seat( lehetőleg leon) (üzenet: 52, Járművek) |
|
|
|
Tomiboj
Tagság: 2008-02-21 20:17:34 Tagszám: #56113 Hozzászólások: 1028 |
52. Elküldve: 2008-10-24 20:29:22, seat( lehetőleg leon)
|
[1.] |
az alapjárati motor lehet nekem leonom van és hibaolvasóval kiolvasták és kezd killódni az ajtó ablakemelő meg a kapcsoló is bedöglik szerintem mindenkinél a kapcsoló egyszerü egy régi kettőtekerős automagnó mehanikakapcsolóját reős ragasztóval ragasztottam be aztán ráforrasztottam akábelt űdv.
Tom.
|
| [válaszok erre: #53] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
seat 1.6 8V
Tagság: 2008-07-26 15:25:55 Tagszám: #61867 Hozzászólások: 1 |
51. Elküldve: 2008-07-26 15:27:12, seat( lehetőleg leon)
|
[2.] |
üdv!
van egy 2002-es évjáratú 1.6 8V Toledo II-őm.kb 4 éve vettem, és nem volt még vele különösebb gondom(ajtóbehúzó csere(lerohadás),vezető ajtózár kapcsoló jav.-egyenlőre tehát csak az általános dolgok)).
most viszont(pár hónapja) ha állóhelyzetben elveszem a lábam a gázról, egy ideig hullámzik az alapjárat, minnél melegebb a motor annál tovább küzd mire beáll.van hogy 15 másodpercig is szenved. hidegen nem olyan vészes, viszont akkor meg hajlamos akár leállni egy kissebb gázfröccs után.a pillangószelep légszűrő felőli oldalánál belenéztem (ismerős tanácsára), de tiszta és könnyen mozog a pillangószelep.légszűrót is cseréltem. van valami ötletetek?
|
|
|
Zöldfülű
|
|
Honeyy
Tagság: 2006-03-23 08:46:45 Tagszám: #28775 Hozzászólások: 3482 |
50. Elküldve: 2008-02-11 11:02:47, seat( lehetőleg leon)
|
[3.] |
Sziasztok!
Tudom, hogy ez a fórum inkább a leon-okról szól de azért megkérdezem. Nem tud valaki eladó bontott váltót Seat Ibiza 91-es évjáratú autóhoz?
Köszönöm előre is a segítséget
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
49. Elküldve: 2007-06-26 06:57:14, seat( lehetőleg leon)
|
[4.] |
Hello!
Az 1.6-os Leonon 15"-os felni van ( egyébként az 1.4-esen is), 195/65-ös gumikkal. Lehet rátenni 16", 17", 18"-os felniket is,
16"-osnál 205/55-ös gumik kellenek.
17"-osnál 225/45-ös gumik.
18"-osnál 225/40-esek.
Ezek a kerekek ilyen gumikkal rámennek bármilyen átalakítás nélkül.
|
| |
[előzmény: (48) rolo87, 2007-06-25 20:56:50] |
|
Törzstag
|
|
rolo87
Tagság: 2007-06-25 20:22:53 Tagszám: #46387 Hozzászólások: 1 |
48. Elküldve: 2007-06-25 20:56:50, seat( lehetőleg leon)
|
[5.] |
hali, nem tom él e még a topic egy 2004/12.(régi kasztnis) leonunk van(bnőmé) 1.6 16V gyári alufelnik vannak rajta(ha jól emlékszem 15 colos 195/55 gumikkal) valakinek van tapasztalata hogy mekkora kerékkel fut még el szépen bármi féle hozzányúlás nélkül? mer ahogy elnézem befér alá a 17 es is. egyébbként tuning nincs rajta sztem úgy szép ahogy van
rOLo - Shaggy Beauty OES
|
| [válaszok erre: #49] |
|
|
Zöldfülű
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
47. Elküldve: 2007-06-07 19:06:29, seat( lehetőleg leon)
|
[6.] |
Nincs mit!
|
| |
[előzmény: (46) ruccola, 2007-06-07 18:14:03] |
|
Törzstag
|
|
ruccola
Tagság: 2007-06-06 18:09:51 Tagszám: #45775 Hozzászólások: 3 |
46. Elküldve: 2007-06-07 18:14:03, seat( lehetőleg leon)
|
[7.] |
Köszi brutus20 a segítséget!
|
| [válaszok erre: #47] |
[előzmény: (45) brutus20, 2007-06-07 11:18:22] |
|
Zöldfülű
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
45. Elküldve: 2007-06-07 11:18:22, seat( lehetőleg leon)
|
[8.] |
Ok, akkor így már érthető a dolog....
Van egy club seat-os oldal, ahol néha szoktak hirdetni felniket, spoilereket, meg sok hasznos tanácsot is találhatsz. Ezen az oldalon fórum is van, biztos ott is segítenek, ha van valamilyen kérdésed!
Az oldal linkje:
http://www.clubseat.hu/site/index.php
|
| [válaszok erre: #46] |
[előzmény: (44) ruccola, 2007-06-07 08:21:37] |
|
Törzstag
|
|
ruccola
Tagság: 2007-06-06 18:09:51 Tagszám: #45775 Hozzászólások: 3 |
44. Elküldve: 2007-06-07 08:21:37, seat( lehetőleg leon)
|
[9.] |
Sziasztok! brutus20 köszi a tippet! Amúgy Baján lakom. Azért gondoltam, hogy először a kasztnit építem, mert nemsokára megy karosszériáshoz a gép, mivel a jobb hátulján van egy kisebb horpadás. A küszöbspoilert egybe akarom hozni a küszöbbel, hogy ne látszódjon az illesztés!
|
| [válaszok erre: #45] |
|
|
Zöldfülű
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
43. Elküldve: 2007-06-06 18:35:06, seat( lehetőleg leon)
|
[10.] |
Hello! Sok címet tudnék mondani, de ez attól függ, hogy melyik városban laksz...
Amúgy először inkább felnit vegyél rá, szerintem...azután jöhet a többi csinosítás!
|
| |
[előzmény: (42) ruccola, 2007-06-06 18:18:46] |
|
Törzstag
|
|
ruccola
Tagság: 2007-06-06 18:09:51 Tagszám: #45775 Hozzászólások: 3 |
42. Elküldve: 2007-06-06 18:18:46, seat( lehetőleg leon)
|
[11.] |
Hali Mki! Ő itt az én kicsikém! Nem rég vettem, ugyhogy még sehol sem tartok a csinosítással... Ha esetleg tudna valaki egy pár küszöb spoilert, esetleg tud egy címet, ahol beszerezhetem, kérem jelezzétek!
|
| [válaszok erre: #43] |
|
|
Zöldfülű
|
|
latyak19
Tagság: 2007-02-05 18:08:30 Tagszám: #41147 Hozzászólások: 121 |
41. Elküldve: 2007-03-13 19:56:47, seat( lehetőleg leon)
|
[12.] |
sziasztok valaki segitsen kellene nekem valami ragasztót tetó kárpithoz valami cim kellene hogy hok lehet beszerezni
|
|
|
Haladó
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
40. Elküldve: 2007-02-28 09:54:10, seat( lehetőleg leon)
|
[13.] |
Köszi!
|
| |
[előzmény: (39) balu232, 2007-02-28 06:36:49] |
|
Törzstag
|
|
balu232
Tagság: 2006-09-02 08:12:24 Tagszám: #34433 Hozzászólások: 200 |
39. Elküldve: 2007-02-28 06:36:49, seat( lehetőleg leon)
|
[14.] |
Szép a kutyus!!!!
Képeim
"Sok ember beszél az állatokhoz, de kevesen értik a válaszukat. Ez az igazi probléma."
|
| [válaszok erre: #40] |
[előzmény: (38) brutus20, 2007-02-26 12:43:18] |
|
Haladó
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
balu232
Tagság: 2006-09-02 08:12:24 Tagszám: #34433 Hozzászólások: 200 |
37. Elküldve: 2007-02-26 11:11:23, seat( lehetőleg leon)
|
[16.] |
Nem fontos , csak megkérdeztem. :)
Képeim
"Sok ember beszél az állatokhoz, de kevesen értik a válaszukat. Ez az igazi probléma."
|
| [válaszok erre: #38] |
[előzmény: (34) brutus20, 2007-02-26 07:39:11] |
|
Haladó
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
35. Elküldve: 2007-02-26 09:12:24, seat( lehetőleg leon)
|
[18.] |
ÚJ SEAT LEON FRX – A CLUB SEAT tesztje
Megtiszteltető volt számunkra, hogy Magyarországon elsőként tesztelhettük és mutathattuk be a CLUB SEAT RELOADED találkozón a még hivatalosan meg sem jelent SEAT LEON FRX-et. Senki nem tesztelte, senki nem látta még, de mi egy kicsit körbeszaglásztuk ezt a kis „ékszerdobozt”, és egy kicsit azt is kipróbáltuk, hogy hol rejlenek a kocsi határai…
Alapvetően azt kell tudni, hogy egy FR szériás, O.CT által tuningolt LEON-ról van szó. Külsőleg szinte ugyanaz mint egy „hagyományos” FR, de a nagy különbség a belső motortérben rejlik, és a laposabb útfekvésben. Egyenlőre még hivatalos információkat illetve teljesítmény adatokat nem kaptunk, de amint meg vannak, pótoljuk.
Tesztelésünk során kivittük autópályára, városba, országútra és kipróbáltuk földes úton is! Érdekes dolgokat tapasztaltunk: a futómű feszes és kemény, kanyarokban a dőlés szinte egyenlő a 0-val, viszont az úthibákat meglepően könnyedén nyeli el. Első érzésre pattog az autó és egy kemény futómű érzését kelti bennünk, de a kellemetlen keresztirányú úthibákat szinte teljesen elnyeli. A gumik feszesen tapadnak az út felületére, még gyorsításnál és hibás útfelületen, éles kanyaroknál gyorsítás közben is. Hirtelen éles egymást követő kanyarokban nem dülöngél a karosszéria, nem dobálja a hátsó részét és 100%-osan uralható az autó. A futóműben ötvözve van a sportosság és a biztonságos menettulajdonság.
Autópályán hibátlanul tudtunk a kocsival autózni! A sebességet nehéz érzékelni, és pillanatok alatt elértük a 200-as tempót úgy, hogy 200km/h után még bőven maradt tartalék a gyorsításra vagy éppenséggel az előttünk álló emelkedő leküzdéséhez. A motor nem erőlködött, nem volt zajos és kényelmes utazó sebességnek tűnt, de mivel a magyarországi kressz szabályok nem engedik meg a 130km/h feletti közlekedést, így lelassítottunk az előírt sebességre.
Városi forgalomban elég feltűnő jelenség az FRX. Formája letisztult, igaz első ránézésre szokatlan, de hamar megszokja az ember a szépet és a jót! Tekintélyt formáló külső megjelenése illetve vonásai pedig „ragadozóvá” tesz minket az utakon. Könnyű közlekedni vele köszönhetően a finom szervó kormánynak, a jó fékeknek, és a könnyű gyorsításnak piros lámpáknál. Teljesítményéhez képest a városi fogyasztása is elfogadható, de ne várjunk 9L alatti fogyasztást.
Városi közlekedésünk után rátértünk egy mellékútra, ahol rossz minőségű út várt ránk, némi buckákkal, jó nagy kátyukkal, gödrökkel. Rádöbbentünk: ez egy sportos túra autó, nem terepjáró!!  Hamar visszatértünk az aszfaltra…
Végsőként megnéztük a belsejét a kialakítást, és a komfortot:
Az első ülések nagyon kényelmesek, mutatósak, sportosak és hosszútávon nem tapasztaltunk derékfájást. Kanyarokban kellően megfogják az ember testét nyújtva a biztonságot és a kényelmet. Átlátható műszerfal minden fontos információval, átlátható gombok, könnyű kezelést nyújt az utasoknak. A könyöklő helyére beépítettek 2db pohártartót amit talán nem oda kellett volna tervezni, ugyanis váltás közben könyökünk beleütközik a pohártartóba helyezett italunkba és ha nem vigyázunk kellően, talán még ki is borítjuk. Tanulság: vagy iszik, vagy vezet...
Az első műszerfal megmunkálása finom, és jó tapintású, a középkonzol kicsit keményebbre sikerült, de nem feltűnő. Az ajtók belseje fekete műanyagból és fekete szövetből készültek, amik egy kicsit túlságosan egyszerűre sikerültek.
Meglepően nagy a hátul ülők lábainak szánt tér. A „régi” Leon-nál ezt nem lehetett tapasztalni. Vagy elöl volt szűk a tér, vagy hátul, de ez immáron a múlté. A hátsó ülések szintén sportosra sikerültek és ezek is kellően megfogják az ember testét csakúgy mint az elöl ülőkét, de ne akarjunk a hátsó üléseken elterülni, mert az oldalmerevítők nyomni fogják oldalunkat.
Összegezve: Egy nagyon jól optimalizált motor, feszes biztonságos futómű, sportos belső, tekintélyt parancsoló külső, és egy jó adag szenvedélyes vezetési élvezettel felszerelt SEAT LEON FRX.
Forrás:http://www.clubseat.hu/site/index.php
|
| [válaszok erre: #36] |
|
|
Törzstag
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
34. Elküldve: 2007-02-26 07:39:11, seat( lehetőleg leon)
|
[19.] |
Nem...! Más program, de ez miért fontos?
|
| [válaszok erre: #37] |
[előzmény: (33) balu232, 2007-02-26 07:12:02] |
|
Törzstag
|
|
balu232
Tagság: 2006-09-02 08:12:24 Tagszám: #34433 Hozzászólások: 200 |
33. Elküldve: 2007-02-26 07:12:02, seat( lehetőleg leon)
|
[20.] |
Photoshop?
Képeim
"Sok ember beszél az állatokhoz, de kevesen értik a válaszukat. Ez az igazi probléma."
|
| [válaszok erre: #34] |
[előzmény: (31) brutus20, 2007-02-23 11:57:48] |
|
Haladó
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
32. Elküldve: 2007-02-25 19:32:12, seat( lehetőleg leon)
|
[21.] |
|
|
|
Törzstag
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
31. Elküldve: 2007-02-23 11:57:48, seat( lehetőleg leon)
|
[22.] |
Általam átalakított Cordoba, remélem picit jobb lett... mint gyárilag!!!
|
| [válaszok erre: #33] |
|
|
Törzstag
|
|
birom
Tagság: 2007-02-15 10:33:48 Tagszám: #41562 Hozzászólások: 1 |
30. Elküldve: 2007-02-19 07:59:13, seat( lehetőleg leon)
|
[23.] |
[code][url][flipv][fliph][r]
|
| |
[előzmény: (23) brutus20, 2007-02-09 17:49:28] |
|
Zöldfülű
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
brutus20
Tagság: 2006-11-16 19:19:05 Tagszám: #37337 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
seat( lehetőleg leon) (üzenet: 52, Járművek) |
|
|
|
|