A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
528. Elküldve: 2007-12-02 13:00:55, Gány & Buher
|
[201.] |
"Na, milyen képzavar?"
Gyönyörű.
Amúgy van abban ráció amit mondasz, nem is idegen tőlem az elképzelés - tán sor is kerül rá záros határidőn belül.
|
| [válaszok erre: #529] |
[előzmény: (527) médmfsz, 2007-12-02 08:50:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
527. Elküldve: 2007-12-02 08:50:39, Gány & Buher
|
[202.] |
Írjál egy rövid jelentést! T. Főnök, hetek óta tapasztalom... stb.
Két mondat, és add le az instruktornak! Még azt is odaírhatod, hogy várom válaszát,értesítését.
Ez a papír is ott köt ki, ahol a járműkísérő, de nem azon az úton, ráadásul a járműkísérő, mint a fizika törvényei alapján tudjuk, nem vész el, csak átalakul, mert telis teli van energiával. Az energia átalakulhatna munkaenergiává, de akkor meg a lap veszítene sokat, nagyon sokat a sajátjából!
Na, milyen képzavar?
|
| [válaszok erre: #528] |
[előzmény: (526) dulifuli, 2007-12-02 00:56:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
526. Elküldve: 2007-12-02 00:56:54, Gány & Buher
|
[203.] |
Na ismét volt "szerencsém" a 266-oshoz egy leváltás erejéig, naná hogy úgy dörömböl, mintha mi sem történt volna - nyilván nem is történt.
Járműkísérőlapot már veszem is kézbe, de látom ám, hogy a vonat gazdija már be is írta ezt, egyéb dolgokkal egyetemben. Másodszor már nem írtam rá ugyanazt, de lényeg hogy be volt írva, láttam, saját szememmel, tehát nincs az, hogy nincs beírva, mert be van. És már sokadjára.
Érdeklődéssel várom a következő találkozást a 266-ossal.
|
| [válaszok erre: #527 #530] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
525. Elküldve: 2007-11-30 11:21:57, Gány & Buher
|
[204.] |
Egyébként ez a legjobb (és legfelháborítóbb) beírás a járműkísérőre a műszak részéről, hogy a kocsiszínben a hiba nem állt elő.
|
| |
[előzmény: (523) szneti, 2007-11-29 18:09:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
524. Elküldve: 2007-11-30 11:02:13, Gány & Buher
|
[205.] |
Hínnye, hogy erre nem gondoltam, hát csak nagy igazság, hogy több szem többet lát.
Node azért én csak-csak tudakolnám, hogy a "mindenki"-n belül konkrétan hol akad el ez a dolog, mert hogy nem egy csomó ember kalákában, egymás kezét fogva, egyszerre szavalja el, hogy "ezzel márpedig nem foglalkozunk" nemcsak megosztva, de a meghitt emberi közelség által megsokszorozva a beleszarás már-már szakrális örömét, na hát ebben nagyjából biztos vagyok.
|
| |
[előzmény: (523) szneti, 2007-11-29 18:09:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
523. Elküldve: 2007-11-29 18:09:03, Gány & Buher
|
[206.] |
"A lakatos saját hatáskörben szarik rá? Vagy a főnöke mondja, hogy hagyja a francba? Vagy annak a főnöke?
Megfejtéseket ide kérném. "
Mindenki szarik rá, és ezálltal rátok.Nem nekik zörög,mert ha éccaka azon a kocsin alszanak akkor ugye nem mozog a kocsi igy nem is zörög.
Ezálltal a hiba a ksz-ben nem állt elö.
|
| [válaszok erre: #524 #525] |
[előzmény: (521) dulifuli, 2007-11-29 11:31:43] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
521. Elküldve: 2007-11-29 11:31:43, Gány & Buher
|
[208.] |
Adva van a 266-os, az oldalablak ellensúlya himbilimbizik, ettől aztán olyan a hangja, mintha egy hollandi facipős viziló rugdosná a vonat oldalát vidáman ás kitartóan. Pár meneten keresztül ezt hallgatni nem egy léleknyugtató élmény, meglehet, kevesebb stressztől is váltak már emberek ingerültté.
A minap történt, járműkísérőn dokumentáltam.
Tegnap tároló tartiban egy kolléga anyázik, hogy döng az a szar, hiába írta be, nem nyúltak hozzá. Kérdem, nem a266-os véletlen? Dehogynem.
Akkor ez már folytatólagosan elkövetett meg nem csinálás.
Nem kizárt, hogy macerás dolog azt buherálni, tán a fél kocsiszekrényt le kell bontani hogy hozzáférhető legyen, nem tudom. Nade ki dönti azt el, hogy túl munkás meg időigényes lenne ez, inkább döngjön csak bele üzemszerűen az mkv fülibe? (Úgyis kevés a zajártalom, hadd szóljon...) A lakatos saját hatáskörben szarik rá? Vagy a főnöke mondja, hogy hagyja a francba? Vagy annak a főnöke?
Megfejtéseket ide kérném.
|
| [válaszok erre: #523] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
520. Elküldve: 2007-11-25 09:38:32, Gány & Buher
|
[209.] |
Légy jóindulatú légyszíves!
Amíg megtette ezt a 120 métert, addig oly sok problémát, hibát, javítanivalót oldott meg, nem beszélve ezek könyveléséről, hogy mire odaért, már összekuszálódott benne - a nem is biztos, hogy pontos - elindulási célpont!
Tudod, létszámhiány, nincs anyag, szerszám, meg miegyéb!
Légy toleráns vele!
|
| |
[előzmény: (519) Kingweb, 2007-11-24 22:38:23] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
519. Elküldve: 2007-11-24 22:38:23, Gány & Buher
|
[210.] |
Tulajdonképpen akár a viccek között is mehetne, de inkább mégis itt. A dolog az "elitalakulat" uralkodása idején folyt. Beírásra kerül, hogy a tűzoltókészülék talpa (vagy minek nevezzem azt a fekete valamit, amiben áll) hiányzik az Újpest felőli fülkében. Az másik jó kérdés lenne, hogy ez mi a francra jó, hová tud egy ilyen eltűnni. Így meg ugye eldőlhet a szerkezet, hacsak oda nem láncolod. Amiből meg alig lehet amúgy kiszabadítani, tűz esetén élvezet lehet vele szenvedni. A bal láb elhelyezéséről nem is beszélve.
20-22 között vágányok üresek. 23-27 között állnak a vonatok. Az ominózus a 23-ra jött be. Mivel vonat nem volt kész (vasgárdánál ez nem újság), gyalogolni meg lusta az ember (mert volt még hátra este két kanyar, vagyis át kell menni a tárolóba a vonatért) kis pihenés, csak lesz előbb-utóbb vonat, amit átvisz egy mozgató, vagy bejön egy későbbi kiálló, és annak személyzetével majd átevickélünk, mert a diszpécser elengedett.
Nem kis meglepetésre közeleg egy ember, kezében a hiányzó eszköz. Felszáll a 24-re, de ott ugye ebből nincs hiány. Lejön, felmegy 25-re, ott is koppan. Lemászik, elkezd telefonálni mobilon. Nem tudom, hogy telefonos segítséget kért-e 120 méterről, vagy valaki mással beszélt. De azért mondott hangosan cifrákat, finoman arról, hogy melyik vonatra is kéne ez a talp.
Segítettem neki, hogy ne keresse hiába, különben lehet még mindig le-fel ugrálna a vonatokra. Hogy elfelejtette 120 méter alatt, hogy hova indult, vagy miért nem volt fingja sem, hova küldték és miért, azt nem tudom. De ez a pillanatkép is beszédes a műszak magas színvonaláról.
|
| [válaszok erre: #520] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
518. Elküldve: 2007-11-23 08:27:18, Gány & Buher
|
[211.] |
25-én én leszek. Na a vonat a KSZ-ből tuti nem megy ki, ha találok olyan ajtót amit nem lehet kinyitni.
|
| |
[előzmény: (517) LoviGabi, 2007-11-23 07:47:14] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
517. Elküldve: 2007-11-23 07:47:14, Gány & Buher
|
[212.] |
Még jó hogy -általában- egymás mögé parkolnak le a vonatok, különben lehet hogy ott ragadt volna reggelig
|
| [válaszok erre: #518] |
[előzmény: (516) Kingweb, 2007-11-23 00:42:00] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
516. Elküldve: 2007-11-23 00:42:00, Gány & Buher
|
[213.] |
Ma viszont tényleg beszorult az ember, a 31-es személyzete szabadította ki.
|
| [válaszok erre: #517] |
[előzmény: (515) LoviGabi, 2007-11-15 23:19:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
515. Elküldve: 2007-11-15 23:19:09, Gány & Buher
|
[214.] |
Nade akkor a helyében egy ilyen szükségszerű reggelig ott tartózkodást túlórában ki is fizettetném
(amúgy rémlik nekem hogy azzal a vonattal - vagy ez vagy más psz. de kétkilós az tuti - én is szoptam egy hasonlót a vizsiben, amikor ugyanígy átjáróajtót kellett volna zárni; tudom, azt lehet KöKi podeszten is forgalomba állás előtt, de ez mégse járja...)
|
| [válaszok erre: #516] |
[előzmény: (514) Kingweb, 2007-11-15 13:05:24] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
514. Elküldve: 2007-11-15 13:05:24, Gány & Buher
|
[215.] |
A műszakról nem is mesélnék, felesleges.
De öcsécske, lent is aludhattál volna, reggel majd kiszabadítanak, meg nem fagysz, mert nincs annyira hideg.
|
| [válaszok erre: #515] |
[előzmény: (513) dulifuli, 2007-11-15 12:43:04] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
513. Elküldve: 2007-11-15 12:43:04, Gány & Buher
|
[216.] |
A tényállás a következő: a 28-as irányváltó (lehet, több irányváltó sem) nem "kompatibilis" a 240-es kocsi egyik ajtajának zárjával. A hátsó homlokajtóval kívülről, tehát amelyik a szomszédos vezetőfülke homlokajtajából nyitódna, a csatlás felett.
A napokban volt hozzá szerencsém, 28-as leállás, Árpád bal, benn az alagútban, tehát nem megkerülhető. Hosszas és izzasztó próbálkozás után rájöttem arra a trükkre, hogy ajtókilincset húzva (zárnyelv ne feszüljön) irányváltót nyomva-forgatva (mindezt a csatlás felett) némi szerencsével ki lehet "súrlódtatni" a zárnyelvet. Nem kis meló, közben már a diszpécsernek telefonáltam, hogy be vagyok ragadva, ez és ez a gond. Szóval végül átjutottam önerőből, de ez így nem üzemszerű, enyhén szólva.
Két napra rá ugyanez a konfiguráció. Magam vittem a vonatot melegedni, bent az összes arra járó jómunkásembernek rászletesen elmeséltem mi a probléma, és hogyan kéne orvosolni. (Reszelővel azt a háromszög-profilt kicsit lesarkazni, hogy legalább rákapjon valamelyest az irányváltó.) Ugyanezt ugyanígy a vizsgáló-diszpécsernek is elregéltem, tuti ami fix.
Na, jön utánam a vonat, zárom az átjáróajtókat, naná, hogy hozzá sem nyúlt senki, továbbra is úgy szar, ahogy van.
Mivel nem voltam ott, hát nem állítom, hogy senki nem foglalkozott vele - jóhiszeműen feltételezem, hogy egy csomó lakatos konzíliumot tartott a zár fölött. Az is elképzelhető, hogy próbálkoztak egy méretes laposreszelővel, csak az persze nem fér be, már ránézésre sem. Tűreszelő-készletről (amivel ez szerintem pár perc alatt orvosolható lenne) vagy nem hallottak még a magasan kvalifikált szakemberek, vagy a Cég nem biztosít ilyesmit, merthogy minek.
Szóval nem tudom mi módon, de az tény, hogy javítatlan hibával SZEMREBBENÉS NÉLKÜL van vonat visszaadva forgalomba. (Tudom, nem újdonság, de ezt valahogy nem lehet igazán megszokni.)
Mint említettem, jómagam már némi trükközéssel egy idő után valószínűleg kinyitom ezt az ajtót alagútban is, de nem biztos, hogy más kolléga nem akad fenn rajta, mert honnan is tudhatná. Én is jó nagyot szívtam az első alkalommal.
És mi van, ha alagúti utaskiszállításra kerül a sor? (Volt már rá precedens - és itt már akármi is megtörténhet.) És ha sietni kéne, mert (teszemazt) terjed a füst, és az a qrva ajtó meg nem nyílik...
Egy nyithatatlan zár is tud igen nagy gebaszt okozni éles helyzetben, csak ezt nem fogja fel a sok gyökér, úgy tűnik. (Aki úgy érzi hogy ő bizony nem gyökér, hát az Istenért magára ne vegye...)
|
| [válaszok erre: #514] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
512. Elküldve: 2007-11-04 15:41:44, Gány & Buher
|
[217.] |
Miből gondoltad, hogy hiányzik valakinek?
A korábbi itteni szópárbaj se győzött meg ennek ellenkezőjéről? Megmagyarázta valaki, hogy ott a helye, így van jól csinálva!
Hát te semmit nem vagy képes megérteni, és felfogni?
Retrometronak üzenem, nem bántás ez csak egy tőlem elvárható apró humor, kétértelműség!
|
| |
[előzmény: (511) dulifuli, 2007-11-04 14:06:11] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
511. Elküldve: 2007-11-04 14:06:11, Gány & Buher
|
[218.] |
Ez meg még mindig nem hiányzik senkinek.
|
| [válaszok erre: #512] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
510. Elküldve: 2007-10-26 19:40:32, Gány & Buher
|
[219.] |
Nem nem volt az.
Én csak a postás voltam nem nekem kellet szexuálissan kielégiteni az anyukám.
|
| |
[előzmény: (509) médmfsz, 2007-10-26 19:31:06] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
509. Elküldve: 2007-10-26 19:31:06, Gány & Buher
|
[220.] |
Nem lehetett egy csókos üzenet
|
| [válaszok erre: #510] |
[előzmény: (508) szneti, 2007-10-26 16:34:36] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
508. Elküldve: 2007-10-26 16:34:36, Gány & Buher
|
[221.] |
Hát bizony amikor közöltem hogy igy nem viszem el a szerelvényt ,közölték majd megbeszéljük az é-d diszpivel.Mondtam ok, de Én akkor sem viszem el igy, akkor megcsinálták,és azután közölték mit mondjak a diszpinek,és a müszaknak.(vasgárda)
|
| [válaszok erre: #509] |
[előzmény: (506) KIPKOP, 2007-10-26 12:54:05] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
507. Elküldve: 2007-10-26 15:17:32, Gány & Buher
|
[222.] |
Hát ha ez a bizonyos Truth a főnök például, akkor hiába is szólsz!
Ezt nem érti Ő! Nem ott a helye, és hamár ott van elrakatom, ne adj isten elrakom, és ennyi!
Ha mindenkié, aki alakítja az életet odabennt, a szemlélete közeli a Truth-éhoz, akkor csöröghetsz!
|
| |
[előzmény: (504) KIPKOP, 2007-10-26 08:50:08] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
506. Elküldve: 2007-10-26 12:54:05, Gány & Buher
|
[223.] |
Nem tudom űberelni, de megpróbálom !
A múlt héten reggel 3 kőr+mozgatóból átvittünk egy 6 kocsis szerelvényt a vadnyugatra, 11-es vágányra. Eddig oké, de várjunk, mert rácsatolnak 2 kocsit, így összesen 8 kocsival álljunk át egy másik tároló vágányra, ott csatoljuk le a két kocsit, és az eredeti 6-tal jöjjünk vissza a 11-es vágányra. Megkérdeztük, hogy miért mi, a válasz azért, mert é-d-i 3 kilóssal voltunk, elzárt csapokkal, és ő nekik meg van tiltva a mozgatás, a srác 1975-ben lépett be, száz évet vezetett,Neked ismerned kell, de a szabály az szabály. 10 percet vártunk a 2 kocsira, nem jött, a mi tárolódiszpécserünk pedig elengedett, mondván, hogy idő sincs rá, meg ez tényleg nem a mi dolgunk !
|
| [válaszok erre: #508] |
[előzmény: (505) szneti, 2007-10-26 12:36:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
505. Elküldve: 2007-10-26 12:36:56, Gány & Buher
|
[224.] |
Nem hiszem,talán mert ott nincs ilyen.Voltam jónéhányszor a K-NY ksz ben de ott nem láttam ilyet.Söt mindig a mi vonatainkal volt a baj,hogy már akkor is szarok voltak rajta, bizonyos dolgok amikor átvitték öket.
Elmesélek egy esetet: átmentem egy szererlvényért,és a fékvisszajelentö égett folyamatossan, amikor indulni akartam,kértem hogy nézzék meg mi az oka.Kiderült hogy már igy ment át és ezt bebizonyitották nekem!!
Megkértem öket hogy állitsák be amit be kell,ne kinlódjak hazafelé.Megcsinálták de a vizsi diszp.-nek és a müszaknak üzentek,szószerint nem irom le hogy mit,de a nemiszervekkel volt kapcsolatban.Hát csak ennyi.Az üzenetett korrektül átadtam,és még Én voltam a hülye hogy mit kötöszködök.
|
| [válaszok erre: #506] |
[előzmény: (504) KIPKOP, 2007-10-26 08:50:08] |
|
Törzstag
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
504. Elküldve: 2007-10-26 08:50:08, Gány & Buher
|
[225.] |
Bezzeg ha ez k-ny-on lenne, akkor Hoffa60 egy telefonnal bíztos elintézné, itt nálunk miért nem lehet?
|
| [válaszok erre: #505 #507] |
[előzmény: (503) médmfsz, 2007-10-26 06:27:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|