A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
167. Elküldve: 2010-05-16 10:43:18, Pannon GSM
|
[126.] |
Aszonta valaki, hogy aláírták a Pannonnal a hosszabbítást, kedvezőbb feltételekkel mint eddig.
Háááát, hiszem ha látom.
|
| [válaszok erre: #168] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
166. Elküldve: 2010-05-13 17:08:49, Pannon GSM
|
[127.] |
Természetesen a logikus az lett volna, hogy május végére fusson le az új tender, vagyis februárban ki kellett volna írni. Mutyi ügyben azt hiszem már nem lepődünk meg.
Amúgy az alagútban meg tudjuk melyik működik a legjobban a három közül.
|
| |
[előzmény: (165) dulifuli, 2010-05-13 12:19:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
165. Elküldve: 2010-05-13 12:19:12, Pannon GSM
|
[128.] |
Namost két dolog hirtelen:
1. Mi a pötsért nem lehetett ezt előbb elkezdeni, hogy ne legyen ez a hónapokon át tartó mizéria?
2. Nekem személy szerint simán megfeleltek volna újabb öt évre az eddigi kondíciók.
Ezeken túlmenően, ebben a tájékoztatóban semmi konkrétum hogy pár hónapig forint fillérre mi újság, csak hogy a "automatikusan a legkedveltebb publikus
üzleti előfizetési díjcsomag árai" hát jó lenne ezt azért konkretizálni, hogy mennyi az annyi, és mennyi lebeszélhető az alapdíjból, sötöbö.
Ezenfelül természetesen mutyiszagot érzek, de lehet hogy ez már szakmai ártalom.
|
| [válaszok erre: #166] |
[előzmény: (164) Kingweb, 2010-05-13 11:23:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
164. Elküldve: 2010-05-13 11:23:26, Pannon GSM
|
[129.] |
Az IT igazgató tájékoztatója:
Köszöntök mindenkit, kérem, engedjék meg,
hogy néhány szóban tájékoztatást adjak a Pannonnal történő
tárgyalásokról. A jelenlegi mobiltelefonokra vonatkozó szerződés 2010.
május 26-án lejár. A szerződésben van arra lehetőség, hogy a jelenlegi
feltételek mellett hosszabbítsuk meg a szerződést további öt évre. A
mai piaci feltételek azt jelzik számunkra, hogy a most alkalmazott
percdíjaknál lényegesen olcsóbban lehet a szolgáltatásokhoz
hozzáférni. A jelenlegi szerződésben időszaktól, és hívószámtól függ a
percdíj, ezen kívül egy csoportnak lehetősége van arra, hogy egymás
között ingyenesen beszélhessen. A közbeszerzési eljárás folyik, annak
lezárásáig ideiglenesen előfordulhat, hogy a május 26-i szerződés
megszűnése után a percdíjak nőni fognak. Ha a szerződést nem
hosszabbítjuk meg, a telefonkészülékek részletfizetéssel történő
vásárlásával megtörténhet az, hogy egy nagyobb összeget egyszerre kell
kifizetnie a vállalatnak. A tárgyalások folynak, azon leszünk, hogy
számunkra a legkedvezőbb feltételeket találjuk meg. Elképzelhető, hogy
a jövőben nem a Pannonnal fogunk szerződni, hanem más
telefontársasággal, azzal, amely a legjobb paramétereket kínálja.
Pillanatnyilag a Pannonnal nem kívánunk a továbbiakban szerződni.
Május 26.-tól az új szerződés megkötéséig a szerződés meghatározása
alapján a meglévő előfizetések automatikusan a legkedveltebb publikus
üzleti előfizetési díjcsomag árai alapján lesznek számolva, ami
szerint a percdíjak jelentősen megemelkednek. Ez, természetesen az új
szerződés megkötésekor érvényét veszti, és a megállapodás szerinti
elszámolás következik. Becsléseink szerint 2,5-3 hónapot jelenthet az
új szerződés megkötése. Ebben az időszakban célunk a takarékoskodás,
így az üzleti előfizetéseknek a használatát átmeneti intézkedésként
korlátozni fogjuk, hogy ne növekedjenek jelentősen a költségeink.
Dolgozunk azon, hogy ne legyen ez az átmeneti állapot, hanem a
megfelelő szolgáltatás folyamatosan a rendelkezésünkre álljon. Kérem
a szakszervezeteket, hogy az elhangzottakról tájékoztassák a
munkavállalókat.
|
| [válaszok erre: #165] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
163. Elküldve: 2010-03-23 21:17:22, Pannon GSM
|
[130.] |
Tisztelt Címzettek!
Tájékoztatjuk a Tisztelt Kollégákat, hogy a dolgozói mobiltelefon vásárlásával kapcsolatos ügyintézés Szövetség utcai címe megváltozott.
Az új cím:
1074 Budapest, Vörösmarty u. 9.
(2 saroknyira a régi címtől, a Dob utca sarkán)
Kérem az e-mail hozzáféréssel rendelkező Kollégákat, hogy tájékoztassák azokat is, akiknek nincs céges e-mail címe.
Köszönettel:
Mobil Ügyintéző
E-mail: [email protected]
Tel/fax: +36 1 4616500/88000
+36 1 4616530
Mobil: +36 20 9588000
BKV Zrt.
|
| |
[előzmény: (162) Alvóügynök:), 2010-03-23 21:11:18] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
162. Elküldve: 2010-03-23 21:11:18, Pannon GSM
|
[131.] |
Médmfsz!
Lassan itt a május,állítólag lejár a Pannonnal a szerződésünk,többen nem merjűk a lejárt két évünket meghosszabbírani egy telóvásárlással,ez mind a két félnek rossz,nézz utána légyszi,hogy hogy is áll ez a téma.(Hátha Neked a cimbijeid elmondják az igazat az Akácosban,mert hivatalosan egyenlőre nagy a csend.)
Köszi.
|
| [válaszok erre: #163] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
160. Elküldve: 2010-02-06 09:03:50, Pannon GSM
|
[133.] |
Régebbi az ügy,de hátha aktuális még:
RENDŐRSÉGI ÉRTESÍTÉS!!!
Kuti Erika r. szds.:
Megyei kollégámtól kaptam a figyelmeztetést.
Kérem, küldjétek tovább minél több ismerősötöknek.
Figyelem... fontos!!!
A hétvégén az én telefonomra is érkezett egy +39....-es hívás, de nem
vettem észre, és mivel Olaszországra tippeltem, és senkit nem ismerek, aki
most ott lenne, nem hívtam vissza.
Szóval ez tényleg létezik.
A T-Mobile megerősítette a hírt, kérlek, olvassátok el figyelmesen!
Február 5.-én a Belgrádban megtartott Hitelcsalások megelőzésére vonatkozó
Fórumon, Marija Kusity, a fórum elnöke és a Raiffeisen bank dolgozója a
következő értesítést közölte:
"Engedjék meg, hogy felhívjam figyelmüket egy újfajta
bűncselekményre.
Európában már több ilyen történt, sajnos hozzánk is eljött.
A bűncselekmény folyamata a következő: a mobiltelefon kijelzőjén megjelenik egy nem fogadott hívás.
Erre az értesítésre sorkerülhet anélkül is, hogy a telefon megcsörrenjen.
A mobiltelefon-tulajdonos, miután megnézte, hogy milyen számról van szó, és ha a
hívószámok a következők:+39., +390., +391., +392., +393.,+394.,
(ebben a konkrét esetben+393193260045 +393193260045szám volt), és mindjárt
kitörli a számot, abban az esetben további következménye nem lesz, de ha felhívja ezt a számot, a bűnözők áldozatává válik.
A konkrét esetben amobiltelefon tulajdonosa jelentkezett az említett számra, és ezzel az egy hívással több mint 2.000 EURO-s költsége keletkezett.
Ugyanis ha jelentkezünk ezekre aszámokra, nincs lehetőség rá, hogy megszakítsuk a vonalat, s óriási költségek keletkezhetnek a telefonszámlánkon."
A Belügyminisztériumtól kapott információk szerint már több ilyen esettörtént nálunk is.
|
| [válaszok erre: #161] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
159. Elküldve: 2010-01-19 09:06:50, Pannon GSM
|
[134.] |
Aszonta így elsőre a Pannon, hogy pórnépnek ilyen esetben 50 ezer forintot kell fizetnie (számhordozás hűségidő közben).
A készülékhez nemigen tudott szólni. Variációk azok lennének többfélék. A cég kifizeti a készülék teljes árát (itt kacagtunk együtt, mert a BKV-ról lenne szó, több száz, esetleg több ezer készülék árkülönbözete a teljes illetve kedvezményes ár között, esetleg megspékelve részletfizetéssel). Kifizeti a másik cég, aki nyerne (sok induló ugye nem lenne, vagy Vodafone, vagy T-Mobile) mindenki készüléke árának különbözetét.
A harmadikat magam teszem hozzá, bár ezt így nem mondták ki: kifizeti az, aki vette a telefont, vagyis Te.
|
| |
[előzmény: (158) dulifuli, 2010-01-19 01:09:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
158. Elküldve: 2010-01-19 01:09:29, Pannon GSM
|
[135.] |
Felbukkant egy tájékoztató, miszerint ez év májusával kifut a szerződés a Pannonnal, és új közbeszerzési eljárás íródik ki.
Arra is figyelmeztet az írás, hogy óvatosan a készülékbeszerzéses kétéves hűségeskükkel, mert ha nem a Pannon lesz a továbbiakban, akkor bizony szopika.
Engem speciel nem érint, mert már leketyegett, de tudtommal jópáran bevásároltak karácsonyra, sőt, egy peches kolléga kábé három napja kötelezte el magát íly módon. Gondolom, vannak páran a Cégnél összesen, akiknek befigyelne a batyubráner-szindróma adott esetben. Nem is értem, miért nem lettek figyelmeztetve az elmúlt másfél évben az új szerződést kötők. A Cég részéről, hogy ne cumizzon a dolgozó a végén, avagy a Pannon részéről, mert talán úgy lett volna korrekt.
Egyébként ezzel kapcsolatban felmerül még pár kérdés részemről, hogy most csak egyet említsek:
Ha valamelyik másik szogáltató lesz a nyerő, akkor a számhordozás lehetősége az - gondolom - alap. Viszont a nem függetlenített, Pannonos teló az meg ugyebár nem fogja szeretni az idegen hálózatot. Ez esetben gyakorlatilag új telefonbeszerzésre van kényszerítve a dolgozó?
(Hogy most van-e otthon a fiókban független készülék, azt hagyjuk, ez elvi felvetés ugyebár.)
Láttam ebben a topikban, hogy pár embernek nem tetszik a Pannon, továbbá a szomszéd térereje mindig zöldebb, de asszem a legkevésbé macerás az lenne, ha minden maradna a régiben.
Mindenkitől bocsika, de én elégedett vagyok velük, az árral is, meg a szolgáltatással is.
|
| [válaszok erre: #159] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
157. Elküldve: 2009-06-23 17:40:07, Pannon GSM
|
[136.] |
Kellene egy példány az ívből, hogy mire is zajlik az aláírásgyűjtés. Tehát az első lap az indokokkal. Aztán meglátjuk.
|
| |
[előzmény: (155) mmmoj, 2009-06-22 21:36:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
156. Elküldve: 2009-06-22 21:41:57, Pannon GSM
|
[137.] |
Tudjuk. (Én legalábbis átfutottam.) Értelmezésem szerint álló helyzetben a dolog nem kifogásolt, és annak sem látom akadályát, hogy bárki bármikor és bármeddig vakarja a fülit teli tenyérrel, ha épp az viszket nekíjje.
|
| |
[előzmény: (154) Kingweb, 2009-06-22 19:49:59] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
mmmoj
Tagság: 2007-05-03 16:29:32 Tagszám: #44585 Hozzászólások: 194 |
155. Elküldve: 2009-06-22 21:36:42, Pannon GSM
|
[138.] |
Na pont ezért írtam, hogy tekintsünk el a mobilhasználat okáni élcelődéstől. Nem az a lényeg perpill, hogy mit tilt az utasítás, hanem hogy a szolgáltatással sokan nem vannak megelégedve (duli a kivétel ami szabályt erősít, mint tudjuk ), és emiatt már mozgolódás támadott a felszínen, és szeretnék a segítségünket ez ügyben.
