A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
99. Elküldve: 2009-08-26 16:37:25, Alstom
|
[226.] |
Van most nálam A.3.
Ez a pont "csak olvasni kell" jelzéssel van ellátva. Ami meglep, mert 1970-es jóváhagyású a szabályzat, 1976-os kiadású a könyvecske.
Ezt a pontot tuti be kéne venni a tesztkérdések közé pedig.
|
| |
[előzmény: (98) retrometro, 2009-08-26 15:58:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
97. Elküldve: 2009-08-25 23:12:51, Alstom
|
[227.] |
Annyira nem lenne vicces. Van ilyen terv. Legfeljebb majd valahogy leoktatnak belőle, meg kapsz szabályzatot.
Egyébként az egészet nem kell tudni. Akinek még oktatták például (P 24) azt mondta, csak bizonyos pontokat kellett belőle megtanulni, tehát mozgólépcsőt meg ami tényleg nem kell, azt nem.
|
| [válaszok erre: #98] |
[előzmény: (95) LoviGabi, 2009-08-25 22:54:49] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
96. Elküldve: 2009-08-25 23:10:24, Alstom
|
[228.] |
De ő Alstom alkalmazott, azt ne feledjük.
|
| |
[előzmény: (94) retrometro, 2009-08-25 21:30:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
95. Elküldve: 2009-08-25 22:54:49, Alstom
|
[229.] |
Már mi sem tanultuk az A.3.-at, úgyhogy vicces lesz ha tényleg lesznek belőle kérdések a vizsgán...
|
| [válaszok erre: #97] |
[előzmény: (91) Kingweb, 2009-08-25 19:00:39] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
93. Elküldve: 2009-08-25 20:47:54, Alstom
|
[230.] |
Nos az Andorról elmondható, hogy éjjel-nappal az Alstom sikeréért dolgozik, tehát, hogy egyszer fusson majd végre utasokkal.
Itt lehet éppen a harmonika szétbontását okítja a tűzoltóknak.
|
| [válaszok erre: #94] |
[előzmény: (88) médmfsz, 2009-08-25 18:40:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
91. Elküldve: 2009-08-25 19:00:39, Alstom
|
[231.] |
Én (mi) például 91-ben nem tanultunk A.3. szabályzatot. Pedig érvényben van. Sőt be akarják tenni talán már idén a vizsgakérdések közé is bizonyos részeit.
|
| [válaszok erre: #92 #95] |
[előzmény: (90) retrometro, 2009-08-25 18:55:44] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
89. Elküldve: 2009-08-25 18:46:37, Alstom
|
[232.] |
Álvita? Szóval a ragasszunk az (orosz kocsi) oldalára valamit, hogy lejön-e az alagútban, az tervben volt?
Az A.3. mit ír egyébként bizonyos 3 cm körüli űrszelvény közelítésnél, ami vagy 30 helyen megvan a 2-es vonalon?
|
| [válaszok erre: #90] |
[előzmény: (88) médmfsz, 2009-08-25 18:40:58] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
88. Elküldve: 2009-08-25 18:40:58, Alstom
|
[233.] |
http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=285952
Úgy tűnik eldőlt a korábbi álvita. A mérőszalagok pontosnak bizonyultak, befért az alagútba. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-08-25 18:58:42]
|
| [válaszok erre: #89 #93] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
87. Elküldve: 2009-08-18 13:30:25, Alstom
|
[234.] |
Jó ötlet, merthogy abban van a pénz, meg a végkielégülésben, de semmi esetre sem a korrekt, rendes melóban!
|
| |
[előzmény: (86) NB6667, 2009-08-18 12:58:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
86. Elküldve: 2009-08-18 12:58:30, Alstom
|
[235.] |
Köszönöm. Nekem is lottóznom kéne.
|
| [válaszok erre: #87] |
[előzmény: (85) dulifuli, 2009-08-18 11:10:13] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
85. Elküldve: 2009-08-18 11:10:13, Alstom
|
[236.] |
Privátban válaszoltam, mert a nyilvánosság számára nem a személy a lényeges, hanem a jelenség maga.
|
| [válaszok erre: #86] |
[előzmény: (84) NB6667, 2009-08-17 18:06:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
84. Elküldve: 2009-08-17 18:06:54, Alstom
|
[237.] |
Egy Gyurka volt vagy Tomi?
|
| [válaszok erre: #85] |
[előzmény: (81) dulifuli, 2009-08-16 13:52:47] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
83. Elküldve: 2009-08-16 14:35:31, Alstom
|
[238.] |
Szakirány tekintetében fogalmam sincs, mert ő nem mondta, én meg nem kirdeztem, igaz, az alapinfót sem kérdeztem mert qrvára nem érdekel, csak úgy magától kibökte, nem tudom miért, valahogy nagyon kikívánkozhatott belőle.
Nagyon elkeseredve én ettől nem vagyok, mitöbb, inkább röhögök, az meg kissé másabb fajta emóció.
