Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466514/0 Témák: 19062 Tagok: 112925 Legújabb tag: MartinHixon Online: (194/3
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
27. Elküldve: 2009-05-29 09:54:27,

Alstom

[276.]

Egyéb testrészét is bedughatta volna a marhája, ami valószínűleg nincs 20 mm átmérőben, és a visszapillantóból sem feltűnő hogy kilógna bármi is, és akkor hiteles lett volna ez a remek oknyomozó riport. icon31.gif
[válaszok erre: #28] [előzmény: (25) NB6667, 2009-05-29 09:43:51]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
26. Elküldve: 2009-05-29 09:45:11,

Alstom

[277.]

Mág nem láttam a Te hsz-edet, amikor írtam a magamét. Én 20 mm-t tudok végállásra, a Barbikon ezt módosították 25-re?
Egyébként persze ez a jelenet 25-nél sem stimmel.
[előzmény: (23) sünkutya, 2009-05-29 09:38:03]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
25. Elküldve: 2009-05-29 09:43:51,

Alstom

[278.]

Na igen. A média. icon31.gif

Hogy is indult el a vonat a peron mellől egy odazárt, kilógó karral? Netán szükségindítással?

3:24-nél kéretik figyelni a videón erősen.
[válaszok erre: #27 #32] [előzmény: (23) sünkutya, 2009-05-29 09:38:03]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
24. Elküldve: 2009-05-29 09:43:05,

Alstom

[279.]

3:20-nál van az, hogy a paraszt beteszi a kezét a záródó ajtók közé. Hát úgy nézem, hogy ott a végálláskapcsoló tűrése több lehet 20 mm-nél...
Az Alstomokon meg az odacsukásgátló-visszanyitó okosság az hűdemarhajó, de néhány vaskos menetrendi eltérés után szerintem sokan gondolkodóba esnek majd, hogy csak ki kéne azt iktatni. Nem való az ide, birkahonba, mindig lesz aki épp akkor érkezik amikor már nem kéne, és aztán senki sehova...
icon65.gif
[előzmény: (21) NB6667, 2009-05-29 06:02:16]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


sünkutya



Tagság: 2009-01-25 00:13:26
Tagszám: #69639
Hozzászólások: 46
23. Elküldve: 2009-05-29 09:38:03,

Alstom

[280.]

a barbi végálláskapcsoló szerint a riporter alkarja <= 2,5 cm. és a segéd sem látja a kilógó másfél arasznyi végtagot.az utolsó eresztésnél ez nem is meglepő
[válaszok erre: #25 #26] [előzmény: (21) NB6667, 2009-05-29 06:02:16]
Zöldfülű
sünkutya adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
22. Elküldve: 2009-05-29 06:23:53,

Alstom

[281.]

http://m3.what.hu/files/index-video-alstom.flv

A felvétel elmenthető innen. Ha valakinek gondja akad a lejátszással, akkor VLC Media Player. icon32.gif
[előzmény: (21) NB6667, 2009-05-29 06:02:16]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
21. Elküldve: 2009-05-29 06:02:16,

Alstom

[282.]

http://index.hu/video/2009/05/29/remeljuk_majd_az_alagutban_is_elfer/

Valóban reméljük.

rolko_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[válaszok erre: #22 #23 #24]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
20. Elküldve: 2009-05-16 11:25:17,

Alstom

[283.]

Hogy mennyivel próbálják, az egy dolog. Az anyag szerint vadnyugaton 70 km/h lesz a vonalon a max. sebesség, a 4-es vonalán pedig 80 km/h.
[előzmény: (19) médmfsz, 2009-05-16 09:04:48]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
19. Elküldve: 2009-05-16 09:04:48,

Alstom

[284.]

Én úgy hallottam, hogy 70, plusz 10 % a próbaérték!
[válaszok erre: #20] [előzmény: (18) Kingweb, 2009-05-15 19:58:46]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
18. Elküldve: 2009-05-15 19:58:46,

Alstom

[285.]

Akkor ez stimmel. 2-es vonalon 70 km/h, 4-esen 80 km/h. Illetve az utóbbit majd meglátjuk. Vagy nem. icon32.gif
[válaszok erre: #19] [előzmény: (17) retrometro, 2009-05-15 19:27:50]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
16. Elküldve: 2009-05-15 19:12:13,

Alstom

[286.]

Ugyan titkos, de elárulom:

Maximális tervezési sebesség: 90 km/h.
Maximális üzemi sebesség: 70 km/h.

Az utóbbi a 4-es vonalán ha elkészül egyszer, 80 km/h.

Ebből mondd meg Te, hogy a vadnyugati próbapályán mennyivel lehet vele döngetni? icon32.gif
[válaszok erre: #17] [előzmény: (15) retrometro, 2009-05-15 19:00:26]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
14. Elküldve: 2009-05-14 13:18:42,

Alstom

[287.]

