Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466502/53 Témák: 19062 Tagok: 112925 Legújabb tag: MartinHixon Online: (265/5
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Gány & Buher

(üzenet: 717, M3)
 

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
721. Elküldve: 2010-07-07 11:02:27,

Gány & Buher

[26.]

Kommentár nélkül.

Csatolt kép - 13073984.pic

13073984.pic

Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
720. Elküldve: 2010-04-30 23:47:33,

Gány & Buher

[27.]

Ez valami nagyon hibrid vezérlésű jármű, de majdnem azt kell mondjam hogy tetszik, a maga rusznyákos bumfordiságában.
Ha nálunk csak ilyen állapotban lennének a dolgok, mint ahogy ez kinéz, esküszöm, befognám a pofámat, de még erre a vezetőfülkére is annyira alulról nézünk fölfelé, mint kisvakond a szputnyikra.
(A qrva életbe!)
icon11.gif icon51.gif
[előzmény: (719) LoviGabi, 2010-04-30 12:43:37]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
719. Elküldve: 2010-04-30 12:43:37,

Gány & Buher

[28.]

"Ergonomikus" vezetőfülke icon31.gif - nem itthonról, hanem az oroszoknál icon29.gif

http://www.youtube.com/watch?v=kk_JRthDEco&fmt=35
[válaszok erre: #720]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
718. Elküldve: 2010-03-24 14:42:02,

Gány & Buher

[29.]

http://bkvfigyelo.hu/2010/03/24/osszeganyolt-hev-kijelzok-alig-talalni-mukodokepes-tajekoztato-tablat/

Képek meguraltak... icon18.gif
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
717. Elküldve: 2009-06-16 00:13:47,

Gány & Buher

[30.]

Szerintem ebből most hagyjuk ki a buzikat, semmi közük hozzá. Fajsúlyosabb jelzőkkel szoktam én illetni azokat, melyeknek hatására ilyesmi történik. icon80.gif
[előzmény: (716) médmfsz, 2009-06-15 19:04:40]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
716. Elküldve: 2009-06-15 19:04:40,

Gány & Buher

[31.]

Biztos a meleg hatására! icon50.gif
[válaszok erre: #717] [előzmény: (715) Alvóügynök:), 2009-06-15 18:55:31]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Alvóügynök:)



Tagság: 2008-10-22 15:16:28
Tagszám: #64728
Hozzászólások: 1227
715. Elküldve: 2009-06-15 18:55:31,

Gány & Buher

[32.]

Sajnos tegnap megdomborodott a 334-esen a bal oldali visszapillantótükőr !!! icon53.gif icon73.gif icon67.gif icon39.gif icon40.gif icon38.gif icon37.gif
[válaszok erre: #716]
Kiváló dolgozó
Alvóügynök:) adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
713. Elküldve: 2009-02-06 01:40:30,

Gány & Buher

[33.]

Nagyon helyes, és örömmel hallom! icon32.gif

Az a bizonyos körözvény, amit én említettem, 4-én (szerdán) 15 - 18 óra között hangzott el, tehát a nappalos instruktor icon32.gif szolgálati idejének lejárta előtt. Olyannyira, hogy a körözvény-jel után ő maga adta az infót és a rendelkezést, személyesen. Mivel volt visszakérdezés (fordítás miatt), kétszer is el lett mondva.
Nem kizárt, hogy az olahg kolléga által jelzett időpont lesz az, magam azért szabtam tágabbra, mert nem emlékszem ilyen pontosan; emellett az előzményeket is érdemes meghallgatni, mert ott szó esik direkt kihúzott kábelről, ami vissza lett dugva, és ez is a 24V versus 80V verziót erősíti.
Szóval hajrá! icon32.gif icon50.gif
[előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


olahg



Tagság: 2007-11-22 16:22:04
Tagszám: #52002
Hozzászólások: 91
711. Elküldve: 2009-02-05 19:17:50,

Gány & Buher

[34.]

Szerdán 16:20 - 16:40 között szintén volt körözvény. Két nap alatt addigra kb a 10. vonatcsere történt csak a tükrök miatt.
[válaszok erre: #712] [előzmény: (710) retrometro, 2009-02-05 15:16:00]
Kezdő
olahg adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Alvóügynök:)



Tagság: 2008-10-22 15:16:28
Tagszám: #64728
Hozzászólások: 1227
709. Elküldve: 2009-02-05 15:14:57,

Gány & Buher

[35.]

Tegnap,tegnapelőtt reggel,délelőtt én többször hallottam a kőrözvényt,oka vékony tükör,volt.
[válaszok erre: #710] [előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31]
Kiváló dolgozó
Alvóügynök:) adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
707. Elküldve: 2009-02-05 15:04:01,

Gány & Buher

[36.]

Mindegy, hogy 80V megy a normál tükörre (ami 24-re van méretezve), vagy 24V megy valamilyen kelleténél vékonyabb tükörre. Ha az eredmény a repedés, akkor valaki elqrta.
[válaszok erre: #708] [előzmény: (706) retrometro, 2009-02-05 15:01:31]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Alvóügynök:)



Tagság: 2008-10-22 15:16:28
Tagszám: #64728
Hozzászólások: 1227
704. Elküldve: 2009-02-05 14:53:07,

Gány & Buher

[37.]

A reggeleseknek azt kőrözték be,hogy az anyagbeszerző vékonyabb tükörlapokat vett és ezért reped könnyebben. Nézzünk utána.
[előzmény: (703) dulifuli, 2009-02-05 13:00:43]
Kiváló dolgozó
Alvóügynök:) adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
703. Elküldve: 2009-02-05 13:00:43,

Gány & Buher

[38.]

A jelenlegi, esős-párás időben igencsak aktuális eset, melyre tegnap derült fény. Ez amúgy konkrátan rádióba lett mondva (méghozzá kőrözvény formájában), tehát hivatalos infónak tekinthető, nem kamu, stb.
Szóval a lényeg az, hogy sikerült 24V-ra méretezett tükörfűtést a 80V körüli vezérlőfeszültségre kapcsolni, miáltal az pillanatok alatt eldurrantja a tükröt, ez pedig innen már vasútbiztonsági kérdés. (Figyelem, VBCS, kapás van! icon32.gif icon80.gif )
Namost elvileg két eset lehetséges.
Az első az, hogy lelkes, ámde tudatlan amatőrök kis csoportja foglalkozik a tükörkérdéssel, méghozzá társadalmi munkában (ingyé).
A másik az, hogy profi, homoly és felkészült szakemberek végzik ugyanezt, fizetésért.

Formállogikailag a kérdés az, hogy ha az első eset a valóság, akkor az maga hogyan és mi módon történhet?
Ha a második eset a valóság, akkor azon belül hogyan történhet ilyen eset?

Nekem tippem sincs, de hátha valakinek.
Ne fogja vissza magát, érdeklődve olvasom.
[válaszok erre: #704 #705 #706]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
702. Elküldve: 2009-01-12 13:08:35,

Gány & Buher

[39.]

Egy másik weboldalon (URL-t nem írok, nem óhajtom nagyon reklámozni magát a helyet) akadtam erre a levélre, melyet egy buszos karbantartó írt. Tanulságos, asszem ha a "busz" helyett "metró" szavakat helyettesítünk bele, az itteni állapotokra is nyugodtan ráhúzhatók. icon31.gif

Íme tehát:

"Néhány hónapja találtam rá oldalukra amit egy kollégám mutatott. Én a BKV-nál dolgozom mint karbantartó már évek óta. Olvastam az oldalon egy olyan bejegyzést amire reagálni szeretnék. Ennek a bejegyzésnek a címe: Csak a vezetőfülke fűthető? volt.

Egy olvasójuk a BKV buszok karbantartására panaszkodott. A levélben szereplő járművezető tájékoztatta az utast, hogy a buszon be van kapcsolva a fűtés csak a fűtésrendszer annyira elöregedett, hogy nem kering benne a víz.

A buszvezető állítását szeretném alátámasztani. Sajnos az utóbbi években a szokottnál jóval kevesebb pénzt és alkatrészt kaptunk. Kevés anyagból meg rosszabb minőségű munkát tudunk végezni. Ha nem találunk alkatrészt akkor időnként rossz járművekből szedjük ki őket, tehát két rossz buszból csinálunk egy jót. Az utasok ezt is észreveszik mert van olyan buszunk ami például négy másik buszból lett összetéve. Színes kapaszkodórudak (sárga, fekete, zöld) bőr/szövet ülések össze-vissza. Mindent be kell vetnünk, hogy mehessenek a buszok időnként olyan megoldásokat is ami nem egészen biztonságos. Sajnos már ott tartunk, hogy nem minden reggel tudjuk kiengedni a garázsból a megfelelő számú járművet mert az állapotuk nem megfelelő, vagy nem lehet őket beindítani. Az utasok ezért tapasztalnak nagyobb zsúfoltságot és több késést.

A levélben felvázolt fűtés probléma kényelmi funkció. Ilyen körülmények között annak örülünk, hogy a busz megy. Se pénzünk se időnk nincs sajnos ilyen problémákkal foglalkozni. Ez nagyképűen hangozhat de azért a pénzért amiért mi elvállaltuk ezt a munkát mára többszörösen teljesítünk. Amit az utasok kényelmén megtakarítunk abból még egy buszba lehelhetünk talán életet. Szerintem az utasok is megértenék a problémát ha a cég nem azt kommunikálná feléjük, hogy minden rendben van, és milliárdokat szórnak szét különböző célokra. Sajnos többször tapasztalom, hogy egy lerobbant busz miatt a karbantartók édesanyját szidják az utasok a cég és a városvezetés helyett akik a kényelmükön és a biztonságukon spórolnak. Megértem az utasokat mert egy egyre romló szolgáltatásért egyre többet fizetnek. Egyre kevesebb a működőképes jármű, egyre több busz robban le a forgalomba és ennek mind az utasok isszák meg a levét. Együtt érzek velük én is BKV-val járok dolgozni.

Kérem, hogy elérhetőségeimet kezeljék bizalmasan mert nem szeretném ha őszinte levelem miatt az állásom kerülne veszélybe. Köszönöm!"



Na, ismerős maga a helyzet icon5.gif icon5.gif icon5.gif
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
701. Elküldve: 2008-12-08 12:08:21,

Gány & Buher

[40.]

Ez a másik oldala, itt már a szigszalagok is elernyedtek, és szomorú hasznavehetetlenséggel, petyhüdten csüngenek alá.

Asszem időszerű lenne tippelgetni, hogy ahol vagyunk, az már a gödör alja-e, avagy van még lejjebb is.
Kingweb icon32.gif majd kiír erről egy szavazást, ha gondolja...
[előzmény: (700) dulifuli, 2008-12-08 12:05:34]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
700. Elküldve: 2008-12-08 12:05:34,

Gány & Buher

[41.]

254-es, amit látunk, az a napellenző. Úgy tűnik, elérkezett abba a hajlott korba, amikor már nem funkcionálnak a záróizmai, nem tudja tartani az ő szükségét, így kihullik a tokból a redőny maga.
Természetesen szigszalaggal van a probléma orvosolva, hát mivel is mással.
[válaszok erre: #701]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
699. Elküldve: 2008-12-08 11:59:46,

Gány & Buher

[42.]

A 249-es jelen állapota, jelen helyzet.
Több lehetőség van.
Véletlen egybeesés?
Most van a fogantyúhullás ideje amortizációs okokból?
Direkt van levéve, ne legyen az ablak huzigálva?
Rosseb tudja...

Megjegyezném, a 249-en az ellensúly döng, mint egy csorda speed-et nyelt elefánt. Zajártalom rulez.
Jó idővel ezelőtt volt itt szó ilyesmiről, akkor az derült ki, hogy úgy kell megrendelni a döngéselhárító alkatrészt (vezetősín?), nyilván rém bonyolult, helyben nem legyártható hi-tech dolog lehet. Namost ha akkor lett rendelve, volt-e annyi ész, hogy egyszerre több is legyen? Ha igen, akkor miért találkozni megint több (nem csak ez az egy) dörömbölős kétkilóssal?
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-12-08 21:25:14]
[előzmény: (698) dulifuli, 2008-12-08 11:49:41]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
698. Elküldve: 2008-12-08 11:49:41,

Gány & Buher

[43.]

Kétkilós-oldalablak rögzítőreteszének fogantyúja hiányzik a 273-ason. A kép kábé két hetes, gondoltam majd pótolják (járműkísérőre rákerült a hiányosság), de ez a dolog mintha szaporodásnak indult volna - nézzünk csak feljebb.
[válaszok erre: #699]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
697. Elküldve: 2008-10-14 21:50:57,

Gány & Buher

[44.]

A régi nóta, sajnos.
Azzal a többlettel, hogy itt már a szigszalag is meg van szigszalagozva. icon49.gif



(326. psz.)
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
696. Elküldve: 2008-07-01 01:39:28,

Gány & Buher

[45.]

Helyszín a tároló, 14-es vágány, ott parkol néhány kocsi, ezeken belső felújítási munkálatokat végeznek dolgos emberek. Belső burkolat, padló, ilyenek. A mellékelt képen vezetői ülés látszik, mert épp egy vezérkocsi az ottan közvetlenül az ülés mellett, amin szorgos munka folyik. Az ülésen látszik, hogy nem kicsit poros-koszos. Hogyne lenne az, hisz ott dolgoznak felette gyakorlatilag. A képen a faalapú por igen jól látszik, de biztos van ottan fém- és darabolókorongpor is, mert a flexelés is megy ám nagyban, csak úgy röpködnek a szikracsóvák.
Ámde én biztos vagyok néhány dologban, sorolom is, hogy melyek ezek.
Egyrészt biztos, hogy abban a tárolóban sehol máshol nem fért volna el az a vezetői ülés a munkálatok alatt, csakis ottan van jó helyen, ahol épp van. Annál is inkább, mert a műveleti sorrend is biztos ezt írja elő. Biztos vagyok abban, hogy pontos és részletes technológiai leírás alapján folyik egy ilyen felújítás - nem ám csak úgy találomra nekiesnek a jómunkásemberek a melónak, mint valamely nemzetiségű személy valamely felmenője valamely testrészének. Biztos, hogy okos és hozzáértő emberek precíz terveket készítettek, és abban az van, hogy oda kell lerakni azt az ülést, nem máshova, és biztos jó oka is van ennek. Elvégre okos, hozzáértő és előrelátó emberekről van szó, nyilván.
Biztos vagyok abban is, hogy igen alaposan ki lesz végül tisztítva az az ülés. Az, hogy gondosan letörlik a nem-kárpitos részeket, különös tekintettel a résekre - hajlatokra, na hát ez az alap. A kárpitos részeket viszont vizes-mosószeres mélytisztító technológiával fogják kezelni, mert az ilyen por máshogyan nem igazán jön ki, bele eszi az magát a szövetbe rendesen. Biztos, hogy alaposan meg lészen az tisztítva, hiszen aki formaruha viselésére kötelezi a munkavállalót, az gondoskodik arról is, hogy a formaruha szolgálat közben ne szennyeződhessen módfelett, üzemszerű használat mellett. Ezenfelül a portalanítás munkavédelmi szempontból is erősen muszájságos, csökkentendő az amúgy sem csekély szilikózis-faktort.
Mondom, biztos vagyok én abban, hogy ez majd mind így lesz.
icon5.gif icon5.gif icon5.gif Íííííígy görbüljön meg az összes illetékes, ha nem igaz!
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
695. Elküldve: 2008-05-22 06:36:50,

Gány & Buher

[46.]

Azért nem tudod, hogy hol tárolják mert nincs mit tárolni ! icon53.gif
Amúgy lehet, hogy ígazad van, egyenlőre sehol sem találom leírva, hogy fele kompresszorral még közlekednie kell a vonatnak, pedig valahogy ez van bennem évek óta.
De érdemes volt belebúvárkodni a szabályzatokba és a részletes keretbeosztást megnézni, mert okosabb lettem. icon53.gif
Hogy miben ? A vonatátvétel H Í V A T A L O S technológiai ídőleírásával nem voltam ennyire tisztában.( a nem hívatalos most nem téma icon53.gif )
De mások se ! (2 fő) icon42.gif icon41.gif icon70.gif
[előzmény: (692) Kingweb, 2008-05-21 18:24:24]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
694. Elküldve: 2008-05-22 01:05:44,

Gány & Buher

[47.]

Az előző hsz-nek egyébként ez (689) az előzménye, írom ezt most pótlólag.
[előzmény: (689) Truth, 2008-05-21 16:41:40]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
693. Elküldve: 2008-05-22 01:01:36,

Gány & Buher

[48.]

"Hiába írsz ide amit akarsz!"
Pótalkatrész valóban nem fog közvetlenül a hsz-ek nyomán képződeni, de a mindennapos szarságok napirenden tartását (s nem csak műszaki vonalon, elvégre van még egy csomó más topik) üdvösnek gondolom.

"Ha majd felkaoják a fejüket, hogy nincs vonat, akkor majd nézzenek nyugodtan utána, hogy miért nincs!
Guruljon az a kő jó magasról... "
Ezzel viszont csakis egyetérteni lehet.
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
692. Elküldve: 2008-05-21 18:24:24,

Gány & Buher

[49.]

Fogalmam nincs hol tárolják a kompresszorokat, nem is érdekel, lehet azt sem tudom, hogy néznek ki. icon32.gif

Egyébként meg szóltam, de miután "tudnak róla, másnap megcsinálják", kivittem a vonatot.

De látom hiba volt. Ezentúl 5 kompresszor alatt velem nem áll vonat forgalomba.
[válaszok erre: #695] [előzmény: (689) Truth, 2008-05-21 16:41:40]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
691. Elküldve: 2008-05-21 17:19:48,

Gány & Buher

[50.]

18132284968.jpg

A reggeli vonatátvételnek ez a hívatalos rendje, nem fér bele a 17 perc utáni 4.5 bar icon36.gif icon36.gif icon36.gif
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-05-21 18:14:11]
[válaszok erre: #692] [előzmény: (686) KIPKOP, 2008-05-21 15:00:29]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Gány & Buher

(üzenet: 717, M3)
 
    / 29 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011318206787109 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail