Hy. Ajánlanám figyelmetekbe Thomas Newman-Meet joe black(ha eljön joe black) filmzenéjét. Szeretném ha értéklnétek. Szerintem ez a valaha készült egyik legjobb filmzene. Jó a honlap, további sok sikert hozzá!
Ahogyan azt ma híreink között jeleztük, filmzene CD-t kapnak azok, akik két mozijegyet váltanak a "Szabadság, szerelem" című filmre. A korongon 16 track található (ezek között három rövid párbeszéd is van a filmből), és közel 26 percnyi játékidővel bír. A csomagolása sima papírtok, ami nem tartalmazza a tracklistát.
nem tudom, mennyire hírértékű, de hamarosan megjelenik a passion of the christ SE dvd-n, melynek egyik extrája egy audikommentár mel gibsonnal és john debney-vel.
Bizony, és szintén az a kategória, amit bárhol el lehet érni olcsó lemezen. Kitarónak a Soong Sisters című zenéje is hasonló, ajánlom. Egyéb dolgaitól annyira azért már nem vagyok elájulva. :)
Csáó mindenkinek!!
Segítséget kérek,hisz keresek egy filmzenét ami Jennifer Lopez egyik filmjében volt.
Aki tud segíteni azt kérem írjon a [email protected] címre
kössz
Zöldfülű
OSTZoli
57. Elküldve: 2006-11-22 11:07:21,
Filmzenék
[26412.]
Eszembe jutott egy régi nagy kedvenc, amit itt talán még senki sem említett:
Már egészen el is feledkeztem róla, hogy ez volt az egyik első filmzene, amire felfigyeltem anno. :)
Tényleg furcsa, hogy semmilyen formában nem publikálták.
Ha valaki tud neki segíteni, nekem is segíthet, mert én is keresek ritkaságokat:
Debbie Wiseman: Wilde
Rachel Portman: The storyteller
köszi, egyébként amit keresel azt szinte biztos, hogy nem találod meg legálisan. Talán még illegálisan se. Valami New Yorki giga score bolt polcain talán rálelhetsz, de itt nem hiszem. Sajna még ennél ismertebbeket is mellőznek a pólcokról!
Sajnos a "Bangkok hilton" című minisorozat zenéjét a mai napig nem adták ki, és semmiféle olyan válogatás-kiadványt nem találtam, amin legalább a főtémája szerepelne. Ez a score valószínüleg a "sosem jelenik meg"-ek sorát gyarapítja majd.
Bizonyára emlékeztek egy régebben a tévében, "X" csatornán futó sorozatra. Bangkok Hilton címmel, Nicole Kidman főszereplésével. Nos egy ideje már keresem ennek a filmnek a főcímzenéjét, de csak azt sikerült kiderítenem, hogy a szerző Graeme Revell nevű emberke.
A segítséget arra kérem, hol tudnám ezt a zenét megvenni, legálisan (pénzért) letölteni, vagy esetleg rémlik-e valakinek, megjelent-e ez a zene egy filmzene válogatás CD-n eredeti változatban.
Előre is kössz, Gyuri from Szeged
"Meglehet igaza van és Williams rosszul tette, hogy alkalmazkodott a régi trilógia zenei világához." Ezt irónikusnak szántam
Haladó
Leíratkozott felhasználó
50. Elküldve: 2006-11-09 21:27:03,
Filmzenék
[26419.]
Ez volt úgye az a Klónok támadása score, aminél emlékszem anno meglepődtünk, hogy Williams még elektromos gitárt is csempészet a "Zam the Assassin" tételbe. Bandi megint luftot rúgott, amikor ezt mondta.
Akkor ezek szerint RA már három filmzenét is hallott? :D
Okeanos következő hozzászólásával egyetértek, valóban finomabban kéne valamit kinyilvánítani, ha nincs viszonyítási alapunk. Bandinak nincs.
A szó legszorosabb értelmében vett klasszikus (komoly) zenéket annyira nem szeretem, ebből adódóan a komolyzenei értékeket képviselő JW sem sorolódik elsőszámú kedvenceim közé. Érdemeit elismerve nekem inkább a dallamos muzsikái tetszenek (Terminal pölö), a Minority Report, War of the Worlds-féle stílust pedig film nélkül kifejezetten élvezhetetlennek találom.
Zimmernél nagyon jó a disneys hasonlat, de továbbra is azt mondom, hogy a Zimmer-rajongók félrevezetése az, amilyen méreteket öltött mára a társzeneszerzősdi.
A Village valóban maximális pontszámot érdemel, és hozzá képest kicsit visszalépés a "folytatás". De ha minden zeneszerző ennyire lépne vissza, csak jó filmzenék születnének.
Ha Thomas Newman-lemezhez hasonló lett volna a LITW felépítése, a betétdalokat a score közé keverik. :)
Nekem a film után tetszett meg igazán, annyira, hogy 9-re kúszott fel.
Valahol igazad van, de John Williams alapvetően ilyen zenéket készít, én nem is emlékszem, hogy valaha is hallottam volna tőlle olyan dolgokat, amiket esetleg John Powell vagy Craig Armstrong alkalmaz, alkalmanként a zenéiben. Te is tudod, hogy minden egyes apró eltérésért, amiben az új trilógia nem alkalmazkodott a régihez, felhördültek a rajongók. A zene tökéletesen illeszkedett a képhez, mind a három első részben és JW mesterien építette fel a részekhez külön komponált számokra a műveit. A Battle of the Heroes pedig talán az egyik legtöbbet éreztető alkotása, olyan emberfeletti tökéletességgel simul a 30 éve várt, 6 részben egyesülő tragédia csúcspont köré, olyan jól síkítja a bukás és a legendává válás szomorúságát, hogy az magáért beszél. Réz Andrásnak nem kellene a negatívumok végleteit olyan területre sugároznia kritikáival, amely területen nincs jártassága. A filmekhez született az elmúlt 70 évben egy új zenei műfaj, mely főként a nagyzenekarra épül, és amelyet ebben az országban nem nagyon tudnak még felfogni, annak ellenére, hogy ennek a műfajnak talán a legjelesebb építőmestere is magyar volt, Rózsa Miklós.
Réz András témához csak annyit, hogy azóta nem érdekel a véleménye, mióta anno A klónok támadása score-ját kritizálta, hogy a hangzásvilága maradi, 70esévekbeli. Meglehet igaza van és Williams rosszul tette, hogy alkalmazkodott a régi trilógia zenei világához. Szinte érzem a gyönyört ahogy előbukkan a STAR WARS logó és alatta andalog valami kis lágy techno dallam. A Sorstalansághoz és a Szabadság, szerelemhez kapcsolódóan pedig csak annyit, hogy szerintem ezek messzemenően a legjobb filmzenék hazánkat érintőleg. Örülhetnénk inkább, hogy ilyen tehetségek, mint Morricone, Gerrard és Glennie-Smith nekünk (is) alkot.
A falu valóban remek alkotás, csak egy baj van vele, megjegyzem számomra, és ezt sok score-al kapcsolatban érzem. Nem erősítik annyira a fő témákat, hogy az beleégesse magát az emberbe. John Williams azért talán a legnagyobb szerző, mert ráérez erre, JNH-nál meg ez a baj, számomra, de emelett ő is rendkívül tökéletes zenét készít. JW a Terminál első számában mutatja meg mire gondolok, de már sokszor, sokféleképpen mutatta, hisz főbb műveinek fő témái elsőként gyöngéden hangzanak, aztán az egész zenekart beleviszi, a legutolsó brácsáig. JNH faluja, számomra a szintén általa írt, és sokak által semmibe vett Peter Pan-hez hasonlít, nem hangzásában és szintjében, hanem abban, hogy nem dolgoz erősebbre, ütősebbre olyan témákat, amelyek elkezdődnek és hihetetlenül jól szólnak. Persze van aki azt mondja, a falu filmhez ez a gyöngéd, hullámzós zene a megfelelő, én ebben ellenkeznék, hisz (azt hiszem az első számban hallható az az imbolygó, gyönyörű, szapora hegedűvel aláfestett rész) a falu feszültsége ott lappang a köd alatt, több ez mint egy infarktust okozó thrillernek beharangozott, elgondolkodtató film. A zenének olyan kétségbesetten kellett volna szólnia, amit JNH szerintem nem játszott meg. Elnézést, nincs semmi jogom kioktatni őt a szerzésről, én csak vagyok olyan bolond, hogy szeretném azt csinálni, amit ők, ezért próbálok a rajongásnál feljebb lépni és ítéletekkel élni feléjük. Egyszóval JNH -tól még nem hallottam olyat, amit pl. John Williams-től, Danny Elfman-től hallhattam. Valahogy felfoghatatlanul gönyörű a munkája, de nekem nem áll össze egésszé, akárcsak a jelek zenéje, hallgatom és eltelik az az óra, ameddig hallgatom, mégsem érzem benne az egységet. Persze, lehet, hogy a rendező is közre játszik ebben, mindezektől eltekintve a falu zenéje megérdemelten volt Oscarra jelőlve, bár ez ma inkább már ébreszt az emberben némi hitetlenkedő kételkedést, az elmúlt év díjjazottjait figyelembe véve. Ellenben ha valakit érdekel, a Da Vinci kód DVD-re tettek egy kisfilmet Hans Zimme, DVkódra írt zenéjéről. Nem hosszú, eléggé dühített, mert kb. 5 perc lehet, vagy max 7, nem tudom. Pedig milyen tökéletes munkát hozott létre megint, bizonyos segédlettel. Bár ő nem hinném, hogy munka könnyítés miatt von be szerzőket maga mellé, ő inkább szerintem, és ez csak feltételezés, de olyan mint ha Disney lenne, ő is rajzolt, majd rajzoltatott. De mindig részt vett a munkában. És ha akartok valami igazán tökéletest hallani, bár ezt szerintem már minden, filmzenékben jártas személy megtette, hallgassátok az X-MNEN 3 zenéjét, mert ahogy van, úgy jó, főként a Phoenix Rises, az minden percében, matematikai pontossággal van megszerkeztve, képtelenség szavakat találni arra, mennyire jó, többek között ez az, amiről beszéltem. Ez a fő téma felpörgetése, ez az amit JNH-tól szerintem nem nagyon fogok hallani, és megjegyzem a Lady in the Watert még nem hallottam, tehát lehet, hogy tévedek.