A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
10. Elküldve: 2007-09-03 21:53:59, Pannon GSM
|
[276.] |
Na ezt még gyorsan leírom! Kollegina smst kapott, hogy fizesse ki azt a számlát ami még nem is esedekés, nagynehezen elérte f.-et, idézem: Idefigyelj b.....g! Milyen számlát fizessek ki? Bemegyek és rádborítom az asztalt, ha mégegyszer smst kapok...................... ez a sípolás jele. És láss csodát, elintézte a panaszát !
|
| [válaszok erre: #12] |
[előzmény: (7) dulifuli, 2007-09-03 21:44:47] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
9. Elküldve: 2007-09-03 21:50:35, Pannon GSM
|
[277.] |
Szerződésével illetve a felmerült számlázási kérdésekkel kapcsolatban kizárólag a Budapesti Közlekedési Zrt. illetékes. Emiatt kérjük, hogy panaszát a cég által kijelölt kapcsolattartó személlyel szíveskedjen egyeztetni, kérdéseivel kapcsolatban ő tud segítségére lenni.
Ezt kaptam a végén tőlük, úgy 6-8 levélváltás után. Ez az Üzleti Ügyfélszolgálat.
A kapcsolattartó pedig 7 ezer előfizetésre heti 2x2 órát elérhető. E-mail címe ugyan van, de minek...
|
| |
[előzmény: (8) KIPKOP, 2007-09-03 21:47:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
8. Elküldve: 2007-09-03 21:47:06, Pannon GSM
|
[278.] |
Anno leírtam, hogy az ABA titkárságig mentem panaszra a sorozatos szabálytalanságok miatt, na akkor f. besz@rt, felhívott, a panasz miatt megfenyegetett, csak ez az egyetlen járható út, mert már másnap intézkedtek !
|
| [válaszok erre: #9] |
[előzmény: (6) Kingweb, 2007-09-03 21:43:05] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
7. Elküldve: 2007-09-03 21:44:47, Pannon GSM
|
[279.] |
Halihó, médmfsz, egyre inkább érik az a seggberúgás annak a csákónak, nem gondolod?
|
| [válaszok erre: #10 #11] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
6. Elküldve: 2007-09-03 21:43:05, Pannon GSM
|
[280.] |
Én nem aggódom annyira. Tapasztalat, hogy miután jár náluk a Fogyasztóvédelem, készségesebbek lesznek.
|
| [válaszok erre: #8] |
[előzmény: (5) KIPKOP, 2007-09-03 21:35:14] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
5. Elküldve: 2007-09-03 21:35:14, Pannon GSM
|
[281.] |
Kolléga számlapanaszával nem foglalkoztak, plusz tételeket nem tudtak megmagyarázni, nem emeltdíj meg ilyesmit, kénytelen volt kifizetni, mert kikapcsolással fenyegették, nem kártalanították, egyik a másikhoz küldözgette BKV kontra Pannon, pedig komoly szakszervezetis a haver, sokszor megfordul az Akácfában, és Ő sem tudta elintézni a túlszámlázást !!!
|
| [válaszok erre: #6] |
[előzmény: (4) Kingweb, 2007-09-03 21:14:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
4. Elküldve: 2007-09-03 21:14:09, Pannon GSM
|
[282.] |
Az ÁSZF-ben biztos benne van, hogy határidőre ki kell fizetni a számlát. Elvileg akkor is, ha hibás, legfeljebb utólag visszakapod. De addig náluk kamatozik ugye. Azonban ezekben az esetekben azonnal kiderült, hogy hiba van. Olyan pedig nemigen van az ÁSZF-ben, hogy egy NYILVÁNVALÓAN HIBÁS számlát köteles vagy befizetni.
|
| [válaszok erre: #5] |
[előzmény: (2) KIPKOP, 2007-09-03 20:51:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
3. Elküldve: 2007-09-03 21:06:58, Pannon GSM
|
[283.] |
Én a "mindennapi problémák" topikban taglaltam ezt a témát (211-215 hsz) a mai napon. Beszkenneltem és elküldtem a számlámat médmfsz-nek, hátha megy valamire személyes jelenléttel.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
2. Elküldve: 2007-09-03 20:51:40, Pannon GSM
|
[284.] |
Én ma kerültem kellemetlen helyzetbe ! A Pannon ügyfélszolgálaton személyesen és a telós ügyfélszolgálaton sem tudtam elérni, hogy bármilyen okból kifolyólag a 3 telómból, csak kettőnek fizessem ki a számláját, ha nem, akkor kikapcsolják mind a hármat. 3X2500 a visszakapcsolás ! Tehát, ha az egyik telószámládat akár túlszámlázás miatt nem akarod kifizetni, a másik kettőt igen, akkor ugrik mind a 3 mobilod vonala és majd hónapokig futhatsz a pénzed után.Azt próbálom most elérni, hogy 3 külön számlát küldjenek, a Pannon szerint csak így tudom kivédeni a témát. Kiváncsi leszek az F. véleményére, azt hiszem megint balhé lesz !!!
|
| [válaszok erre: #4] |
[előzmény: (1) Kingweb, 2007-09-03 20:38:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1. Elküldve: 2007-09-03 20:38:54, Pannon GSM
|
[285.] |
Talán megér egy külön topicot.
Kezdenek berágatni. 3 hónapja szarok a számlák. Nem bírom felfogni a tájékoztatóban azt a szöveget, hogy az előfizetések nagy száma miatt folyamatosan állnak át vagy mi. Egy cégnél ahol van vagy 2 millió előfizető (csak tipp, ha valaki tudja pontosan, kiabáljon) egy ilyen dolognak egy "Enter" leütésével kellene mennie szerintem.
A percdíjak rosszak az világos. A számla végén vannak a jóváírások, ott rendezik elvileg. De még nem volt hangulatom kiszámolni, helyes-e.
Az ügyfelek kiszolgálása pedig kritikán aluli. Én magam nem fizettem be 1x sem a hibás számlát, sem mikor a 360 Ft volt rajta, sem mikor a dupla havidíj.
Jött is SMS, hogy lógok a 360 pénzzel, ha nem fizetem be akkor kikapcsolják meg minden. Ilyen jött most is, mert nem utaltam el a dupla havidíjat.
Levelezgettem egy darabig a Pannonnal. Fingjuk nincs mikor mit fizetsz be. Egy másik havi számlán (értsd egy hónappal előtte lévőn) befizetett összegért késedelmi kamatot számoltak fel. Igaz csak 9 Ft azóta vissza is fizették.
A céges e-mail címről a kutya sem válaszolt, ezért kerestem meg őket. Ez a számla dolog már meghaladta a képességeiket, végül azt írták, forduljak a kapcsolattartóhoz. Ezzel a kör bezárulni látszik. A Pannon szarik a fejedre, a kapcsolattartó meg nem válaszol e-mailre.
Valóban bementem. Eleve nevetséges, hogy ahol 7 ezer előfizetés van (ennyit mondott a hölgy aki ott volt), heti 2x2 óra van ügyintézésre, a tájékoztatón lévő e-mail címről pedig annyi válasz sem jön, hogy bakfitty.
Lefénymásolta a papírt, oszt várom, hogy valaki böfögjön valamit.
Azonban kellően morcos vagyok lassan ahhoz, hogy valahol felnyomjam őket. Nyertem már régebben fogyasztóvédelmi ügyet, igaz kisebb cég ellen.
De ha muszáj, Strasbourgig fogom őket perelni. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-09-03 21:24:03]
|
| [válaszok erre: #2] |
(TÉMANYITÓ) |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|