Karibi zenéje a film alatt teljesen rendben volt, lemezen ellenben kissé csalódásnak tűnik, mert a Krakennel el is lett lőve a lemez csúcspontja. Tiestót meg élve kéne megnyúzni. :)
Spirit lesz majd tutira, mert többen is szeretjük. Az a ritka eset a cd, amikor a score és a betétdalok is kiválóak, sőt ezesetben egymásra is épültek.
Nyugodtan kukacoskodj csak, mert az a szerencsétlen másik véglet lenne, ha bálványként imádnátok minket. :D
Teljesen egyetértek, de azt is hozzátenném, hogy nagyon kevés film zenéjét hallottam. A sokat reklámozott filmek zenéje került a "hallókörömön" belül, ami csak egy szűk kör.
Szeretem Zimmert, egy kicsit már unalmas is, de én a Karib tenger kalózai 2-t tenném előre. Van benne egy hangyányi újítás. De ha ezzel nyerni fog, akkor nincs igazság, mert klasszisokkal jobb albumai is vannak, ami csak jelölve se volt. (Last Samurai)
Ui.:
Örülök, hogy kiadják a Tango és Cash-t, köszi a híreket.
Jópofa zene :)
Szerintem 2006 legjobbjai, Da Vinci kód, X-men:The Last Stand, és nem tudom hova sorolható de nekem az Eragon és az Apocalypto is tetszett, bár mindkettő szigorúan a film építő eleme. Az oscar-díjjasok közül John Williams két műve emelhető ki. És persze a Karib-tenger kalózai 2- is jó volt.
Ezúton is boldog, sikerekben és persze filmzenékben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!
Kíváncsi lennék, ki hogyan látja a 2006-os év filmzenetermését: melyek voltak a legjobb, illetve legrosszabb zenék és miért? (A mi listánk is hamarosan felkerül az oldalra)
Igazad van rengeteg a rajzfil zene is, de hagy említsek meg egy pompás alkotást ami nincs bent. Spirit. Ez sztem elképsztő.
Oh, és még annyi, hogy a hozzászólásaim kukacoskodóak, de egyáltalán nem roszándékúak. Nagyon örülök neki hogy végre van egy ilyen oldal is.
Írásaink rajzfilmekről:
Beauty and the Beast,
Blood+,
Chicken Little,
Dinosaur,
Finding Nemo,
Home on the Range,
Ice Age: The Meltdown,
The Incredibles,
The Lion King,
Looney Tunes,
The Polar Express,
Boundin',
Corpse Bride,
The Land Before Time,
Madagascar,
M. Penguins,
Nyócker,
Open Season,
The Prince of Egypt,
Robots,
Shark Tale,
Wallace & Gromit,
The Wild.
Ebből kettő báb, plusz egy hibrid (Looney Tunes), de a többi teljesen rajzfilm, így annyira nem érthető, hogy mit hiányolsz. :)
Nem mondanám kevésnek sem, szinte minden hónapra jut egy a megnyitásunk kezdete óta. Sztem abszolút arányos az egy évben bemutatott rajzfilmek, illetve a többi kritikánk számához viszonyítva.
PC-játékok terén tényleg nem nagyon van még írásunk, de januárban például ez is megváltozik, mert már eleve be volt tervezve egy ilyen kiadványról szóló írásom, csak meg kellett várnom a cd megérkezését.
A jókívánságokat köszi! :)
ha már úgy is az oldal fejlesztését és a kívánságokat vitatjuk, hagy említsek meg két ötletet.
1. Én nagyon jól fogadnám ha pc játékok zenéjével is foglalkozna az oldal, ugyanis etéren is rengeteg gyöngyszem lakozik.
2. Hiányolom a rajzfilmek zenéjét.
És hagy kívánjak még most sok sikeret az oldalhoz.
Brian Tyler volt az első a külföldi zeneszerzők közül, aki szóbaállt velünk, még a korábbi, puritánabb dizájnnál ráadásul, így neki alanyi jogon jár, hogy értékeljük a műveit :D
Komolyra fordítva: egyikünk szereti a zenéit, így szívesen ír róluk (ami nem azt jelenti, hogy csakis jót: a Tokyo Drift is csak négyet kapott).
Morriconétól én az 1900-at és a Cinema Paradisót terveztem be jövőre.
De nyugalom, azt tudjátok, hogy az oldalt szabadidőnkben szerkesztjük, és abból sosem ártana több, mindenesetre azért idővel lesznek nagyobb átfedések a saját kívánságlistátok és a felkerült kritikáink közt, csak győzzétek kivárni. :)
Lehet, hogy ha először írta volna a Sorstalanságot, akkor nagyon jó lenne, de így sajnos nem. Továbbá az is kisebbíti a körülményeket, hogy szegény Ennio már nem is tudja elképzelni, "milyen" filmhez kellene zenét írnia, hogy egyszer felemelje a szobrot. S hát a kényszer az sosem szül remeket.
Igazad van abban, hogy kevés írásunk van Morricone műveiről annak ellenére, hogy egy igen közismert komponista. Én a "The Mission"-ről terveztem a közeljövőben ismertetőt készíteni, a"Sorstalanság" viszont azért került fel anno, mert aktuális volt.
Az, hogy Tylertől sok írás van, az én "hibám". Ezt már szerkesztőtársaim is felvetették nekem, és némileg jogosnak érzem (tehát példádon nem bántódtam meg), de Williamstől (elég a Star Warsokat említeni hiányosságként) és Goldsmithtől (mondjuk egy "Rudy", vagy a Rambó-széria) is kevés írásunk van fent, amiket szintén pótolnunk kell majd, illetve fogunk is. Eddig közel 450 írásunk van különféle filmzenékről, amiket folyamatosan bővítünk. Kis türelmet kérünk.
Morricone-ból több kritikát várnék. S nemcsak azokat, amik mindenki által nem sokat érnek (Sorstalanság), hanem a fénykorából (western) vagy a Golden Globe díjjal jutalmazott 1900-at. Már nem jelenkori filmzeneszerző, ez igaz. De véleményem szerint, pld. Brian Tyler-hez képest ő egy Mozart. Akitől meg sok kritikát írtok.
Bocs, ha megbántottam valakit.
Bevallom, sosem számoltam még össze, ki mennyi írást készített idáig (legyen az kritika, beszámoló, vagy biográfia). Mindenki igyekszik a szabadidejéhez arányosan írásokat készíteni.