A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
720. Elküldve: 2010-04-30 23:47:33, Gány & Buher
|
[27.] |
Ez valami nagyon hibrid vezérlésű jármű, de majdnem azt kell mondjam hogy tetszik, a maga rusznyákos bumfordiságában.
Ha nálunk csak ilyen állapotban lennének a dolgok, mint ahogy ez kinéz, esküszöm, befognám a pofámat, de még erre a vezetőfülkére is annyira alulról nézünk fölfelé, mint kisvakond a szputnyikra.
(A qrva életbe!)
|
| |
[előzmény: (719) LoviGabi, 2010-04-30 12:43:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
717. Elküldve: 2009-06-16 00:13:47, Gány & Buher
|
[30.] |
Szerintem ebből most hagyjuk ki a buzikat, semmi közük hozzá. Fajsúlyosabb jelzőkkel szoktam én illetni azokat, melyeknek hatására ilyesmi történik.
|
| |
[előzmény: (716) médmfsz, 2009-06-15 19:04:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
716. Elküldve: 2009-06-15 19:04:40, Gány & Buher
|
[31.] |
Biztos a meleg hatására!
|
| [válaszok erre: #717] |
[előzmény: (715) Alvóügynök:), 2009-06-15 18:55:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
715. Elküldve: 2009-06-15 18:55:31, Gány & Buher
|
[32.] |
Sajnos tegnap megdomborodott a 334-esen a bal oldali visszapillantótükőr !!!
|
| [válaszok erre: #716] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
713. Elküldve: 2009-02-06 01:40:30, Gány & Buher
|
[33.] |
Nagyon helyes, és örömmel hallom!
Az a bizonyos körözvény, amit én említettem, 4-én (szerdán) 15 - 18 óra között hangzott el, tehát a nappalos instruktor szolgálati idejének lejárta előtt. Olyannyira, hogy a körözvény-jel után ő maga adta az infót és a rendelkezést, személyesen. Mivel volt visszakérdezés (fordítás miatt), kétszer is el lett mondva.
Nem kizárt, hogy az olahg kolléga által jelzett időpont lesz az, magam azért szabtam tágabbra, mert nem emlékszem ilyen pontosan; emellett az előzményeket is érdemes meghallgatni, mert ott szó esik direkt kihúzott kábelről, ami vissza lett dugva, és ez is a 24V versus 80V verziót erősíti.
Szóval hajrá!
|
| |
[előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
olahg
Tagság: 2007-11-22 16:22:04 Tagszám: #52002 Hozzászólások: 91 |
711. Elküldve: 2009-02-05 19:17:50, Gány & Buher
|
[34.] |
Szerdán 16:20 - 16:40 között szintén volt körözvény. Két nap alatt addigra kb a 10. vonatcsere történt csak a tükrök miatt.
|
| [válaszok erre: #712] |
[előzmény: (710) retrometro, 2009-02-05 15:16:00] |
|
Kezdő
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
709. Elküldve: 2009-02-05 15:14:57, Gány & Buher
|
[35.] |
Tegnap,tegnapelőtt reggel,délelőtt én többször hallottam a kőrözvényt,oka vékony tükör,volt.
|
| [válaszok erre: #710] |
[előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
707. Elküldve: 2009-02-05 15:04:01, Gány & Buher
|
[36.] |
Mindegy, hogy 80V megy a normál tükörre (ami 24-re van méretezve), vagy 24V megy valamilyen kelleténél vékonyabb tükörre. Ha az eredmény a repedés, akkor valaki elqrta.
|
| [válaszok erre: #708] |
[előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
704. Elküldve: 2009-02-05 14:53:07, Gány & Buher
|
[37.] |
A reggeleseknek azt kőrözték be,hogy az anyagbeszerző vékonyabb tükörlapokat vett és ezért reped könnyebben. Nézzünk utána.
|
| |
[előzmény: (703) dulifuli, 2009-02-05 13:00:43] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
703. Elküldve: 2009-02-05 13:00:43, Gány & Buher
|
[38.] |
A jelenlegi, esős-párás időben igencsak aktuális eset, melyre tegnap derült fény. Ez amúgy konkrátan rádióba lett mondva (méghozzá kőrözvény formájában), tehát hivatalos infónak tekinthető, nem kamu, stb.
Szóval a lényeg az, hogy sikerült 24V-ra méretezett tükörfűtést a 80V körüli vezérlőfeszültségre kapcsolni, miáltal az pillanatok alatt eldurrantja a tükröt, ez pedig innen már vasútbiztonsági kérdés. (Figyelem, VBCS, kapás van! )
Namost elvileg két eset lehetséges.
Az első az, hogy lelkes, ámde tudatlan amatőrök kis csoportja foglalkozik a tükörkérdéssel, méghozzá társadalmi munkában (ingyé).
A másik az, hogy profi, homoly és felkészült szakemberek végzik ugyanezt, fizetésért.
Formállogikailag a kérdés az, hogy ha az első eset a valóság, akkor az maga hogyan és mi módon történhet?
Ha a második eset a valóság, akkor azon belül hogyan történhet ilyen eset?
Nekem tippem sincs, de hátha valakinek.
Ne fogja vissza magát, érdeklődve olvasom.
|
| [válaszok erre: #704 #705 #706] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
702. Elküldve: 2009-01-12 13:08:35, Gány & Buher
|
[39.] |
Egy másik weboldalon (URL-t nem írok, nem óhajtom nagyon reklámozni magát a helyet) akadtam erre a levélre, melyet egy buszos karbantartó írt. Tanulságos, asszem ha a "busz" helyett "metró" szavakat helyettesítünk bele, az itteni állapotokra is nyugodtan ráhúzhatók.
Íme tehát:
"Néhány hónapja találtam rá oldalukra amit egy kollégám mutatott. Én a BKV-nál dolgozom mint karbantartó már évek óta. Olvastam az oldalon egy olyan bejegyzést amire reagálni szeretnék. Ennek a bejegyzésnek a címe: Csak a vezetőfülke fűthető? volt.
Egy olvasójuk a BKV buszok karbantartására panaszkodott. A levélben szereplő járművezető tájékoztatta az utast, hogy a buszon be van kapcsolva a fűtés csak a fűtésrendszer annyira elöregedett, hogy nem kering benne a víz.
A buszvezető állítását szeretném alátámasztani. Sajnos az utóbbi években a szokottnál jóval kevesebb pénzt és alkatrészt kaptunk. Kevés anyagból meg rosszabb minőségű munkát tudunk végezni. Ha nem találunk alkatrészt akkor időnként rossz járművekből szedjük ki őket, tehát két rossz buszból csinálunk egy jót. Az utasok ezt is észreveszik mert van olyan buszunk ami például négy másik buszból lett összetéve. Színes kapaszkodórudak (sárga, fekete, zöld) bőr/szövet ülések össze-vissza. Mindent be kell vetnünk, hogy mehessenek a buszok időnként olyan megoldásokat is ami nem egészen biztonságos. Sajnos már ott tartunk, hogy nem minden reggel tudjuk kiengedni a garázsból a megfelelő számú járművet mert az állapotuk nem megfelelő, vagy nem lehet őket beindítani. Az utasok ezért tapasztalnak nagyobb zsúfoltságot és több késést.
A levélben felvázolt fűtés probléma kényelmi funkció. Ilyen körülmények között annak örülünk, hogy a busz megy. Se pénzünk se időnk nincs sajnos ilyen problémákkal foglalkozni. Ez nagyképűen hangozhat de azért a pénzért amiért mi elvállaltuk ezt a munkát mára többszörösen teljesítünk. Amit az utasok kényelmén megtakarítunk abból még egy buszba lehelhetünk talán életet. Szerintem az utasok is megértenék a problémát ha a cég nem azt kommunikálná feléjük, hogy minden rendben van, és milliárdokat szórnak szét különböző célokra. Sajnos többször tapasztalom, hogy egy lerobbant busz miatt a karbantartók édesanyját szidják az utasok a cég és a városvezetés helyett akik a kényelmükön és a biztonságukon spórolnak. Megértem az utasokat mert egy egyre romló szolgáltatásért egyre többet fizetnek. Egyre kevesebb a működőképes jármű, egyre több busz robban le a forgalomba és ennek mind az utasok isszák meg a levét. Együtt érzek velük én is BKV-val járok dolgozni.
Kérem, hogy elérhetőségeimet kezeljék bizalmasan mert nem szeretném ha őszinte levelem miatt az állásom kerülne veszélybe. Köszönöm!"
Na, ismerős maga a helyzet
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
701. Elküldve: 2008-12-08 12:08:21, Gány & Buher
|
[40.] |
Ez a másik oldala, itt már a szigszalagok is elernyedtek, és szomorú hasznavehetetlenséggel, petyhüdten csüngenek alá.
Asszem időszerű lenne tippelgetni, hogy ahol vagyunk, az már a gödör alja-e, avagy van még lejjebb is.
Kingweb majd kiír erről egy szavazást, ha gondolja...
|
| |
[előzmény: (700) dulifuli, 2008-12-08 12:05:34] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
700. Elküldve: 2008-12-08 12:05:34, Gány & Buher
|
[41.] |
254-es, amit látunk, az a napellenző. Úgy tűnik, elérkezett abba a hajlott korba, amikor már nem funkcionálnak a záróizmai, nem tudja tartani az ő szükségét, így kihullik a tokból a redőny maga.
Természetesen szigszalaggal van a probléma orvosolva, hát mivel is mással.
|
| [válaszok erre: #701] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
699. Elküldve: 2008-12-08 11:59:46, Gány & Buher
|
[42.] |
A 249-es jelen állapota, jelen helyzet.
Több lehetőség van.
Véletlen egybeesés?
Most van a fogantyúhullás ideje amortizációs okokból?
Direkt van levéve, ne legyen az ablak huzigálva?
Rosseb tudja...
Megjegyezném, a 249-en az ellensúly döng, mint egy csorda speed-et nyelt elefánt. Zajártalom rulez.
Jó idővel ezelőtt volt itt szó ilyesmiről, akkor az derült ki, hogy úgy kell megrendelni a döngéselhárító alkatrészt (vezetősín?), nyilván rém bonyolult, helyben nem legyártható hi-tech dolog lehet. Namost ha akkor lett rendelve, volt-e annyi ész, hogy egyszerre több is legyen? Ha igen, akkor miért találkozni megint több (nem csak ez az egy) dörömbölős kétkilóssal? [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-12-08 21:25:14]
|
| |
[előzmény: (698) dulifuli, 2008-12-08 11:49:41] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
698. Elküldve: 2008-12-08 11:49:41, Gány & Buher
|
[43.] |
Kétkilós-oldalablak rögzítőreteszének fogantyúja hiányzik a 273-ason. A kép kábé két hetes, gondoltam majd pótolják (járműkísérőre rákerült a hiányosság), de ez a dolog mintha szaporodásnak indult volna - nézzünk csak feljebb.
|
| [válaszok erre: #699] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
697. Elküldve: 2008-10-14 21:50:57, Gány & Buher
|
[44.] |
A régi nóta, sajnos.
Azzal a többlettel, hogy itt már a szigszalag is meg van szigszalagozva.
(326. psz.)
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
696. Elküldve: 2008-07-01 01:39:28, Gány & Buher
|
[45.] |
Helyszín a tároló, 14-es vágány, ott parkol néhány kocsi, ezeken belső felújítási munkálatokat végeznek dolgos emberek. Belső burkolat, padló, ilyenek. A mellékelt képen vezetői ülés látszik, mert épp egy vezérkocsi az ottan közvetlenül az ülés mellett, amin szorgos munka folyik. Az ülésen látszik, hogy nem kicsit poros-koszos. Hogyne lenne az, hisz ott dolgoznak felette gyakorlatilag. A képen a faalapú por igen jól látszik, de biztos van ottan fém- és darabolókorongpor is, mert a flexelés is megy ám nagyban, csak úgy röpködnek a szikracsóvák.
Ámde én biztos vagyok néhány dologban, sorolom is, hogy melyek ezek.
