esetben tekintsen minket is megbízható forrásnak, amikor az állításai súlyosságára való tekintettel tételesen közöljük észrevételeinket:
- A hibanaplókba bekerült jelzéseket technikailag kizárt törölni, ezért roppant kíváncsiak lennénk, ezt a jól informált „metrós” forrásai miért nem említették?
- Hibajelzések előfordulnak, de az Ön által említett hibák nem. A „metrós” forrásai vélhetően erről sem tettek Önnek említést.
- A hibanaplóba bekerült jelzések szigorúan dokumentálva vannak, ezért minden hibajelentést a szakemberek kinyomtatnak, és a szigorú előírások szerint megőriznek.
- A tesztelésen ellenőrző személyzet is részt vesz, így a technikai kontroll mellett a személyi kontroll is érvényesül.
- A teszteken több esetben az NKH szakemberei is jelen vannak, így az sem igaz, hogy a hatóság a papírok alapján „azt látja, amit látni szeretne.”
Önnek fontosabb a blogja olvasottságának növelése mindenféle kitaláció alapján, még akkor is, ha ezzel az utazóközönségben kelt alaptalanul pánikot, ezáltal a BKV-t és az NKH-t is rossz színben tünteti fel. Ugyanakkor mivel újságíró is, ismételten kérjük, hogy a felháborító mocskolódástól tartózkodjon, illetve az alaptalan kijelentéseit minden alkalommal hiteles bizonyítékokkal támassza alá.
Egyúttal arról is tájékoztatjuk, hogy a fent említett bejegyzésével kapcsolatban Társaságunk vizsgálja a szükséges jogi lépések megtételének lehetőségét.
Üdvözlettel:
BKV Zrt.
|
| [válaszok erre: #168] |
[előzmény: (166) mmmoj, 2010-06-16 17:09:24] |
|
Törzstag
|
|
mmmoj
Tagság: 2007-05-03 16:29:32 Tagszám: #44585 Hozzászólások: 194 |
166. Elküldve: 2010-06-16 17:09:24, Alstom
|
[164.] |
error 404 - file not found
|
| [válaszok erre: #167] |
[előzmény: (164) LoviGabi, 2010-06-16 11:36:25] |
|
Haladó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
165. Elküldve: 2010-06-16 12:36:01, Alstom
|
[165.] |
Annyit azért megér, hogy kivizsgálják az információ hitelességét. Aztán kiderül kit kell lecsukni.
|
| |
[előzmény: (164) LoviGabi, 2010-06-16 11:36:25] |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
163. Elküldve: 2010-06-07 22:33:52, Alstom
|
[167.] |
De azért úgy kell nekik, ha pont az Alstommal újíttatják fel
|
| |
[előzmény: (162) Kingweb, 2010-06-07 10:27:51] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
162. Elküldve: 2010-06-07 10:27:51, Alstom
|
[168.] |
Az újságíró rohadtul tisztában van Budapest, Bukarest, illetve Magyarország és Románia kérdésével.
|
| [válaszok erre: #163] |
[előzmény: (161) LoviGabi, 2010-06-07 08:34:41] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
160. Elküldve: 2010-03-04 16:52:01, Alstom
|
[170.] |
Arra én is befizetek, mert elég sok disznóságot elkövettek. Egyszerre kapok síró, és röhögő görcsöt, ha elképzelem, milyenek lesznek a szocik ellenzékben .
A fiúk ezért, egy ideig megúsznak mindent.
|
| |
[előzmény: (159) dulifuli, 2010-03-04 01:30:40] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
159. Elküldve: 2010-03-04 01:30:40, Alstom
|
[171.] |
Ha már itt tartunk.
A nagy valószínűséggel most következő politikai garnitúra (lásd még: kollégiumi szobatársak) sem álmaim tárgya különösebben, például azért sem, mert nem szeretem a focit, és nem is fogom, de ha az "elszámoltatás"-ról (mint olyanról) nem csak a pofájuk jár, de jópár mocsadékot megnyúvasztanak valamilyen módon, nos, azért speciel meg fogom tapsolni a fiúkat.
|
| [válaszok erre: #160] |
[előzmény: (154) oregbeatsuhanc, 2010-03-03 13:27:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
158. Elküldve: 2010-03-03 16:33:38, Alstom
|
[172.] |
Ez a csere akkor gyorsan megy, erre még van a cégnek pénze. A Renault Tornádo tehert, még láttam pár hete.
|
| |
[előzmény: (157) Kingweb, 2010-03-03 15:54:14] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
157. Elküldve: 2010-03-03 15:54:14, Alstom
|
[173.] |
Ha jól láttam, a Kőérben, már a metrós "vonuló" szervizkocsi is VW. Meg a kisebbek is.
|
| [válaszok erre: #158] |
[előzmény: (156) oregbeatsuhanc, 2010-03-03 15:49:50] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
156. Elküldve: 2010-03-03 15:49:50, Alstom
|
[174.] |
Nofene csak nem lejárt a szerződésük? Renaultot használnak szervizkocsinak a buszosok, de vannak teherautók is, és ha emlékszel rá az ipari bálna is egy vadi új Clioval akarta magát nyugdíjba vonulásakor kistafíroztatni.
|
| [válaszok erre: #157] |
[előzmény: (155) Kingweb, 2010-03-03 13:43:12] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
155. Elküldve: 2010-03-03 13:43:12, Alstom
|
[175.] |
Renault a kedvenc?
Most cserélgetik le őket Volkswagen-re. Legalábbis mikrobusz méretben már azokat látni.
|
| [válaszok erre: #156] |
[előzmény: (154) oregbeatsuhanc, 2010-03-03 13:27:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|