|
| [válaszok erre: #157] |
[előzmény: (154) Kingweb, 2009-06-22 19:49:59] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
154. Elküldve: 2009-06-22 19:49:59, Pannon GSM
|
[139.] |
Azt tudjátok-e feleim hogy van kiadva egy utasítás (nem rémlik hol láttam, de nyomtatásban volt kitéve), É-D-re nem tudom jutott-e belőle. Lényege, hogy semmilyen szögből nem engedélyezi a telefonálást menet közben a vezetőnek, még vezetékes headset használatával sem, a telefont kézben tartva meg pláne nem.
|
| [válaszok erre: #155 #156] |
[előzmény: (153) dulifuli, 2009-06-22 18:18:26] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
153. Elküldve: 2009-06-22 18:18:26, Pannon GSM
|
[140.] |
Namost az én véleményem pont nem fog ide passzolni, de történt már velem ilyesmi...
Szóval, egy-két apró botlástól eltekintve még az elején, jómagam teljesen elégedett vagyok ezzel a szolgáltatással, főleg mióta a változatlan alapdíjba bevették a PVM-et, én az ár/érték arányt nagyon okésnak gondolom.
Térerő - problémáim nekem nemigen szoktak lenni, a csőben tényleg van pár hely ahol megszűnik, de az orosz metrók zaja engem jobban zavar(na, ha telefonálnék ottan, de hát persze hogy nem ).
Hogy F.Z.-vel mi van azt nem tudom, nemigen volt vele dolgom azóta, hogy meg lett kötve a szerződés.
Mindent összevetve én elégedett vagyok, tudom, ezért most szarjak sünt (apropó: SÜN!!! SÜN!!!), ez van, bocsesz.
|
| [válaszok erre: #154] |
[előzmény: (149) mmmoj, 2009-06-22 13:13:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
152. Elküldve: 2009-06-22 16:39:50, Pannon GSM
|
[141.] |
A Te pénzed az én pénzem !!!
|
| |
[előzmény: (151) Kingweb, 2009-06-22 16:12:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
151. Elküldve: 2009-06-22 16:12:06, Pannon GSM
|
[142.] |
Nem kéne tán annyit pofázni.
|
| [válaszok erre: #152] |
[előzmény: (150) Alvóügynök:), 2009-06-22 15:42:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
150. Elküldve: 2009-06-22 15:42:25, Pannon GSM
|
[143.] |
Nekem 31 rugó volt a most befizetett számlám,lehet,hogy elbaltázták?
|
| [válaszok erre: #151] |
[előzmény: (149) mmmoj, 2009-06-22 13:13:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
mmmoj
Tagság: 2007-05-03 16:29:32 Tagszám: #44585 Hozzászólások: 194 |
149. Elküldve: 2009-06-22 13:13:04, Pannon GSM
|
[144.] |
Újra előjött a Pannonnal való problematika, kicsit leírom a történetet aztán majd kérnék valami reakciót.
A villamos forgalomban dolgozók már erőteljesen gondolkoznak egy aláírás gyűjtésen, és kérnének bennünket is valami hasonló project elindításában, ugyanis egyre több panasz érkezik a Pannonék okán. Egyfelől már lassan levegőt se lehet venni e F.Z. kapcsolattartó nélkül, most már ott tart a dolog, hogy gyakorlatilag MINDENHEZ engedély kell tőle, őt meg szokás szerint alig lehet elérni. Aztán egyre több helyen pocsék a térerő, ez elsősorban ugye nálunk jelentkezik, gondolom nem kell senkinek se bemutatni, hogy szinte használhatatlan a hálózat lent a csőben (most kivételesen tekintsünk el a mobilhasználat okáni élcelődéstől). A harmadik nagy gond a számlázás. Közülünk is van nem is egy olyan kolléga, akinek olyan tételeket számláztak ki, amiben abszolute nem sarasak, amikor meg utánajárnának, hogy dehát ez nem gömbölyű így, még nekik nem tetszik.
