A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
249. Elküldve: 2008-08-14 22:15:57, Sajtószemle
|
[1801.] |
médmfsz, köszönöm a válaszod!
A járatszámváltásokkal kapcsolatban azért is emeltem ki egyébként a piros GY-ről E-re változtatást, mert ez a már 4. ilyen ide-oda változtatás cirka 10 éven belül, azokon a járatokon, amiket én figyelemmel kísérek! És ez ugye rengeteg munkával, szervezéssel és költséggel jár, és akkor az ésszerűséget számon lehet kérni, főleg ha tudjuk, hogy nem dúskál a pénzben a vállalat; ellenkezőleg, adósságban úszik.... cirka 80 milliárdosban.
|
| |
[előzmény: (247) médmfsz, 2008-08-14 21:36:30] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
248. Elküldve: 2008-08-14 22:11:10, Sajtószemle
|
[1802.] |
A pénztárak felújításával nem is lenne gond. Csak mivel együtt van a logó váltással meg egyebekkel, túró sem lesz belőle ha Dávid gyerek megfúrja. Pénztárfelújítást talán más keretből kellene finanszírozni. Új logót meg sehonnan.
|
| [válaszok erre: #250] |
[előzmény: (243) médmfsz, 2008-08-14 17:03:00] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
247. Elküldve: 2008-08-14 21:36:30, Sajtószemle
|
[1803.] |
Hogy arculatot váltanak, váltanának, ebben nem kérdeznek bennünket, mert nem az élet és munkakörülményeket érintő kérdés. Persze a kritikákkal szemben ki kell állniuk.
A számozás, átszámozás oka, hogy az elképzelés szerint az egész központi régióban egységes elv szerint számozódnak majd a járművek, beleértve a volánt is, és nem szerepelhet e koncepcióban egy szám kétszer, még akkor se, ha az egyik villamos, a másik pedig busz.
Aki mondjuk Szentendre környéké jár, az találkozhat a 800 kezdetű számokkal. E koncepció része volt az éjszakai 900-as számozás is. Lám, ezt nem is számozzák most át!
Visszatérve az arculatra, én nem örülök neki, hogy most erre költsön a cég, és lehetzőségeimhez képest el is mondom ott, ahol számíthatok ezzel kapcsolatban hatékonyságra. Sajnos megakadályozni nem tudom, de próbálkozom.
Dávid cikkét nem én vágtam ide, csak reagáltam egyik gondolatára!
|
| [válaszok erre: #249] |
[előzmény: (246) perry, 2008-08-14 21:23:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
246. Elküldve: 2008-08-14 21:23:37, Sajtószemle
|
[1804.] |
Elbeszélsz a lényeg mellett!
Talán nem a Dávid gyerek szavait kellene elemezned, (amúgy megmondta a frankót, talán ez a baj) hanem az (újabb) nagyarányú pénzkidobás indítékait s céljait! (Ha már tudod, közöld velünk is!)
Amúgy mellesleg, Ti mit gondoltok, de az aug. 21-től érvényes és egy halom értelmetlen járatszámváltással járó változás (piros GY helyett E jelű buszok pl.), aztán most meg teljes "arculatváltás" tervezése mintha összhangban lenne... zsíros megbízások egy ismerős/ismeretlen cégnek...
Naná, hogy kell!
|
| [válaszok erre: #247] |
[előzmény: (245) médmfsz, 2008-08-14 20:08:33] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
245. Elküldve: 2008-08-14 20:08:33, Sajtószemle
|
[1805.] |
Csak azért írtam, mert mindenttudó Dávid nyilatkozatában e pénzek elvétele is benne van!
Vigyázzunk a gyerekre, ahgy a vizet lottyintjuk!
|
| [válaszok erre: #246] |
[előzmény: (244) dulifuli, 2008-08-14 19:47:10] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
244. Elküldve: 2008-08-14 19:47:10, Sajtószemle
|
[1806.] |
Fogós, ravasz kérdés, de megkísérelném a válaszadást, hát arra tippelek, hogy sz@r körülmények között.
Ezen javítani áldásos és üdvözlendő dolog, és azt úgy híjják, hogy a "munkakörülmények javítása".
Jelen esetben az "ARCULATVÁLTÁS" kifejezés az, ami mindenhol kicsapja a biztosítékot (a bizniszben érdekeltek kivételével), nem ragozom itt hogy miért, úgyis tudja mindenki, és szerintem így is értjük egymást.
|
| [válaszok erre: #245] |
[előzmény: (243) médmfsz, 2008-08-14 17:03:00] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
243. Elküldve: 2008-08-14 17:03:00, Sajtószemle
|
[1807.] |
Egyébként azt tudod, hogy mondjuk a HÉV mentén a pénztárosok milyen körülmények között dolgoznak naponta milliókkal?
|
| [válaszok erre: #244 #248] |
[előzmény: (242) speaker77, 2008-08-14 13:52:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
240. Elküldve: 2008-08-12 00:23:33, Sajtószemle
|
[1810.] |
Asszem itt arról van szó, amit médmfsz "vasutassztrájk"-nak szokott nevezni, csak buszokkal végrehajtva. Ebből is látszik, hogy - az elnevezés sugallata ellenére - nem a jármű fajtája, hanem a módszer a lényeg.
|
| |
[előzmény: (239) perry, 2008-08-11 16:52:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
239. Elküldve: 2008-08-11 16:52:32, Sajtószemle
|
[1811.] |
A fékhibás buszokról nem a dolgozók tehetnek
http://index.hu/politika/belfold/bkv0811/?main&rnd=669
"amennyiben a biztonság úgy kívánja, a szerelők ne engedjenek ki a forgalomba járműveket és a járművezetők a legkisebb hiba esetén is, álljanak ki a forgalomból"
(kiemelés a cikkből)
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-08-11 19:13:11]
|
| [válaszok erre: #240 #251] |
[előzmény: (238) dulifuli, 2008-08-11 01:31:14] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
238. Elküldve: 2008-08-11 01:31:14, Sajtószemle
|
[1812.] |
Monnyonle!
|
| [válaszok erre: #239] |
[előzmény: (237) perry, 2008-08-10 21:50:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
236. Elküldve: 2008-08-09 14:54:45, Sajtószemle
|
[1814.] |
Tényleg, ezügyben ( http://index.hu/politika/belfold/budapest/korlev1830/ ) még nem láttam semmit se kiplakátolva sehol sem (mármint pl. tartózkodókban), egyszer régen volt valami hozzáférési kód kitéve ehhez az intranethez nekünk is, de azt meg "elfújta a szél"...
|
| |
[előzmény: (214) NB6667, 2008-07-15 16:26:59] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
235. Elküldve: 2008-08-09 00:31:13, Sajtószemle
|
[1815.] |
"...azt se tudom, hol székel!"
Asszem én meg tudnám mondani, de sajna igen olcsó poén lenne...
|
| |
[előzmény: (234) médmfsz, 2008-08-08 18:24:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
234. Elküldve: 2008-08-08 18:24:30, Sajtószemle
|
[1816.] |
Nekem nem jószomszéd, azt se tudom, hol székel!
Gondolom már megnézhették a kézifék működtettését, mert egyre több médiumban találkozom az emberi mulasztás bejelentésével, igaz a sofőr mindezt tagadja! Majd meglátjuk. Reméljük senki nem alkot úgy végleges álláspontot, hogy a vélemény megelőzze a vizsgálatot!
|
| [válaszok erre: #235] |
[előzmény: (231) dulifuli, 2008-08-08 15:27:34] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
233. Elküldve: 2008-08-08 16:28:33, Sajtószemle
|
[1817.] |
Nem tudom ez miféle busz. Régebbi Ikarusnál egy gombot kellett megnyomni a sofőrnek a pulton mint parkolóállás. Lehet ezt hagyta ki.
|
| |
[előzmény: (230) dulifuli, 2008-08-08 15:23:15] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
231. Elküldve: 2008-08-08 15:27:34, Sajtószemle
|
[1819.] |
"...mindegy, hogy ki, és milyen pozícióban van..."
Valóban, ámbár a jelenlegi tendencia alapján nemsokára több lesz a cégnél a szóvivő, mint a takarító.
Erre van igény az utazóközönség részéről, úgy tűnik.
Emellett egyel több "Akácos Jószomszéd", kivel érdemes kesztyűs kézzel, elnézően viseltetni, sőt.
Nos, úgy is lehet.
|
| [válaszok erre: #234] |
[előzmény: (227) médmfsz, 2008-08-08 13:03:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
230. Elküldve: 2008-08-08 15:23:15, Sajtószemle
|
[1820.] |
"Mivel ezekben nemigen bowdenes a kézifék, nehéz a buszvezetőre verni a balhét."
"... - mondta Szilágyi Károly, hozzátéve: az is elképzelhető, hogy a sofőr elfelejtette behúzni a kéziféket."
(hirszerzo.hu - cikkből)
Nekem meg fogalmam sincs róla, de a formállogika alapján ez a két mondat mintha kizárná egymást.
|
| [válaszok erre: #233] |
[előzmény: (226) NB6667, 2008-08-08 12:22:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
227. Elküldve: 2008-08-08 13:03:48, Sajtószemle
|
[1823.] |
Szerintem meg mindegy, hogy ki, és milyen pozícióban van, vizsgálati eredmény lezárta előtt konkrétan ne mondjon semmit. Más kérdés, hogy a sajtó választ vár, de konkrétum nem mehet ki első indulatból, megszólalásból.
|
| [válaszok erre: #231] |
[előzmény: (225) dulifuli, 2008-08-08 11:05:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
226. Elküldve: 2008-08-08 12:22:25, Sajtószemle
|
[1824.] |
Nem volt benne a sofőr (illetve senki) mikor meggurult. Mivel ezekben nemigen bowdenes a kézifék, nehéz a buszvezetőre verni a balhét.
|
| [válaszok erre: #230] |
[előzmény: (225) dulifuli, 2008-08-08 11:05:37] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
225. Elküldve: 2008-08-08 11:05:37, Sajtószemle
|
[1825.] |
"Szilágyi Károly, a BKV szóvivője annyit mondott: vizsgálják az ügyet. Arra nem tudott válaszolni, hogy ez a jármű is fennakadt-e a Nemzeti Közlekedési Hatóság hét elején végzett szúrópróbaszerű vizsgálatán..."
Na, akkor már van ugye a Kikirics, meg ez az új fószer, most már ketten nem tudnak konkrét kérdésekre válaszolni azárt a pénzért, hát remek.
De legalább nem az hullott ki po... a száján reflexből, hogy tuti a járművezető a hunyó. Eszerint vagy tanulékony, vagy feledékeny. Vagy felesleges...
|
| [válaszok erre: #226 #227 #229] |
[előzmény: (224) LoviGabi, 2008-08-08 10:34:02] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|