A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
274. Elküldve: 2008-09-23 06:24:42, Sajtószemle
|
[1776.] |
A politika a lehetőségek művészete!
Volt olyan is, aki azt mondta: Egyszeri nagyarányú adócsökkentést hajtunk végre!
Aztán emlékszik ilyenre valaki? Mármint nagyarányú adócsökkentésre?
|
| [válaszok erre: #275] |
[előzmény: (273) dulifuli, 2008-09-23 00:00:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
273. Elküldve: 2008-09-23 00:00:39, Sajtószemle
|
[1777.] |
Fincsi.
Egy mondatot hadd ragadjak ki hamarjában:
"Azt mondta, ő korábban sem látta bizonyítottnak a spórolást, és korábban Dancs Gábor, augusztusban lemondott közlekedési tanácsnok is arra hívta fel a figyelmet, hogy független audit nem erősítette meg a megtakarítást."
Mármost aki nem amnéziás, vagy teljesen szenilis, az emlékezhet arra, hogy Mószer Miki (de nagy kuss van mostanában körülötte)avval bírta indokolni akkori főnöke duplapénzesítésének ötletét, hogy az a remek ember már hosszú évekre előre megkereste azt a nagy és okos megtakarításokkal.
Emlékszünk ugye?
Szóval ez a duma még akkor is igen gejl volna, ha igaz lenne, de azóta is és egyre inkább úgy tűnik, hogy nem is igaz.
Valaki(k)nek azért van bőr a pofáján rendesen, hogy a rinocéroszé ahhoz képest bibliapapír.
A tárgyhoz tartozó, akkori kis szösszenetemet akinek van kedve elolvasni, az OFF topic 202-nél találhatja.
|
| [válaszok erre: #274] |
[előzmény: (272) NB6667, 2008-09-22 13:00:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
271. Elküldve: 2008-09-10 10:56:55, Sajtószemle
|
[1779.] |
Este 7-8 között az új vezérigazgató (Kocsis) az Info rádió Aréna című műsorában lesz hallható. Majd később letölthető vagy meghallgatható lesz a műsor felvételről is a rádió weboldaláról.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
270. Elküldve: 2008-09-10 01:26:49, Sajtószemle
|
[1780.] |
"Pert vesztett a BKV, nyilvános a reklámszerződés"
...
"A kétszer öt évre szóló, 5 milliárd forintos szerződés egyik módosítását Gellért Kis Gábor, az MSZP egyik médiapolitikusa írta alá a Peron ügyvezető igazgatójaként. Rajta kívül a cég vezetéséhez tartozik egy fővárosi szocialista képviselő is."
...
"Egy akkori becslés szerint a BKV megkaphatná a bérleti díj 5-10-szeresét is a reklámhelyekért."
Miért is nem vagyok én most meglepődve, kedves elvtársak, vajh miért...
http://index.hu/politika/belfold/budapest/peron4665/
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
269. Elküldve: 2008-09-05 11:38:28, Sajtószemle
|
[1781.] |
Az alant látható kép a "Mozgásban" nevű, felette színvonalas és informatív sajtótermékből származik, azért lett kimásolva, mert olyan szép, és jól esik nézegetni. A kép felett esetleg található szövegnek a fotóhoz a világon semmi köze, az csupán impresszionista művészi szempontból (az összhatás kedvéért) leledzik ott, ahol.
J: Itt errefelé a susnyásban egyszer láttam egy nőt, de aztán nem is az volt.
H: Én meg ott is előadtam már kedvenc Petőfi - idézeteimet, lássák csak erdők-mezők vadjai is, micsoda egy cizellált pallért tisztelhetnek személyemben!
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
268. Elküldve: 2008-09-05 11:35:15, Sajtószemle
|
[1782.] |
Az alant látható kép a "Mozgásban" nevű, felette színvonalas és informatív sajtótermékből származik, azért lett kimásolva, mert olyan szép, és jól esik nézegetni. A kép felett esetleg található szövegnek a fotóhoz a világon semmi köze, az csupán impresszionista művészi szempontból (az összhatás kedvéért) leledzik ott, ahol.
R: Na beálltam én is fényképezkedni, hadd lássa az új vezér is, milyen agilis és jó fej csóka vagyok, igazán kár lenne értem...
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
267. Elküldve: 2008-09-05 11:33:22, Sajtószemle
|
[1783.] |
Az alant látható kép a "Mozgásban" nevű, felette színvonalas és informatív sajtótermékből származik, azért lett kimásolva, mert olyan szép, és jól esik nézegetni. A kép felett esetleg található szövegnek a fotóhoz a világon semmi köze, az csupán impresszionista művészi szempontból (az összhatás kedvéért) leledzik ott, ahol.
K: Remélem gyorsan meglesz ez a beállított kép, mert a derekam leszakad, a műmosolytól szájzárat kapok, a gumikesztyűt meg látni sem nagyon szeretem, nemhogy felvenni.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
266. Elküldve: 2008-09-05 09:21:04, Sajtószemle
|
[1784.] |
Ha nem látná mindenki, mert nem jut neki a "Mozgásban" című magazinból:
PRECÍZ MUNKA ÉS LELKESEDÉS
Döbrei István, a Metró és HÉV Forgalmi Főmérnökség vezetője
Ezt a riportot egy fiaskó bevallásával kell kezdenem. Régi újságírói reflex által vezérelve arra törekedtem, hogy a beszélgetést egy hangzatos felütéssel, szaknyelven szólva "blikkfanggal" kezdjem. Felvezető kérdésemben arra utaltam, hogy Döbrei István személyében egy ember vezeti a BKV történelmi múltját (HÉV) és a modern jelent (Metró). Innen átadom a szót a főmérnöknek.
Ez a párhuzam egy nagy tévedés. Tudniillik, a HÉV és a metró üzembe állítása a látszat ellenére majdnem egybeesik. Egyik nemzeti büszkeségünk, a milleneumi földalatti, 1896 óta szállítja az utasokat, és a neve magáért beszél: l-es metró. A Budapesti Helyiérdekű Vasút Rt. alakuló közgyűlésének meghívója szintén itt látható a szobám falán, 1889-es dátummal. Az, hogy a kisföldalattit követően a fővárosban - szemben számos más európai várossal - sokáig nem épültek új vonalak, sajnálatos tény. Ismert, hogy a millennium évében a döntéshozók azért választották az akkor Gizella tér (Vörösmarty tér ma) és Városliget között a kéregvasút formát, hogy megkíméljék az Andrássy úton kocsikázni kívánó úri közönséget. Tulajdonképpen ez az elv máig érvényes, hisz a világ nagyvárosai azért építenek metrót, hogy tehermentesítsék a földfelszíni közlekedés egyre nagyobb káoszát, és a felszín alatt gyors, megbízható, sűrű utazási lehetőséget kínálva, kiszállítsák az autósokat gépjárműveikből, és a közösségi közlekedéshez csábítsák őket. Még valamit fontos tudni: a metró és a HÉV az a két ágazat a BKV-n belül, amelyre a KRESZ előírásai nem érvényesek! Ezeknek a járműveknek a közlekedéséhez a vasúti biztosítóberendezések, és szigorú kötött szabályok alapján dolgozó forgalomirányítás szükséges. A közlekedés szabályait, a hatósági előírásokat a jelzési és forgalmi utasítások tartalmazzák. A metrónál és a HÉV-nél a megbízható, biztonságos közlekedés egyik alapfeltétele a vonatok személyzetének, és a forgalomirányításban dolgozóknak pontos és összeszokott munkája. S bár a vonalak ugyan a BKV összhálózatának csak kb. 10%-át alkotják, ezen bonyolódik az utasforgalom 30%-a. Ebből egyenesen következik, hogy a járművek kihasználtsága általában magas. De ez természetes is, hiszen a meglévő metróvonalak kelet-nyugati és észak-déli irányban átszelik a fővárost, míg a HÉV szinte bekapcsolja az agglomerációt a főváros vérkeringésébe. Azok a kistelepülések, amelyek valaha a közigazgatási határon kívül voltak, ma szinte külső kerületei a fővárosnak. Annak ellenére, hogy néhol vannak párhuzamosságok (busz is visz ugyanoda, ahová HÉV vagy metró), a két kötöttpályás vasút egyike a legnépszerűbb közlekedési eszközöknek a fővárosiak körében. A metró kihasználtsága csúcsforgalmi időben - korán reggel, vagy késő délután - bizony verdesi a 100%-ot. A HÉV esetében további sajátosság, hogy teljesítményének jelentős részét a fővároson kívül nyújtja. Bár én magam teljes BKV-s pályafutásomat a HÉV üzemágnál kezdtem, mind végzettségem, mind beállítottságom alapján erőteljesen kötődöm és vonzódom a vasút-üzemeltetéshez. Ezért megtisztelő és örömteli megbízás volt számomra, hogy felkértek a 2007. évi szervezeti átalakításnál a metró és a HÉV forgalmi üzemeltetését végző szervezet vezetésére. Elmondhatom, hogy az ezerkétszáz fős gárda, amelyik kiszolgálja ezt a két üzemágat, kiváló szakmai tudással és teljes szívvel dolgozik a fokozott figyelmet követelő és szigorú biztonsági előírásokat szabó két "vasúti" ágazatnál. Természetesen vágyaink nekünk is vannak. A közelmúltban lecserélték a szentendrei HÉV vonalának biztosító berendezéseit egy korszerű, számítógép-vezérlésűre. Ez a teljesen új technológia egészen más munkavégzést igényel a vonalon dolgozóktól, de jelentősen segíti a megbízható forgalomirányítást is. A HÉV vonalak technikai színvonalát figyelembe véve sok ilyen fejlesztésre lenne még szükség. Ami a metrót illeti, ott is részleges az öröm. Az elmúlt években a kelet-nyugati metró vonalán szinte teljesen megújultak állomásaink, és így már megfelelnek az európai színvonalnak, a nagyon várt új metrókocsik pedig szintén hamarosan megjelennek a budapesti metróban. A kelet-nyugati vonal fejlesztése jövőre érkezik a teljes befejezéshez, amikor itt is egy teljesen új, számítógépes forgalomirányító-biztosítóberendezést helyezünk üzembe. Ez a technikai váltás az új járművek üzembe állításával együtt olyan jelentős, amilyenre a budapesti metró eddigi történetében nem volt példa. Ennek a váltásnak az előkészítése, lebonyolítása jelentős feladat a metró forgalmi területének életében is. Ezeknek a feladatoknak csak jól felkészült, a munkáját odaadással végző csapat képes megfelelni. Ezért minden törekvésemmel azon vagyok, hogy munkatársaink számára biztosítsam legalább azt a kedvező munkahelyi légkört, amelyben most dolgoznak. Mivel mind a metró, mind a HÉV munkatársai csak hosszas képzés után léphetnek aktív szolgálatba, nem engedhetjük meg magunknak azt a luxust, hogy méltányolható indok nélkül szakembereket veszítsünk el.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-09-05 09:30:18]
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
265. Elküldve: 2008-09-05 07:07:34, Sajtószemle
|
[1785.] |
De abban a rendelkezésben szó esett a II. fokú hőségriadóról is, ha jól emlékszem.
Mindegy, ma viszek mindkettőt
|
| |
[előzmény: (263) Kingweb, 2008-09-04 23:24:22] |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
263. Elküldve: 2008-09-04 23:24:22, Sajtószemle
|
[1787.] |
De azt tudja a nagyérdemű, hogy szeptember 1-től már nyista bermuda nadrág.
Értelmes rendelkezés ismét. Inkább a hőmérőt kéne nézni mint a naptárt.
|
| [válaszok erre: #265] |
[előzmény: (262) LoviGabi, 2008-09-04 20:08:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
260. Elküldve: 2008-09-02 01:19:48, Sajtószemle
|
[1790.] |
Az új vezér megnyilatkozik:
http://index.hu/politika/belfold/budapest/kocs080901/
A magam részéről most csak annyit mondanék, hogy akit a RendHagyó "kurvanyádat" Mikulás ennyire utál, az nekem már félig szimpatikus.
Az meg pláne nagyon tetszik, hogy ez a költői lelkületű jóember (mármint a Mikulás) megpróbálta kiszervezni a munkáltatói jogköröket, azon nyilvánvaló okból, hogy a kis védence, Mószer Miki, nehogy hamarjában kirúgódjék a vérvörös 'csába. No, nem jött össze nekíjje.
Mindezt fontolóra véve legalábbis reálisan remélhető, hogy Mószer elvtárs már csomagol. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-09-02 08:10:04]
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
259. Elküldve: 2008-08-29 10:50:19, Sajtószemle
|
[1791.] |
"Holdingot alakítana ki a BKV Zrt.-ből az új vezérigazgató. Kocsis István az interneten tette közzé pályázatát, amelyből kiderül, hogy az új társaságok részleges privatizációját javasolja. Jó hír az utasoknak, hogy a jegyárakat nem emelné infláció felett, a járműpark korszerűsítésére pedig 30 milliárddal költene többet évente."
http://zoom.hu/belfold/privatizalna-az-uj-bkv-vezer
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
258. Elküldve: 2008-08-17 17:43:40, Sajtószemle
|
[1792.] |
1. És ha kérsz rendőri segítséget, akkor azok kiérkezéséig nem félsz? Megoldódott a problémád?
2. Gyáva népnek nincs hazája! Tudom közhely, de most jobb nem jut eszembe. Aminek nincs nyoma, annak az ügynek mitől várod a megváltozását? Isteni szikrától, megvilágosodástól, vagy csak egyszerű csodavárás?
|
| |
[előzmény: (256) Dr.Titok, 2008-08-17 14:19:13] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
257. Elküldve: 2008-08-17 14:25:22, Sajtószemle
|
[1793.] |
A mi emberünk nincs benne a másfélben,tehát nem megyek panaszra a saját szakszervezetemhez.
|
| |
[előzmény: (254) dulifuli, 2008-08-16 21:08:10] |
|
Zöldfülű
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
256. Elküldve: 2008-08-17 14:19:13, Sajtószemle
|
[1794.] |
A kérdés nem ez volt, a szabályzatokat ismerem,ez olyan főnöki válasz volt,melyet évek óta kapunk.
A kör bezárult,minden kornak megvolt,megvannak a diszpécserei,akikkel nem bírnak,vagy nem akarnak bírni a főnökeink. Irodai időn túl,hétvégeken ők a szolgálati előljáróink, házon belűl nincs kihez fordulni ezen időszakokban, ezért kérdeztem a BKV Főmenetirányítót,illetve a Rendőrséget. Mikor lesz olyan,hogy egy-másfél diszpécsert visszaminősítenek mkv-nak,szabálytalan munkavégzés,illetve nemvégzés miatt. A vizsis fiúk illetve az instruktorok szerintem mellettünk vannak,hatalmas melót végeznek. A kfm-mel semmi gondom, mert minden magnóra megy,de ha egy fradimeccsen ajtókat huzogatnak az alagútban,randalíroznak,akár életveszélyben vagyunk, és a kfm nem küld bármilyen segítséget még kérésre sem, jogom van-e a Főmenetirányítótól, vagy a Rendőrségtől közvetlenűl segítséget kérnem, mert a kőr itt is bezárult, a szolgálati úttal nem mentem semmire?
|
| [válaszok erre: #258] |
[előzmény: (253) médmfsz, 2008-08-16 20:16:28] |
|
Zöldfülű
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
255. Elküldve: 2008-08-17 14:08:15, Sajtószemle
|
[1795.] |
Második variáció.
|
| |
[előzmény: (252) NB6667, 2008-08-16 14:47:48] |
|
Zöldfülű
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
254. Elküldve: 2008-08-16 21:08:10, Sajtószemle
|
[1796.] |
Jelen esetben teljesen egyetértek médmfsz-el, ez alapvetően egyéni kérdés - csupa gyenge focistából nehezen lesz jó csapat, hogy úgy mondjam.
A szabályzatok nagyon sok mindenre lehetőséget adnak, egyszerűen csak élni kell a lehetőségekkel.
Mondjuk az sem egy hátrány (leginkább remegős térdűek számára), ha vitás esetben a szakszervezetekre lehet számítani, de ezzel nincs gond, úgy látom.
|
| [válaszok erre: #257] |
[előzmény: (251) Dr.Titok, 2008-08-16 14:16:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
253. Elküldve: 2008-08-16 20:16:28, Sajtószemle
|
[1797.] |
Te vagy a felelős! Persze,ha ezt szemtől-szembe, mondhatnám kard- ki kard nem vállalod be akkor mire számítasz?
Csak úgy általában mondani, hogy nem változik semmi, nem oldódik meg semmi, az édeskevés. Kell ehhez személyes példamutatás is. Vannak ilyen mkv-k is, aztán nem egyszer a nagy többség hülyének tartja őket!
Szóval többszínű a kép! Szerintem.
|
| [válaszok erre: #256] |
[előzmény: (251) Dr.Titok, 2008-08-16 14:16:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
252. Elküldve: 2008-08-16 14:47:48, Sajtószemle
|
[1798.] |
Próbálok a sorok között olvasni, de...
Másfél tároló diszpécser? Ezt súlyra kell érteni, vagy van nálatok egy olyan, aki kiviteti a szar vonatot, mellette meg egy olyan aki néha (ezért fél)?
|
| [válaszok erre: #255] |
[előzmény: (251) Dr.Titok, 2008-08-16 14:16:26] |
|
Törzstag
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
251. Elküldve: 2008-08-16 14:16:26, Sajtószemle
|
[1799.] |
"Nem engedhetjük meg, hogy a munkavállalók - a cég iránti lojalitásukat kihasználva - saját maguk kerüljenek olyan helyzetbe, hogy munkahelyüket féltve, a törvényi előírásokat, a belső utasításokat átlépve kockáztassák saját feladataik szabályos ellátását"
Mit tegyünk akkor,amikor az a másfél Tároló Diszpécser, szinte kötelezővé teszi,hogy kivigyünk,olyan vonatokat,amit nem szeretnénk,vagy a minapi Fradi meccsnél,mit tehetünk?
Hívhatom-e a mobilomon a BKV Főmenetirányítót, vagy hívhatom-e a Közlekedésrendészetet,ha házon belül nem partnerok és veszélyeztetik az én és mások testi épségét?
|
| [válaszok erre: #252 #253 #254] |
[előzmény: (239) perry, 2008-08-11 16:52:32] |
|
Zöldfülű
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
250. Elküldve: 2008-08-14 22:17:48, Sajtószemle
|
[1800.] |
A Dávid gyerek kicsi hal ahhoz, hogy ő ezt meg tudja fúrni
|
| |
[előzmény: (248) speaker77, 2008-08-14 22:11:10] |
|
Törzstag
|
|
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|