Egy villamosvezető berágott, betipegett az Astoriába, jól az ottani ügyintéző nyakára zúdította mindezt, aztán üzletvezető lett a történet vége, és ő javasolta (!!!), hogy gyűjtsünk aláírást ezen problematika orvoslására, hogy vagy változtassanak és vizsgálják ki a panaszokat, vagy szépen lassan mindenki kilép innen a francba. Van más mobilszolgáltató is, akiknél szintén van ez az egymás között 0 ft-os történet, meg a kedvező percdíjak, akkor mindenki megy oda, aztán annyi.
Várnék javaslatokat, észrevételeket, esetleg ha valaki lát az ötletben fantáziát, akkor a megvalósításában közreműködni.
|
| [válaszok erre: #150 #153] |
[előzmény: (148) Kingweb, 2009-04-07 14:38:32] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
148. Elküldve: 2009-04-07 14:38:32, Pannon GSM
|
[145.] |
Akinek van valami gondja a Pannon szolgáltatásával nálunk (főleg számlával, átírással, vásárlással, mert azt tudjuk, hol nem működik az alagútban ), az ezúton itt is írja már meg a dolgot.
Egy későbbi összejövetelen ez napirendi pont lesz, kellenének észrevételek, ha vannak.
|
| [válaszok erre: #149] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
147. Elküldve: 2008-08-11 14:37:48, Pannon GSM
|
[146.] |
Az önsorsrontás mértéke és helyszíne egyénileg változhat, és egyénileg hatékony, tűrőképesség függvényében.
|
| |
[előzmény: (146) dulifuli, 2008-08-11 13:01:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
146. Elküldve: 2008-08-11 13:01:37, Pannon GSM
|
[147.] |
"...hogy vele hogy ki van baltázva a posta, vagy XYZ bank által!'
Vagy a BKV által!
|
| [válaszok erre: #147] |
[előzmény: (145) médmfsz, 2008-08-11 12:24:47] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
145. Elküldve: 2008-08-11 12:24:47, Pannon GSM
|
[148.] |
Azért, mert nem minden állampolgár hajlandó bankszámlát nyitni, akinek internete van. A bankszámlával rendelkezők nem mindegyikének van online banki ügyintézésre szerződése, és akinek van is, sokan közülük féltik az átutalást interneten keresztül intézni, mert tartanak az adatok idegenkezűségétől.
Ja és mégegy: Az állampogárok egy része imád sorba állni, ott panaszkodni, meg utána baráti körben, hogy vele hogy ki van baltázva a posta, vagy XYZ bank által!
|
| [válaszok erre: #146] |
[előzmény: (144) LoviGabi, 2008-08-11 06:57:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
144. Elküldve: 2008-08-11 06:57:37, Pannon GSM
|
[149.] |
Tulajdonképpen a netszolgáltatóknál nem is értem, miért nem inkább egy email-t küldenek, hogy "Tisztelt X.Y.; e havi előfizetési díját kérjük a 1234...stb. szla.számra legkésőbb ***-ig átutalni. Köszönjük." XXI. század...
|
| [válaszok erre: #145] |
[előzmény: (143) itamas80, 2008-08-10 23:52:04] |
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
143. Elküldve: 2008-08-10 23:52:04, Pannon GSM
|
[150.] |
A UPC azt csinálta, hogy a számladíjért vont le 80 Ft + áfa (16 ft)összeget.
Nekem UPC-m van, csoportos beszedési megbízással (amiért a bank lenyúl 60 ft-ot), ehhez képest a számlán ott van, hogy "papír alapú szla díj.....(a fenti összeg)".
Vagyis a papír alapú számla kiküldéséért kell(ett) fizetni, még akkor is ha nem csekken fizeti be az ügyfél a számlát.
|
| [válaszok erre: #144] |
[előzmény: (140) NB6667, 2008-08-10 11:27:29] |
|
Törzstag
|
|
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|