A weboldal címe:
http://m3.what.hu
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
27. Elküldve: 2009-05-29 09:54:27, Alstom
|
[276.] |
Egyéb testrészét is bedughatta volna a marhája, ami valószínűleg nincs 20 mm átmérőben, és a visszapillantóból sem feltűnő hogy kilógna bármi is, és akkor hiteles lett volna ez a remek oknyomozó riport.
|
| [válaszok erre: #28] |
[előzmény: (25) NB6667, 2009-05-29 09:43:51] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
26. Elküldve: 2009-05-29 09:45:11, Alstom
|
[277.] |
Mág nem láttam a Te hsz-edet, amikor írtam a magamét. Én 20 mm-t tudok végállásra, a Barbikon ezt módosították 25-re?
Egyébként persze ez a jelenet 25-nél sem stimmel.
|
| |
[előzmény: (23) sünkutya, 2009-05-29 09:38:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
25. Elküldve: 2009-05-29 09:43:51, Alstom
|
[278.] |
Na igen. A média.
Hogy is indult el a vonat a peron mellől egy odazárt, kilógó karral? Netán szükségindítással?
3:24-nél kéretik figyelni a videón erősen.
|
| [válaszok erre: #27 #32] |
[előzmény: (23) sünkutya, 2009-05-29 09:38:03] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
24. Elküldve: 2009-05-29 09:43:05, Alstom
|
[279.] |
3:20-nál van az, hogy a paraszt beteszi a kezét a záródó ajtók közé. Hát úgy nézem, hogy ott a végálláskapcsoló tűrése több lehet 20 mm-nél...
Az Alstomokon meg az odacsukásgátló-visszanyitó okosság az hűdemarhajó, de néhány vaskos menetrendi eltérés után szerintem sokan gondolkodóba esnek majd, hogy csak ki kéne azt iktatni. Nem való az ide, birkahonba, mindig lesz aki épp akkor érkezik amikor már nem kéne, és aztán senki sehova...
|
| |
[előzmény: (21) NB6667, 2009-05-29 06:02:16] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
23. Elküldve: 2009-05-29 09:38:03, Alstom
|
[280.] |
a barbi végálláskapcsoló szerint a riporter alkarja <= 2,5 cm. és a segéd sem látja a kilógó másfél arasznyi végtagot.az utolsó eresztésnél ez nem is meglepő
|
| [válaszok erre: #25 #26] |
[előzmény: (21) NB6667, 2009-05-29 06:02:16] |
|
Zöldfülű
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
20. Elküldve: 2009-05-16 11:25:17, Alstom
|
[283.] |
Hogy mennyivel próbálják, az egy dolog. Az anyag szerint vadnyugaton 70 km/h lesz a vonalon a max. sebesség, a 4-es vonalán pedig 80 km/h.
|
| |
[előzmény: (19) médmfsz, 2009-05-16 09:04:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
19. Elküldve: 2009-05-16 09:04:48, Alstom
|
[284.] |
Én úgy hallottam, hogy 70, plusz 10 % a próbaérték!
|
| [válaszok erre: #20] |
[előzmény: (18) Kingweb, 2009-05-15 19:58:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
18. Elküldve: 2009-05-15 19:58:46, Alstom
|
[285.] |
Akkor ez stimmel. 2-es vonalon 70 km/h, 4-esen 80 km/h. Illetve az utóbbit majd meglátjuk. Vagy nem.
|
| [válaszok erre: #19] |
[előzmény: (17) retrometro, 2009-05-15 19:27:50] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
16. Elküldve: 2009-05-15 19:12:13, Alstom
|
[286.] |
Ugyan titkos, de elárulom:
Maximális tervezési sebesség: 90 km/h.
Maximális üzemi sebesség: 70 km/h.
Az utóbbi a 4-es vonalán ha elkészül egyszer, 80 km/h.
Ebből mondd meg Te, hogy a vadnyugati próbapályán mennyivel lehet vele döngetni?
|
| [válaszok erre: #17] |
[előzmény: (15) retrometro, 2009-05-15 19:00:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
14. Elküldve: 2009-05-14 13:18:42, Alstom
|
[287.] |
Szerényen a max. sebességgel, mert vizes a pálya.
|
| [válaszok erre: #15] |
[előzmény: (12) médmfsz, 2009-05-14 12:16:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
12. Elküldve: 2009-05-14 12:16:57, Alstom
|
[288.] |
Eddig minden OK! Ma délutánra maradt még a max. sebességű próbafutás!
|
| [válaszok erre: #13 #14] |
[előzmény: (11) retrometro, 2009-05-13 20:13:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
10. Elküldve: 2009-05-13 19:53:25, Alstom
|
[289.] |
De remélem fekete se!
|
| [válaszok erre: #11] |
[előzmény: (9) retrometro, 2009-05-13 19:50:17] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
8. Elküldve: 2009-05-13 17:06:22, Alstom
|
[290.] |
Ha már előkerült a topic.
A méretekről annyit, hogy ha az orosz 19210 mm kocsinként (ennyi rémlik), akkor annak a hossza 96050 mm. Az Alstom hossza összerakva az 5 kocsit 99428 mm, tehát 3378 mm-rel hosszabb.
A légkondi felemlegetését nem értem, ugyanis az orosz névlegesen 3662 mm magas, terheletlen állapotban pedig 3678. Míg az Alstom 3645 mm magas. Tehát nem akadhat el az alagútban emiatt elvileg.
A szélessége valóban több, az orosz 2712 mm, az Alstom 2780 mm tehát összesen 68 mm, vagyis oldalanként 34 mm a különbség.
A súlyok pedig:
157,5 - 162,5 - 167 tonna (EV, EV3, 717-714-es szerelvény). Az Alstom 160 tonna.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
7. Elküldve: 2009-05-13 14:14:10, Alstom
|
[291.] |
Szerintem Retró este megírja a tutit.
|
| |
[előzmény: (6) NB6667, 2009-05-13 14:12:01] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
6. Elküldve: 2009-05-13 14:12:01, Alstom
|
[292.] |
Egy gyorsjelentést benyomhatsz majd, hogy bukta, vagy esetleg holnaptól kijöhet a próbapályára.
|
| [válaszok erre: #7 #9] |
[előzmény: (4) retrometro, 2009-05-13 08:56:15] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
5. Elküldve: 2009-05-13 09:48:06, Alstom
|
[293.] |
Drukkolok!
|
| |
[előzmény: (4) retrometro, 2009-05-13 08:56:15] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
3. Elküldve: 2009-04-07 15:29:53, Alstom
|
[294.] |
A fékcsőről annyit, hogy nem húsz, hanem csak egy darab jött le. Az is úgy, hogy a hatóság embere rángatta rendesen (igaz a csavar valóban nem volt megfelelően meghúzva).
Meg aki ismeri a vasutat az tudja, hogyha leesik egy ilyen és elmegy a levegő, akkor nem a baknak fut a vonat, hanem befékeződik vagy nem indul el, lévén ekkor fékez.
A szimulátor pedig nem feltétlenül az Alstom hibájából fekszik le néha. Ugyanis nem telepítettek mellé szünetmentes tápot (a megfelelő épület és infrastruktúra biztosítása a BKV dolga) . Mivel 5 szerver is fut, nem egészséges a heti legalább egy áramszünet, ami abban az épületben előfordul.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
2. Elküldve: 2009-04-03 14:28:10, Alstom
|
[295.] |
Vagy a szükségperon építése nem volt pontos!
Made in Budapest! Lásd még pl: Nyugati (Marx) téri felüljáró nem ér össze effektus.
Aztán emlékszem, amikor a Ganz futott próbákat, és eltömték a leeresztő vezetékek lukait vakcsavarral, majd 48 kerék lett lapos!
|
| |
[előzmény: (1) NB6667, 2009-04-03 14:24:13] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
1. Elküldve: 2009-04-03 14:24:13, Alstom
|
[296.] |
Miután lehet futni fognak odaát É-D-en is, foglaljuk össze amit eddig gyűjtöttünk.
- Túl magas a légkondi miatt, lehet nem fér be az alagútba.
- Ezt modellezték a hungarocell csíkokkal, ami elvileg jól végződött. Ezen a teszten ugye a vonat oldalán is voltak csíkok.
- Szélesebb is a vonat, ez a szükségperon faragása után nem is kérdés.
- A fékcsövek kézzel leszedhetők a vonatról. Made in Katowice.
Mi jöhet még?
|
| [válaszok erre: #2] |
(TÉMANYITÓ) |
|
Törzstag
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|