Egyrészt biztos, hogy abban a tárolóban sehol máshol nem fért volna el az a vezetői ülés a munkálatok alatt, csakis ottan van jó helyen, ahol épp van. Annál is inkább, mert a műveleti sorrend is biztos ezt írja elő. Biztos vagyok abban, hogy pontos és részletes technológiai leírás alapján folyik egy ilyen felújítás - nem ám csak úgy találomra nekiesnek a jómunkásemberek a melónak, mint valamely nemzetiségű személy valamely felmenője valamely testrészének. Biztos, hogy okos és hozzáértő emberek precíz terveket készítettek, és abban az van, hogy oda kell lerakni azt az ülést, nem máshova, és biztos jó oka is van ennek. Elvégre okos, hozzáértő és előrelátó emberekről van szó, nyilván.
Biztos vagyok abban is, hogy igen alaposan ki lesz végül tisztítva az az ülés. Az, hogy gondosan letörlik a nem-kárpitos részeket, különös tekintettel a résekre - hajlatokra, na hát ez az alap. A kárpitos részeket viszont vizes-mosószeres mélytisztító technológiával fogják kezelni, mert az ilyen por máshogyan nem igazán jön ki, bele eszi az magát a szövetbe rendesen. Biztos, hogy alaposan meg lészen az tisztítva, hiszen aki formaruha viselésére kötelezi a munkavállalót, az gondoskodik arról is, hogy a formaruha szolgálat közben ne szennyeződhessen módfelett, üzemszerű használat mellett. Ezenfelül a portalanítás munkavédelmi szempontból is erősen muszájságos, csökkentendő az amúgy sem csekély szilikózis-faktort.
Mondom, biztos vagyok én abban, hogy ez majd mind így lesz.
Íííííígy görbüljön meg az összes illetékes, ha nem igaz!
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
695. Elküldve: 2008-05-22 06:36:50, Gány & Buher
|
[46.] |
Azért nem tudod, hogy hol tárolják mert nincs mit tárolni !
Amúgy lehet, hogy ígazad van, egyenlőre sehol sem találom leírva, hogy fele kompresszorral még közlekednie kell a vonatnak, pedig valahogy ez van bennem évek óta.
De érdemes volt belebúvárkodni a szabályzatokba és a részletes keretbeosztást megnézni, mert okosabb lettem.
Hogy miben ? A vonatátvétel H Í V A T A L O S technológiai ídőleírásával nem voltam ennyire tisztában.( a nem hívatalos most nem téma )
De mások se ! (2 fő)
|
| |
[előzmény: (692) Kingweb, 2008-05-21 18:24:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
694. Elküldve: 2008-05-22 01:05:44, Gány & Buher
|
[47.] |
Az előző hsz-nek egyébként ez (689) az előzménye, írom ezt most pótlólag.
|
| |
[előzmény: (689) Truth, 2008-05-21 16:41:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
693. Elküldve: 2008-05-22 01:01:36, Gány & Buher
|
[48.] |
"Hiába írsz ide amit akarsz!"
Pótalkatrész valóban nem fog közvetlenül a hsz-ek nyomán képződeni, de a mindennapos szarságok napirenden tartását (s nem csak műszaki vonalon, elvégre van még egy csomó más topik) üdvösnek gondolom.
"Ha majd felkaoják a fejüket, hogy nincs vonat, akkor majd nézzenek nyugodtan utána, hogy miért nincs!
Guruljon az a kő jó magasról... "
Ezzel viszont csakis egyetérteni lehet.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
692. Elküldve: 2008-05-21 18:24:24, Gány & Buher
|
[49.] |
Fogalmam nincs hol tárolják a kompresszorokat, nem is érdekel, lehet azt sem tudom, hogy néznek ki.
Egyébként meg szóltam, de miután "tudnak róla, másnap megcsinálják", kivittem a vonatot.
De látom hiba volt. Ezentúl 5 kompresszor alatt velem nem áll vonat forgalomba.
|
| [válaszok erre: #695] |
[előzmény: (689) Truth, 2008-05-21 16:41:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
691. Elküldve: 2008-05-21 17:19:48, Gány & Buher
|
[50.] |
A reggeli vonatátvételnek ez a hívatalos rendje, nem fér bele a 17 perc utáni 4.5 bar [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-05-21 18:14:11]
|
| [válaszok erre: #692] |
[előzmény: (686) KIPKOP, 2008-05-21 15:00:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|