"...az mellékes, hogy a metróról annyit tud, hogy alagútban megy és kék... "
Ezzel nincs is gond, node aszondom, ha valaki valamihez nem ért, akkor inkább ne kezdjen el okoskodni (főleg "pozícióból" ne), mert besül.
Szerintem.
|
| |
[előzmény: (82) retrometro, 2009-08-16 14:12:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
81. Elküldve: 2009-08-16 13:52:47, Alstom
|
[239.] |
"Igaz..valamennyi "közlekedésmérnök" és ki is tudhja szuámolni azt az íróasztalnál, hogy az energia nem vész el, csak átalakul.. "
Na, legutóbb egy közlekedésmérnök (tőle magától tudom hogy az, valahogy úgy elejtette ezt az infót a társalgás folyamán, tán menőzni akart-e vele, nem tudom...) próbált nekem bemagyarázni ezt-azt, és amikor én meg konkrétan a szabályzatok megfelelő pontjait dugtam az orra alá, hogy miért is nem kóser az amiket beszél, hát akkor jobbára hülyénnézés volt, meg "hirtelen másrólbeszél"-szindróma.
Úgyhogy vannak tapasztalataim...
|
| [válaszok erre: #82 #84] |
[előzmény: (80) retrometro, 2009-08-15 21:58:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
78. Elküldve: 2009-08-15 21:06:22, Alstom
|
[240.] |
Mindegy ki döntött így, nekünk az BKV.
Jópofa volt, hogy sunyiban osztogatták az anyagot (már akinek van PC-je és tudja mi az a pendrive, akinek nincs, az semmit nem kapott). Ráadásul még esküdni is kellett, hogy nem adod ki stb.
Amit Kingweb ír, hogy a BKV az Alstomra fogta a tiltást, aztán kiderült, hogy inkább fordítva volt, nos én az utóbbira voksolok.
Tehát saját céged, akinek oktatni kéne, próbálta visszafogni a dokumentumokat a dolgozóitól.
|
| [válaszok erre: #79 #80] |
[előzmény: (77) retrometro, 2009-08-15 18:24:19] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
76. Elküldve: 2009-08-15 10:08:27, Alstom
|
[241.] |
Hmm. Úgy látszik az Alstom anyagai sokaknak a birtokában voltak ám időben, csak akiknek szüksége lett volna rá (a kocsivezetők) nem kapták meg, hogy esetleg készülhessenek belőle.
Az indok az volt (a BKV részéről), hogy titkos, meg amíg a vonat az Alstom tulajdona, addig nem lehet kiadni, tehát az Alstom tiltja.
Az Alstom viszont azt közölte, hogy ők kiadták, kiadnák mindenkinek, hiszen pont azért készültek, hogy oktatni is lehessen, illetve legyen valamiféle tankönyv. A BKV nem engedte kiadni.
Kinek hiszel?
|
| [válaszok erre: #77] |
[előzmény: (75) Nyugdijas03, 2009-08-14 23:25:47] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Nyugdijas03
Tagság: 2008-10-23 10:51:00 Tagszám: #64749 Hozzászólások: 155 |
75. Elküldve: 2009-08-14 23:25:47, Alstom
|
[242.] |
Ez a kép már akkor megvolt nekem,amikor az Alstom még M.o.-n sem volt!!!
A vonszolás igaz lehet,mások is hallottak róla,de képet arról szerintem nem készítettek,vagy nem adtak közre!!!
A másik metrós fórumon is eléggé kitárgyalták!
Sziasztok!
Feco
|
| [válaszok erre: #76] |
[előzmény: (74) NB6667, 2009-08-14 14:58:19] |
|
Haladó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
74. Elküldve: 2009-08-14 14:58:19, Alstom
|
[243.] |
Lehet kamu az egész.
˙Ř˙ŕ JFIF ,, ˙áŞExif MM * b j( 1 r2 ®‡i ¤ Đ -ĆŔ ' -ĆŔ 'Adobe Photoshop CS2 Windows 2007:07:06 14:29:23 ˙˙ &( . t H H ˙Ř˙ŕ JFIF H H ˙í Adobe_CM ˙î Adobe
|
| [válaszok erre: #75] |
[előzmény: (73) Kingweb, 2009-08-14 12:49:48] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
73. Elküldve: 2009-08-14 12:49:48, Alstom
|
[244.] |
Ez egy sajtóanyagból van. Valaki meg tudja ezt erősíteni?
Ma éjjel a prototípus metrószerelvényt a BKV és az Alstom szakemberei végigvontatták az M2 vonal alagútjában, az új metrószerelvény tehát először közlekedett későbbi "munkahelyén".
|
| [válaszok erre: #74] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
71. Elküldve: 2009-07-10 13:07:41, Alstom
|
[245.] |
Néhány hét múlva folytatódhat az Alstom szerelvények tesztelése
A BKV számára csak a maximális biztonság elfogadható
A 2-es metró vonalára érkezett első Alstom Metropolis 2009. június 22-én megkezdett típusvizsgálati tesztjei során a prototípus jármű áramszedő rendszerének egyik alkatrészében olyan meghibásodást észleltek a szakemberek, amelynek felszámolásáig leállították a további, Budapesten zajló vizsgálatokat. A gyári próbapályán a tesztek természetesen folytatódnak. Az Alstom és a BKV szakemberei mindent megtesznek annak érdekében, hogy a tesztek a lehető legrövidebb időn belül újra folytatódhassanak.
Mint ismeretes, a februárban Budapestre érkezett Alstom Metropolis prototípusának vizsgálata nemrég újabb nagyon fontos mérföldkőhöz érkezett: az NKH engedélyének birtokában az Alstom és a BKV szakemberei megkezdhették az ún. dinamikus tesztelést. Ennek célja, hogy a 2-es metró vonalára szánt új metrókocsi azon funkcióit vizsgálják meg, amelyek az utasok utazási élményét és biztonságát a legnagyobb mértékben befolyásolják. Ezek közé tartozik a jármű menettulajdonságainak (gyorsulás és lassulás), az áramellátó rendszernek, a légkondicionáló berendezéseknek, az ajtóknak, az utastájékoztató, valamint a vonatvezérlő és befolyásoló rendszereknek a vizsgálata. A Budapesten zajló dinamikus tesztekkel párhuzamosan az Alstom Transport francia valenciennes-i tesztpályáján, egy másik szerelvényen a tartóssági tesztek zajlanak.
Egy közlekedési vállalat esetében - különösen, ha kiemelten napirenden van az elöregedett járműpark folyamatos cseréje - nagyon fontos szempont, hogy az új járművek minél előbb szállíthassák az utasokat, a fővárosiak biztonsága azonban ennél is fontosabb. Nem véletlen az, hogy az új Alstom szerelvények esetében különös odafigyelés kíséri a hónapokkal ezelőtt megkezdett teszteket.
2009. július 7.
BKV Zrt.
A Stadion messze van a Fehér úttól, de az Akácfától is. Maga a BKV Zrt. tud erről, de a tesztelők nem?
Ha már itt tartunk. A vonatbefolyásolót hogy fogják próbálni? Van már a 3 vonat közül legalább az egyikben monitor a pulton hozzá? A pályára telepített cuccról ne is beszéljünk.
|
| [válaszok erre: #72] |
[előzmény: (68) retrometro, 2009-07-09 21:36:10] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
70. Elküldve: 2009-07-09 22:36:59, Alstom
|
[246.] |
Hogyne. Csak aztán a VBCS ne piszkáljon.
Tudod, jobb ha valami le van írva. Az egy vonat egy kocsi dolog meg nincs rögzítve.
|
| |
[előzmény: (69) retrometro, 2009-07-09 21:38:23] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
66. Elküldve: 2009-07-06 18:34:53, Alstom
|
[248.] |
Én is így gondolom. Ha nincs új, akkor a régi értelemszerűen alkalmazandó. Tudom ez nem mindenkinek könnyű! Egy vonat - egy kocsi! A közös tér a lényeg! Szerintem.
|
| |
[előzmény: (65) Kingweb, 2009-07-06 16:37:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
65. Elküldve: 2009-07-06 16:37:37, Alstom
|
[249.] |
195. Ha a mkv. a vonatán menet közben, vagy fordítás közben rongálást tapasztal, jelentenie kell a KFM-nek. A KFM a járrnűvezető instruktorral történt egyeztetés után közli a teendőket, és aszerint kell tovább közlekednie. Ha a rongálás miatt az utasok biztonsága, egészsége, ruházatának épsége, tisztasága veszélybe kerül, a vonattal nem szabad utasokat szállítani. Ha csak egy kocsi érintett, akkor abból az egy kocsiból kell kiszállítani az utasokat és a kocsit az utasok elől le kell zárni. A vonat a kocsiszín felőli végállomásig maradhat forgalomban.
Ez van most. De ehhez a ponthoz nincs az Alstom miatti módosításban semmi további. Legalábbis amit én láttam utolsó verziót.
Mivel az Alstom tulajdonképpen egy kocsi (csak 100 méteres), evidens a dolog. Mindenki kiszáll róka koma esetén és huss takarításra kiáll a vonat. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-07-06 16:48:10]
|
| [válaszok erre: #66 #69] |
[előzmény: (64) médmfsz, 2009-07-06 16:26:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
64. Elküldve: 2009-07-06 16:26:06, Alstom
|
[250.] |
Azóta én is megnéztem, nincs még erről terv, azaz szabadon szárnyalhat a gondolat, mint a madár!
|
| [válaszok erre: #65] |
[előzmény: (63) Kingweb, 2009-07-06 15:30:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|