Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466740/1 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (168/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 22 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Sztrájk

(üzenet: 534, M3)
 

LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
89. Elküldve: 2008-10-13 13:46:47,

Sztrájk

[451.]

"Az nyitott peronnal különösen érdekes lesz majd. Hány ilyen metróvonal is létezhet a Földön, ahol nincs vezető a vonaton és nincs a peron végig elzárva?"

Ebben én is kételkedtem (mármint hogy létezik ilyen) de pár hete vki mutatott nekem egy youtube-os videót, valamelyik párizsi vagy londoni vonalról, ahol ez így működik icon32.gif (az hogy nálunk ennek a kivitelezhetősége kérdéses, szinte köztudott...)
[válaszok erre: #90] [előzmény: (88) speaker77, 2008-10-13 09:05:34]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
88. Elküldve: 2008-10-13 09:05:34,

Sztrájk

[452.]

A vonat hosszúsága 4 kocsi méretű, nem terveznek vezető fülkét, miután nem lesz vezető rajta, csak navigációs pult. Ismereteim szerint.

Az nyitott peronnal különösen érdekes lesz majd. Hány ilyen metróvonal is létezhet a Földön, ahol nincs vezető a vonaton és nincs a peron végig elzárva?

A javítás módjára vonatkozó megjegyzésem pedig tapasztalatból születtett ez nem jelenti azt hogy ellene vagyok bármilyen konfort fokozat javító változtatásra, de nagy változásokban nem hiszek.

Attól csak küzdjél Te is a sufnituningért legalább. icon32.gif

a biz.ber-re vonatkozó megjegyzésedet, nem tudom hova tenni.

Melyiket? Hogy nálunk a Siemens AVR nem fog működni? Pedig az világos. Ha a másikra gondolsz, hogy már jóval a cikk előtt ez tudott volt cégen belül, az igaz. De az nem a biz. berre vonatkozott, hanem magára az ötletre, hogy fussanak este nálunk majd a vonatok, mert nem lesz hova tenni őket mikor megérkeznek.
[válaszok erre: #89] [előzmény: (87) Hoffa60, 2008-10-13 08:00:40]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Hoffa60



Tagság: 2007-05-31 19:28:25
Tagszám: #45550
Hozzászólások: 119
87. Elküldve: 2008-10-13 08:00:40,

Sztrájk

[453.]

biztos félre érthetően írtam dolgokat akkor pontosítom:
A vonat hosszúsága 4 kocsi méretű, nem terveznek vezető fülkét, miután nem lesz vezető rajta, csak navigációs pult. Ismereteim szerint.
A javítás módjára vonatkozó megjegyzésem pedig tapasztalatból születtett ez nem jelenti azt hogy ellene vagyok bármilyen konfort fokozat javító változtatásra, de nagy változásokban nem hiszek.
a biz.ber-re vonatkozó megjegyzésedet, nem tudom hova tenni.
[válaszok erre: #88] [előzmény: (82) speaker77, 2008-10-12 09:55:22]
Haladó
Hoffa60 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
86. Elküldve: 2008-10-12 18:47:00,

Sztrájk

[454.]

Ez helyes, hogy belekerült. De ne csak azon lovagoljunk, hogy Hagyó meg Ikvai kamuzott, hiába írták alá a papírt. Ugyanis ebben a komfortosítás dolgoban túró sem történt, holott ez is a megállapodás része.
[előzmény: (85) médmfsz, 2008-10-12 17:10:01]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
85. Elküldve: 2008-10-12 17:10:01,

Sztrájk

[455.]

Csak megjegyzem, hogy a májusi megállapodásba az én kezdeményezésemre került be egyáltalán az a szövegrész, mely a dolog elindítását, elindulását jelentette, jelenti, jelentheti.

Természetesen a javaslatom vitát nem okozott érdekképviseleti oldalon, azonnal közösen nyomtuk!

Ettől még a toldozás-foldozás nevezhető sufnituningnak, ami évek óta folyik, vagy inkább csak folydogálgat. Nagyobb léptékű megoldásokra lenne szükség, ezt kellene elérni mihamarabb, hogy ne kelljen még 15 évet ilyen körülmények között eltölteni!
[válaszok erre: #86] [előzmény: (84) NB6667, 2008-10-12 10:43:19]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
84. Elküldve: 2008-10-12 10:43:19,

Sztrájk

[456.]

Ez az álláspont (sufnituning) nálad azt jelenti, hogy rohadjanak még az emlegetett 15 évig a fülkékben a vezetők? Várják ki mire ott is lesznek új vonatok, ezekkel már ne csináljunk semmit. Mármint É-D-en. Gratulálok.
[válaszok erre: #85] [előzmény: (81) Hoffa60, 2008-10-12 09:30:07]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
83. Elküldve: 2008-10-12 10:31:21,

Sztrájk

[457.]

Apró észrevételek:
"...ezt mindkét szakszervezet jelezte..."
Lehet hogy nem ugyanarról beszélünk, de az a mindkettő az nem mindhárom véletlenül, avagy lemaradtam valamiről?

"Magam részéről csak sufnituningnak tartom a mostani járművek változtatásait."
Azért, mert az is, nem véletlen a "Gány & buher", mint megjelölése az itteni műszaki háttérnek. (Amit egyéb folyamatokra is ki lehetne terjeszteni amúgy, mert gyakorlatilag minden toldozott-foldozott.)
Azomban még a sufnituning is jóval több a semminél, ha naponta órákat kell tölteni ilyen vagy olyan körülmények között. Az is sufnituning - csak egy példa a millióból - , ha valami csövet sikerül húzni a fékezőszelep karjára, és nem szigszalag-ragacsot kell fogdosni, de lám, még ezt az egyszerű dolgot sem sikerül megoldani maradéktalanul (sőt...!), hosszú évek alatt.
Én egy kiadós és ésszel (!) végzett sufnituninggal nagyon is elégedett lennék. (Sajnos...) icon72.gif
[előzmény: (81) Hoffa60, 2008-10-12 09:30:07]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
82. Elküldve: 2008-10-12 09:55:22,

Sztrájk

[458.]

a 4-es Metró járművei nem alkallmassak jelen állás szerint az é-d-in való futásra, mivel sem méretben, sem fedélzeti, és telepített bizber megsem közeliti egymás jellemzőit.

Akkor valaki rosszul tudja. Ugyanis erről már konkrét hír is megjelent (index.hu vagy origo.hu, talán itt a fórumon is be volt már téve a cím). De lehet, hogy az Akácfában fingjuk nincs arról, hogy esetleg méretei miatt be sem fér nálunk az alagútba. icon32.gif

Bár akkor Kelet-Nyugaton hogy tud majd menni? Csak nem különböznek a 2-es és 4-es új vonatai méretben egymástól (eltekintve attól a 20 métertől a hosszban).

Itten is van a cikk: http://index.hu/politika/belfold/budapest/metro669/

Megjegyzem erről már cikk megjelenése előtt 1-2 hónappal előtte lehetett cégen belül hallani.

Az AVR meg kutyát nem érdekli, persze hogy a Siemens cucca ide nem jó. De lehet azt a vonatot kézzel is (kétszemélyes üzemmódban) vezetni. Már ha lesz egyáltalán vezetőfülke rajta. icon31.gif
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-10-12 10:03:06]
[válaszok erre: #87] [előzmény: (81) Hoffa60, 2008-10-12 09:30:07]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Hoffa60



Tagság: 2007-05-31 19:28:25
Tagszám: #45550
Hozzászólások: 119
81. Elküldve: 2008-10-12 09:30:07,

Sztrájk

[459.]

Felvetésre:
a 4-es Metró járművei nem alkallmassak jelen állás szerint az é-d-in való futásra, mivel sem méretben, sem fedélzeti, és telepített bizber megsem közeliti egymás jellemzőit.
Én így tudom.
A megállapodás nem csak fülkék korszerűsítését írják elő, hanem a munkakörülmények felülvizsgálatát is.
Utolsó egyeztetésen ezt mindkét szakszervezet jelezte, és a már elkészült dokumentumokat e témákkal lkapcsolatosan el is kérte, valamennyi elnök meg is kapta, tehát rajtunk a sor hogy válaszoljuk meg a kérdéseket az anyaggal kapcsolatosan, és tegyük bele amit mi fontosnak tartunk.
Magam részéről csak sufnituningnak tartom a mostani járművek változtatásait.
[válaszok erre: #82 #83 #84] [előzmény: (75) Kingweb, 2008-10-01 10:47:26]
Haladó
Hoffa60 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
80. Elküldve: 2008-10-02 11:11:40,

Sztrájk

[460.]

G-N-still.jpg

Itten van egy interjú:

http://m3.what.hu/files/G-N/08-10-02-M1-G-N.avi
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
79. Elküldve: 2008-10-02 10:58:58,

Sztrájk

[461.]

A legutóbb érintett témában épp kapóra jön a legfrissebb Metro KDSZ hírlevél, íme:





2008. október 01. 9. szám


A 2008. május 27-én kötött megállapodás módosításáról



A BKV Zrt. szakszervezetei május 27-én egy fél napos és egy egész napos sztrájkot követően megállapodást írtak alá a munkáltatóval. A megállapodás sajátossága volt, hogy két szerződés jött létre. Egyiket a zömében „gumikerekes” szak-szervezeteket tömörítő érdek-képviseletekkel, a másikat a „vaskerekes” szakszervezetekkel írta alá a munkáltató. A megállapodások tartalma nagy részben azonos volt, viszont néhány ágazati specialitásban eltért egymástól. Mindkét megál-lapodás mellékletét képezte a Főpolgármester helyettesek által aláírt garanciavállalás a Társa-ság rövid, közép és hosszú távú finanszírozásának kidolgozásá-ról.



A megállapodások négy pontja, valamint a Főváros garanciavál-lalásának határideje szeptember 30-án lejárt. A szakszervezetek ismételten tárgyalóasztalhoz ül-tek a szerződések áttekintése, értékelése céljából. A Vezér-igazgató és a szakszervezetek egyetértettek abban, hogy a megállapodások 11 pontjából 4 pont, valamint a garanciavállalás nem teljesült határidőre.


Ezért a Vezérigazgató javasla-tot tett az aláíró szakszervezetek felé mindkét megállapodás szó-ban forgó pontjaink módosítá-sára. A Metró, HÉV és Villamos szakszervezeteknek október 1.-én sikerült a munkáltatóval egyezségre jutnia saját megálla-podásukkal kapcsolatban.


A megállapodás lényege az, hogy december 15-re módosítják a határidejét a szükséges létszámokról történő megállapo-dásoknak, valamint a vállalati stratégia, a vállalat átalakítási terv szakszervezetek bevonásá-val, közös munkabizottságokban történő elkészítésének.


2008. december 15-ig lett meg-hosszabbítva az is, hogy a Társaság nem ad el, nem zár be telephelyeket, nem sorol ki, vagy nem ad alvállalkozásba tevé-kenységeket. Ezen felül a Vezérigazgató vállalta, hogy eljár a Főváros vezetőinél annak érdekében, hogy, a finanszíro-zásról szóló garanciavállalásukat december 15-i határidőre módo-sítsák. Ez utóbbi nélkül ugyanis a BKV újabb hitelek felvételére kényszerül, és egyre nagyobb adósságba keveredik, amely már a mindennapi működést is veszélyezteti.


A májusi megállapodás többi pontja változatlan tartalommal és határidőkkel lesz teljesítve. Az egyeztetések további menetéről a Hírlevélben is tájékoztatni fogjuk a munkatársakat.





www.metro-kdsz.extra.hu
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
78. Elküldve: 2008-10-01 21:18:16,

Sztrájk

[462.]

Ha új igazgató is jön, akkor lehet. Mindegyik azzal kezdi majd, hogy türelmet kér. Így sosem lesz sztrájk. icon31.gif
[előzmény: (77) perry, 2008-10-01 20:11:41]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


perry



Tagság: 2007-05-07 10:04:03
Tagszám: #44719
Hozzászólások: 354
77. Elküldve: 2008-10-01 20:11:41,

Sztrájk

[463.]

Nem igazán értem, miért kellett újabb határidőt adni, most dec. 15.-ig. Miközben a buszosokkal holnap lesz tárgyalás.
Dec. 15.-e ráadásul egy nem is komolyan vehető dátum, hiszen akkor javában zajlik a karácsonyi nagybevásárlás (amihez tudvalevőleg megnövekedett forgalom társul)...

Úgyhogy kérdezném itt a T. illetékest, mi jön majd dec. 15.-én? egy újabb ultimátum és dátum - mondjuk ápr. 15.??

Vagyis a kérdésem: miért asszisztál a mulasztáshoz a Szakszervezet?
[válaszok erre: #78] [előzmény: (75) Kingweb, 2008-10-01 10:47:26]
Törzstag
perry adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
76. Elküldve: 2008-10-01 15:15:37,

Sztrájk

[464.]

"Mi pedig még (a tájékoztatás szerint) 15 évig ezekben rohadunk az É-D-en."

Mondjuk ezügyben csak az ez az időtartam kérdéses, hiszen ha addig nem lesz valami felújítgatás (v.ö.: "Barbi"-asítás), akkor pár éven belül a mi járműállományunkban is lesznek túlfutott kocsik...
[előzmény: (75) Kingweb, 2008-10-01 10:47:26]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
75. Elküldve: 2008-10-01 10:47:26,

Sztrájk

[465.]

December 15-ig ismét határidőt adott a Gulyás Attila vezette tömörülés a BKV vezetésének, addig nem sztrájkolunk. A buszosokkal holnap tárgyalnak.

A potentátokat kérdezném, a korábbi megállapodás azon részével mi van (költői kérdés persze, mert semmi), ami a fülkék komfortosításáról szólt?

