A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
85. Elküldve: 2007-10-31 15:00:03, Pannon GSM
|
[201.] |
Multi ellen nem sűrűn nyerhetsz (pert) úgy általában. Már csak a kettőnk közötti ügyvédi díj kifizetésének képessége miatt sem. De azért próbálkozni kell. Másnak sem adok 2000 forintot ha nem szükséges. Nekik meg főleg nem. Az alagutat sem tudták rendesen lefedni térerővel a birkák. Ha megkérdeztek volna ezügyben segítek szívesen.
Yagi antennákkal való bénázás helyett, (amik akár lehetnének jók is, ha a kanyarokba, lejtőkre, emelkedőkre is tettek volna, hogy folyamatos legyen a dolog, nemcsak a kijáratokhoz egyet oszt jó napot) a Vodafone módszerét kellett volna alkalmazni (sugárzó kábel végig). Azok a telefonok tudtommal nem szakadnak meg beszélgetés közben sehol. Meg Bajcsyn a kihúzóban is működnek (tudom szabálytalan telefonálni).
|
| |
[előzmény: (84) dulifuli, 2007-10-31 14:50:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
84. Elküldve: 2007-10-31 14:50:20, Pannon GSM
|
[202.] |
Kingweb, a sumák szolgáltatók rémálma!
|
| [válaszok erre: #85] |
[előzmény: (83) Kingweb, 2007-10-31 14:36:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
83. Elküldve: 2007-10-31 14:36:37, Pannon GSM
|
[203.] |
Hát ez a válasz. Sokra nem megyünk vele, de az kiolvasható belőle, hogy törvény szerint elsősorban a szolgáltatónak kell intéznie a panaszos ügyeket. Nálunk meg ugye lepasszolják a kapcsolattartóra. 7000 előfizetésre pedig az egy (esetleg két) ember szerintem igen kevés. Én a három hónap alatt kb. 2000 forinttal fizettem többet, mivel a percdíjak ugye nem lettek átállítva, csak augusztus végén. Azon a számlán azonban sehol a jóváírás. Megkínáltam a Pannont ezzel az ismertetővel, megint várunk mi lesz.
Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy problémájával az NHH Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének
Hivatalához (HFJKH) fordult.
A kérelem megvizsgálása után megállapítást nyert, hogy a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője az
elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 126. § (4) bekezdés a) pontján kívül
("tájékoztatja a bejelentőt az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályban, illetve előfizetői
szerződésben meghatározott jogairól és kötelezettségeiről, valamint a számára nyitva álló
eljárásokról és jogorvoslatokról') más intézkedést nem tehet.
A kérelem átvizsgálása után az alábbiakról tájékoztatjuk:
Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.) 138. §-a értelmében a panaszok és
bejelentések kivizsgálása elsődlegesen a szolgáltató feladata. A panasz elutasítása esetén a
szolgáltató köteles azt indokolással ellátva az előfizető részére írásban megküldeni.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság Hivatala az Eht. 67. § (2) bekezdése alapján piacfelügyeleti eljárás
keretében azt vizsgálhatja, hogy a szolgáltató a panaszok intézése során betartja-e a jogszabályi
előírásokat és az előfizetői szerződésben foglaltakat. Ezt a Hatóság éves piacfelügyeleti terve,
illetve a panaszok többszöri ismétlődése esetén rendszeresen ellenőrzi és a vizsgálat eredményét
közzéteszi.
Tájékoztatom, hogy a szolgáltató és az előfizető közötti díjvitákban dönteni - mivel ez a felek
szerződésén alapuló jogviszonyt érinti - a Hatóság nem jogosult. Az ilyen viták eldöntése a
területileg illetékes bíróság hatáskörébe tartozik.
A HFJKH-nak nincs hatósági jogköre ezért ajánlom Önnek, hogy panaszával forduljon az alábbi címre:
Nemzeti Hírközlési Hatóság
Előfizetői Szerződések Igazgatósága
7624 Pécs, Pf.: 459.
Telefon: 72/508-800
Fax: 72/508808
Az ügyfélszolgálat mail címe: [email protected]
Szeretném megköszöni türelmét és kérem a fentiek tudomásul vételét.
Budapest, 2007-10-26
Tisztelettel;
Juhász Károly
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
|
| [válaszok erre: #84] |
[előzmény: (80) Kingweb, 2007-10-17 21:14:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
82. Elküldve: 2007-10-26 13:13:34, Pannon GSM
|
[204.] |
Kaptam ma egy sms-t, hogy jövő hónapban jóváírják a visszakapcsolási összeget !
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
mksv
Tagság: 2007-06-19 18:35:21 Tagszám: #46182 Hozzászólások: 39 |
81. Elküldve: 2007-10-25 11:36:20, Pannon GSM
|
[205.] |
Leköltöztek:
I. em 153.
Ügyfélfogadási idő változatlan.
|
|
|
Zöldfülű
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
80. Elküldve: 2007-10-17 21:14:32, Pannon GSM
|
[206.] |
Én követtem M. Miki példáját és mószeroltam. Illetve a megfelelő helyre megtettem a beadványt. Várjuk mi lesz.
|
| [válaszok erre: #83] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
79. Elküldve: 2007-10-17 13:59:05, Pannon GSM
|
[207.] |
Csoda történt !
Ma el tudtam érni F-et és beszéltem vele ! Sok mindent mondott és korrektul. A 7000 előfizetésre 2-en vannak,nem vehet fel plusz ügyintézőket, sok a számlázási probléma a Pannon részéről.
Felolvasta a pénteki visszakötést is a 2007.május 26.-tól érvényes szabályzatban van benne ! Elmondta, hogy akarták már ráborítani az asztalt, szóval zajlik az élete ! A saját túlfizetését fél év alatt sikerült visszaszereznie.
A számítógépek is hozzátartoznak, de a kollégák jó magyar szokás szerint mások nevében is pályáztak, akik nem is tudtak róla.
Most kezdődik a kiértesítés.
Azért nem irigylem !!! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-02 14:30:57]
|
| |
[előzmény: (78) dulifuli, 2007-10-09 18:01:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
78. Elküldve: 2007-10-09 18:01:04, Pannon GSM
|
[208.] |
Tudtommal ez a szóban forgó csávó a gazdija annak az ügyletnek is, hogy leselejtezett számítógépeket olcsó pénzért lehet venni, de sorsolás alapján. Mondjuk érdekelne, hogy közjegyző jelenlétében sorsolnak, vagy csávókám húzgál ki neveket egy kalapból... Nem mintha érintett lennék, mert gyakorlatilag engem ez nem érdekel. Csak valahogy van egy olyan érzésem ezzel a faszival kapcsolatban, hogy jó érzékkel diszponál az ilyen jelentős sumákpotenciállal rendelkező ügyek fölött (valamiért biztos jó neki), de ha csinálni is kéne valamit, arra már szarik magasról, lásd PGSM.
Mondom, nem biztos hogy így van, de az eddigiek alapján nagyon el tudom képzelni.
|
| [válaszok erre: #79] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
77. Elküldve: 2007-10-09 11:10:23, Pannon GSM
|
[209.] |
Engem is beleírhatsz, felhatalmazlak rá !!!
Amúgy arra gondoltam, felteszek ide egy képet magamról, mert még úgy látszik F. nem tudja kivel húzott ujjat !!! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-02 14:31:55]
|
| |
[előzmény: (76) Kingweb, 2007-10-09 10:14:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
76. Elküldve: 2007-10-09 10:14:04, Pannon GSM
|
[210.] |
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének Hivatala
Budapest
1525
Pf. 75
Fel kell nyomni az egész bandát, én már írom a sajátomat.
|
| [válaszok erre: #77] |
[előzmény: (75) KIPKOP, 2007-10-09 07:41:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
75. Elküldve: 2007-10-09 07:41:40, Pannon GSM
|
[211.] |
Megjött az új számlám, továbbra is egy csekken ! Felhívtam F-éket, a titkárnő semmit sem tudott mondani ! Felhívtam a Pannont, a Top Prémium Osztály válasza, hogy egy vadonatúj rendelkezés, hogy mostantól nem lehet a számlát szétbontani, még aláírva nem jött le náluk sem, de napok kérdése ! Tehát, amikor hetekkel ezelőtt Én kértem, akkor jogos és szabályos lett volna ! Kértem a titkárnőtől a faxon benyújtott kérelmem továbbításáról a bizonyítékot,tehát a számla szétbontását, és a 3 telóból kettőnek az újrakapcsolásának a 3 rugós díjának az eltekintéséről való kérelmemet ! Magyarul hogy F. továbbította-e a kérelmemet, és a Pannon elutasítását ! Ha ezt nem tudja bizonyítani, akkor nem tett az ügyemben semmit ! Továbbá kértem, hogy a heti egyszeri pénteki visszakapcsolásról szóló hirdetményt most már mutassák meg végre, mert még mindig nem találom!!! Továbbá kértem, hogy F. 24 órán belül hívjon vissza, mert akarok vele beszélni, továbbá kértem bármikorra időpontot F-től személyes találkozóra, a titkárnő mindenre azt mondta, hogy nem tudja, nem igéri, nem elérhető F. ! Délben lejár a 24 óra, nem tudom, mekkora balhét csináljak,mert előbb utóbb balhé lesz. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-02 14:33:52]
|
| [válaszok erre: #76] |
[előzmény: (74) Kingweb, 2007-10-04 18:36:11] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
74. Elküldve: 2007-10-04 18:36:11, Pannon GSM
|
[212.] |
No ezen a számlán már az új percdíjak vannak nekem. Megkértem a Pannont levélben, akkor ugyan vezessék le, hol vannak jóváírva az eddig túlfizetett percdíjak.
Háttércsoporttunkkal folytatott egyeztetést követően, sajnos kollegám előző leveleitől eltérni nem tudok. Amennyiben a számlák levezetésével kapcsolatban szeretne információt kérni, kérem forduljon a BKV alkalmazásában álló mobil ügyintézőjéhez.
Sajnálom, hogy a fentiektől eltérő tájékoztatással szolgálni nem áll módomban.
Most húzták ki nálam a gyufát igazán. De még töprengek kicsit kit és hol kéne rugdosni.
|
| [válaszok erre: #75] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
73. Elküldve: 2007-09-26 10:20:46, Pannon GSM
|
[213.] |
Ezt az F-et csak elő kéne venni. Miután idő van, én próbálgattam a Pannonnal valamire jutni. Ez lett belőle végül:
Tisztelt XY Ur!
Semmi dolgom az ugyintezovel. Multkor csatoltam, hogy a mi ismeretunk szerint mik a percdijak. Azon ne lovagoljunk, hogy ezt miert tart tobb honapig Onoknek atallitani a rendszerukben. Miutan en majus ota semmifele tarifavaltozas miatti kedvezmenyt (jovairast) nem lattam egyetlen szamlan sem, azt kell gondolnom, miutan kozlese szerint engem most augusztus 25-en allitottak at, hogy a par nap mulva erkezo legujabb szamlan mar helyes percdij lesz. Valamint az elozo szamlak tobblete jova lesz irva. Kivancsian varom.
Erre az utolsó levélre a válasz:
Tisztelt Z Úr!
Számláját a BKV Zrt.-vel kötött szerződésnek megfelelően állítottuk ki, többletszámlázás nem történt.
Üdvözlettel:
XY
Pannon Üzleti Ügyfélszolgálat
Ezek után érdekelne, akkor mi az a tájékoztató, amit ugye májusban kitettek. Úgy tűnik az kamu, a percdíjak azok amit a számlán látunk azóta is. Vagy nem. Bizonytalan vagyok.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
72. Elküldve: 2007-09-17 23:08:56, Pannon GSM
|
[214.] |
Tévedés csak a 360 Ft, meg másik hónapban az 1800 Ft volt. A májustól érvényes leírásban benne van, hogy az előfizetések nagy száma miatt (értsd a mi 7 ezer előfizetésünk a náluk lévő 2 millióhoz arányítva) ezt nem bírják csak több hónap alatt átállítani. Nekem ugye május 26-tól várva augusztus 25-én sikerült ezt megtenniük. Most jönne a jóváírás elvileg. Következő számlán kiderül. Azt ne ragozzuk megint, hogy a bevétel kinél kamatozott addig.
Nekem elküldték Excelben magyarázva a számlámat. A vége felé a levonásokál a forgalmi díj-kedvezmény nem a percdíj korrigálása, hanem miután a teljes összeg lebeszélhető, ennek a jelzése. De technikai okok miatt nem egy sorban van. Így nehezebb persze rájönni mi is az. Nálam például bruttóban 1778,86 és 21,11 Ft. Ugyan ez 1799,97 Ft, de spongyát rá. Itt van még az SMS kedvezmény, meg valami ügyfélszintű forgalmidíj-kedvezmény is.
|
| |
[előzmény: (71) médmfsz, 2007-09-17 15:19:14] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
71. Elküldve: 2007-09-17 15:19:14, Pannon GSM
|
[215.] |
Csak reménykedem, hogy amit én F. Úrral itt a dulifuli számlája alapján átnéztem, átbeszéltem annak a hatása tükröződik a tévedésük elismerésében!
Legalább kimozdult a kérdés a holtpontról
Talán az ígéret szerint megoldás is lesz
|
| [válaszok erre: #72] |
[előzmény: (70) Kingweb, 2007-09-17 11:24:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
70. Elküldve: 2007-09-17 11:24:57, Pannon GSM
|
[216.] |
A levelében említett eltérések oka, hogy a Budapesti Közlekedési Zrt. előfizetéseinek tarifacsomagváltása folyamatosan történik. Az Ön által használt telefonszám esetében a módosításra augusztus 25-én, számlazáráskor került sor, így a hivatkozott számla még a korábbi tarifát tartalmazza.
Tehát akinek nem jó a percdíja még most sem, ezért van. Kíváncsi arra leszek, hogy a következőn jóváírják-e ezt a 3 hónapot amit elkúrtak.
|
| [válaszok erre: #71] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
69. Elküldve: 2007-09-14 14:32:14, Pannon GSM
|
[217.] |
14.00.-tól újra működnek a telóim kifelé is ! Nagyon picit, de azért köszönöm F.-nek és a Titkárnőjének ! Mert azért így illik, ha megérdemli ,akkor ütöm vágom, ha megérdemli, akkor megköszönöm!
|
| |
[előzmény: (68) KIPKOP, 2007-09-14 12:16:02] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
68. Elküldve: 2007-09-14 12:16:02, Pannon GSM
|
[218.] |
A titkárnő mai tájékoztatása szerint du. elkűldik a telóvisszakapcsolásra az engedélyt a Pannonnak, meg már F. elküldte a számla szétválasztási kérelmet. Ez már valami, félsiker !!!
|
| [válaszok erre: #69] |
[előzmény: (67) KIPKOP, 2007-09-13 18:56:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
67. Elküldve: 2007-09-13 18:56:58, Pannon GSM
|
[219.] |
A Vezérigazgató Úr titkárságán a szóbeli panaszt megtettem,névvel, címmel, F.ellen, utána következik az írásbeli is, ne felejtsűk el, hogy médmfsz, is rajta az ügyön, egyenlőre finom és nőies, még alig mozgattunk meg az embereket . Mivan ha beindulunk?
|
| [válaszok erre: #68] |
[előzmény: (65) Kingweb, 2007-09-13 15:49:02] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
66. Elküldve: 2007-09-13 18:51:57, Pannon GSM
|
[220.] |
Feketén-fehéren megjött a válasz !
De mivel F. nem segít nekünk és nem partner ,ezért mi semmit sem tudunk intézni egyedűl ! Ha egy minimális együttműködési hajlam lenne benne, / ami a munkaköri kötelessége is/, akkor nem tartanánk itt ! Mindenféle képpen F.-nél kell kezdeni a tisztogatást ! És akkor kiváncsi vagyok még arra is, hogy hol van leírva,és ki döntötte el a heti egyszeri, pénteki visszakapcsolási ídőpontot? A Pannon mindenben partner, csak F.-en keresztül kell kérvényezni ! Addig a Pannon pozitív, vagy negatív válaszát nem tudhatjuk, amíg F. meg sem próbálja elküldeni a kérelmünket ! Állítólag holnap visszakapcsolnak, de a játszma nem ért véget ! Addig nyúzom F.-et, amíg az összes kérésemet nem továbbítja a Pannon felé ! Utána jön a személyes időpontkérés tőle, az alól meg nem tud kibújni, mert megszervezem a kis csapatot ! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-02 14:35:29]
|
| |
[előzmény: (65) Kingweb, 2007-09-13 15:49:02] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
65. Elküldve: 2007-09-13 15:49:02, Pannon GSM
|
[221.] |
Egyébként még pár dolog:
Szeretném továbbá felhívni szíves figyelmét arra, hogy a szolgáltatás szüneteltetését a tulajdonos Budapesti Közlekedési Zrt. bármikor jogosult igényelni.
Tehát akkor F. miatt kapjuk az SMS-t, hogy kikapcsolják?
Kapcsolattartó személyt érintő panasz vonatkozásában ugyanakkor kizárólag az őt kijelölő Budapesti Közlekedési Zrt. illetékes.
Tehát ha mi nem rugdossuk, nem változik semmi.
|
| [válaszok erre: #66 #67] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
64. Elküldve: 2007-09-13 15:38:51, Pannon GSM
|
[222.] |
59-es hsz-ban ott a cím. Nem tudom Te hogy állsz idővel, kedvvel stb. A jogász ismerősöm esetleg segíthet a beadványban ha szükséges.
|
| |
[előzmény: (63) médmfsz, 2007-09-13 14:35:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
63. Elküldve: 2007-09-13 14:35:24, Pannon GSM
|
[223.] |
Én amondó vagyok, csak kéne kis hatósági noszogatás ezeknek.
Ezzel a véleményeddel értek egyet.
Kiszolgáltatott helyzetet hoztak létre az egyszem kapcsolattartó miatt, és ezzel megteremtik az "azt csinálunk amit akarunk lehetőségét."
Aranyosak!
|
| [válaszok erre: #64] |
[előzmény: (62) Kingweb, 2007-09-13 14:13:08] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
62. Elküldve: 2007-09-13 14:13:08, Pannon GSM
|
[224.] |
Na egy nesze semmi levelet kaptam azért végül, közzéteszem:
Hivatkozva korábbi válaszomra, ismét szeretném tájékoztatni Önt, hogy az átutalások könyvelése a közlemény rovatban Ön által feltüntetett azonosítók alapján, automatikusan történik. Amennyiben a közlemény tévesen megadott vagy nem egyértelmű azonosítót tartalmaz (például valamelyik korábbi számlájának számlaszámát), úgy előfordulhat, hogy esetleges túlfizetése ellenére lejárt befizetési határidejű, kiegyenlítetlen számlát tartunk nyilván előfizetésével kapcsolatban. Tekintettel arra, hogy a Budapesti Közlekedési Zrt. által kijelölt kapcsolattartó személy a kiegyenlítetlen számlák alapján dönt a szolgáltatás esetleges szüneteltetéséről, a kimenő hívások korlátozására akár túlfizetés vagy néhány napja lejárt határidejű számla esetén is sor kerülhet.
A korábbi levelében említett, téves számlák rendezésével kapcsolatos kérdéséről Általános Szerződési Feltételeink 5.2. - az Előfizető kötelezettségeire vonatkozó - pontja rendelkezik:
"A díjreklamációnak a vitatott számlaösszeg kifizetésére halasztó hatálya nincs. A bejelentett díjreklamációt a Szolgáltató haladéktalanul nyilvántartásba veszi, és legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja."
"Amennyiben a Szolgáltató a bejelentésnek helyt ad, havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül - az előfizető választása szerint - a díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait az előfizető számláján egy összegben jóváírja vagy a díjkülönbözetet és annak kamatait az előfizető részére egy összegben visszafizeti."
A fentiek mellett szeretném tájékoztatni Önt, hogy az Ön által használt előfizetésre vonatkozó percdíjakról, a kedvezmények levonásának módjáról illetve a levelében szintén említett kedvenc vezetékes körzetszámról a Budapesti Közlekedési Zrt. által kijelölt kapcsolattartó személy jogosult felvilágosítással szolgálni.
Az Ön által hivatkozott internet oldalak elérhetőségét természetesen továbbítottam illetékes kollégáimnak, és remélem, hogy válaszaimmal segítségére voltam.
Tehát ha 1 millió forintos a számla, az ÁSZF szerint ki kell fizetned. Aztán vagy jóváírják, vagy visszakapod. Király. Valamint megint rátolnak majdnem mindent F-re.
Én amondó vagyok, csak kéne kis hatósági noszogatás ezeknek.
|
| [válaszok erre: #63] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
61. Elküldve: 2007-09-13 12:22:34, Pannon GSM
|
[225.] |
Lenne egy másik jövő is:
Tisztelt Bíróság !
Kérem enyhítő körülményként figyelembe venni, hogy amikor a sértet a lépcsőn elesett , igaz hogy 8 napon túl, de 60 napon belüli sérüléseket szenvedett!!!
Munkakiesést, nem okozott, mert nem is dolgozott...
|
| |
[előzmény: (57) LoviGabi, 2007-09-13 08:47:52] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|