Szerényen a max. sebességgel, mert vizes a pálya. icon32.gif
[válaszok erre: #15] [előzmény: (12) médmfsz, 2009-05-14 12:16:57]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
12. Elküldve: 2009-05-14 12:16:57,

Alstom

[288.]

Eddig minden OK! Ma délutánra maradt még a max. sebességű próbafutás!
[válaszok erre: #13 #14] [előzmény: (11) retrometro, 2009-05-13 20:13:04]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
10. Elküldve: 2009-05-13 19:53:25,

Alstom

[289.]

De remélem fekete se!
[válaszok erre: #11] [előzmény: (9) retrometro, 2009-05-13 19:50:17]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
8. Elküldve: 2009-05-13 17:06:22,

Alstom

[290.]

Ha már előkerült a topic.

A méretekről annyit, hogy ha az orosz 19210 mm kocsinként (ennyi rémlik), akkor annak a hossza 96050 mm. Az Alstom hossza összerakva az 5 kocsit 99428 mm, tehát 3378 mm-rel hosszabb.

A légkondi felemlegetését nem értem, ugyanis az orosz névlegesen 3662 mm magas, terheletlen állapotban pedig 3678. Míg az Alstom 3645 mm magas. Tehát nem akadhat el az alagútban emiatt elvileg.

A szélessége valóban több, az orosz 2712 mm, az Alstom 2780 mm tehát összesen 68 mm, vagyis oldalanként 34 mm a különbség.

A súlyok pedig:

157,5 - 162,5 - 167 tonna (EV, EV3, 717-714-es szerelvény). Az Alstom 160 tonna.
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Alvóügynök:)



Tagság: 2008-10-22 15:16:28
Tagszám: #64728
Hozzászólások: 1227
7. Elküldve: 2009-05-13 14:14:10,

Alstom

[291.]

Szerintem Retró este megírja a tutit.
[előzmény: (6) NB6667, 2009-05-13 14:12:01]
Kiváló dolgozó
Alvóügynök:) adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
6. Elküldve: 2009-05-13 14:12:01,

Alstom

[292.]

Egy gyorsjelentést benyomhatsz majd, hogy bukta, vagy esetleg holnaptól kijöhet a próbapályára. icon32.gif
[válaszok erre: #7 #9] [előzmény: (4) retrometro, 2009-05-13 08:56:15]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
5. Elküldve: 2009-05-13 09:48:06,

Alstom

[293.]

Drukkolok!
[előzmény: (4) retrometro, 2009-05-13 08:56:15]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
3. Elküldve: 2009-04-07 15:29:53,

Alstom

[294.]

A fékcsőről annyit, hogy nem húsz, hanem csak egy darab jött le. Az is úgy, hogy a hatóság embere rángatta rendesen (igaz a csavar valóban nem volt megfelelően meghúzva).

Meg aki ismeri a vasutat az tudja, hogyha leesik egy ilyen és elmegy a levegő, akkor nem a baknak fut a vonat, hanem befékeződik vagy nem indul el, lévén ekkor fékez. icon32.gif

A szimulátor pedig nem feltétlenül az Alstom hibájából fekszik le néha. Ugyanis nem telepítettek mellé szünetmentes tápot (a megfelelő épület és infrastruktúra biztosítása a BKV dolga) . Mivel 5 szerver is fut, nem egészséges a heti legalább egy áramszünet, ami abban az épületben előfordul.
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
2. Elküldve: 2009-04-03 14:28:10,

Alstom

[295.]

Vagy a szükségperon építése nem volt pontos!

Made in Budapest! Lásd még pl: Nyugati (Marx) téri felüljáró nem ér össze effektus.

Aztán emlékszem, amikor a Ganz futott próbákat, és eltömték a leeresztő vezetékek lukait vakcsavarral, majd 48 kerék lett lapos!
[előzmény: (1) NB6667, 2009-04-03 14:24:13]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1. Elküldve: 2009-04-03 14:24:13,

Alstom

[296.]

Miután lehet futni fognak odaát É-D-en is, foglaljuk össze amit eddig gyűjtöttünk.

- Túl magas a légkondi miatt, lehet nem fér be az alagútba.

- Ezt modellezték a hungarocell csíkokkal, ami elvileg jól végződött. Ezen a teszten ugye a vonat oldalán is voltak csíkok.

- Szélesebb is a vonat, ez a szükségperon faragása után nem is kérdés.

- A fékcsövek kézzel leszedhetők a vonatról. Made in Katowice.

Mi jöhet még?
[válaszok erre: #2] (TÉMANYITÓ)
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 
    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0093657970428467 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail