Régen lehet, hogy a francia kocsik nem voltak túl megbízhatóak, de ma már változott a helyzet. ( Sőt , ha a Peugeot 406-ost nézzük, akkor az a korszak egyik legmegbízhatóbb kocsija volt!)
A német autók meg közel sem annyira jók, mint régen ( pl.: egy régi zöldséges Mercivel vagy egy 1998-as E Mercivel van több gond?!)
A Lada meg...hát?! Megbízható, ha az ember 1héten 1szer átnézi, szerelgeti, de mellette szólhat az, hogy az alkatrészek filléres dolgok hozzá, és nem feltétlenül kell autószerelő a javításához!
Hello!
Szerintem az olasz és francia autókkal (Peugeot, Renault, Fiat, meg egyéb csodák) vigyázzatok. Mindig valamit szerelni kell rajtuk és megbízhatatlanok. Én a német és az orosz autókat tudnám ajánlani, bár én Ladamániás vagyok :). De azok nem hagynak ott sehol.
S.O.S
MA REGGELRE VALAKI(K) ELLOPTA A XV.KERÜLETBŐL A SZÉCHENYI FELÜLJÁRÓ MELETTI LAKÓTLEPRŐL (RÁKOS ÚT MÁV TELEP) 6 HÓNAPOS RENAULT CLIÓNKKAT(EZÜST METÁL HASZONG. JÁRMŰ), TELE FONTOS PAPÍROKKAL TEMETÉS STB...
HA VALAKI TUDNA ESETLEG SEGÍTENI LÉGYSZI SZÓLJON!!!! JUE-572
tudtok olyan osztrák v. olasz linket (mint pl: www.mobile.de) , ahol használtautokat kereshetnék ???
ha valakinek van kulföldi papiros Patrolja 3.3TD-s, és eladná az irjon egy mailt (jenne01@freemail.hu)
uzemképtelen, rohadt v. hiányos is érdekkel
nekem ezekre lenne szukségem:
komp.válto
első kardán
turbo, esetleg motor
hátso rugokötegek long változathoz
kormányösszekötő
műszerfal... stb
Figyeljetek!
Május 2.-án ne tankoljatok!!!!
Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!
ÉRDEMES SŐT KÖTELEZŐ VÉGIGOLVASNI!!!!
Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert
ebben a kis szaros kupiban mindenki megvehető és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként
mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést
indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezőtlenül befolyásolná a
fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.
A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0
órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a
benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár
kormányszóvivő sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.
A szóvivő emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat
vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára
vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló
kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni
védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerülőben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a
MOL árképzése miatt.
A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését
boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása
során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt,
melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.
Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (kőolajért!),
amit nem a nyugati tőzsdén vásárolt, de annak árával számolt.
Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai kőolajból - a nyugati
munkabérköltség 1/5-é-ért itthon előállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy
számítja, mintha a nyugati tőzsdén kész benzint venne és vasúton
szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos kőolaj
lepárlási lehetőséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki
árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.
A pert az Autóklub megnyerte!
Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentősége. A Legfelsőbb Bíróság ítéletében
kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész
magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek
egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítélet, melyről
az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004.
január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg
kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó
aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy
szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a
média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendőződjön,
az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát
nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az
érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és
milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon
megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a
legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen
hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.
Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI.
ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!
SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN
SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!
LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.
_________________________________________________
THX az infóért "Astroid" Calibrás Kollegánknak
A fent írtak teljesen helytállóak azt hiszem, én BIZTOS hogy nem fogok tankolni,
ugyanis tényleg nevetséges amit csinálnak... Több okból sem szeretném részletesen
kifejteni, de ami a MOL-ban folyik immáron évek óta az már nem csak súrolja a
pofátlanság határát. A kormányok és a mindenkori felső-vezetés sok-sok "izgi" dolgot
művelt már, ami nagyon veszélyes, mert gazdasági szempontból a MOL igen fontos és
meghatározó tényező kis Hazánkban - kíváncsi leszek (illetve pont hogy nem szeretném
meglátni...) egy-két helyrehozhatatlan döntés után mit csinálna az ország illetve a
gazdaság ha a MOL a tönk szélére kerülne. Hirtelen ki lenne a felelős? stb...
Még belegondolni is rossz.
Ebből "csak" az egyik a benzinár emelés, viszont tagadhatatlanul
ez érinti a társadalom legszélesebb rétegét. Mindenki fejőstehénnek használja az autósokat,
és úgy látom ez már másoknak is feltűnt.
Szerintem célok a következők lennének a benzinár esetében:
- mérsékelni vagy legalább szinten tartani és csak valós indokkal emelni az árat
- az ÁLLAM lássa el a feladatát világosan és egyértelműen!!!! Vagyis a begyűjtött
pénzt (adót) "számolják meg" - a valós számokat - hozzák NYILVÁNOSSÁGRA majd
a költségvetésben egyértelműen mutassák meg hova került ez az összeg és mi lett
belőle (út, korház, visszaosztott pénz - pl.: segély, kátyúzás ...stb.)
- mindehhez a MEGLÉVŐ infrastruktúrát használják ÉS NE megint pénzherdáló bizottságok
alakuljanak erre a célra akiket úgyis lefizetnek = nem történik semmi, csak még
több pénz menne el
- szúrópróba szerű ellenőrzést a rendszer minden részére, bizonyíthatóan független
tisztviselőkkel
Nem vagyok hajlandó több pénzt fizetni a milliárdosoknak vagy a semmiért!!!
- vagy kinek mi a meggyőződése, mindegy az igazat úgyse tudhatjuk meg...
=>NEM TANKOLOK MÁJUS 2.-án - ez az első lépés!
Le szeretném szögezni, nem vagyok politikus és nem érdekel sem a "jobb" sem a "bal" oldal!!!
Már rég nem hiszek a magyar "politikai" elit egyik felének sem, az én szememben
már mindenki "bizonyított".
Egyedül az érdekel, hogy az legyen az országunkból ami lehetne...
Votan Kft.
Budapesti székhelyű cég bérelne, cégvezető részére terepjáró gépkocsit, hosszabb távra!
Ajánlata tartalmazza a gépjármű paramétereit, a bérleti díj pontos összegét, továbbá a szállítási és fizetési feltételeket is!
Kérjük, hogy írásbeli ajánlatát az alábbi címre küldje: votan@vipmail.hu