Valljuk be durva lesz, ha majd a vadnyugaton hawaii-dizsi lesz a vezetőfülkékben, légkondi, gondolom kisebb zaj stb. Mi pedig még (a tájékoztatás szerint) 15 évig ezekben rohadunk az É-D-en. Ha pedig megvalósul az, hogy nálunk fognak futni a 4-es metró szerelvényei este, akkor lesz csak igazán a kontraszt személyesen is átélhető.
[válaszok erre: #76 #77 #81]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
74. Elküldve: 2008-09-13 08:31:57,

Sztrájk

[466.]

http://www.origo.hu/itthon/20080913-nepszava-targyaltak-a-bkv-finanszirozasi-kerdeseirol.html
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
73. Elküldve: 2008-09-11 08:53:48,

Sztrájk

[467.]

http://nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1093547
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
72. Elküldve: 2008-08-11 14:05:35,

Sztrájk

[468.]

Megint buli lesz?

http://atv.hu/hircentrum/2008_aug_sztrajk__nem_hajlandoak_a_bkv_sok_a_rossz_allagu_buszokon_dolgozni___video.html
[válaszok erre: #73]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
71. Elküldve: 2008-05-31 14:00:13,

Sztrájk

[469.]

icon70.gif icon70.gif icon70.gif icon70.gif icon70.gif icon70.gif icon70.gif
Médmfsz-Duli
[előzmény: (70) médmfsz, 2008-05-28 22:48:08]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
70. Elküldve: 2008-05-28 22:48:08,

Sztrájk

[470.]

Néha azért előfordul, hogy a szívemből beszélsz, és egyformán gondoljuk, mint ahogy a vaskerekűek szakszervezetei közösen.

Most az a dolgunk, hogy az elért eredménynek érvényt szerezzünk - magyarul legyen rá zsozsó - és akkor bizonyítást nyer, hogy nem minden eredmény az erőszakos fellépésben van.
[válaszok erre: #71] [előzmény: (69) dulifuli, 2008-05-28 22:42:25]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
69. Elküldve: 2008-05-28 22:42:25,

Sztrájk

[471.]

Ne felejtsük el megemlíteni, hogy két megállapodás létezik: egy "vaskerekű", meg egy "buszos".
Egy olyan ember, akinek adok a véleményére azt mondta, hogy a "vaskerekű"-megállapodás előnyösebb. Ebből az következik, hogy lehetséges vállalható megállapodást kieszközölni folyamatos tárgyalás forszírozásával, ész nélküli sztrájkfenyegetés nélkül.
Mert az már kétszer is meg lett mutatva, hogy van erő a szakszervezetek mögött. De azt az erőt illik okosan használni.

Hát ez így egy kissé patetikus lett ugyan, de a tanulság akkor is tanulság, érdemes levonni, gondolom.
[válaszok erre: #70] [előzmény: (66) médmfsz, 2008-05-27 18:49:46]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
68. Elküldve: 2008-05-28 06:07:06,

Sztrájk

[472.]

Kell, hogy legyen. Ez a megállapodás.
[előzmény: (67) Kingweb, 2008-05-27 23:22:30]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
67. Elküldve: 2008-05-27 23:22:30,

Sztrájk

[473.]

A 9-es pont gyönyörű. De ehhez lesz is pénz? Mert amennyire tudom, Kökit a beruházó a falakig építi például, berendezést nem ők fizetik.
[válaszok erre: #68] [előzmény: (66) médmfsz, 2008-05-27 18:49:46]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
66. Elküldve: 2008-05-27 18:49:46,

Sztrájk

[474.]

Megállapodtunk!
A teljes szöveget elküldtem KINGWEB-nek, majd felteszi ha ráér a weboldalra, és akkor elolvasható.

Én a magam részéről az aktus zárásaként a jegyzőkönyv lezárásaként elmondtam, hogy köszönettel tartozom mindenkinek, aki áprilisban vállalta a sztrájkot, ezzel nyomatékot adott a követeléseknek, és felhívta tevékeny munka elvégzésére az érintett politikai testületeket. icon32.gif
[válaszok erre: #67 #69] [előzmény: (65) perry, 2008-05-27 17:00:15]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


perry



Tagság: 2007-05-07 10:04:03
Tagszám: #44719
Hozzászólások: 354
65. Elküldve: 2008-05-27 17:00:15,

Sztrájk

[475.]

Nem lesz BKV-sztrájk

http://index.hu/politika/belfold/budapest/nostrike1508/
[válaszok erre: #66] [előzmény: (64) KIPKOP, 2008-05-23 08:05:08]
Törzstag
perry adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Sztrájk

(üzenet: 534, M3)
 
    / 22 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010095119476318 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail