A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
|
|
Tündérszép
Tagság: 2007-06-21 23:37:30 Tagszám: #46253 Hozzászólások: 18 |
317. Elküldve: 2007-09-11 13:50:00, Gány & Buher
|
[401.] |
Ahogy mondani szokás:anya csak egy van!
A 2. kontraanya, a3. rekontra
Csendélet az árnyékosból.Gányabb,mint kny.Ilyen fugázásért a legkevesebb,hogy rudy a satuba.
|
| [válaszok erre: #318 #319 #320] |
[előzmény: (308) dulifuli, 2007-08-20 00:23:28] |
|
Zöldfülű
|
|
Rubik Ernő
Tagság: 2007-08-28 17:36:44 Tagszám: #48590 Hozzászólások: 61 |
316. Elküldve: 2007-08-28 20:31:12, Gány & Buher
|
[402.] |
Na igen, valami (ma már nem dolgozó)instruktor szerü ember "projektje" volt ez ill. kivitelezték no csak elméletben, mert a munkát átpasszolták, de csak a fizikai részét, mert mások akik ettek már ilyeneket, azok nem követtek volna szarvas hibát! (Egy gombóc fagyi is szebben mutatna!)
|
|
|
Kezdő
|
|
Rubik Ernő
Tagság: 2007-08-28 17:36:44 Tagszám: #48590 Hozzászólások: 61 |
315. Elküldve: 2007-08-28 20:26:29, Gány & Buher
|
[403.] |
Igen, ott valami "autobura" szerü v. annak látsz tárgy van elhelyezve, felhelyezve, csavarozva..stb.Ráadásként a meleget is bíjra, ahogy láttam ill. nem volt meleg nyoma :D
|
| |
[előzmény: (314) dulifuli, 2007-08-28 20:20:53] |
|
Kezdő
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
314. Elküldve: 2007-08-28 20:20:53, Gány & Buher
|
[404.] |
Jaja, és akkor sértődés van, ha megint "bezzeg" a Kelet-Nyugat! Mert ugye a felújított EV kocsikon is kivezették ezeket a lámpákat, és láss csodát, normálisan meg tudták csinálni. Mondom, ez valami É-D átok lehet, hogy itt valahogy semmi sem sikerül.
|
| [válaszok erre: #315] |
[előzmény: (313) Rubik Ernő, 2007-08-28 19:17:52] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Rubik Ernő
Tagság: 2007-08-28 17:36:44 Tagszám: #48590 Hozzászólások: 61 |
313. Elküldve: 2007-08-28 19:17:52, Gány & Buher
|
[405.] |
Ez régen üveg volt.Aztán szép egységesre kicserélve.Senkinek sem jutott eszébe , hogy nem hideg keletkezik az izzó üzemszerű müködtetése során.
Valaki valamit benézettt ill. nem nézett semmit, mielött megrendelt volna valamit valakitől.
Miért nem csokiból csináltatták?
|
| [válaszok erre: #314] |
[előzmény: (312) dulifuli, 2007-08-21 12:53:45] |
|
Kezdő
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
312. Elküldve: 2007-08-21 12:53:45, Gány & Buher
|
[406.] |
Ez a 3093-as, de hosszan lehetne folytatni, majdnem mindegyik deformálódott már a hőtől, és igen nagy százaléka lukas. Itt például az ajtójelzés. Ez utóbbi eset azért nagyon izgalmas, mert a hő hatására, meg ahogy deformálódik, vastagszik az anyag, kezd nehezen átláthatóvá válni. Nem a levegőbe beszélek, saját tapasztalat. Jártam úgy, hogy kábé öt méteren belül, adott szögből lehetett látni, hogy világít, tehát van kocsi ajtójelzés, de elölről, a tükörből már sötétnek tűnt, mintha nem lenne, vagy kiégett volna az izzó. A nem is olyan régi parancskönyvi rendelkezés tükrében ilyenkor mi van? Mert az a búra átlátszósági fokáról nem ejt szót. Ez az utóbbi meg instruktori mondat, nem az enyém. Tehát ha akarom vemhes, ha akarom nem, ismerjük ezt ugye...
Eszembe jut az is, hogy tudnak igen jelentős csapadékok lenni a felszínen, s ha csak rövid időt tölt is a vonat itt, egy kiadós záporban ha nem folyik be két liter víz egy ilyen lukon, hát egy csepp sem. Az meg biztos jót tesz a kaszninak is, meg mindennek ami arrafelé van.
Néha arra gondolok, hogy az É-D vonal műszakilag meg van átkozva. Rontás ül rajta. Talán valakit be kellett volna falazni a mosóvágány felújításakor és akkor elmúlik - ki tudja...
|
| [válaszok erre: #313] |
[előzmény: (311) dulifuli, 2007-08-21 12:39:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
311. Elküldve: 2007-08-21 12:39:53, Gány & Buher
|
[407.] |
Ugyanaz (348. psz) közelebbről.
Likas, mint csövi bácsi ünnepi alsógatyája. Ez az anyag, ilyen kialakításnál nem bírja az alatta lévő izzó által termelt hőt. És nem extrém esetben, hanem üzemszerűen nem bírja. Abszolút megbízható módon, normál körülmények között olvad és lukad.
No, lássunk még egyet feljebb.
|
| [válaszok erre: #312] |
[előzmény: (310) dulifuli, 2007-08-21 12:35:36] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
310. Elküldve: 2007-08-21 12:35:36, Gány & Buher
|
[408.] |
Amit most mutatok, az nem az a tipikus házi jellegű gány, hogy betekerem szigszalaggal, kétszer ráköpök, oszt jólvan, ez itt kvázi gyári jellegű átalakítás. Emlékszünk, amikor az "RP zöld"-ből is vörös lett, a logika és következetesség nagyobb dicsőségére. Azt gondolná az ember, hogy ezt sikerül elfogadhatóan megcsinálni (átgondolt tervezés, anyagkiválasztás stb), de ez nem több csalfa, vak reménynél. Hogy mi is itt a probléma? Térjünk át a fentebbi képre.
|
| [válaszok erre: #311] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
309. Elküldve: 2007-08-20 07:50:24, Gány & Buher
|
[409.] |
Ha jól látom, maradt még szabadon egy kis csavarmenet!
Lehet, hogy elférne 4 anya is! Istenem, de jó lenne! UAVA DE LUXE szervóval
|
| |
[előzmény: (308) dulifuli, 2007-08-20 00:23:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
308. Elküldve: 2007-08-20 00:23:28, Gány & Buher
|
[410.] |
Mutattam már ilyet, nem is egyet, de ez most különleges. Nem két, hanem három (!) csavaranya figyel a fogantyú hűlt helyén.
Asszem, ez az "UAVA de Luxe" kivitel. A harmadik anya nem szériatartozék, némi felárral extraként rendelhető.
(346. psz.)
|
| [válaszok erre: #309 #317] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
307. Elküldve: 2007-08-17 18:04:58, Gány & Buher
|
[411.] |
Írok a zártba erről...
|
| |
[előzmény: (306) KIPKOP, 2007-08-17 15:29:49] |
|
Törzstag
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
306. Elküldve: 2007-08-17 15:29:49, Gány & Buher
|
[412.] |
Mivelhogy kezdő mkv. leszel egy felfüggesztettel megúszod, mert az a járműkisérő sohasem fog előkerülni . . .
|
| [válaszok erre: #307] |
[előzmény: (305) LoviGabi, 2007-08-17 14:50:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
305. Elküldve: 2007-08-17 14:50:27, Gány & Buher
|
[413.] |
Egyik nap a 340-341-et vittem, s mit ne mondjak elég rendellenes zörejek hallatszottak a 341-es kocsi első forgóváz jobb oldali része felől. A járműkísérőre be volt írva ugyan, de attól azért aggódtam egy kicsit hogy nem ugrok -e le vele a pályáról...
|
| [válaszok erre: #306] |
[előzmény: (302) dulifuli, 2007-08-17 11:22:47] |
|
Törzstag
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
304. Elküldve: 2007-08-17 11:40:30, Gány & Buher
|
[414.] |
Amúgy többször leírtam már itt is : Én személy szerint többször jeleztem hibákat, szóban, írásban, urh-n, magnós telefonon, egyedűl a hárompéldányos VBCS-t nem próbáltam még !
Mit kéne még tenni a dokumentálásért, tegnap még vezettél, vagy ilyen hamar elfelejtetted, hogy hogy volt ?
Itt vannak a problémák, haladéktalanul meg kell oldani !!!
Én azt várom el Tőled, hogy ajtóstul ronts be a vezérhez, és elsőkézből fényképekkel tájékoztasd őt !
A vezérnek egy dolga van, hogy rákoppintson azokra, akik a fizetésükért nem dolgoznak meg ! Nem hiánycikkeket kérünk, hanem becsületes munkát, emlékez a képsorozatomra, ahol fillérekért vagy ingyen lehetett volna megoldani a problémákat ! Csak ezt kérjük első körben !!!
|
| |
[előzmény: (301) médmfsz, 2007-08-17 10:39:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
303. Elküldve: 2007-08-17 11:32:15, Gány & Buher
|
[415.] |
Szerintem nem azt kellene kideríteni, hogy mi volt előbb a tyúk vagy a tojás !
Itt vannak a sorozatos hibák, problémák évek óta, a járműkisérő nem megbízható bizonyíték, tedd le a fényképeket az asztalra ! Nem kell, hogy fejek hulljanak, csak sűrgősen javítsák meg a hibákat, intézd el hogy valaki foglalkozzon már a dolgokkal hivatalosan is !
Ezekre a beírt hibákra legjobb esetben az van beírva, hogy jelezve . Akkor mutassák meg a jelezve című füzetüket, és nézzük meg, hogy mi van benne !!!
Figyeld meg, előbb-utóbb kikerül egy cd a médiákhoz, úgyis utaznak a cégre, még fizetnének is érte.
Lehet, hogy erre várunk ???
|
| |
[előzmény: (301) médmfsz, 2007-08-17 10:39:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
302. Elküldve: 2007-08-17 11:22:47, Gány & Buher
|
[416.] |
Hivatalosan én műszaki jellegű dolgokat úgy tudok jelezni, hogy beírom a járműkísérő lapra. Ez meg is szok történni, aztán mi van?
Ha már itt tartunk, egy példa: rendszeresen beírom, hogy nincs műszervilágítás "kV" és "A" műszernél (műszerdoboz!!!), vagy eltűnik a járműkísérőlap, vagy be van írva, hogy "anyaghiány". És hogy ez miért nagy gebasz? Mert nekem látnom kéne, hogy állomási kihaladás esetén elment-e a nagyfesz, vagy csak a PA lökte szét a sémát.
Magyarul: meg vagyok akadályozva a szabályos munkavégzésben.
Ha nem milliószor pofáztam már ezt el, hát egyszer sem...
|
| [válaszok erre: #305] |
[előzmény: (301) médmfsz, 2007-08-17 10:39:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
301. Elküldve: 2007-08-17 10:39:46, Gány & Buher
|
[417.] |
Nem erre gondoltam, hanem a számonkérhetőségre! Dokumentálva van-e az észlelés időpontja, ki követte el, ki vette ezt át tőle stb.
Tehát dokumentáltságon nem csak azt kell érteni, hogy a probléma (gány mun ka eredménye megvan), hanem azt is, hogy hol keletkezett, és hivatalosan ezt jelezte-e valaki.
|
| [válaszok erre: #302 #303 #304] |
[előzmény: (300) KIPKOP, 2007-08-17 10:34:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
300. Elküldve: 2007-08-17 10:34:42, Gány & Buher
|
[418.] |
Annál nagyobb dokumentációt nem tudok elképzelni, hogy a hiba leírva, lefényképezve, melléje a pályaszám beazonosítás végett !!!
Ennyi !!! Vagy írja be 50+1 % és csak akkor hiba ?
Annak viszont örülök, hogy azért van olyan , aki figyeli a topikot és próbál tenni valamit, "csak Ő meg nehogy ezért kerüljön bajba" !!!
|
| [válaszok erre: #301] |
[előzmény: (299) médmfsz, 2007-08-17 10:26:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
299. Elküldve: 2007-08-17 10:26:20, Gány & Buher
|
[419.] |
Csak az létezik, ami hivatalosan dokumentálva is van!
Tehát én átadhatom (CD-t átadtam már illetékesnek, mellékesen hozzátette, figyeli, ismeri a képeket, tehát e topicot), bemehetek, elmondhatom, meg is teszem számtalan esetben, de Ő úgyis vizsgálatot rendel el, és ami nincs dokumentálva, az nem létezik!
Ezért fontos a dokumentáció, beírások megléte, ezért lenne fontos, hogy ne eldobható formátum legyen ez, és éppen ezért nagy az ellenállás abban a tekintetben, hogy e dokumentum számozott oldalakkal, megsemmísíthetelen formában létezzen! Én legalábbis így látom.
|
| [válaszok erre: #300] |
[előzmény: (298) KIPKOP, 2007-08-16 23:47:15] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
298. Elküldve: 2007-08-16 23:47:15, Gány & Buher
|
[420.] |
Első körben miért nem elég mindenféle támogatás nélkül az, hogy ezt a sok fényképet amit itt is találsz, rámented egy cd-re és leteszed a vezér asztalára ???
Ezek nagy része nem szavazás és támogatottság kérdése, hanem a társszolgálati ágak időnkénti trehány munkavégzése, lásd gány és buher !!! Abban a rovatban bemutattuk a BKV ZRT egyes szakembereinek a munkáját, amiért bérezést kaptak ! Ezen ügyek kivizsgálásához semmilyen támogatottság nem kell !!!
Amíg Nekem be kellene tartani a szolgálati utat és gyanítom ,hogy a vezérhez a szolgálati úttal soha sem jutnék el, /taxis protekcióval nagyon hamar/addig Te simán besétálhatsz hozzá, és elbeszélgethettek, legalábbis az Abával így voltál !!!
|
| [válaszok erre: #299] |
[előzmény: (297) médmfsz, 2007-08-16 18:39:17] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
297. Elküldve: 2007-08-16 18:39:17, Gány & Buher
|
[421.] |
Minden szakszervezeti vezető annyit ér, amennyit a tagjai által közvetíteni tud!
Ez nem munkaköri leírás kérdése!
Ha a tagok, nem tagok, azaz kedves midannyiotok hajlandóak segíteni, beírni, önmagát komolyan venni, akkor lehet segíteni, és akkor viszonylag könnyen is megy.
Ha széthúzás van, ha lustaságból, nemtörődömségből egyesek, ne adj isten a többség, nem veszi komolyan a dolgát, ezzel önmagát, akkor mindent bizonyítani kellene külön-külön, meg meg is kell magyarázni, és még akkor se biztos a siker, és jöhet az aláírásgyűjtés, ami szintén kétesélyes, mert vagy lesz eredmény, vagy nem!
Magyarul nem az a lényeg elsősorban, hogy mondjuk én fasza gyerek vagyok-e, hanem azon, hogy az általam képviseltek mennyire veszik komolyan a feladatukat, és ezzel magas szinten képviselik érdekeiket. Én már akkor csak ahhoz kellek, hogy ennek formát adjak, összefoglajam, számontartsam, sulykoljam, hogy meg kell csinálni.
Persze azért ettől sokkal bonyolultabb, de bevezetésnek elég ennyi! Nem akarok regényt írni, mert ehhez se kedvem, se időm, de azt hiszem érthető vagyok, és hát te is ezt feszegeted valamilyen formában. legalábbis én így látom!
|
| [válaszok erre: #298] |
[előzmény: (296) KIPKOP, 2007-08-16 09:22:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
296. Elküldve: 2007-08-16 09:22:27, Gány & Buher
|
[422.] |
Helló médmfsz !
Szabi alatt csak szerény olvasója vagyok a topiknak, még a bicska sem nyílik ki a zsebemben ennyi szemét hiba, és nemtörődöm láttán.
Úgy látszik, hogy nem változik szinte semmi, 150 kocsivezetőben sajnos nincs akkora hivatásérzet, hogy ezeket a hibákat nap mint nap írja a járműkisérőre, a freen és itt sem tolonganak az mkv.-k !
Akkor mi a megoldás ???
A zártban leírnád Nekünk,hogy Te, Ti,tanácsadók mit tudtok tenni, mire van "jogosítványotok" meddig ér el a kezetek, esetleg a munkaköri leírásotokat??? Nem baj ha hosszú !!!
Ezenkívül hogy áll ezen hibák felterjesztése, mit tud tenni egy egyszerű mkv a vizsgálóban, ha eddig Ti sem értétek el azt, hogy a műszak főnökei raportra kerüljenek ? Látod az alagút végét, vagy csak mindenki sütögeti a maga pecsenyéjét és helyezkedik? Ebben az esetben Én is ezt teszem,hátha megcsípek egy jó állás, ülést !
|
| [válaszok erre: #297] |
[előzmény: (295) médmfsz, 2007-08-16 06:29:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
295. Elküldve: 2007-08-16 06:29:38, Gány & Buher
|
[423.] |
Az új varázsszó: Népszavazás! 50+1 fő, majd akkor. Különben....
Ilyen az új gondolkodás. Csak akkor minek a járműkísérő? Költői a kérdés, nem várok választ.
|
| [válaszok erre: #296] |
[előzmény: (294) dulifuli, 2007-08-16 01:39:05] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
294. Elküldve: 2007-08-16 01:39:05, Gány & Buher
|
[424.] |
351. psz. kocsi, mint látható, ellendarab híján nem lehet kitámasztani az ajtót. (Szovjet típusú légkondi nem műxik.)
Be lett írva a járműkísérő lapra.
Másnap ismét szerencsém van ehhez a kocsihoz, na vajon meg lett csinálva? Lóf@szt lett megcsinálva, "természetesen". Ismét beíródott a járműkísérő lapra, illúzióim nincsenek.
|
| [válaszok erre: #295] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
293. Elküldve: 2007-08-10 01:04:53, Gány & Buher
|
[425.] |
Íme, egy másik gyönyörű példány. Ugyan az a csavaranyás megoldás, de itt elegánsan bevonva valamivel. S hogy mivel, arra a nyájas olvasó úgysem jönne rá, hát megsúgom.
Az a sárga ottan az nem más, mint....(dobpergés, feszült pillanatok).... nem más mint..... ......SZIGSZALAG!
Csoda dolgok ezek.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|