A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
775. Elküldve: 2010-01-07 19:23:36, Sajtószemle
|
[1326.] |
Jó vastag bőr van Gabikának a pofáján, hogy ilyeneket nyilatkozik. Eddig miért kussolt? Kocsis úr, meg ha már ennyire feljelentget , akkor az utas, és közbiztonság veszélyeztetésért azokat a műszak vezetőket is jelentse fel akik a sofőröket sz@r buszokkal a forgalomba kiküldték.
|
| |
[előzmény: (774) itamas80, 2010-01-07 18:39:42] |
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
773. Elküldve: 2010-01-07 17:43:53, Sajtószemle
|
[1328.] |
Ez volt az új IK Frédi-Béni modell.
|
| |
[előzmény: (771) LoviGabi, 2010-01-07 14:55:41] |
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
771. Elküldve: 2010-01-07 14:55:41, Sajtószemle
|
[1330.] |
Már maga a cím súlyos... /vagy az ottani jármű nyilvántartás/
"Motor nélküli busszal akarták kiküldeni a sofőrt - történetek a buszgarázsból"
http://www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=101372
|
| [válaszok erre: #773] |
|
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
770. Elküldve: 2010-01-07 14:40:06, Sajtószemle
|
[1331.] |
Ez ta dagadt disznót még az oroszlán is sírva enné meg.
|
| |
[előzmény: (769) dulifuli, 2010-01-07 10:51:22] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
768. Elküldve: 2010-01-07 10:47:43, Sajtószemle
|
[1333.] |
A helyzet az, hogy a narancsot sem igazán kedvelem. Főleg, ha kicsi, savanyú és a mienk.
Tudom, nehéz a kedvemre tenni....
|
| |
[előzmény: (764) Kingweb, 2010-01-07 05:36:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
767. Elküldve: 2010-01-07 10:15:10, Sajtószemle
|
[1334.] |
|
| |
[előzmény: (763) dulifuli, 2010-01-07 01:52:37] |
|
Törzstag
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
766. Elküldve: 2010-01-07 10:02:48, Sajtószemle
|
[1335.] |
Neee, az ATV-től kímélj meg inkább minket
|
| [válaszok erre: #776 #778] |
[előzmény: (764) Kingweb, 2010-01-07 05:36:29] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
764. Elküldve: 2010-01-07 05:36:29, Sajtószemle
|
[1336.] |
Komám, ha akarod felrakhatjuk Varga Mihály narancsos interjúját is a műsorból.
|
| [válaszok erre: #766 #768] |
[előzmény: (761) dulifuli, 2010-01-07 01:38:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
763. Elküldve: 2010-01-07 01:52:37, Sajtószemle
|
[1337.] |
"2010. január 6-án a Budapesti Rendőr-főkapitányság munkatársai előállították a Budapesti Közlekedési Vállalat Zrt. volt humánpolitikai igazgatónőjét. dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra lakásán házkutatást tartottak a nyomozók, melynek során lefoglalták számítógépét, valamint több iratot is."
Ej-haj, beh gyönyörűség is ezt olvasni, remélem nem valami átverés, mert akkor sírógörcsöt kapok a csalódottságtól.
Reménylek még egy-két dolgot ezzel kapcsolatban.
Egyrészt remélem, hogy legalábbis szappant főznek a dagadt vén qrvából, intő példaként az utókor számára.
Ezen felül bízom benne, hogy tovább göngyölítik a pénzügyi szálat (tuti, hogy van tovább), és az elvezet egészen RendHagyó "kurvanyádat" Mikulásig, legalább. (Plusz a kisebb kaliberű kötsögök.)
Szeretném továbbá, hogy még sok másoknak is a nyakára lépjenek, akik évekkel korábban elhúztak nyugdíjba, brutál végkielégüléssel, Sutyerákné Aranyvirág például, és még sokan mások.
És a végén hadd osszam meg a jelenlegi kedvenc rigmusomat a nagyérdeművel, hogyaszongya:
"Szocikat a Dunába, Akácfát meg utána."
Hát így valahogy. Tessék szépen skandálni.
|
| [válaszok erre: #765 #767] |
[előzmény: (762) itamas80, 2010-01-07 01:39:47] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
761. Elküldve: 2010-01-07 01:38:46, Sajtószemle
|
[1339.] |
Nem állítom, hogy nem racionális amit a Gulyás mond (merthogy az, és még egyet is tudok vele érteni, ha nagyon akarok), de ez az ATV már annyira gusztustalanul szociszagú, hogy a belem jön ki tőle, bocsi.
Már egyszerűen allergiás vagyok rá, már egy egészen kis dózisra is, annyira elegem van ezekből.
Mondvacsinált Olgika meg szopjon lovat értetlenkedés helyett.
Szerintem.
|
| [válaszok erre: #764] |
[előzmény: (759) Kingweb, 2010-01-06 22:20:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
mmmoj
Tagság: 2007-05-03 16:29:32 Tagszám: #44585 Hozzászólások: 194 |
|
Haladó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
756. Elküldve: 2010-01-06 14:13:49, Sajtószemle
|
[1344.] |
Hát a technika ördöge ugye. De ha nem is jön vissza annak az egy hétnek az anyaga, van utánpótlás.
Ha jól betűztem ki:
1. Az autó eleje imbolyog, nem lehet vele folyamatosan egyenesen menni!
Park fék gyenge, gázt adva az autó elindul. Töltés mutató lent van.
Mikrofon nem működik. Ny. mérő rossz, km számláló rossz! Kormányszervó
nagyon nehéz (lehet, hogy csak olaj).
2. Utastéri fűtés nulla (a vent. sem megy!) Vezetőfülke fűtés nagyon
gyenge.
3. Homloktükör hiányzik.
4. Az egyes ajtónál a padlón PCV szakadt, balesetveszélyes.
Elakadásjelző nem működik.
Konklúzió: A jármű forgalomképes.
Nem emlékeztet ez valamire?
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
755. Elküldve: 2009-12-24 15:03:02, Sajtószemle
|
[1345.] |
Na ez gyönyörű:
A BKV menedzsmentje a munkahelyek és a dolgozói kedvezmények ésszerű megtartására törekszik
A BKV-ban fél éve folynak a tárgyalások az új Kollektív Szerződés megkötéséről, melyben egyes juttatások nem érnék el az eddigi színvonalat és nem valósulnának meg újabb, további juttatások. A több évtizede alulfinanszírozott BKV egy válsággal terhelt gazdaságban és időszakban nem tud oázis lenni, ezért e korlátozás mellett a munkahelyek megtartására törekszik. A menedzsment ajánlata jóval előnyösebb a munkavállalók számára, mint a Munka Törvénykönyve, mert a menedzsment minden lehetőséget számba vett, hogy a juttatások mértékének változása ne legyen drasztikus. Az érdekképviseleteknek és a menedzsmentnek nem sikerült megegyezni, pedig a Kollektív szerződés hiányában a dolgozók sokkal többet veszítenek, mint amiről a menedzsment ajánlata szólt. A menedzsment nem kockáztathatja a cég stabilitását és a munkahelyek megtartását.
Több mint fél éve folynak a tárgyalások a BKV menedzsmentje és az érdekképviseleti szervezetek között az új Kollektív Szerződésről (KSZ). A jelenleg érvényben lévő KSZ - mely pozitív irányban lényegesen eltér a Munka Törvénykönyvétől (MT), - a dolgozói juttatásokat tekintve az egyik legkedvezőbb az országban, és ezt az ország és a társaság nehéz gazdasági helyzetében nem lehet sokáig fenntartani.
A több évtizede alulfinanszírozott BKV egy válsággal terhelt gazdaságban és időszakban nem tud oázis lenni. A menedzsmentnek azért nem áll módjában a korábbi juttatások színvonalát tartani és újabb plusz juttatásokat adni, mert inkább a munkahelyeket akarja megőrizni egy stabilan működő cég keretei között. A kormánytámogatás alapfeltétele volt az a feszes 15 éves üzleti modell, amely nem teszi lehetővé a jelenlegi KSZ fenntartását. Ezt a programot semmi áron nem lehet fellazítani, mert a kormánytámogatást veszélyeztetné vele a Társaság, ami viszont a működés, tehát a munkahely megtartás alapja. Ugyanakkor, amit a menedzsment ajánlott, jóval előnyösebb a munkavállalók számára, mint a Munka Törvénykönyve.
Ám ha a BKV vezetősége és az érdekképviseletek nem kötik meg az új Kollektív Szerződést, akkor automatikusan a Munka Törvénykönyve lép életbe és a dolgozók elveszítik azt is, amit megtarthattak volna a menedzsment ajánlata alapján:
Akkor nem lesz a felajánlott 1 %-os önkéntes nyugdíj- és egészségpénztár munkáltatói hozzájárulása, sem a havi 8000 Ft-os meleg étkezési utalvány, lényegesen csökkennek a különböző pótlékok, például az 50 %-os éjszakai munka után járó pótlék 15 % lesz, csökken a délutáni pótlék, hátrányosan változik a műszak pótlék, elveszítik a járművezetők az osztott munkaidőben foglalkoztatás lehetőségét és a plusz 20 perces munkaközi szünetet. A Kollektív Szerződés hiányában valamennyi szociális és jóléti támogatás - beleértve a balatonfenyvesi üdülést, a lakásépítési kölcsönt, szociális segélyt, munkabér előleget - szintén megszűnik.
A pótlékok megnyirbálása mindenkinek fájó pont, csak úgy, mint az üdülési lehetőség elveszítése, vagy a havi 8000 Ft-os étkezési hozzájárulás és a többi - csak a Kollektív Szerződés alapján - nyújtható juttatás. Ezt szeretné elkerülni a menedzsment olyan kompromisszumos megoldással, amely minden lehetséges előnyt számításba vesz, amivel még nem veszélyezteti a kormánytámogatást. Sajnálatos, hogy nem sikerült elfogadtatni ezt a kompromisszumot.
Dr. Kocsis István bejelentette, hogy a BKV vezetése 1 hónapon keresztül KSZ nélkül is kész az ajánlatában szereplő juttatásokat biztosítani, amennyiben az osztott munkaidőt vállalják a dolgozók. Ehhez az ajánlathoz nem szükséges egyetértés, egyoldalúan is fenntartja a vezetés.
A BKV vezetése bízik benne, hogy a Társaság munkavállalói közössége a tradicionális és igen tiszteletre méltó BKV-s összetartozás érzése alapján ismét egymásba kapaszkodik, és mindenki jól felfogott érdekében elfogadja a menedzsment ajánlatát, hogy legalább azokat az előnyöket élvezhesse, amelyek a jelenlegi gazdasági helyzetben nyújthatók, és ne veszítsen többet, mint amennyi a nehéz körülmények miatt elkerülhetetlen.
2009. december 22.
BKV Zrt.
A híradós riportban is nyomta Fűtőelem Pisti az oázis szöveget. Kétszer ebben is benne van. Az pedig, hogy elveszítjük a kétrészes számokban való foglalkoztatás lehetőségét hülye duma. Nem én akarok ilyen számokat a keretekben, hanem a munkáltató.
A végén meg azt mondja, ha vállaljuk az osztott munkaidőt...
Kapja be.
|
|
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
754. Elküldve: 2009-12-24 14:20:42, Sajtószemle
|
[1346.] |
8 órában az 1x20 perc elég kávézni és cigizni is.
|
| |
[előzmény: (753) Nyugdijas03, 2009-12-24 12:12:43] |
|
Törzstag
|
|
Nyugdijas03
Tagság: 2008-10-23 10:51:00 Tagszám: #64749 Hozzászólások: 155 |
753. Elküldve: 2009-12-24 12:12:43, Sajtószemle
|
[1347.] |
Rosszul emlékezel Metróvezető barátom!
Az egy másik rendszer(az átkos)volt!
Ott jogos volt akár mérgezned is magad!
(3 éve nem cigarettázom,előtte 50 évig igen!!!)
Ugyhogy inkább Kávészünetet követeljetek!!!
Sziasztok!
Feco
|
| [válaszok erre: #754] |
[előzmény: (752) metrovezeto, 2009-12-23 22:38:08] |
|
Haladó
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
752. Elküldve: 2009-12-23 22:38:08, Sajtószemle
|
[1348.] |
Rosszul emlékszem vagy valóban jár nekem 100 km-ként cigi szünet? :D
|
| [válaszok erre: #753] |
[előzmény: (750) Kingweb, 2009-12-23 14:57:09] |
|
Haladó
|
|
Nyugdijas03
Tagság: 2008-10-23 10:51:00 Tagszám: #64749 Hozzászólások: 155 |
751. Elküldve: 2009-12-23 17:21:17, Sajtószemle
|
[1349.] |
Gyerekek !
EZ katasztrófa!Én addig nem utazom Metró-val amig nem lesz kollektív szerződésetek!!!
Őszinte részvétem!
Belegondolni is borzasztó!
8 órát egyhuzamban?!!!
Ez annakidején(amikor még Én is vezettem ELKÉPZELHETETLEN lett volna!
A kék szalagot felrakom!
Veletek vagyok!
Sziasztok!
Feco
|
| [válaszok erre: #756] |
[előzmény: (750) Kingweb, 2009-12-23 14:57:09] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
750. Elküldve: 2009-12-23 14:57:09, Sajtószemle
|
[1350.] |
Hát ez az egyben 4 óra csak valami egyéni ajánlás volt anno vagy mi. De erről médmfsz többet tud. De ha minden mást is leszarnak ami eddig a KSZ-ben volt, akkor végülis mehetsz 5 kört zsinórban szerintem.
|
| [válaszok erre: #751 #752] |
[előzmény: (749) itamas80, 2009-12-23 13:29:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Sajtószemle (üzenet: 2048, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|